Elne
|
|
Hvem vil i have som manager i Liverpool? Højst 40år Hvad med dig selv??
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Jeg overvejer lidt at starte en nyt spil op med en dansk klub hvor jeg også vil lave en blog til.. Jeg har selv en lille håndfuld ideer til hvilken klub jeg skal være.. men jeg kunne også godt tænke mig at høre jeres mening.. Følgende hold overvejer jeg at starte med: Silkeborg IF Vejle BK AGF OB FC Nordsjælland Så kom med jeres ønske om hvem i syntes jeg skal være.. SILKEBORG! Vi mangler en blog med denne KLUBBEN over klubber Tag dem!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Hvem vil i have som manager i Liverpool? Højst 40år Robbie Fowler!
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Jeg vil gerne lave en blog der ikke stopper.. Ved bare ikk hvem jeg skal være.. De skal være i PL: De må ikk være Chelski eller Man Utd
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg vil gerne lave en blog der ikke stopper.. Ved bare ikk hvem jeg skal være.. De skal være i PL: De må ikk være Chelski eller Man Utd LIVERPOOL FC! Har selv et spil kørende med dem for tiden og det er virkelig fedt
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvem vil i have som manager i Liverpool? Højst 40år Robbie Fowler!
Ja ville også helt klart anbefale Robbie Fowler
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
LIVERPOOL FC! Har selv et spil kørende med dem for tiden og det er virkelig fedt
Ja er godt nok LFC fan. Men kan ikk li´ spille med dem ved ikk hvorfor Men jeg vil da overveje det
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ja er godt nok LFC fan. Men kan ikk li´ spille med dem ved ikk hvorfor Men jeg vil da overveje det Der er også West Ham og City, har også været begge 2 og det var faktisk også ret spændende
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Never !
Men tænkte på Aston Villa.. Dem har vi ikk en blog med ?
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Har selv haft en blog med dem, de er sjove og spille med.
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Har selv haft en blog med dem, de er sjove og spille med. Vi har ikk en PT. Men starter nok med Villa
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
jeg har hørt en lille fugl synge om der ikke er en getafe blog i øjeblikket? hvad siger i til jeg laver en da mit BIF spil falder hen og bliver kedeligt. Fuglen er Cesc
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Fuglen, hvor kommer det fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
jeg har hørt en lille fugl synge om der ikke er en getafe blog i øjeblikket? hvad siger i til jeg laver en da mit BIF spil falder hen og bliver kedeligt. Fuglen er Cesc GETAFE!?!?!?! ENDELIG! for guds skyld gi FmFreaks blogsektion en Getafe blog *savle savle*
|
|
|
|
|
|
|
|