home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:32:49 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
I går kl. 11:01:45 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
07 Jun 2024, 20:07 Bubbles Blogkonkur... #16 - Danish Viking Wa...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  1 Bruger, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132828 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 91765 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #135: 06 Jan 2012, 19:35 »

Flotte flotte updates og tillykke med månedens blog Thumbs Up

Takker Wink
Så fik du ret med at der var en mulighed for at vinde med bloggen her Wink
Så skal jeg jo bar opretholde den gode stil... og evt. komme med noget nyt, for at bibeholde et højt niveau...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #136: 07 Jan 2012, 11:42 »



Lillejuleaften på Old Trafford




”Adams største sejr som manager!”, det var ordene der prydede alle avisers sport sektion efter kampen imod Manchester United. Fergusons tropper led et smertefuldt nederlag på deres eget drømmenes teater. For efter kampen imod Tottenham formåede Adams, at vende truppens skuffelse til en sult efter en sejr, en sejr over de største rivaler i England. Ønsket og håbet om en sejr fik rig næring, da Rondón i 5. spilleminut passerede De Gea. Et mål der gjorde at Arsenal turde håbe på en sejr, selvom spillerne i resten af halvlegen blev tvunget langt tilbage.

Anden halvleg var en anden affære. Selvtilliden havde fået et boost i halvlegen, hvilket gjorde at The Gunners kom længere frem på banen. I 53. minut formåede Vidic at forpasse en tackling på van Persie, der tillod Robin at fortsætte på en solotur på en halv banelængde, ned mod De Gea. Selv med Smalling lige i hælene havde van Persie den vanlige ro til at sende bolden sikkert i kassen. Nu var stillingen 0 – 2 til Arsenal, et drømmescenarie for Adams, "foran på Old Trafford". I 75. minut blev Adams smil om muligt endnu større, for her steg den tårnhøje Mertesacker til vejrs, og sendte hjørnesparksbolden i kassen. Foran med hele tre mål, nu var sejren så godt som sikret. Fire minutter senere vaklede holdet dog en smule, for Evra formåede på en solo dribletur at finde frem til et hul i Arsenal forsvaret. Selvom Szczesny var helt nede ved stolpen, så var det desværre et øjeblik for sent.  Heldigvis for Szczesny var dette en enlig svane, og havde det ikke været for Uniteds offside fælde så havde Rondón øget til 1 – 4. Men slutresultatet blev en 1 – 3 sejr til Arsenal.

Med denne sejr havde Adams og hans unge kanoner givet alle Arsenalfans en tidlig julegave. En julegave som de alle var enormt glade for, da dette tilførte yderligere 3 point til forspringet i forhold til United. Et forspring der i forhold til sidste sæson var kommet noget tidligere. Med disse flotte takter i både ligaen og i Champions League håbede alle blot på et lige så flot forår.












Did you know?
At United indtog Old Trafford i 1910, et stadion der kostede £90.000 (Pris i 1909).



Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #137: 07 Jan 2012, 12:59 »

Super med en sejr mod United! For mit vedkommende er det altid lettere at kæmpe med europæisk hvis der også er bare nogenlunde styr på den hjemlige liga. Det er i hvert fald rart at holde jul med et 6 points forspring Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #138: 07 Jan 2012, 13:13 »

Super med en sejr mod United! For mit vedkommende er det altid lettere at kæmpe med europæisk hvis der også er bare nogenlunde styr på den hjemlige liga. Det er i hvert fald rart at holde jul med et 6 points forspring Wink

Ja... fedt at slå dem i egen hule Smiley det har jeg arbejdet på længe, for at få holdet til at kunne...

Og ja, hvis der er styr på det i den hjemlige liga, så er der ro på, så man har tid til europæisk... men jeg er nødt til at rotere lidt på nogle pladser, så har indimellem benyttet mig af ret så unge spillere... Silva og Allein er ved at blive helt fornuftige Smiley

Ja, det er rart allerede at ha et lille forspring... men jeg skal dog ikke kvaje mig ret meget før det blir spændende igen...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #139: 07 Jan 2012, 13:55 »

Nej 6 point kan hurtigt få ben at gå på. Smiley

Det lyder til at dine talenter på mange måder er klar til at blive det fremtidige Arsenal. Det bliver bestemt sjovt at se hvordan de udvikler sig hvis du kan holde bloggen kørende flere år frem Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #140: 08 Jan 2012, 00:23 »

Ja, især når United og City ikke er forbandet langt bagude endnu...

Håber de er klar til at løfte opgaven... i får også en ny ungdomsspiller at se i januar vinduet...

Tja, ved ikke om jeg formår at holde den kørende så længe... der skal jo også gerne være interesse for den... så kan vær jeg skal køre månedlige updates i 3. sæson og frem...

Eller hvad???


Men kan da overveje at flette en gennemgang af talenterne ind i bloggen inden jeg tager hul på næste del af sæsonen...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #141: 08 Jan 2012, 04:05 »

Hej folkens... kort efter den sidste besked jeg skrev herinde i bloggen fandt jeg ud af at min strømforsyning ikke virkede, og at min computer derfor var ved at løbe tør for strøm...  og da jeg ikke har nogen reserve adapter liggende, så kommer bloggen til at stå stille nogle dage indtil jeg får en ny adapter... forhåbentligt ikke mere end nogle dage...
for skal bruge min computer til mit bachelor forsvar på onsdag, hvilket jeg gemmer det strøm jeg nu har tilbage på den til...

så kigger kun kort forbi på telefonen de næste par dage...   
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #142: 08 Jan 2012, 10:40 »

Jeg ville stemme for månedlige updates Peace Og synes at det lyder til at dine talenter kan blive vigtige så en gennemgang af dem ville også være fint Wink

Held og lykke med din bachelor forsvar, lad det nu ikke vare alt for længe! Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #143: 08 Jan 2012, 14:44 »

Jeg ville stemme for månedlige updates Peace Og synes at det lyder til at dine talenter kan blive vigtige så en gennemgang af dem ville også være fint Wink

Held og lykke med din bachelor forsvar, lad det nu ikke vare alt for længe! Wink

Tja, hælder også lidt mere til en gang om måneden, selvom jeg også godt kan li at fordybe mig i en storkamp... som fx mod United...

