home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 18462 gange)
Dios
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #60: 05 Jun 2013, 02:14 »

Messi er totalt dårlig for mig. 6 kampe og endnu ikke et eneste mål.

Bruger ham på Off Midt.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #61: 05 Jun 2013, 10:45 »

Skarpretter

Du mener simpelthen at verdens måske bedste spiller skal bruges til noget så simpelt som en skarpretter? Det er da godt nok spild af hans gode evner i mine øjne, men ja han vil uden tvivl også klare den rolle til perfektion. Dog synes jeg klart at man bør benytte ham i en mere kreativ rolle.
Logged

FC Barcelona

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #62: 10 Jun 2013, 16:46 »

En god vinder taktik til Barcelona? - Sys jeg taber alt pt Skuffet
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #63: 13 Jun 2013, 00:19 »

Er nået til vinter (1. januar 2013) Falcao er sat til salg for 310 mill. Nogle der har erfaringer med ham i Barca? Evt i hvilken opstilling?
Jeg lurer på både Isco og Iker Muniain, men har ikke råd til alle tre, Kurt Zouma ville jeg også gerne hente, så et par gode argumenter for og imod disse spillere ville være lækkert Smiley
Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #64: 13 Jun 2013, 13:38 »

Er nået til vinter (1. januar 2013) Falcao er sat til salg for 310 mill. Nogle der har erfaringer med ham i Barca? Evt i hvilken opstilling?
Jeg lurer på både Isco og Iker Muniain, men har ikke råd til alle tre, Kurt Zouma ville jeg også gerne hente, så et par gode argumenter for og imod disse spillere ville være lækkert Smiley

Af mine egne erfaringer, har jeg prøvet både Falcao og Isco i Barca en del gange med forskellige taktikker og det virker ikke rigtig for mig hvertfald. Især Falcao kan jeg slet ikke få nok igang, hvis man ved hvor mange mål han er i stand til at score. Iker Muniain har jeg ikke prøvet meget, Zouma har jeg hellere ikke meget erfaring med.

Men jeg kan anbefale dig at hente Lewandowski fra Dortmund selvom han foretrækker at spille i Tyskland og England, han har bombet mål ind i de Barca saves jeg har haft og han burde kunne hentes for mindre end 310 millioner.

Hvis du kan finde pengene til det, så skulle du overveje Dede fra brasilianske Cruzeiro. Han tilpasser sig Barca mega godt og slutter tit med et snit på 7.50 mindst, i slutningen af sæsonen Smiley
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #65: 13 Jun 2013, 23:46 »

Af mine egne erfaringer, har jeg prøvet både Falcao og Isco i Barca en del gange med forskellige taktikker og det virker ikke rigtig for mig hvertfald. Især Falcao kan jeg slet ikke få nok igang, hvis man ved hvor mange mål han er i stand til at score. Iker Muniain har jeg ikke prøvet meget, Zouma har jeg hellere ikke meget erfaring med.

Men jeg kan anbefale dig at hente Lewandowski fra Dortmund selvom han foretrækker at spille i Tyskland og England, han har bombet mål ind i de Barca saves jeg har haft og han burde kunne hentes for mindre end 310 millioner.

Hvis du kan finde pengene til det, så skulle du overveje Dede fra brasilianske Cruzeiro. Han tilpasser sig Barca mega godt og slutter tit med et snit på 7.50 mindst, i slutningen af sæsonen Smiley

Ok, var også i tvivl med Falcao.
Valget bliver nok mellem Dede og Hummels i midterforsvaret, vil rigtig gerne have Zouma som talent.
Så håber jeg at hente Muniain og prøve Lewandowski, det bliver bare ikke helt billigt Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #66: 20 Jun 2013, 18:37 »

hvad er den bedste taktik og bruge i Barcelona for jeg syntes ikke 4-5-1 ikke helt virker
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #67: 20 Jun 2013, 18:42 »

hvad er den bedste taktik og bruge i Barcelona for jeg syntes ikke 4-5-1 ikke helt virker

Du kan stille på en del forskellige måder.

4-3-2-1 med 3 centrale 2 wings og messi helt på toppen er god

4-1-2-2-1 er også god, 1 DCM, 2 CM, 2 Wings, Messi helt på toppen

4-3-3 kan også bruges med 3 angribere se evt. westers diablo
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #68: 20 Jun 2013, 18:50 »

hvor finder jeg westers diablo og de andre taktikker
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #69: 20 Jun 2013, 21:36 »

hvor finder jeg westers diablo og de andre taktikker


De andre skal du selv lave, Westers Diablo kan du finde i hans blog THE FM GAFFER 2
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #70: 24 Jun 2013, 23:41 »

1. sæson er overstået, og hvilken en både på godt og ondt.
Mesterskabet blev sikret, med 12 point ned til Real, der dog vandt de indbyrdes opgør.
Pokalen gik som forventet, dog tabte vi finalen på straffesparks konkurrence til Valencia.
I CL vandt vi gruppen med maks point, og slog Porto, Zenit og Lille på vej til finalen, som dog tabes til Man Utd, mod spil og chancer desværre.

Til 2. sæson har jeg købt lidt ind, dog uden overhovedet at bruge i nærheden af den milliard jeg har fået til rådighed.
Kurt Zouma blev hentet i januar 2013, og er hurtigt blevet fast mand.
Isco blev hentet for 220 millioner, han skal husere på venstrekanten, og bytte lidt med de andre spillere på midten.
Maxmilian Meyer fra Schalke er blevet hentet for 100 millioner, og ham har jeg kæmpe forventninger til.
Lewandowski har valgt ikke at forlænge sin kontrakt i Dortmund, så ham håber jeg at hapse på en fri transfer til januar.

I denne sæson er planen at rotere meget mellem ungt og gammelt, og forhåbentlig få solgt nogle af de spillere som hiver mest i løn, og dem som bare er tilovers.
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #71: 03 Sep 2013, 17:35 »

Jeg er nået til anden sæson i mit Barcelona save.

Holdet:

Ter Stegen
Alves - Luiz - Pique - Alba
Isco/Fabregas - Busquets
Mata - Iniesta - Neymar
Messi

Foreslår at sælge Villa til at starte med, hæv 240 mio. hjem der, så købte jeg Neymar, som virkelig gør det godt! I januar vinduet købte jeg Falcao da han var utilfreds med Atl. Madrid, så synes 280 mio for ham var lidt en røver handel.
(185 mio.)
Har senere købt David Luiz (175 mio.), Isco (280 mio.) Ter stegen (185 mio.), Juan Mata (450 mio.) Papadopoulos (110 mio.)
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010