Bakko
|
|
I ville alle under jer over hvor mange mål Morten Thomsen knaller ind på jeres U 18 hold han er for vildt. tror han på et tidspunkt d ajeg spilledem ed holbæk scorede han 33 mål på 28 kamp.. fuldstændig vildt?
|
|
|
|
|
|
|
|
Jookoko
|
|
Navn: Henok Goitom Alder: 23 Klub: Portsmputh Sæson: Anden Værdi: DKK 85.000.000 Kampe: 38 Mål: 37
Han er for vild!!
|
|
|
|
*** Blue Is The Colour ***
|
|
|
|
ACH (dem ka` vi li
Gæst
|
|
Navn: Lars Hjotshøj Alder:18 Klub:Varde Sæson:5 Sæson Værdi:70.000 Kampe:7 Mål:6
Han bliver et mega talent !!!! KØB HAM !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Pollebolle
Gæst
|
|
Navn: Prica Alder: kan jeg ikke lige huske! Klub: Aab Sæson: 2 Værdi: kan jeg heller ikke huske. kampe: samme Mål: samme.
er i skole og har lorte tysk så kan ikke tjekke det
|
|
|
|
|
|
|
|
dingenoderjavs
|
|
Navn: Lars Hjotshøj Alder:18 Klub:Varde Sæson:5 Sæson Værdi:70.000 Kampe:7 Mål:6
Han bliver et mega talent !!!! KØB HAM !!!!
er han ik regen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
MrAndersen17
Gæst
|
|
Navn: David Villa Alder: 25 Sæson: 2 Værdi: 390 Kampe: 26 Mål: 32 Klub: Milan
|
|
|
|
|
|
|
|
Pollebolle
Gæst
|
|
Navn: David Villa Alder: 25 Sæson: 2 Værdi: 390 Kampe: 26 Mål: 32 Klub: Milan
Wow, fører du ikke ligaen?
|
|
|
|
|
|
|
|
MrAndersen17
Gæst
|
|
Wow, fører du ikke ligaen? Hehe nej desværre ikke .. ligger 1 point fra inter , de har jo Zlatan der har scoret 36 i 26 kampe ..
|
|
|
|
|
|
|
|
KennWolter
Gæst
|
|
Navn: Zlatan Ibrahimovic Alder: 27 Klub: Man Utd Sæson: 2 Sæson Værdi: 455.000.000 Kampe: 31 Mål: 32
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Navn: Peter "Magic" Madsen Alder: 30 år Klub: Brøndby IF Sæson: Første Værdi: € 1.600.000 Kampe: 33 Mål: 36
Så er sæsonen færdig og Peter Madsen sluttede af med 4 mål i Aalborg. *bemærk målene er lavet i sas ligaen
|
|
|
|
Tilbage på FmF
|
|
|
|
niller122
|
|
har ikk spillet så mange kampe men Navn: Demitar Berbatov Alder: 26 Sæson: 1 Værdi: 270 Kampe: 3 Mål: 7 Klub: Lyon
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
Dj-Kromann
|
|
Jamen nu skal i få alt det coole stuff fra the Gunners dream team;) Navn: Nicklas Bendtner alder: 21 år. sæson: 2 værdi: 82.5 mio kampe: 25 Mål: 24 Klub: The gunners!!
|
|
|
|
Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Fremme i november 2009 med Atlético, og mine topscorere ser således ud: Gyan: 11 kampe Agüero: 13 kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Fremme i november 2009 med Atlético, og mine topscorere ser således ud: Gyan: 11 kampe Agüero: 13 kampe Ikke dårligt
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
mljunker
|
|
Simon Elbæk 23 kampe 7 mål SønderjyskE (sæson 1)
|
|
« Seneste Redigering: 01 Dec 2007, 00:41 af mljunker »
|
|
TSF
|
|
|
|