Ja, jeg skal nok få strikket en gennemgang af dem færdig når min computer har fået strøm igen/ Efter mit bachelor forsvar...

Er bar møg ærgerligt at den vælger at gå i stykker tre dage før jeg skal bruge den... men har bestilt en ny... som burde  dukke op i løbet af de kommende dage...

har heldigvis lånt en ældre laptop af en ven, så jeg faktisk kan få øvet før mit forsvar Opstemt
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #144: 08 Jan 2012, 15:02 »

Haha ja det vil være lidt nedern ikke at kunne få øvet sit forsvar :p

Nu behøver månedlige updates jo heller ikke helt at udelukke at man fordyber sig i en storkamp nu og der. Man kunne jo godt en gang i mellem som du også gør nu, vise en af de vigtigste kampe i sæsonen Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #145: 08 Jan 2012, 15:15 »

Haha ja det vil være lidt nedern ikke at kunne få øvet sit forsvar :p

Nu behøver månedlige updates jo heller ikke helt at udelukke at man fordyber sig i en storkamp nu og der. Man kunne jo godt en gang i mellem som du også gør nu, vise en af de vigtigste kampe i sæsonen Wink

Ja, for det er lidt besværligt bar at stille sig op og sige en masse kloge ting på en halv time, uden li at ha en plan...

Nej kan self godt tage nogle af storkampene op som separate emner Wink  kommer nok til at gøre det med opgøret mod Milan...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #146: 10 Jan 2012, 01:16 »

mere tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #147: 10 Jan 2012, 02:06 »

mere tak Thumbs Up

Der skal nok komme mere... regner med at få min nye strømforsyning i morgen, så kan jeg nok li finde 5 minutter til at smide en update imens jeg øver på mit bachelor forsvar...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #148: 10 Jan 2012, 11:56 »



Udsmiderne fra Stoke




Marc Wilson


Arsenal 4 - 0 Sunderland
Arsenal 2 - 0 Bolton
Arsenal 4 - 0 Stoke







I kampen mod Stoke på Emirates, virkede det som om Stokes manager, Tony Pulis, havde glemt at det ikke var en kampsportsturnering, for hans hold agerede nærmest udsmidere. Først blev M’Vila sparket ned efter 4 minutters spil. Hvilket da også resulterede i et rødt kort til synderen Marc Wilson. Men senere i kampen blev både Vertonghen og Arshavin hjulpet af banen, efter kærlig behandling fra Stoke spillerne, der lod deres frustrationer gå ud over Arsenal. Men lige lidt hjalp det dem, for i det 11. minut hamrede Badelj bolden ind bag Thomas Sørensen, og seks minutter senere scorede van Persie et superbt mål på et direkte frispark fra ca. 30 meters afstand. Da Arsenal sad på alt spillet, så var det ikke ufortjent at Santos fik scoret sit første mål i denne sæson. Vermalen lukkede og slukkede i det 66. minut med et flot hovedstødsmål. Så på trods af den hårdhændede behandling, så slog Arsenal alligevel til og snuppede sejren. De mange skader gjorde desuden at hele tre unge talenter fik mere spilletid end planlagt. For både Chamberlain, Bartly og Kadlec fik en god del minutter i kampen.

Inden kampen mod Stoke havde både Sunderland og Bolton været på besøg på Emirates. To kampe, der var blevet forvaltet til to sejre. Sunderland fik en øretæve på 4 – 0 inden de blev sendt hjem, imens Bolton kæmpede lidt mere imod, og sikrede sig kun at tabe med to mål nemlig 2 – 0.  Så det var alt i alt en fin periode på Emirates hvor de seneste tre kampe havde resulteret i en samlet 10 – 0 score til Adams’ tropper.

På trods af det fine spil så havde Adams i disse dage også ageret på transfermarkedet, for der var brug for en breddespiller mere på midtbanen, hvor Arshavin nu er blevet 32 og med Gervinho og Song til African nations cup, så var der brug for en ekstra spiller. Og heldet var med Adams, for i disse dage havde Granero, i Real Madrid indgivet en begæring om at blive solgt, på grund af manglende førsteholdsfodbold. Hvilket gjorde at Adams kunne sikre sig den teknisk stærke spanier for sølle 20 mio. kr. Derudover havde talentspejderstaben også fundet en ung guldfugl i Fluminense. En ung brasilianer med navnet Diego Alexandre Guisel Costa, men kendt under navnet Tauá. En ekstremt stærk tekniker af en 16 årig at være, men på grund af reglerne for brasilianske spillere så kommer Tauá først til klubben i august 2014.












Did you know?
At Stoke F.C. blev grundlagt i 1863 og derved er den ældste klub i Premier League, og desuden anses for at være den næstældste professionelle fodboldklub i verden, efter Notts County.



Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal (2. Sæson)
« Svar #149: 10 Jan 2012, 12:44 »

Billigt køb af Granero, håber han hjælper til her i den svære tid Opstemt KUTGW
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010