home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228492 gange)
kasperbp12
Manager

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1275: 17 Aug 2008, 18:24 »

synes det lyder spændene og jeg tror at Atletico Madrid vil være et hold der passer lige til dig og vil selvfølgelig følge med, da du har lavet nogle rigtig gode blogs og tror selvfølgelig du kan gøre det igen

TNT
Ynglingespiller

« Svar #1276: 17 Aug 2008, 18:33 »

Hvad siger folket til en blog om Ajax? Man vil i bloggen følge Dennis Bergkamps karriere, hvor der højst sandsynligt vil opstå nogle klubskifter. Stilmæssigt vil det være alá De ti bud, så det ikke bliver en kamp at lave en opdatering.

Mine blogs har langt fra været acceptable på det seneste, men for at sørge for at bloggen holder længe, vil jeg først spille mig igennem den første sæson (jeg er nået til januarmåned i skrivende stund). Derved kan jeg være sikker på, om spillet tiltaler mig nok. Sæsonen vil blive opsummeret efter introduktionen.

kasperbp12
Manager

« Svar #1277: 17 Aug 2008, 18:36 »

jeg synes det lyder rigtig dejligt med en ny blog fra din side af!! Bare kom med den Smiley

TNT
Ynglingespiller

« Svar #1278: 18 Aug 2008, 16:38 »

Hvad siger folket til en blog om Ajax? Man vil i bloggen følge Dennis Bergkamps karriere, hvor der højst sandsynligt vil opstå nogle klubskifter. Stilmæssigt vil det være alá De ti bud, så det ikke bliver en kamp at lave en opdatering.

Mine blogs har langt fra været acceptable på det seneste, men for at sørge for at bloggen holder længe, vil jeg først spille mig igennem den første sæson (jeg er nået til januarmåned i skrivende stund). Derved kan jeg være sikker på, om spillet tiltaler mig nok. Sæsonen vil blive opsummeret efter introduktionen.

Jeg har besluttet mig for ikke at lave en blog om spillet alligevel, men i stedet benytte mig af blog-light.

Zulue
Manager

« Svar #1279: 18 Aug 2008, 16:41 »

Tror måske det er meget smart, men alligevel, hvis du finder så stor interesse i det spil, ville en blog ikke skade. Wink

TNT
Ynglingespiller

« Svar #1280: 18 Aug 2008, 16:43 »

Interessen er skam stor, men efter et kig på kalenderen, blev det til et nej i sidste ende.

Guldbrand
Gæst

« Svar #1281: 21 Aug 2008, 16:29 »

Efter at min OB blog gik død, og min interesse for SAS-Ligaen er forsvundet, vil jeg nu begive mig ud på en af mine yderst sjældne spil med et hold udenfor den danske grænse.

Jeg har valgt at mit næste hold som jeg vil spille med skal være mit favorit hold Dortmund, men inden jeg starter en evt. blog op med dem, så vil jeg lige høre om der overhovedet er interesse for en blog fra min side om Dortmund, hvor jeg spiller uden nogen form for transfer updates, men kun holder mig til Patchene...?

Pele
Gæst

« Svar #1282: 21 Aug 2008, 20:10 »

Hej .. Jeg er helt ny herinde , og har kigger mig lidt omkring,. Det her med at blogge lyder meget spændende. Jeg ved ikke helt hvad hold jeg skal blogge med , så ville lige hører om der var nogle forslag til hvad hold i vil hører om?

Niko
Gæst

« Svar #1283: 22 Aug 2008, 14:10 »

Nu er lysten endelig kommet til at lave en rigtig seriøs blog igen - holdet er FC Bayern München, som der virkelig mangler en blog med - har der hele tiden gjort. Få har prøvet at lave en blog med dem, men alle sammen har været meget korte, det vil jeg prøve at bryde nu.

Håber folk vil følge med, da jeg har forbedret mig utrolig meget. Har over 100 billeder liggende parat, et par updates og en masse info - glæder mig til at underholde jer!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #1284: 22 Aug 2008, 14:22 »

Hvad med det der Palermo?

Det fungerede da?

Niko
Gæst

« Svar #1285: 22 Aug 2008, 14:29 »

Hvad med det der Palermo?

Det fungerede da?

Ja, det fungerede fint, men har ikke rigtig lysten til det. 10 kampe, 10 sejre - det er sgu' ikke så sjovt..

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #1286: 22 Aug 2008, 14:38 »

hehe fair nok men hvorfor så vælge Bayern? de er da endnu mere succesrige

-Benja-
Gæst

« Svar #1287: 22 Aug 2008, 14:46 »

hehe fair nok men hvorfor så vælge Bayern? de er da endnu mere succesrige

Fordi med Bayern er det jo realistisk at de vinder f.eks ti kampe i træk ;-)

Men glæder mig meget til at se en Bayern blog fra din side, Cesc! Super fed grafisk detalje, det med fjernsynet.

totalrocky
Lilleputspiller
*

« Svar #1288: 24 Aug 2008, 14:55 »

Har overvejet at starte en blog, ved ikke helt med hvilket hold. Har i nogle råd+om hvorfor det lige skal værre det hold i råder til?

Guldbrand
Gæst

« Svar #1289: 24 Aug 2008, 15:00 »

Har overvejet at starte en blog, ved ikke helt med hvilket hold. Har i nogle råd+om hvorfor det lige skal værre det hold i råder til?

Dette er vist det rigtige sted for dig:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9437.new;boardseen#new

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010