home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 224685 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #840: 23 Jun 2008, 20:48 »

Er der en Arsenal eller Liverpool blog?

Der har været mange Arsenalblogs. Endda RIGTIG mange dårlige blogs om Arsenal. Desværre! Kunne godt tænke mig at se dig i aktion med en Liverpool blog Wink

Der har jo været blogs med alle hold stort set, men du har ret i, at Arsenal nok er en de klubber der er skrevet mest om.

Jeg synes du skal vælge den klub der tiltaler dig mest. Folk læser med, hvis kvaliteten er der alligevel
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #841: 23 Jun 2008, 20:53 »

Der har jo været blogs med alle hold stort set, men du har ret i, at Arsenal nok er en de klubber der er skrevet mest om.

Jeg synes du skal vælge den klub der tiltaler dig mest. Folk læser med, hvis kvaliteten er der alligevel

det bliver fandme nok en Liverpool-blog, starter i hvert ifald spillet nu, så må vi se om det er sjovt...
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #842: 23 Jun 2008, 20:56 »

Ville meget gerne lave en blog, men har slet ikke kvalitet til måde grafik og det skriftlige.
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #843: 23 Jun 2008, 21:02 »

Ville meget gerne lave en blog, men har slet ikke kvalitet til måde grafik og det skriftlige.


så kunne det godt gå hen og blive en sørgelig blog-karriere, men du kan da bare prøve dig frem, og hente inspiration fra andre blogge.
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #844: 23 Jun 2008, 21:08 »

så kunne det godt gå hen og blive en sørgelig blog-karriere, men du kan da bare prøve dig frem, og hente inspiration fra andre blogge.
Jeg henter skam meget inspiration fra andre blogge, da det næsten er det eneste jeg laver herinde(:
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #845: 23 Jun 2008, 21:19 »

Jeg henter skam meget inspiration fra andre blogge, da det næsten er det eneste jeg laver herinde(:

Spring ud i det. Den eneste måde man bliver bedre er ved at prøve. Skriv eventuelt et par updates og se demi prøvefunktionen herinde. Se om det fungerer, ret det der ikke gør og gør forsøget.

Så vil jeg prøve at lægge en komentar.
Logged

Isolation

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #846: 23 Jun 2008, 21:23 »

Smid din blog Mullebabz, hvis du ikke gør det, får vi aldrig set dig som blogskriver. Synd, hvis et talent skulle gå til spilde.

Men spil på spillet før du blogger og se inde i dig selv, hvordan du gerne vil have din blog - bliver meget lettere. Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #847: 23 Jun 2008, 21:34 »

Sunderland crazy
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #848: 23 Jun 2008, 21:38 »

Tak for opbakninger(;
Men jeg ved jo ikke engang hvordan man sætter billeder ind, flytter teksten ud til siderne osv.
Men jeg vil da sidde at tænke på hvordan det skal være og hvordan min synsvinkel og skrivemåde skal være.
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #849: 23 Jun 2008, 21:44 »

Tak for opbakninger(;
Men jeg ved jo ikke engang hvordan man sætter billeder ind, flytter teksten ud til siderne osv.
Men jeg vil da sidde at tænke på hvordan det skal være og hvordan min synsvinkel og skrivemåde skal være.
Her kan du læse alt om at lægge billeder inde i dette forum: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #850: 24 Jun 2008, 18:21 »

Kunne godt tænke mig at starte blogskriveriet igen, men ved ikke om hvem. Har i nogle foreslag?.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #851: 24 Jun 2008, 18:22 »

Kunne godt tænke mig at starte blogskriveriet igen, men ved ikke om hvem. Har i nogle foreslag?.
Lavede nogle topbanners til dig med Inter, du sagde du ville starte en blog om dem.. Men forhåbentlig har du nogle krav. (;
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #852: 24 Jun 2008, 18:22 »

er gået kold i mit Liverpool, nok mest fordi det er en storklub... andre forslag til klubber?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #853: 24 Jun 2008, 18:26 »

Lavede nogle topbanners til dig med Inter, du sagde du ville starte en blog om dem.. Men forhåbentlig har du nogle krav. (;
Ja, men må desværre skuffe dig og sige at lysten til det ikke var lige mig alligevel. Så undskylder dit ''spildte arbejde'', selvom det er fantastisk grafik. Jeg håber du får lysten igen til at lave noget nyt til mig, hvis jeg starter. Men mine krav er bare at det skal være et hold der vinder meget og har gode spillere. Har overvejet Arsenal,Real Madrid,Fiorentina,Valencia eller andre.  Tunge
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #854: 24 Jun 2008, 18:28 »

Ja, men må desværre skuffe dig og sige at lysten til det ikke var lige mig alligevel. Så undskylder dit ''spildte arbejde'', selvom det er fantastisk grafik. Jeg håber du får lysten igen til at lave noget nyt til mig, hvis jeg starter. Men mine krav er bare at det skal være et hold der vinder meget og har gode spillere. Har overvejet Arsenal,Real Madrid,Fiorentina,Valencia eller andre.  Tunge

Tak tak (:
Men synes du skal prøve lykken med et mindre hold, evt Lille fra den franske..
Logged

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010