home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 224782 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #525: 08 Apr 2008, 15:57 »

Nogen der vil læse med i en blog om Tyge i FCM, som bliver skrevet af Straarup og jeg? Smiley
Jajajajaja *savle* Savner en blog om FCM, kunne være fedt hvis du/I kunne hente kristian bak tilbage Wink
Men synes helt klart i skal starte en blog om FCM, det kunne være ultra fedt Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #526: 08 Apr 2008, 16:28 »

Jeg synes ikke vi skal have en Vejle blog, men måske en klub som Jetsmark? Eller Måske AB? - Du kan føre dem tilbage på toppen
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #527: 08 Apr 2008, 16:29 »

Jeg synes ikke vi skal have en Vejle blog, men måske en klub som Jetsmark? Eller Måske AB? - Du kan føre dem tilbage på toppen

AB lyder fantastisk  Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #528: 08 Apr 2008, 16:35 »

Det var det da ikke? "tror jeg dropper det, og opretter en blog med f.eks. Vejle, silkeborg eller en anden i 1 div?" - Det er ikke et spørgsmål du stiller, men du hentyder bare til at at starte med Vejle, Silkeborg etc. Det er en sætning man ikke kan svare på Yoggi og er slet ikke tæt på, at være en sætning som hentyder til, at du spørger om hvilken klub du skal være.

Men jeg synes, at du skulle prøve AB. Kan huske dengang jeg hørte om dem i SAS ligaen, og havde vist sågar også fodboldkort med spillere fra den klub. Har dog aldrig hørt særlig meget fra dem mere, og kunne derfor være spændende at høre om dem.


det bliver en AB blog Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #529: 08 Apr 2008, 16:40 »

det bliver en AB blog Smiley
Synes du lader dig påvirke for meget af de andre brugere her på siden, du skal selv bestemme hvilken klub du vil starte med, da det holder bloggen kørende i længere tid, og som en klog Hr Cesc skrev engang i "Vejen til en god" tror jeg det var: "Husk du skriver ikke en blog for at få kommentarer, du skriver det fordi du har lyst og synes det er sjovt."
Men det er dit valg.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #530: 08 Apr 2008, 16:51 »

Synes du lader dig påvirke for meget af de andre brugere her på siden, du skal selv bestemme hvilken klub du vil starte med, da det holder bloggen kørende i længere tid, og som en klog Hr Cesc skrev engang i "Vejen til en god" tror jeg det var: "Husk du skriver ikke en blog for at få kommentarer, du skriver det fordi du har lyst og synes det er sjovt."
Men det er dit valg.

ja ok, venter med at beslutte mig til imorgen, Benja: Du har altid været god til at hjælpe  Thumbs Up
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #531: 11 Apr 2008, 23:04 »

Hej

Vil der være stemning for en AC Milan blog ? Min United blog er nok død for nu, da jeg tror jeg har spillet for meget med dem, men nu tror jeg jeg har fundet det helt rigtige hold. Jeg vil skrive en del updates inden jeg skriver dem herinde, da jeg på den måde kan finde ud af om det holder.
Er der stemning for det ? 
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #532: 11 Apr 2008, 23:21 »

Hej

Vil der være stemning for en AC Milan blog ? Min United blog er nok død for nu, da jeg tror jeg har spillet for meget med dem, men nu tror jeg jeg har fundet det helt rigtige hold. Jeg vil skrive en del updates inden jeg skriver dem herinde, da jeg på den måde kan finde ud af om det holder.
Er der stemning for det ? 
Synes du skal ta en anden klub i italien da der lige har været en blog om Milan (il campionie) så det kunne være ret med en anden klub? Smiley 
Lazio måske?  Peace
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #533: 11 Apr 2008, 23:23 »

Hvis jeg skal spille i Italien, så SKAL det være med Milan, ellers ikke i Italien.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #534: 11 Apr 2008, 23:30 »

Hvad har du da imod de andre hold?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #535: 12 Apr 2008, 12:25 »

Hvad har du da imod de andre hold?

Jeg har bestemt ikke noget imod dem, jeg har bare aldrig kunne få et spil igang i Italien uden at det har været med Milan.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #536: 13 Apr 2008, 13:27 »

Jeg over vejer meget at lave en blog her på freaks, jeg har haft noget kørende på andre sider, og nu tror jeg, jeg vil prøve mig med Fmfreaks. Håber i vil tage imod den. Skriv lige hvis i vil have en story fra mig Opstemt
Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #537: 16 Apr 2008, 14:07 »

Vil meget gerne læse med i en Milan blog Robuni
Logged

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #538: 16 Apr 2008, 14:28 »

Hov, skrev forkert. (:

Jeg er mest til Bordeaux, da jeg var fan af klubben dengang Rio Mavuba spillede der. Valget er mellem Marseille, Lille og Bordeaux.
Bordeaux.
Logged

longi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #539: 19 Apr 2008, 12:25 »

Hej alle..
jeg sidder her med den store lyst til at skrive en blog..
men hvad vil i hører om, er åben for det meste.. men helst et hold i en af de 4 store ligaer som er men i intertotocuppen eller uefa cuppen fra starten af?
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010