home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '7' Stand Your Ground!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: '7' Stand Your Ground!  (Læst 7245 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #30: 16 Dec 2008, 23:12 »

sker der ikke mere her Brandborg - klasseblog ellers!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' Get Up n' Fight.
« Svar #31: 16 Dec 2008, 23:30 »

Tak John.
Ja der kommer mere.
Har bare haft en super stressende måned med seks afleveringer. Så min tid til FM har været absolut minimal, men når jeg har fremlagt mundtlig dansk i morgen er jeg færdig med denne stressede periode.
Og hvem ved måske kommer der update i morgen? Det regner jeg i hvert fald med.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
'6' Stand Your Ground!
« Svar #32: 18 Dec 2008, 22:38 »


Tilskueruroligheder på Green Street.
|»Optakten til kampen om London blev en småkedelig affære, da en lille flok hooligans gik til angreb på en flok Arsenal fans, før kampen på Upton Park i det østlige London. Heldigvis blev optøjerne stoppet i tide af det lokale politi, før det udviklede sig«|

Hvad der skulle have været en kamp om håneretten på arbejdet, udviklede sig til at blive alt andet end en pralsomlig oplevelse for en folk Arsenal tilhængere. En lille gruppe på omkring tyve Arsenal fans, blev kort før kampen mellem West Ham og Arsenal, passet op af en mindre gruppe fra West Hams hårde kerne af fans.

Selvom de såkaldte hooligans fra West Ham var i mindre tal, var de ikke blege for at tage kampen op mod den større gruppe, midt inde på Green Street. Hvad Arsenals fans lavede der er uvist, men den barske sandhed er, at flere af dem blev eskorteret i ambulancer for nærmere undersøgelse på hospitalet. Der meldes dog ikke om alvorlige skader, men et par brækkede næser og ribben.

Det lokale politi fra London - var til de nu indlagte Arsenals fans held - hurtigt på stedet, derfor fik de fremmødte politifolk os hurtigt styr på tingene, og fik lagt de om ti-tolv hooligans i håndjern, inde det kogte over.

En talsmand fra West Hams fans udtalte efter kampen mod Arsenal dette: "Dette her er selvfølgelig en meget beklagelig sag, men det er desværre ikke meget vi kan gøre. Tror bare vi må se i øjnene at vi har et problem her i klubben, vi ikke bare kan skille os af med. Der er brug for meget skrappe midler for at komme hooliganismen til livs i denne del af byen, men disse midler har vi ikke bemyndigelse til her i klubben."

Kampen mellem Øst- og Nordlondon endte med det første point for Gianfranco Zolas tropper, da det lykkedes for et hårdt kæmpende West Ham hold, at hive et fortjent 1:1 resultat hjem.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 15:28 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' Stand Your Ground!
« Svar #33: 28 Dec 2008, 21:20 »

Dejlig twist du fik lavet i bloggen Smiley

Kommer der mere, for det her er virkelig godt?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' Stand Your Ground!
« Svar #34: 30 Dec 2008, 01:29 »

OMG det er lækkert det her Brandborg - der er jo ikke andet at sige end KUTGW.. Thumbs Up

EDIT: Hvornår kan vi forvente en update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '6' Stand Your Ground!
« Svar #35: 30 Dec 2008, 01:33 »

Jamen hvis der er så meget opbakning kan i forvente en update i morgen før kl. 15.00 :-)
Mange tak Andreas og Jimmy. :-)
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' Stand Your Ground!
« Svar #36: 03 Jan 2009, 18:08 »

Du skylder vidst en update eller to, Brandborg ;-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '6' Stand Your Ground!
« Svar #37: 03 Jan 2009, 18:12 »

Det er også rigtigt, havde jeg da glemt alt om. Jeg undskylder, så vil straks gå i gang med en update :-)
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '6' Stand Your Ground!
« Svar #38: 03 Jan 2009, 18:20 »

Det er også rigtigt, havde jeg da glemt alt om. Jeg undskylder, så vil straks gå i gang med en update :-)
lyder godt Opstemt fordi det er virkelig fremragende Opstemt
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '7' Stand Your Ground!
« Svar #39: 03 Jan 2009, 20:53 »


West Ham lever på deres forsvar!
|»West Hams nøgle til den nuværende 9. plads i Barclays Premier League har været et stærkt spillende forsvar, der dog har fået god assistance af den levende mur - Robert Green. Mens forsvaret har været tæt på ugennemtrængelig, har angrebet leveret en sølle indsats«|
v. Tottenham 1:0
@ Hartlepool 2:0 (CC.2)
v. Blackburn 1:1
@ Bolton 1:0
v. Newcastle 1:2 (CC.3)
v. West Brom. 1:2
@ Aston Villa 0:1
v. Liverpool 1:1
@ Everton 2:0
v. Chelsea 1:2
@ Fulham 1:0
v. Wigan 1:0
@ Portsmouth 1:1

West Ham har i første tredjedel af sæsonen levet højt på deres forsvar, hvor især Matthew Upson og James Collins har taget godt fra i midterforsvaret. De skal dog ikke tage hele æren, da man har haft - end til videre  - sæsonens bedste spiller i West Ham stående, i den engelske målmand Robert Green.

De flotte præstationer i bagerst geled kan man også se i statistikken, da West Ham er det hold, der har lukket tredje færrest mål ind, hvor det kun er rækkens nummer et og to - Chelsea og Manchester United - der har haft sine netmasker til at blafre et mindre antal gange end Irons.

I den modsatte ende har det dog haltet gevaldigt for London-klubben. 13 mål er det blevet til og de er scoret af kun fire forskellige spillere. Carlton Cole har været den mest træfsikre med otte mål i bagagen indtil videre, og har endda skubbet The Hammers helt store stjerne Dean Ashton ud bænken.

I Carling Cuppen er det blevet til et tidligt exit, da man i tredje runde stødte ind i formstærke Newcastle. Inden man havde nået til tredje runde, havde man slået Hartlepool fra Coca Cola League One ud, i en forholdsvis meget chancefattig kamp, hvor man kunne se et West Ham hold underpræstere på det groveste, men alligevel vinde over det på papiret klart svagere Hartlepool mandskab. Derefter blev det som sagt til et fortjent nederlag til Newcastle, der simpelt nok bare var bedre på dagen.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010