home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '7' Stand Your Ground!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: '7' Stand Your Ground!  (Læst 7252 gange)
Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' Raise Up n' Fight.
« Svar #15: 25 Nov 2008, 16:34 »

Fin start, glæder mig til at se om du kan få succes med offensive spil.  Rullende Øjne
Du har fuldstændig styr på opsætningen, det grafiske og det skriftlige. Thumbs Up Jeg håber også at du kommer med et update af truppen.  Smiley

KIU
Mnage tak Zidane5. Jeg vil i hvert fald gøre alt for at få det offensive til at flyde :-)
Jeg vil ikke udelukke der kommer en update om truppen.
god start, spændende at høre om West Ham Smiley

men jeg vil også lige give mit bidrag til hvad den korrekte titel burde være rent gramatisk.
Raise betyder ikke at rejse sig op, men mere som i lønforhøjelse, opdragelse af børn osv. Jeg vil mene at det hedder get up da det direkte betyder at rejse sig op Wink
Tak tak.
Jeg retter mig efter dig da du lyder til at have styr på det ;-)
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #16: 25 Nov 2008, 19:07 »

Så er der lagt SS op af Andrew Taylor.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #17: 25 Nov 2008, 19:21 »

Dejligt indkøb du har gjort dig i Taylor. Helt sikkert en fremtidens mand. Forhåbenlig kommer der endnu et indkøb eller to. KIU. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


enged
Gæst
 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #18: 25 Nov 2008, 23:01 »

Han kommer da helt sikkert til at gøre det godt for dig ham Taylor.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #19: 26 Nov 2008, 10:01 »

Godt indkoeb - og endnu bedre fint salg. Bowyer er ikke meget vaerd.

Anyway, saa har jeg lige faerdigspillet en ny 1. saeson med West Ham, hvor jeg endte 8'er, saa det forventer jeg hermed, du kan goere bedre ;o))).

Nu ved jeg ikke, hvor langt du er i forhold til dine updates, men lige et tip: Spar ca. 60 millioner til efter transfervinduet lukker og koeb van der Vaart. Han bliver utilfreds i Madrid.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #20: 26 Nov 2008, 10:18 »

Faldt lige over dit SS af andrew taylor.. Hvad er det for et skin du bruger? Det ser nice ud Smiley


Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #21: 26 Nov 2008, 15:41 »

Først mange tak til jer alle.

@KF
Ja Bowyer var ikke mange potter pis værd mere, så var godt tilfreds med den pris jeg fik budt. Håber og regner med at jeg ender nogenlunde samme placering som du gjorde, men nu for vi at se. ;-)
Jeg har godt nok kommet på den anden side af transfervinduet, men vil lige skrive det bag øret og sælge en spiller eller to i vinterpausen.

@superpew
Skinnet hedder "Flex" og kan hentes på www.fmglive.com/forums - det kræver godt nok du har en bruger.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '4' Get Up n' Fight.
« Svar #22: 27 Nov 2008, 16:05 »


Norwich City gav kamp til stregen.
|»Resultatet af et hårdt kæmpen Norwich-hold gav pote, da klubben lagde græs til West Hams sidste kamp i pre-sæsonen. En start der har været en blandet pose bolcher, for den lille troldmands mænd«|

Kalenderen skrev d. 2 juli, da London-klubben West Ham løb på banen for at spille deres sidste venskabskamp, inden sæsonen i Barclays Premiere Leugue løber af staben 14 dage efter eller d. 16 august ude på Old Trafford, mod sidste års vindere Manchester United.

Kampen mod Norwich City FC skulle vise sig at blive en lang hård fight. En fight der løb ud i West Hams første ikke-vundet kamp, da det kun lykkedes at få 1-1 med hjem til London igen. Det startede ellers så godt, da Carlton Cole bragte The Hammers foran efter kun 15minutter. Desværre måtte Zola sande at skifte det mest at holdet efter pausen ført frem til en del usikkerhed, og med 5minutter igen kunne Norwich udligne til 1-1. Ikke den mest lovende optakt frem mod den svære kamp der ligger og venter på West Ham.

Gianfranco Zola måtte os hurtig erkende, at det vil blive svært i opstarten, da flere normal startende spiller sad ude med skader, bl.a. Craig Ballamy, Kieron Dyer, Daniel Gabbidon og Scott Parker. Først- og sidstnævnte skulle dog gerne være klar til kampen mod Manchester United.

