home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |16|Den Walisiske Stolthed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: |16|Den Walisiske Stolthed  (Læst 15020 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
|16|Den Walisiske Stolthed
« : 01 Apr 2013, 20:39 »



Forord

Hej og velkommen til min første blog nogensinde. Bloggen vil handle om den walisiske klub Swansea City, der spiller i Premier League. Manageren bliver offentliggjort i næste update.

Det bliver ikke noget stort grafisk festfyrværkeri, da jeg ingen erfaring har. Et topbanner er det dog blevet til, og mon ikke der kommer en smule andet grafik. Bloggen bliver skrevet fra minimum to forskellige synsvinkler. Jeg er lige startet på mit save, så jeg har ikke spillet en eneste kamp endnu, men jeg skal nok få spillet FM. Det betyder også, at jeg kun har to updates liggende klar. Antallet af updates, som jeg kommer op på, bliver ihvertfald tocifret.


Jeg tager gerne imod gode råd og konstruktiv kritik.
Det var alt for denne gang, jeg håber i vil følge med fremover.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2013, 15:14 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #1: 01 Apr 2013, 21:03 »

Det er godt at sætte sig nogle mål når man starter op på den første blog nogensinde Wink Jeg følger i hvert fald og glæder mig til at se den første reelle update Smiley

Edith: Btw synes jeg måske teksten på billedet falder lidt for meget i et med baggrunden. Ved ikke om du kender den her side, men den er rigtig god til bannere og så videre til fattigrøve som jeg der ikke har råd til PS http://www.online-image-editor.com/
« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 21:05 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #2: 01 Apr 2013, 21:09 »



Johnny Vilstrup erstatter Michael Laudrup


Johnny Vilstrup erstatter Michael Laudrup som manager for Swansea. Grundet private omstændigheder måtte Michael Laudrup forlade jobbet som manager for Swansea efter ganske få dage. Michael Laudrup fik selv lov at pege på sin afløser, og noget overraskende valgte han ikke Morten Wieghorst eller John "Faxe" Jensen som ny manager, men Johnny Vilstrup. Det formodes at Wieghorst og "Faxe" ikke ville stå i spidsen for et Premier League mandskab, men det ville Johnny Vilstrup åbenbart. Michael Laudrup har spillet old-boys sammen med Johnny Vilstrup i Lyngby Boldklub.

Johnny Vilstrup har ikke den store trænererfaring. Han har trænet et U-19 hold i kort tid. Han har FIFA's P-licens, så på papiret er han kvalificeret. Han spillede for Lyngby Boldklub, Fremad Amager, AGF og Luton Town. Efter han stoppede sin professionelle fodboldkarriere, startede han i 2003 med, at spille for Lyngby Boldklubs serie 6 hold.  De seneste år har han haft sin egen zoneterapiklinik, men savnede fodbold og mente muligheden for, at stå i spidsen for en Premier League klub, var for god til at sige nej, siger han til Swanseas hjemmeside.
-Desværre blev Michael nødt til at stoppe, men vi mener vi har fået en god manager i Johnny Vilstrup siger formand Huw Jenkins.
Swansea har indkaldt til pressemøde, hvor vi selvfølgelig er til stede.



Tak til RCD for det nye topbanner.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 21:44 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #3: 02 Apr 2013, 18:19 »



Johnny Vilstrup præsenteret for The Swans


På dagens pressemøde blev danskeren Johnny Vilstrup præsenteret som den nye manager for Swansea City. Han fik jobbet, fordi Michael Laudrup trak sig efter få dage grundet private omstændigheder. Noget der vakte stor undring, var, at det ikke var Morten Wieghorst eller John "Faxe" Jensen, der tog over.

- Morten Wieghorst forsætter som assistenttræner. Vi tilbød ham faktisk jobbet som manager, men han takkede nej. "Faxe" har vi aldrig haft til samtale. Da Michael fortalte os om Johnny, var vi sikker på, det var den rette mand. Han skal løfte klubben endnu et skridt udtalte formand Huw Jenkins på pressemødet.

Et af minusserne ved ansættelsen af en så uprøvet manger som Johnny Vilstrup burde være hans manglende erfaring, men det ser manageren selv ikke som noget problem.

- Jeg synes ikke, det gør nogen forskel, at jeg ikke har været manager for en rigtig klub før. Jeg har trods alt spillet i en masse forskellige klubber under en masse dygtige trænere, så jeg mener jeg har masser af erfaring der fra.
Huw Jenkins og Johnny Vilstrup meddelte også målsætningen for den kommende sæson. Målet er overlevelse i Premier League. I en af pokalturneringerne vil man gerne komme i semifinale.

« Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 08:55 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #4: 02 Apr 2013, 21:08 »

Det bliver da spændende og se om du kan få samme succes som ML i irl
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #5: 02 Apr 2013, 21:20 »

Det bliver da spændende og se om du kan få samme succes som ML i irl

Ja, det ser jeg også frem til. Jeg skal ihvertfald gøre mit bedste.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #6: 02 Apr 2013, 21:40 »

Kan godt lide dit nye banner! Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #7: 02 Apr 2013, 22:02 »

Kan godt lide dit nye banner! Smiley

Det kan jeg også, det er væsentligt pænere, end det jeg selv lavede.  Smiley

Så tak til RCD.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #8: 03 Apr 2013, 00:03 »

Først og fremmest tak. Tak fordi du viftede Laudrup af pinden. Så kan det være vi kan få lov at undgå at se Swansea i TV weekend efter weekend.

Udover denne vigtige ting der er blevet påpeget. Så vil jeg gerne rose dig for bloggen indtil videre, som er rigtig god og glæder mig til at læse mere. Jeg er dog fan af lidt flere billeder, men det er jo en smagssag Wink
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #9: 03 Apr 2013, 08:33 »

Først og fremmest tak. Tak fordi du viftede Laudrup af pinden. Så kan det være vi kan få lov at undgå at se Swansea i TV weekend efter weekend.

Udover denne vigtige ting der er blevet påpeget. Så vil jeg gerne rose dig for bloggen indtil videre, som er rigtig god og glæder mig til at læse mere. Jeg er dog fan af lidt flere billeder, men det er jo en smagssag Wink

Tak, jeg skal nok prøve at sætte lidt flere billeder, men som du kan se på det første banner, er jeg rent grafisk lige til hundene.
Der skal nok komme lidt flere billeder, når jeg vil skrive om kampene og transfers.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #10: 03 Apr 2013, 08:53 »

- Morten Wieghorst forsætter som assistenttræner. Vi tilbudte ham faktisk jobbet som manager, men han takkede nej. "Faxe" har vi aldrig haft til samtale. Da Michael fortalte os om Johnny, var vi sikker på, det var den rette mand. Han skal løfte klubben endnu et skridt udtalte formand Huw Jenkins på pressemødet.

Nu ved jeg ikke, om det er dig eller Morten Wieghorst, der har lavet fejlen, men det hedder nu engang "tilbød" Wink

Ellers rigtig fin start på bloggen Smiley
Logged

Aldrig alene!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Walisiske Stolthed
« Svar #11: 03 Apr 2013, 08:57 »

Nu ved jeg ikke, om det er dig eller Morten Wieghorst, der har lavet fejlen, men det hedder nu engang "tilbød" Wink

Ellers rigtig fin start på bloggen Smiley

Det er rettet.  Thumbs Up
Tak, fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |2|Den Walisiske Stolthed
« Svar #12: 03 Apr 2013, 09:56 »

Overvejer at skrive lidt om Swanseas historie, men hvis i synes det er unødvendigt, vil jeg udelade det. Mange kender jo nok deres historie, da Michael Laudrup er træner for dem.

Hvad mener folket?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |2|Den Walisiske Stolthed
« Svar #13: 03 Apr 2013, 11:22 »

Overvejer at skrive lidt om Swanseas historie, men hvis i synes det er unødvendigt, vil jeg udelade det. Mange kender jo nok deres historie, da Michael Laudrup er træner for dem.

Hvad mener folket?

Jeg ser det ikke som nogen absolut nødvendighed.. Jeg har sådan nogenlunde styr på deres historie, og har også en ide om, at de fleste andre også har basisviden på plads om Swanseas historie. Men det er jo måske bare mig, der har fulgt godt med i skolen (..eller Wikipedia Skuffet )..
Logged

Aldrig alene!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |2|Den Walisiske Stolthed
« Svar #14: 03 Apr 2013, 11:30 »

Jeg ser det ikke som nogen absolut nødvendighed.. Jeg har sådan nogenlunde styr på deres historie, og har også en ide om, at de fleste andre også har basisviden på plads om Swanseas historie. Men det er jo måske bare mig, der har fulgt godt med i skolen (..eller Wikipedia Skuffet )..

Tak for respons.  Smiley

Jeg dropper det.
Der skulle gerne komme en Update om sæsonstarten ud i eftermiddag.    Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010