home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 18464 gange)
Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #30: 24 Jan 2013, 16:21 »

Hej.
Jeg er netop startet med Barcelona. Er jeg den eneste der er i chok over at Song hiver en årsløn på 60 mio. hjem!? Det er jo helt vanvittigt, rygterne gik gik på at han skrev under på en kontrakt, med en årsløn på ca. 35 mio. men i spillet tjener han mere end Villa. Hvis jeg får et bud på ham, så ryger han med det samme, det er jo helt ude i skoven.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #31: 24 Jan 2013, 17:09 »

Hej.
Jeg er netop startet med Barcelona. Er jeg den eneste der er i chok over at Song hiver en årsløn på 60 mio. hjem!? Det er jo helt vanvittigt, rygterne gik gik på at han skrev under på en kontrakt, med en årsløn på ca. 35 mio. men i spillet tjener han mere end Villa. Hvis jeg får et bud på ham, så ryger han med det samme, det er jo helt ude i skoven.

Helt enig med at det er alt for meget, normalt plejer jeg at kunne hiver omkring de 180 mio hjem for ham  Thumbs Up
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #32: 24 Jan 2013, 17:12 »

Helt enig med at det er alt for meget, normalt plejer jeg at kunne hiver omkring de 180 mio hjem for ham  Thumbs Up

Okay, sætter du ham til salg, eller kommer city/psg/chelsea og byder på ham?
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #33: 24 Jan 2013, 17:14 »

Okay, sætter du ham til salg, eller kommer city/psg/chelsea og byder på ham?

Satte ham ikke til salg, PSG kom med et bud på 150 som jeg fik op på 180. Wupti så var han solgt, men fansene blev en del utilfreds med salget.
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #34: 24 Jan 2013, 17:17 »

Satte ham ikke til salg, PSG kom med et bud på 150 som jeg fik op på 180. Wupti så var han solgt, men fansene blev en del utilfreds med salget.

Super, jeg kan sagtens leve med et par utilfredse fans, bare jeg kan få skåret lidt i lønudgifterne..
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #35: 27 Jan 2013, 09:22 »

Hej
Efter mit 1. spil med Barcelona crashede midt i 1. sæson, er jeg startet op igen. Jeg vil forsøge at få dem til at spille som i virkeligheden, dog forventer jeg ikke at kunne komme op og få 70 % ball possesion, det har jeg endnu ikke lykkedes med i FM. Jeg vil endvidere fastholde klubbens filosofi mht. ungdomsspillere, og jeg har derfor investeret en del på scouts og har hentet en hel ny stab ind, der kan hjælpe med at udvikle talenter.

I 1. transfer vindue har jeg solgt Adriano, for 95 mio. til Benfica, han fik alt for meget i løn, og er slet ikke god nok defensivt. Der jeg samtidig har store forventninger til Montoya, der også kan spille VB, føler jeg ikke at truppen blev svækket. Endvidere solgte jeg Tello til Valencia, med en klausul på at få 50% af hans næste transfer. Jeg hentede Bizarri ind på en 1-årig kontrakt, for at have 3 målmand i førsteholdstruppen.

Indtil videre er det blevet til en 3-0 sejr hjemme mod Sociedad, 2-0 hjemme mod Real Madrid, 4-2 ude mod Atletico Madrid, 1-2 ude mod Real Madrid, hvilket betød at jeg samlet vandt den spanske supercup, og 5-1 hjemme mod Valencia.

Jeg er kommet i CL-gruppe med Shaktar, Udinese og Red Bull Salzburg, hvor jeg vil gå efter at vinde de første 4 kampe, så jeg kan bruge ungdomsspillere i de 2 sidste.
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #36: 29 Jan 2013, 14:20 »

Hej
Efter mit 1. spil med Barcelona crashede midt i 1. sæson, er jeg startet op igen. Jeg vil forsøge at få dem til at spille som i virkeligheden, dog forventer jeg ikke at kunne komme op og få 70 % ball possesion, det har jeg endnu ikke lykkedes med i FM. Jeg vil endvidere fastholde klubbens filosofi mht. ungdomsspillere, og jeg har derfor investeret en del på scouts og har hentet en hel ny stab ind, der kan hjælpe med at udvikle talenter.

