home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228391 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1365: 14 Sep 2008, 11:43 »

Et spansk hold som Sevilla, Atletico, Zaragoza, Espanyol ville jeg rigtig gerne høre om Smiley

former zoesuckins

Rooland
Manager

« Svar #1366: 14 Sep 2008, 11:53 »

Jeg overvejer selv at starte en blog, men ved sgu' ikke helt hvem det skal være om.

Hvad synes I? :-)

Zenit - Kan du få UEFA cup mestrene endnu højere op?

Benfica - Di, Maria, Aimar, Suazo, Cardozo, Reyes mere behøves der ikke at skrives Wink

Liverpool - Før dem tilbage til storhed inden for 3 sæsoner.

West Ham - Før The Hammers i CL med et hold, der har 75 & briter!

Ebbsfleet - Før "Internet" klubben fremad og her kan der måske også afprøves en ny blogmetode med afstemninger for læserne Wink

FC Bunyodkor - Her er et spændende scenarie. Det tidligere FC Kurvuchi, som Eto'o var rygtet til. Bunyodkor har brugt mange af de millioner, der skulle bruges på Eto'o på noget  helt andet. Nemlig en plads i den Russiske (eller Ukrainske) liga. Kan et Usbekisk hold nå Champions League? Lav en anderledes blog, der med sikkerhed vil tiltrække læsere.

West Ham U18 - Kan du få det unge og talentfulde West Ham hold til et trofæ i ungdoms ligaen? Skab verdensstørste talenter der skal gøre West Ham til verdens bedste talentskole?

Danmark U19 - A landsholdet har i de seneste år har problemer med at kvalificere sig til en slutrunde. Så får du muligheden for at styre de yngre frem til storhed.

Her er et par gode forslag jeg tror der ville være spændende at blogge om Smiley

Edit : Vælger du Bunyodkor skal du lige huske at forbedre økonomien, da jeg vist ikke lige har fået gjort det Smiley Luiz Carlos Nascimento Júnior (Husk at fjerne lån) og José Luis Villanueva er også skiftet dertil.

« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 12:06 af Rooland » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1367: 14 Sep 2008, 11:57 »

FC Bunyodkor - Her er et spændende scenarie. Det tidligere FC Kurvuchi, som Eto'o var rygtet til. Bunyodkor har brugt mange af de millioner, der skulle bruges på Eto'o på noget  helt andet. Nemlig en plads i den Russiske (eller Ukrainske) liga. Kan et Usbekisk hold nå Champions League? Lav en anderledes blog, der med sikkerhed vil tiltrække læsere.
Det lyder sjovest Opstemt!

N17
Manager

« Svar #1368: 14 Sep 2008, 12:02 »

Jeg overvejer selv at starte en blog, men ved sgu' ikke helt hvem det skal være om.

Hvad synes I? :-)

Du havde jo lige startet en om The Rams, Cesc, så hvorfor kørte du ikke bare den. Ikke den bedste start som "ny" bruger, der vil have en andet rænomé

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fækalier
Gæst

« Svar #1369: 14 Sep 2008, 12:05 »

Du havde jo lige startet en om The Rams, Cesc, så hvorfor kørte du ikke bare den. Ikke den bedste start som "ny" bruger, der vil have en andet rænomé

Det var nu helt med vilje, at den skulle stoppe. Den blev kun lavet for at se, hvor lette i var at holde hen, men desværre fandt i ud af at jeg var Cesc med det samme.

Jeg har bestemt mig for holdet. Det blev ingen af jeres nævnte hold, selvom mange af dem lyder spændende.

Rooland
Manager

« Svar #1370: 14 Sep 2008, 12:07 »

Det var nu helt med vilje, at den skulle stoppe. Den blev kun lavet for at se, hvor lette i var at holde hen, men desværre fandt i ud af at jeg var Cesc med det samme.

Jeg har bestemt mig for holdet. Det blev ingen af jeres nævnte hold, selvom mange af dem lyder spændende.

Øv, da Bunyodkor lyder rigtig spændende Skuffet

Er der ikke en anden der vil lave den så? Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #1371: 14 Sep 2008, 12:17 »

Måske vil jeg men det bliver først i 09´eren tror jeg.

kasperbp12
Manager

« Svar #1372: 14 Sep 2008, 12:31 »

Hvad hedder de for kan ikke finde dem i hverken den Russiske eller den Ukrainske liga

N17
Manager

« Svar #1373: 14 Sep 2008, 12:36 »

tror selv du skal rette den til kasper

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager

« Svar #1374: 14 Sep 2008, 12:37 »

Hvad hedder de for kan ikke finde dem i hverken den Russiske eller den Ukrainske liga

Hehe, de ligger slet i nogle af de ligaer Wink Du skal selv flytte dem derover, så de kan spille i den liga. Derfor det hedder et "scenarie" Wink

De er uden liga, så du skal bare søge på dem i editoren under "clubs" Smiley

Vælger du Bunyodkor skal du lige huske at forbedre økonomien, da jeg vist ikke lige har fået gjort det. 150 mio vil nok passe meget godt Smiley  Luiz Carlos Nascimento Júnior (Husk at fjerne lån) og José Luis Villanueva er også skiftet dertil.

kasperbp12
Manager

« Svar #1375: 14 Sep 2008, 12:50 »

okay mange tak, skal prøve det. Men hvor ligger den henne Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 12:53 af kasperbp12 » Logged

stimo92
Gæst

« Svar #1376: 14 Sep 2008, 13:08 »

hjælp mig freaks. har min OB blog kørende, men er kørt lidt træt i det spil. Synes i jeg bare skal droppe blog, eller skal jeg finde et nyt hold, og evt. hvilket hold?

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #1377: 14 Sep 2008, 13:14 »

Du kunne evt. holde en lille pause med spillet og bloggen, og efter noget tid, se om du har lyst til at starte spillet op igen.

Rooland
Manager

« Svar #1378: 14 Sep 2008, 13:16 »

okay mange tak, skal prøve det. Men hvor ligger den henne Rullende Øjne

Editoren ligger i din FM08 hovedmappe Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #1379: 14 Sep 2008, 13:20 »

Du kunne evt. holde en lille pause med spillet og bloggen, og efter noget tid, se om du har lyst til at starte spillet op igen.
jamen vil mega gerne spille FM, men bare ikke med OB mere. Og har også lyst til at skrive blog.

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010