home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16 - Et vredesudbrud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FM16 - Et vredesudbrud  (Læst 17879 gange)
Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #15: 15 Nov 2015, 17:58 »

"Deres brugere".. Så vidt jeg kan se er du den eneste der brokker sig over dette på SI Games forum, i den spanske fejltråd. Og jeg kan stadig ikke se hvorfor, det er så stort et problem. Du skriger op over en enkelt ting, du ikke er tilfreds med, og får det til at lyde som om det ødelægger hele spillet generelt. Bare fordi du er utilfreds med b-hold, betyder det ikke FM er ligeglad med deres brugere. Det er vidst mere dig der er ligeglad/ignorere alle de gode tiltag, rettelser og nye funktioner, som kommer til hvert år.

Har du også kigget i trådene for 2015
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #16: 15 Nov 2015, 18:00 »

At de er sat op som affiliated clubs og at du derfor mister samme muligheder for at arbejde med dine talenter som du har med dit U19 hold.

Det er på samme måde i Tyskland, og har sådan set aldrig selv haft problemer med at udvikle talentet hos La Liga klubber.

 
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #17: 15 Nov 2015, 18:01 »

Hugol, problemet er vel i bund og grund at de spanske regler er mere restrekive, og gør at man ikke bare kan flytte en spiller frem og tilbage mellem de 2 hold fra kamp til kamp ?.

Hvilket gør at man har valgt at lave dem som affiliate klubber istedet da de bedre kan styre det der og lave særregler.

Problemet er vel som sådan at for at kunne lave de b hold som et normalt b hold så skal de ud i og lave hele klub strukturen i spillets db om tilføje en lang række ekstra parametre i databasen, også ellers ind og tilføje de stramme spanske vilkår til alle spanske hold, også ellers vælge det ikke skal gælde, for samtlige andre hold i spillet. Også skal samtlige ligaer og klubber ellers testes for at se om det virker som det skal alle steder.

Alt dette er et massivt arbejde, som formentligt ville holde det meste af deres udviklings og test team beskæftiget i måneder.

Så i bund og grund er det et dyrt besværligt job, som de fleste brugere ikke vil bemærke. Og det ville måske tage 50% af den udviklingstid der er mellem hver fm version.

Jeg er ikke fan af nogle specielle ligaer jeg har spil i alle de store i hvert fm samt mange af de små.

"Hugol, problemet er vel i bund og grund at de spanske regler er mere restrekive, og gør at man ikke bare kan flytte en spiller frem og tilbage mellem de 2 hold fra kamp til kamp ?."

Det kan du også selvom spilleren spiller for første holdet om lørdagen og skal spille igen i morgen for 2 holdet.
Sidste eksempel er Borja Mayoral der fik sin debut for Real Madrid på 5 minutter og spillede dagen efter ca 70 minutter for Castilla.

Problemet er at mange forum administratorer heller ikke forstår måden det spanske system er bygget op på. Affiliated clubs eksistere ikke i Spanien i forhold til B hold.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #18: 15 Nov 2015, 18:02 »

Det er på samme måde i Tyskland, og har sådan set aldrig selv haft problemer med at udvikle talentet hos La Liga klubber.

 

Så gå ind og bed Martin Ødegaard om at spille en ny rolle i mens han er på Castilla. Hvis du kan det, så får du en high five, og giv gerne et screenshot.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #19: 15 Nov 2015, 18:09 »

I stedet for at brokke dig og irritere dig over det... ret det i editor .... case closed !

Er gjort i 2015 og det virker ikke korrekt.. Lavede en test med en kammerat og der er mange fejl når det gøres. FM skal selv fixe det her. Det skal brugerne ikke. 
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #20: 15 Nov 2015, 19:11 »

Er gjort i 2015 og det virker ikke korrekt.. Lavede en test med en kammerat og der er mange fejl når det gøres. FM skal selv fixe det her. Det skal brugerne ikke. 

Når de giver brugerne muligheden er det bare at bide i det sure æble og gør det - de fejl der kommer kan løses hvis man gider...
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #21: 15 Nov 2015, 19:19 »

Så gå ind og bed Martin Ødegaard om at spille en ny rolle i mens han er på Castilla. Hvis du kan det, så får du en high five, og giv gerne et screenshot.

Så lad dog være med at sende ham derned, det er jo ikke meget mere anderledes end når du sender en spiller ud på lån.

Som sagt, det er op til dig at vurdere hvem du ønsker på dit first-team, u-team og b-team.

Du bestemmer selv hvor de ender, men hvis du ikke kan finde plads til et par af dine største talenter på dit first-team, som kan have over 20 mand på holdet. Ja, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige til dig.



Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #22: 15 Nov 2015, 19:38 »

Når de giver brugerne muligheden er det bare at bide i det sure æble og gør det - de fejl der kommer kan løses hvis man gider...

Problemet er vel i bund og grund at Hugol og den spanske head researcher ikke er enige om hvordan det skal sættes sammen.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #23: 15 Nov 2015, 19:49 »

Problemet er vel i bund og grund at Hugol og den spanske head researcher ikke er enige om hvordan det skal sættes sammen.