I 1. transfer vindue har jeg solgt Adriano, for 95 mio. til Benfica, han fik alt for meget i løn, og er slet ikke god nok defensivt. Der jeg samtidig har store forventninger til Montoya, der også kan spille VB, føler jeg ikke at truppen blev svækket. Endvidere solgte jeg Tello til Valencia, med en klausul på at få 50% af hans næste transfer. Jeg hentede Bizarri ind på en 1-årig kontrakt, for at have 3 målmand i førsteholdstruppen.

Indtil videre er det blevet til en 3-0 sejr hjemme mod Sociedad, 2-0 hjemme mod Real Madrid, 4-2 ude mod Atletico Madrid, 1-2 ude mod Real Madrid, hvilket betød at jeg samlet vandt den spanske supercup, og 5-1 hjemme mod Valencia.

Jeg er kommet i CL-gruppe med Shaktar, Udinese og Red Bull Salzburg, hvor jeg vil gå efter at vinde de første 4 kampe, så jeg kan bruge ungdomsspillere i de 2 sidste.


Så er 1.halvdel af sæsonen overstået, og det er gået over alt forventning. 29 kampe spillet, 24 vundet, 4 uafgjorte og 1 nederlag. I ligaen ligger vi nummer 1, med 14 point ned til Real madrid. Sluttede som 1 i CL gruppen, dog gik det ikke helt så nemt, da vi måtte nøjes med uafgjort ude mod Udinese og Shaktar. Vi fik Juventus i 1. knockout runde, ikke den nemmeste lodtrækning, men jeg er ret fortrøstningsfuld.

Det er faktisk lykkedes at have ca 60 % af ball possesion i de fleste kampe, hvilket jeg er meget tilfreds med. Messi var skadet i 6 uger, men Fabregas hjalp til, og er faktisk nummer 3 på holdets topscore liste. Montoya gør det rigtig fint på venstreback, hvor han er foretrukket fremfor Alba, medmindre vi spiller mod mindre hold, eller er på hjemmebane.

Jeg forventer ingen transfer aktivitet, medmindre der kommer et bud på Song, han er alt for overbetalt. Min 1. prioritet er Neymar, som jeg går og sparer op til, han kommer til at blive dyr!
« Seneste Redigering: 29 Jan 2013, 15:43 af Plambek » Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #37: 29 Jan 2013, 14:23 »

Montoya frem for Alba på venstre back??!!
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #38: 29 Jan 2013, 15:23 »

Montoya frem for Alba på venstre back??!!

Ja, Alba startede ud med at ha´10 i marking, og 11 i positioning, og Montoya har/havde bedre stats end ham, og kan nemt omskoles, så derfor har jeg foretrukket ham. Nu er Alba steget i de defensive kategorier, så han kommer til at spille pladsen her i 2. halvdel af sæsonen. Men Montoya har gjort det rigtig godt, defensivt er han meget solid.
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #39: 03 Feb 2013, 22:21 »

Så er 1.halvdel af sæsonen overstået, og det er gået over alt forventning. 29 kampe spillet, 24 vundet, 4 uafgjorte og 1 nederlag. I ligaen ligger vi nummer 1, med 14 point ned til Real madrid. Sluttede som 1 i CL gruppen, dog gik det ikke helt så nemt, da vi måtte nøjes med uafgjort ude mod Udinese og Shaktar. Vi fik Juventus i 1. knockout runde, ikke den nemmeste lodtrækning, men jeg er ret fortrøstningsfuld.