Selvom truppen har været ramt af en del skader i opstarten, har holdet alligevel kommet frem til fem sejre. Sejrene kom i hus med 2-1 over Ipswich og St. Johnstone, 2-0 over Rotherham, 5-0 over Millwall og 1-0 over Cardiff. Alle kampe har været spillet på udebane. Dean Ashton nåede at score seks mål, mens angrebskollegaen Carlton Cole "kun" scorede fem. Holdets nye mand - Andrew Taylor - har også vist sig at være en god investering, da hans spil har været sublimt, men har også lagt op til tre mål. 
« Seneste Redigering: 29 Nov 2008, 22:26 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #23: 29 Nov 2008, 23:57 »


Zolas bitre aften i Manchester.
|»Paul Scholes ødelagde bogstavelig talt Gianfranco Zolas aften, da han bragede bolden i netmaskerne til resultatet 2:1. Forude for det havde der dog forløbet kamp fuld af chancer til begge hold, hvor det ene hold ligeså godt kunne have vundet fremfor det andet«|

Det var en nedtrykt og måske os “lidt” skuffet West Ham manager, der blev fanget kort efter kampen mod Manchester United på Old Trafford. "Det er fandeme bittert det her, jeg troede satme vi havde fået noget med hjem herfra, men sådan blev det desværre ikke. Hele holdet kæmpe sku godt, så der er ikke noget at sige til at drengene hænger med hovederne i aften, for det gør mit os. Men det her er ikke ludo, hvor en omkamp ville have det mest retfærdig, for at finde den bedste. Det her er sommetider et marginal spil, og det må vi bare se i øjnene."

Old Trafford var pænt sagt på kogepunktet 10minutter før tid ved stilling 1:1. Inden havde først Manchesters store forsvarsklippe Rio Ferdinand bragt hjemmeholdet på 1:0 på et kraftfuldt hovedstød ved et hjørnespark. Efter halvlegen kunne Carlton Cole med fremragende forspil fra Dean Ashton, bringe London-klubben på 1:1. I der 86minut slog Paul Scholes - desværre - til med et tordenhammer af et skud, der blev den afgørende kile i den udpinte Gianfranco Zolas svedende krop.

Selvom The Irons måtte tage tilbage til London med et nederlag i bagagen, var der dog en masse ting man kunne tage med fra kampen. Zola kunne blandt andet se at hans offensive tilgang til fodbolden, var meget tæt på at bære frugt, os selvom modstanderen hed Manchester United og det var på udebane. Plus at hele holdet stod sammen, og kæmpede sammen i samlet flok. Så det blev alt i alt til flere tjektegn end minusser i Zolas filosofihæfte.   

Næste gang West Ham skal i kamp, bliver mod Tottenham, hvor det os bliver første gang at det er The Hammers tur til, at have den tolvte mand med på banen. I ligacuppen trak holdet i øvrigt Hartlepool, kampen spilles den 27 august.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #24: 29 Nov 2008, 23:57 »

Meget flot grafik og god blog her. KIU!
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #25: 30 Nov 2008, 01:20 »

Mange tak Dasmessi.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #26: 30 Nov 2008, 01:25 »

God blog og lækkert skrevet. Da dette er en blog, der beskriver hver enkel kamp får jeg svært ved at følge med i samtlige updates, så jeg håber at du laver en ½-års-update, så man kan få et overblik, hvis man nu lige misser et par updates. KUTGW
Logged


Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #27: 30 Nov 2008, 01:30 »

Mange gange tak V-4-E. Jeg kan godt love dig for at denne blog ikke kommer til at samle op om være eneste kamp i sæsonen. Jeg har taget den her kamp som en enkelt update, da det var åbningskampen. Regner med at der vil komme update der samler op på 10kampe ca. Men ind i mellem vil der kommer andre nyheder så der ikke bare bliver kørt i den samme rile hele tiden,
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #28: 30 Nov 2008, 01:32 »

Mange gange tak V-4-E. Jeg kan godt love dig for at denne blog ikke kommer til at samle op om være eneste kamp i sæsonen. Jeg har taget den her kamp som en enkelt update, da det var åbningskampen. Regner med at der vil komme update der samler op på 10kampe ca. Men ind i mellem vil der kommer andre nyheder så der ikke bare bliver kørt i den samme rile hele tiden,

Lyder super. Efter hvad jeg har læst indtil videre er jeg fast læser Thumbs Up
Logged


Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #29: 30 Nov 2008, 01:47 »

Lyder rigtig godt, er glad for du kan lide det.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010