home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:12:42 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 07:55:41 Broen13 Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 130 Gæster Online.

Indlæg: 1132713 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 18615 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #45: 01 Mar 2013, 23:19 »

Er nok kommet til den konklusion at Messi har været her i så lang tid at han for mig (slet ikke egoistiske tanker som at vinde) er spansk nok til at blive.

Udover det så smider Rosell mig på porten hvis jeg sælger ham! Haha! Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #46: 02 Mar 2013, 19:53 »

FC BARCELONA




Så er jeg kommet igang og jeg har ikke haft det alt for nemt med mine opstillede udfordringer, som var:

- Jeg må kun købe spanske spillere.
- Skaffe mig af med alle ikke-spanske spillere i klubben inden der er gået max. 2 sæsoner.
- Når andet mål er nået. må jeg kun købe spillere under 21.

Er dog kun igang med opstartsfasen, men har allerede lavet et par handler. Og det var faktisk mere kompliceret end jeg regnede med, at få fat i ordentlige spanske spillere, der svarer til standarden i FC Barcelona. Men her er i hvert fald de handler der er blevet lavet indtil videre, samt et billede af truppen.  Thumbs Up

Handler:


Truppen:


Jeg er desværre ikke kommet af med alle ikke-spanske spillere endnu. Ej heller, som jeg skrev i et andet indlæg, er Messi røget på gaden. Dette er fordi at det heller ikke sker. Jeg er både ikke helt idiot og samtidig er jeg sgu en smule bange for at jeg vil blive hadet af alle fans og at jeg bliver fyret af den kære Rosell.  Grin udover det vil jeg mene at han har været her i så lang tid, at han sgu snart er mere spansk end argentinsk.

Jeg vil nu fortsætte med spillet og få lavet flere indlæg, når der er noget spændende at berette. Smiley

Peace out!  Peace
« Seneste Redigering: 02 Mar 2013, 19:54 af OnkelMorfar » Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #47: 25 Apr 2013, 10:52 »

Vi skal lige igang med debatten igen
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #48: 14 Maj 2013, 10:35 »

Jeg er startet op med Barcelona, er ikke sikker på mine langtidssigtede mål for klubben, men har ikke tænkt mig at gå ud og bruge mange millioner på nye spillere.

Vil egentlig gerne forsætte det som klubben allerede gør så godt, og skabe et hold som sætter alle til vægs, i hvertfald i de sidste par år.
Logged

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #49: 14 Maj 2013, 14:08 »

Onkel Morfar:

Du skriver at du skal af med alle ikke spanske spillere? Så ryger Messi også? Opstemt
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #50: 14 Maj 2013, 14:13 »

Onkel Morfar:

Du skriver at du skal af med alle ikke spanske spillere? Så ryger Messi også? Opstemt


Han skriver også, at han IKKE vil sælge Messi af rimelig åbenlyse årsager
Logged

Neal Caffrey!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #51: 14 Maj 2013, 14:21 »

Efter to succesfulde sæsoner i Tottenham, henvendte Barcelona sig til mig med et lønbudget på 25 mio samt et transferbudget på 680 mio op til 3 sæson. Og eftersom jeg følte jeg havde vundet det meste i Tottenham og de spillere jeg jagtede ikke ville til mig, ja så blev jeg fristet og sagde ja tak til tilbudet. Her er truppen jeg overtager, og jeg mener bestemt den skal forstærkes!

Logged

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #52: 14 Maj 2013, 14:59 »


Han skriver også, at han IKKE vil sælge Messi af rimelig åbenlyse årsager


My bad! Havde ikke set indlægget mellem de to updates:/
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #53: 14 Maj 2013, 19:40 »


Han skriver også, at han IKKE vil sælge Messi af rimelig åbenlyse årsager

Ja helt tabt bag en vogn er jeg jo heller ikke. Jeg ville blive smidt på porten hurtigere end jeg kunne sige Messi, hvis jeg valgte at sælge ham. Wink
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #54: 14 Maj 2013, 21:55 »

Nu er 1. vindue lukket og mit eneste (men i mine øjne) vanvittige indkøb er ter Stegen.
Ville egentlig gerne af med flere af de løntunge spilere, men den enste som smuttede var Adriano til P$G.

Mit mål er at klubben skal have alle de bedste spillere i verden, og gerne skal være i stand til at udvikle dem selv. Og så vil jeg indføre et 3-mands forsvar, dette vil ske i løbet af første sæson, og forhåbentlig være implementeret fuldt og fast med starten af 2. sæson
Logged

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #55: 14 Maj 2013, 22:17 »

Ja helt tabt bag en vogn er jeg jo heller ikke. Jeg ville blive smidt på porten hurtigere end jeg kunne sige Messi, hvis jeg valgte at sælge ham. Wink

Klogt valg:)
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #56: 29 Maj 2013, 16:04 »

Længe siden jeg har spillet FM. Neymar til Barcelona med edioter, starter nyt spil Hævet Øjenbryn

Hvordan skal jeg bruge Neymar ? På venstre kanten ? Eller som angriber med Messi liggende lige bagved ? Eller med Messi lige ved siden af ?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #57: 29 Maj 2013, 16:23 »

Længe siden jeg har spillet FM. Neymar til Barcelona med edioter, starter nyt spil Hævet Øjenbryn

Hvordan skal jeg bruge Neymar ? På venstre kanten ? Eller som angriber med Messi liggende lige bagved ? Eller med Messi lige ved siden af ?

Neymar er god på toppen som skarpretter, men kan også bruges som invendig angriber.
Så er lidt op til dig selv, du kan jo evt. spille 4-3-3 og bruge Messi, Neymar, Sanchez/villa i top? og evt. lave en bred og smal version, så du også kan udnytte pedro, deulofeu og co.??
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dios
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #58: 05 Jun 2013, 01:34 »

I hvilken rolle er Messi bedst?

Trequartista eller Skarpretter eller?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #59: 05 Jun 2013, 01:37 »

I hvilken rolle er Messi bedst?

Trequartista eller Skarpretter eller?
Skarpretter
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010