home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16 - Et vredesudbrud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: FM16 - Et vredesudbrud  (Læst 17816 gange)
Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #45: 23 Nov 2015, 14:33 »

arghhhh jeg kan bare ikke få et save igen uden at jeg bliver fyret inden for 2 sæsoner fordi jeg har nogen forsvarsspillere der ikke gider at forsvare en målmand der ikke kan redde nogen bolde og en offensiv der har bunkevis af chancer men score ikke på en eneste
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #46: 23 Nov 2015, 14:49 »

arghhhh jeg kan bare ikke få et save igen uden at jeg bliver fyret inden for 2 sæsoner fordi jeg har nogen forsvarsspillere der ikke gider at forsvare en målmand der ikke kan redde nogen bolde og en offensiv der har bunkevis af chancer men score ikke på en eneste

Mourinho og Benitez er i samme båd - prøv at lægge din taktik op samt instruktionerne for holdet (gerne i den taktiske sektion) så er der med garanti nogle der kan komme med gode råd ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #47: 24 Nov 2015, 11:45 »

Mourinho og Benitez er i samme båd - prøv at lægge din taktik op samt instruktionerne for holdet (gerne i den taktiske sektion) så er der med garanti nogle der kan komme med gode råd ! Smiley

ja det kunne jeg men blev sur og slettede mit save Peace
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #48: 24 Nov 2015, 21:22 »

Problem 4: Svingende resultater
Jeg er helt med på at der skal være svingende resultater, fordi det er der også i virkeligheden. Men vil i venligst lige forklare mig hvordan det kan ændre sig så latterlig grotesk meget fra kamp til kamp? Startede ud med Man Utd, fordi jeg tænke jeg ville lære spillet. Den ene kamp slår jeg Barcelona 3 - 1 på udebane, og spiller absolut sublimt. Den næste kamp bliver jeg savet over 7 - 0 af Tottenham på hjemmebane. Kampen derefter vinder jeg  4 - 1 over Southampton, og ryger derefter ud i Capital One Cup til Wigan med et 4 - 0 nederlag. Bid mærke i, den eneste kamp jeg skiftede rimeligt ud til, var mod wigan hvor reserverne fik nogle minutter. Min taktik fungere genialt det ene minut, og så slet ikke minuttet efter. Hvis dette forstætter kan i officielt indlægge mig på sindsyge anstalten, fordi jeg har totalt ødelagt min lejlighed, opgang og halvdelen af Aarhus bare i vrede.

Dette kan jeg nikke genkendende til! Jeg har netop fået gang i mit første save i RB Leipzig, der har medieprognose som nummer 1. Jeg ligger ud med 6 sejre ud af 6 mulige i ligaen, hvorefter holdet (åbenbart) falder sammen, og siden har jeg hentet 4 point i de næste 8 kampe. Det virker for mig helt vildt, da jeg var glad for at se mine taktiske overvejelser havde båret frugt.
Når man så ryger ned i sådan et hul, så bliver jeg pludselig i tvivl om, om de taktiske overvejelser overhovedet bar pote, eller om det var simpel begynderheld.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #49: 24 Nov 2015, 22:46 »

Whapz - for mig at se har du 2 muligheder ift ustabile resultater.
1:prøv at lave din taktik urimelig defensiv og ikke besiddende. Kontra er tit en løsning på det stadie her efter udgivelsen.

2:vent. Det har været sådan i mange år snart. Så kan du bruge et par uger på ændringer og tweaks. Disse kan så skrottes når der kommer ny patch.
Det har alle dage været fixet ved patch og derfor er det virkelig frustrerende at man er hensat til midlertidige løsninger der til sidst alligevel ændrer sig.
Fm er groft sagt delt op i 3 paradigmer.
År efter år er det samme du skal kæmpe med. I sidste ende får man dog nærmest altid et hæderligt spil (efter patch i marts).
Ellers er det de samme frustrationer der er lige efter udgivelse og til sidst ender spillet med at være tilfredsstillende for langt de fleste brugere.
Så ja, har du fm15 så har du da et spil der vil ligne sig selv igennem hele spillets levetid.
Eller lev med markante forandringer indtil marts i fm16
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #50: 17 Dec 2015, 23:12 »

Hva er status herefter patch?
Også interesseret i at høre fra Mac brugere - er det blevet mindre hakkende og trægt?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16 - Et vredesudbrud
« Svar #51: 18 Dec 2015, 13:01 »

Synes det lugter lidt af at AI'en er blevet forandret så meget i patchen - at ens instrukser ikke rigtigt virker mere.

Andre der oplever samme tendens?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010