home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228573 gange)
stimo92
Gæst

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1215: 07 Aug 2008, 21:13 »

Zenit Peterburg?
nej vil helst ikke være russisk hold, for der må man kun have 3 ikke russiske spillere eller sådan noget  Forlegen

Yoggidk
Gæst

« Svar #1216: 07 Aug 2008, 21:16 »

min lyst til at skrive blog er enorm. men kan, som andre, ikke finde det rigtige hold at skrive om. Jeg når kort tid ind i bloggen, og så bliver jeg træt af den. Vil gerne være et hold med en udmærket økonomi, spiller i enten CL eller UEFA cup, skal kunne kæmpe med om mesterskabet. hvis i har mod på endnu en blog fra mig, og hvis i har nogle idéer til hvilket hold der passer til ovenstående kriterier, så vil jeg bliver meget glad.

Real Madrid, Barcelone, AC Milan, Inter Milan, Manchester United, Chelsea, Arsenal, Liverpool.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1217: 07 Aug 2008, 21:18 »

min lyst til at skrive blog er enorm. men kan, som andre, ikke finde det rigtige hold at skrive om. Jeg når kort tid ind i bloggen, og så bliver jeg træt af den. Vil gerne være et hold med en udmærket økonomi, spiller i enten CL eller UEFA cup, skal kunne kæmpe med om mesterskabet. hvis i har mod på endnu en blog fra mig, og hvis i har nogle idéer til hvilket hold der passer til ovenstående kriterier, så vil jeg bliver meget glad.

Gør ligesom jeg, spil 1½ til 2 sæsoner med et hold, og hvis spillet fænger, kan du skrive bloggen, jeg gør det ved at fortælle om de to første sæsoner.
Men ellers kan du bare skrive updates undervejs, tage SS osv. og vente med at begynde med at poste til du er sikker på at du gider spillet.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

chiika123
Ynglingespiller

« Svar #1218: 07 Aug 2008, 21:24 »

Atletico Madrid, Newcastle, Lyon,

stimo92
Gæst

« Svar #1219: 07 Aug 2008, 21:27 »

Gør ligesom jeg, spil 1½ til 2 sæsoner med et hold, og hvis spillet fænger, kan du skrive bloggen, jeg gør det ved at fortælle om de to første sæsoner.
Men ellers kan du bare skrive updates undervejs, tage SS osv. og vente med at begynde med at poste til du er sikker på at du gider spillet.
altså har gang i et helt fantastisk Arsenal save, men er der ikke en del arsenal blogs?  Ubeslutsom

AMRDK
Gæst

« Svar #1220: 07 Aug 2008, 22:04 »

Jeg ved det virkelig tidligt at melde ud..
Men jeg arbejder hårdt på at køre en blog i stilling til Football Manager 09.

Jeg vil blot sige at bloggens navn kommer til hedde : THE DUTCH MAN .
- Så kan du evt. skrive hvilken klub og træner jeg har valgt at være (En kendt træner) Wink

stimo92
Gæst

« Svar #1221: 07 Aug 2008, 22:22 »

Har selv set lidt på OB og Werder Bremen, hvad synes i? kender ikke dem så godt, har de en god økonomi?

AMRDK
Gæst

« Svar #1222: 07 Aug 2008, 22:26 »

Har selv set lidt på OB og Werder Bremen, hvad synes i? kender ikke dem så godt, har de en god økonomi?
Meget spændende hold !
OB har ikke mere end 5 mil. så vidt jeg kan huske...
Men dog en god trup !
- Og du kunne jo tage det tyske mesterskab med Werder ? Wink

stimo92
Gæst

« Svar #1223: 07 Aug 2008, 22:32 »

men ved ikke rigtig om jeg skal starte en, har startet en del på det seneste. Skuffet

Yoggidk
Gæst

« Svar #1224: 07 Aug 2008, 22:33 »

men ved ikke rigtig om jeg skal starte en, har startet en del på det seneste. Skuffet

det er ligemeget, jeg starter også en igen, snart  Huh

stimo92
Gæst

« Svar #1225: 07 Aug 2008, 22:35 »

hvem starter du med yoggi?

Tavares
Manager

« Svar #1226: 08 Aug 2008, 17:05 »

Jeg mangler et hold, at starte en blog med. Sidder meget og tænker på Portsmouth, West Ham.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

stimo92
Gæst

« Svar #1227: 08 Aug 2008, 17:07 »

Jeg mangler et hold, at starte en blog med. Sidder meget og tænker på Portsmouth, West Ham.
hvad er dine kriterier RCD Smiley?

Tavares
Manager

« Svar #1228: 08 Aug 2008, 17:31 »

Jeg gerne prøve at føre dem ind i "the big 4", inden for 3 år. Smiley. Ellers kom jeg til at tænke på Dallas FC, som kunne være spændende at spille med Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

stimo92
Gæst

« Svar #1229: 08 Aug 2008, 17:34 »

Jeg gerne prøve at føre dem ind i "the big 4", inden for 3 år. Smiley. Ellers kom jeg til at tænke på Dallas FC, som kunne være spændende at spille med Smiley
hva med en klub som Napoli?

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010