home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 224597 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #630: 04 Jun 2008, 00:04 »

Hej piger & drenge.. Peace

Jeg sidder lidt og leger med tanken om en ny blog.. Det kommer self. an på hvordan jeg får tilrettelagt min eksamensforberedels er, fødselsdagsfest mm. og den lander tidligst efter afgørelsen af blogkonkurrencen.. Jeg regner med at det bliver Premier League med enten Blackburn, Middlesbrough, Newcastle eller Portsmouth.. Har det interesse eller skal jeg bare spille med mig selv? crazy


Mvh. JimmyGP Thumbs Up


Lyder spændende Smiley Især Blackburn eller Middlesbrough syntes jeg du skal vælge Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #631: 04 Jun 2008, 00:21 »

Dumt spørgsmål - det har selvfølgelig interesse.

Er enig med Rooland, hvad angår klubvalg.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #632: 04 Jun 2008, 01:14 »

Der er da en af de hårde blog-skrivere som skal skrive en blog om FmFreaks-holdet Grin
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #633: 04 Jun 2008, 08:45 »

Lyder spændende Smiley Især Blackburn eller Middlesbrough syntes jeg du skal vælge Smiley
Dumt spørgsmål - det har selvfølgelig interesse.

Er enig med Rooland, hvad angår klubvalg.

Jamen det er jeg da glad for at høre..  Wink Nåh.. jeg går tilbage i min tænkeboks og finder ud af hvem af holdene det bliver.. Thumbs Up tak for svar Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #634: 04 Jun 2008, 08:49 »

Newcastle Jimmy! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #635: 04 Jun 2008, 14:57 »

Newcastle Jimmy! Thumbs Up

Ja det hælder jeg også pt mest til.. nu får vi se.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #636: 04 Jun 2008, 15:47 »

Pusler også lidt, med snart at komme med en blog. Jeg ved endnu ikke hvilket hold jeg vil skrive om, men det kommer an på, hvad der lige rammer motivationen. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #637: 04 Jun 2008, 15:49 »

Ja det hælder jeg også pt mest til.. nu får vi se.. Wink
Yes! De har et godt med masser af penge, men resultater skaber de ikke. Så det er på tide du prøver Wink

Pusler også lidt, med snart at komme med en blog. Jeg ved endnu ikke hvilket hold jeg vil skrive om, men det kommer an på, hvad der lige rammer motivationen. Smiley
Lyder godt Zulue Thumbs Up
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #638: 05 Jun 2008, 15:41 »

Jeg sidder lidt og leger med idéen om endnu en blog. Jeg er sgu ikke sikker på det vil blive til noget, men hvis jeg finder den rigtige klub, så skal der nok komme lidt. Umiddelbart har jeg et par idéer, som jeg ikke pt. vil løfte sløret for. Men, grunden til jeg egentlig skriver denne kommentar, er for at høre, om der er nogle specielle ønsker?

Jeg vil ikke love noget mht. at følge et bestemt ønske, men man kunne jo blive inspireret! Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #639: 05 Jun 2008, 15:43 »

Umiddelbart tror jeg, din stil ville passe fremragende i en fransk midterklub. Eventuelt PSG eller Saint-Ettiene Smiley

Jeg glæder mig til når den er oprettet
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #640: 05 Jun 2008, 15:46 »

Enig med Hafiz angående stilen. Saint-Etienne har du haft en blog om, hvorfor jeg synes, du skal vælge imellem Auxerre, Rennes, Toulouse og hvad de ellers hedder.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #641: 05 Jun 2008, 18:30 »

Enig med Hafiz angående stilen. Saint-Etienne har du haft en blog om, hvorfor jeg synes, du skal vælge imellem Auxerre, Rennes, Toulouse og hvad de ellers hedder.

Det bliver ikke et fransk hold i denne omgang, min første blog på siden var med PSG, og har, som du nævner, har jeg også haft en om Saint-Etienne. Men har fundet et hold, så der skal nok komme noget her i løbet af weekenden Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #642: 05 Jun 2008, 18:45 »

Det bliver ikke et fransk hold i denne omgang, min første blog på siden var med PSG, og har, som du nævner, har jeg også haft en om Saint-Etienne. Men har fundet et hold, så der skal nok komme noget her i løbet af weekenden Smiley
Det bliver spændende at se hvem du har valgt Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #643: 05 Jun 2008, 18:47 »

Det bliver ikke et fransk hold i denne omgang, min første blog på siden var med PSG, og har, som du nævner, har jeg også haft en om Saint-Etienne. Men har fundet et hold, så der skal nok komme noget her i løbet af weekenden Smiley
Hvilket land kommer klubben fra Smiley ?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #644: 05 Jun 2008, 22:29 »

Har slettet min brøndby blog, da spillet gik i udu Wink Jeg tænkte lidt på at starte en ny, men med hvilken klub, eller landshold.
Jeg har et spil i 2019, hvis det kunne var interresant, men så kan det kun være i England. Jeg er vilig til at spille i alle lande, undtaget Danmark.
Logged

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010