home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1223 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228556 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1230: 08 Aug 2008, 17:36 »

Ellers kom jeg til at tænke på Dallas FC, som kunne være spændende at spille med Smiley

Dallas, og andet med MLS, kunne være spænende, at høre om. Lige med undtagelsen af LA Galaxy ;-)

Go for America!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Tavares
Manager

« Svar #1231: 08 Aug 2008, 17:39 »

US & A it is Wink. Men begynder først her næste uge Wink. Smutter nemlig på ferie her i morgen Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Rooland
Manager

« Svar #1232: 10 Aug 2008, 22:48 »

Nu har jeg fået blog lysten tilbage efter over 1 ½ års pause og jeg vil gerne starte blødt ud Smiley Er der stemning for en blog med Brøndby's u18 hold?

Zone 43
Manager

« Svar #1233: 10 Aug 2008, 22:51 »

Jeg står lidt i et dilema.. Jeg spiller pt. mest med Rosenborg og jeg har lysten til at fortælle om det, men samtidig har jeg for ikke så længe siden taget mit come back med Brøndby.. Hvad siger I derude? Brøndby eller Rosenborg? Smiley

Nu har jeg fået blog lysten tilbage efter over 1 ½ års pause og jeg vil gerne starte blødt ud Smiley Er der stemning for en blog med Brøndby's u18 hold?

Der er da.. Så gå du bare i gang Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

stimo92
Gæst

« Svar #1234: 10 Aug 2008, 22:55 »

synes ikke du skal starte med et u18 hold. der er ikke rigtig mulighed for at vinde nogen trofæer osv.

TNT
Ynglingespiller

« Svar #1235: 10 Aug 2008, 22:56 »

Jeg står lidt i et dilema.. Jeg spiller pt. mest med Rosenborg og jeg har lysten til at fortælle om siden det, men samtidig har jeg for ikke så længe siden taget mit come back med Brøndby.. Hvad siger I derude? Brøndby eller Rosenborg? Smiley

Du kan da vælge at veksle imellem dem, hvilket jeg har tænkt mig at gøre ved siden af mit San Lorenzo-spil, når min nye blog snart lander. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan du organiserer dine spil, men jeg har oftest to saves, som jeg veksler imellem. Men hvis jeg absolut skal vælge, så ville min interesse være mere for Rosenborg.

Rooland
Manager

« Svar #1236: 10 Aug 2008, 22:57 »

synes ikke du skal starte med et u18 hold. der er ikke rigtig mulighed for at vinde nogen trofæer osv.

Jo der er Smiley Der er lavet en U18 liga og en U18 cup Smiley

Jeg står lidt i et dilema.. Jeg spiller pt. mest med Rosenborg og jeg har lysten til at fortælle om det, men samtidig har jeg for ikke så længe siden taget mit come back med Brøndby.. Hvad siger I derude? Brøndby eller Rosenborg? Smiley

Rosenborg Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #1237: 10 Aug 2008, 23:01 »

Jo der er Smiley Der er lavet en U18 liga og en U18 cup Smiley
Synes du skal vælge en anden klub/hold.

Rooland
Manager

« Svar #1238: 10 Aug 2008, 23:02 »

Synes du skal vælge en anden klub/hold.

Altså et andet "A" hold?

Zone 43
Manager

« Svar #1239: 10 Aug 2008, 23:07 »

Du kan da vælge at veksle imellem dem, hvilket jeg har tænkt mig at gøre ved siden af mit San Lorenzo-spil, når min nye blog snart lander. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan du organiserer dine spil, men jeg har oftest to saves, som jeg veksler imellem. Men hvis jeg absolut skal vælge, så ville min interesse være mere for Rosenborg.

Bestemt også en mulighed. Jeg har pt. 3 spil liggende, hvoraf jeg kun spiller på de to for tiden.

Rosenborg Smiley

Den kommer engang i morgen så.. :-)

- Daniel Agger.

AMRDK
Gæst

« Svar #1240: 10 Aug 2008, 23:18 »

Jeg ved det virkelig tidligt at melde ud..
Men jeg arbejder hårdt på at køre en blog i stilling til Football Manager 09.

Jeg vil blot sige at bloggens navn kommer til hedde : THE DUTCH MAN .
- Så kan du evt. skrive hvilken klub og træner jeg har valgt at være (En kendt træner)

stimo92
Gæst

« Svar #1241: 10 Aug 2008, 23:23 »

Altså et andet "A" hold?
ja, måske et hold som Napoli  Cool

Rooland
Manager

« Svar #1242: 11 Aug 2008, 12:51 »

Perfekt Smiley Jeg har 2 updates klar og jeg skal lige igang med gamet Smiley Smider bloggen op i eftermiddag Smiley

eucalyptus
Gæst

« Svar #1243: 11 Aug 2008, 22:57 »

Efter længere tid med utallige save games som er gået i fiasko har jeg nu besluttet mig for at sætte gang i et længere gående spil. Jeg er fortsat meget usikker på hvilken klub det skal være, men det er der i derude skal hjælpe mig med at finde lysten og gnisten til det hold i nu vil anbefale mig.

Jeg søger et hold med gode indtægts muligheder samt fin talent grundlag. Det skal helst være i europa og lavest i 2.række i den pågældende liga.

Det hold jeg vælger vil jeg starte en blog med herinde, iøvrigt på anbefaling efter at have læst "blog guiden" så ville jeg også være meget glad for at få lidt hjælp til grafik når vi nu når så langt.

Skyd løs! 

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #1244: 13 Aug 2008, 13:34 »

FC Midtjylland blog står og begynder såsnart en sød kær dygtig talentfuld smuk teknisk fræk intelligent grafiker falder for mig - sleskerøven - og giver mig en hjælpende hånd med noget grafik Smiley

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010