Det er faktisk lykkedes at have ca 60 % af ball possesion i de fleste kampe, hvilket jeg er meget tilfreds med. Messi var skadet i 6 uger, men Fabregas hjalp til, og er faktisk nummer 3 på holdets topscore liste. Montoya gør det rigtig fint på venstreback, hvor han er foretrukket fremfor Alba, medmindre vi spiller mod mindre hold, eller er på hjemmebane.

Jeg forventer ingen transfer aktivitet, medmindre der kommer et bud på Song, han er alt for overbetalt. Min 1. prioritet er Neymar, som jeg går og sparer op til, han kommer til at blive dyr!

1. sæson sluttede lidt som en skuffelse, forklaringen følger..

Vi vandt ligaen suverænt med 102 point, Real Madrid sluttede som nr. 2, med 80 point. Vi tabte kun 2 kampe, scorede 103 mål og indkasserede kun 22 mål. I champions league blev Juventus besejret ude og hjemme, efterfølgende trak vi Manchester United, der også blev slået ude og hjemme. I semifinalen mødte vi Lille, turneringens overraskelse, der også blev slået samlet. I finalen mødte vi Chelsea, som vandt 1-0 i en lige kamp, brændte flere store chancer, men var ikke kyniske nok. Pokalenfinale tabte vi også 1-2 til Athl. Bilbao, hvilket forklare hvorfor jeg var en smule skuffet over sæsonnen.

Tilgengæld fik jeg givet masser af spilletid til Tiago, Dos Santos, Deulofeu, Cuenca, Muniesa, Montoya, der alle har udviklet sig meget fint. Jeg har solgt Abidal og Song, hvilket gav lidt plads i lønbudgettet. Ind er kommet Neymar, Inigo Martinez og Dede, samt nogle talenter til u-19 holdet. Neymar fik jeg får 350 mio. kr. hvilket jeg anser som lidt af et røverkøb. I. Martinez blev hentet for 142 mio. kr. Og jeg havde faktisk ikke tænkt mig at lave flere handler. Men pludselig blev Dede sat til salg for 260 mio. kr. og jeg valgte derfor at hente ham. Jeg har efterfølgende lejet Muniesa ud, og vil derfor rotere mellem Pique, Martinez og Dede, mens Puyol må være back-up.
Logged

UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #40: 23 Feb 2013, 11:21 »

Er der nogen der har erfaring med at have en af de hurtige angribere liggende helt fremme ved defensive dødbolde?
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #41: 23 Feb 2013, 12:30 »

UlrikE, det vil være oplagt, og specielt hvis han ikke er så høj.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #42: 01 Mar 2013, 21:03 »

FC BARCELONA



Nu har jeg spillet et par timer på et par forskellige hold. Dog er der simpelthen intet der har fanget min interesse i mere end to sæsoner og det er jeg en smule træt af. Derfor hamrede jeg hovedet ned i bordet et par gange og  blev derved enig med mig selv om, at hvis et spil skal kunne holde min interesse skal jeg have følelserne med i det. Og her kom jeg frem til mit alletiders yndlingshold, FC Barcelona.

MEN der er et problem. Holdet er alt alt for godt til at det er sjovt at spille. Derfor har jeg valgt at give mig selv nogle udfordringer:

- Jeg må kun købe spanske spillere.
- Skaffe mig af med alle ikke-spanske spillere i klubben inden der er gået max. 2 sæsoner.
- Når andet mål er nået. må jeg kun købe spillere under 21.

Dette er ikke den vildeste udfordring. Den skal mest af alt bare gøre det sjovt for mig at spille.

Glæder mig til at smide flere opdateringer ind undervejs!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Mar 2013, 19:55 af OnkelMorfar » Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #43: 01 Mar 2013, 21:59 »

Det blir spændene og se hvem der får glæden af Messi Opstemt
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #44: 01 Mar 2013, 22:03 »

Lige min tanke også: Er Messi spansk nok til at du kan beholde ham?
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010