Jeg er enig i at problemet er opsætningen af spillet på det punkt - men ændre ikke mit syn på at når de giver spillerne mulighed for at ændre på alle (næsten) parametre i spillet, så er det da bare at komme i gang hvis man er uenig ??..

eksempelvis Teleoptik som er en underklub til Partizan Beograd lavede jeg til et reserve hold for dem fordi det passer bedre med "virkeligheden" og at jeg gerne ville benytte dem som det...
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #24: 15 Nov 2015, 20:09 »

Så lad dog være med at sende ham derned, det er jo ikke meget mere anderledes end når du sender en spiller ud på lån.

Som sagt, det er op til dig at vurdere hvem du ønsker på dit first-team, u-team og b-team.

Du bestemmer selv hvor de ender, men hvis du ikke kan finde plads til et par af dine største talenter på dit first-team, som kan have over 20 mand på holdet. Ja, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige til dig.





Øhh.. tror ikke du forstår problemstillingen. Det kan sgu ikke være rigtigt at et spil skal være så fastlåst at du ikke engang kan få en spiller til at spille kampe for 2 holdet mens han træner for første holdet uden at gøre et stort stykke arbejde... Det er en almindelig aftale der sker i alverdens klubber rundt omkring i verden.. Det er derfor jeg mener at spillet ikke er godt nok længere til at købe.... Hvor er realismen henne og logikken.

Da jeg havde flere udbrud i 2015 som disse og ser at der stadig ikke er gjort noget så har jeg valgt ikke at købe spillet fremover... Det er derfor jeg mener at folkene bag spillet ikke tager deres brugere seriøst.

Så kan det godt være at hvis man bruger tid på det i editoren at man kan få noget der ligner, men der er jo stadig fejl og ting i spillet som gør at du ikke kan arbejde som du burde.

Spillet er og bliver til fans for premier league

Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Svartovich
Gæst
 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #25: 15 Nov 2015, 20:16 »

Så du vælger ikke at købe Football Manager, fordi du ikke er enig i opbygningen af reserve hold i én enkelt liga. Og fordi FM har prioriteret hundredevis af andre rettelser eller nye efterspurgte funktioner frem for dit virkelig minimale problem, så tager de ikke deres brugere seriøst. Det er helt vildt at nogen kan tænke sådan.

Og hvorfor skulle SI Games bruge en masse penge på at købe licens til La Liga, Ligue 1 og Serie A, hvis de kun prioriterer Premier League? Helt ærligt..
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #26: 15 Nov 2015, 20:27 »

Så du vælger ikke at købe Football Manager, fordi du ikke er enig i opbygningen af reserve hold i én enkelt liga. Og fordi FM har prioriteret hundredevis af andre rettelser eller nye efterspurgte funktioner frem for dit virkelig minimale problem, så tager de ikke deres brugere seriøst. Det er helt vildt at nogen kan tænke sådan.

Og hvorfor skulle SI Games bruge en masse penge på at købe licens til La Liga, Ligue 1 og Serie A, hvis de kun prioriterer Premier League? Helt ærligt..

Nej der er andre grund også, men når spillet ikke fokusere på metoder og muligheder du har i virkeligheden som træner og som er meget logisk at få ind i et spil, så kan det være ligegyldigt. Endvidere er det da også pga af de utallige af bugs der er i spillet og som 2015 tilbød mig og mange andre spillere.

At du ikke engang som træner kan lave en frisparks kombination eller kan bestemme hvor dine spiller kan stå på hjørne, for det kan du ikke. Kun i forhold til hvad spillet tilbyder, det synes jeg er elendigt..

Så selvf er det på baggrund af flere ting jeg vælger det fra, men det er dråben der får glasset til at flyde over, når vi kommer til talent udvikling.. For det er nemlig en stor del af spillet når du spiller den spanske liga.. Talent udvikling er det mange spanske hold lever på.. 
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #27: 15 Nov 2015, 20:29 »

"Og hvorfor skulle SI Games bruge en masse penge på at købe licens til La Liga, Ligue 1 og Serie A, hvis de kun prioriterer Premier League? Helt ærligt.."

For at få flere penge i kassen, men der bruges mindre tid på at fixe problemerne..
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #28: 15 Nov 2015, 20:30 »

Hugol må jeg anbefale dig at blive træner IRL.. find et passende hold evt. med børn. Smiley
der kan prøve alt det af du mener ikke er muligt i FM, der er frisk luft - og det er om nogen meget mere frustrerende end de fejl der måtte være i FM Wink


P.S. Er det selv træner

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #29: 15 Nov 2015, 20:46 »

Hugol må jeg anbefale dig at blive træner IRL.. find et passende hold evt. med børn. Smiley
der kan prøve alt det af du mener ikke er muligt i FM, der er frisk luft - og det er om nogen meget mere frustrerende end de fejl der måtte være i FM Wink


P.S. Er det selv træner



Jeg er træner for et hold IRL.... Jeg nyder dog bare at spille computer engang imellem.

Mit fokus på mit hold er pasningsspil
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010