home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16 - Et vredesudbrud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FM16 - Et vredesudbrud  (Læst 17832 gange)
NikGKbh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #30: 16 Nov 2015, 20:15 »

Er jeg den eneste som har problemer med taktik efter det er gået over til fuld spil ? I beta'en tog det mig vel lige nogle mdr så havde jeg taktikken og den fungere upåklagligt. Men nu lige gyldig hvad jeg gør, kan mine spillere ikke engang lave 4 afleveringer i træk uden at lave en hovedløs aflervering i fødderne på en modstander ! Synes også der er kommet flere målmands/forsvars fejl, et eksempel; en midterforsvar spiller bolden tilbage stille og rolig, målmanden står stille og der er selvmål, et andet; Midterforsvar spiller bolden tilbage, men målmand står stille, og en af modstanderene kommer og opsnapper bolden. Et andet problem; Ens angribere, står alt for stille når der bliver lavet lange bolde, de går ikke i boldene mere. Et surt opstød fra mig, det virkede ellers så lovene i beta, men giver sgu snart op.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #31: 17 Nov 2015, 10:06 »

Hvad sker der for at hvergang der er landsholdpause så kører superligaen stadigvæk !!!! hvilket resultere i at man ikke har nogle fucking spillere til at spille sine kampe !!  ticked off
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #32: 17 Nov 2015, 10:13 »

Hvad sker der for at hvergang der er landsholdpause så kører superligaen stadigvæk !!!! hvilket resultere i at man ikke har nogle fucking spillere til at spille sine kampe !!  ticked off



Lyder ikke optimalt, hvad sæson er du i ?
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #33: 17 Nov 2015, 10:16 »

Det startede efter 1. sæson hvor det går over til det nye liga system, tror der er en bug i kampplanen. den stemmer ik over ens med landsholdets
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #34: 17 Nov 2015, 10:28 »

Det startede efter 1. sæson hvor det går over til det nye liga system, tror der er en bug i kampplanen. den stemmer ik over ens med landsholdets


http://community.sigames.com/showthread.php/437098-Denmark-(Official)-League-Specific-Issues

du skal derind og anmelde buggen da den ikke pt er rapporteret derinde.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #35: 17 Nov 2015, 10:32 »


http://community.sigames.com/showthread.php/437098-Denmark-(Official)-League-Specific-Issues

du skal derind og anmelde buggen da den ikke pt er rapporteret derinde.

jamen så må jeg jo lige få lavet en bruger Smiley
Logged


Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #36: 17 Nov 2015, 10:36 »

Er det ikke kun de lidt mere "obskure" landshold det gælder ved? Har ikke problemer med nogle af de vestlige lande, men når Boysen skal med Israel eller Jradi skal med Libanon mangler jeg dem i suppen -- er jo ikke sådan, at det danske landshold spiller imens ligaen kører
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #37: 17 Nov 2015, 10:47 »

Er det ikke kun de lidt mere "obskure" landshold det gælder ved? Har ikke problemer med nogle af de vestlige lande, men når Boysen skal med Israel eller Jradi skal med Libanon mangler jeg dem i suppen -- er jo ikke sådan, at det danske landshold spiller imens ligaen kører

Det er både det danske, det serbiske, svenske osv :/
Logged


Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #38: 17 Nov 2015, 10:52 »

Har du startet et nyt spil efter det gik fra beta over til fuld version?
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #39: 17 Nov 2015, 12:18 »

Har du startet et nyt spil efter det gik fra beta over til fuld version?

Nej startede spillet med den sidste opdatering i betaen hvor den rettede primærie penge til den danske liga
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #40: 17 Nov 2015, 12:52 »

Er der andre, der har oplevet samme problem eller er det sikkert at starte et spil i den danske liga uden at skulle opleve problemer i anden sæson?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #41: 17 Nov 2015, 16:53 »

Hvad sker der for at hvergang der er landsholdpause så kører superligaen stadigvæk !!!! hvilket resultere i at man ikke har nogle fucking spillere til at spille sine kampe !!  ticked off

Er der andre, der har oplevet samme problem eller er det sikkert at starte et spil i den danske liga uden at skulle opleve problemer i anden sæson?

Er jeg også meget interesseret i at hører.. Overvejer at starte et spil i Superligaen, men det vil ødelægge det for mig, hvis der er en fejl mht. landsholdspauser
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #42: 17 Nov 2015, 17:54 »

Er jeg også meget interesseret i at hører.. Overvejer at starte et spil i Superligaen, men det vil ødelægge det for mig, hvis der er en fejl mht. landsholdspauser

http://community.sigames.com/showthread.php/437098-Denmark-%28Official%29-League-Specific-Issues

i følge denne tråd er jeg ikke den eneste :/
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #43: 17 Nov 2015, 18:04 »


Well det er en fordel for så bliver problemet fixet hurtigere.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #44: 23 Nov 2015, 12:04 »

Nogen der har en status på problemet?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010