naRf
|
|
Her i anden sæson med Newcastle er det Rafael Sóbis med 16 kasser i 22 kampe. I første sæson var det Michael Owen med 26 mål i 34 kampe, men så gad han ikke Newcastle mere - hmf.
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Navn: Jean-Claude Darcheville Alder: 32 Klub: Glasgow Rangers Sæson: Første Værdi: DKK 19.000.000 Kampe: 31 Mål: 30
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Klub: Ajax Amsterdam Sæson: 1 Kampe: 22 Mål: 20 Spiller: ..... Dennis Rommedahl! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Django1337
|
|
3 kampe spillet i første sæson og Thomas Frandsen er min topscorer med 7 mål.... 
|
|
|
|
Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Navn: Christian Ronaldo Alder: 24 år Klub: Lyon Sæson: 3 Værdi: 351.000.000 Kampe: 25 Mål: 43
Flest mål i en kamp: 7 (Lyon 11 - 2 Parma - UEFA) Tidligere klubber: Man Utd og Lazio
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
Navn: Anders Rasmussen Alder: 25 år Klub: Aarhus Fremad Sæson: 1 - Viasat Sport Division Værdi: ? Kampe: 26 Mål: 16
Tidl. bl.a. Brøndby
Navn: Mads Overgaard Alder: 23 år Klub: Aarhus Fremad Sæson: 2 - 2. div. vest Værdi: ? Kampe: 24 Mål: 20
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Navn: Mohammed Zidan Alder: 25 Klub: HSV Sæson: 2007/08 Værdi: 46 mio. Kampe: 23 Mål: 19
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
Navn: Christian Ronaldo Alder: 24 år Klub: Lyon Sæson: 3 Værdi: 351.000.000 Kampe: 25 Mål: 43
Flest mål i en kamp: 7 (Lyon 11 - 2 Parma - UEFA) Tidligere klubber: Man Utd og Lazio
har du et SS af ham ? 
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
Rooland
|
|
Navn: Michael Owen Alder: 28 Klub: Newcastle Sæson: 07/08 Værdi: 147.500.000 Kampe: 38 Mål: 38 Dem har han kun scoret i ligaen, så han vandt topscorer titlen med 8 mål ned til endnu en Newcastle spiller Ofabemi Martins med 30 mål på 38 kampe. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Vandt du ligaen?
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
Rooland
|
|
Vandt du ligaen?
Nej, det gjorde jeg ikke. Forsvaret var plaget af skader hele året, så jeg tabte ret mange dumme kampe. Sluttede som nr. 3. Balancen er kun 20 mio og den falder hele tiden så jeg får ikke særlig meget i transferpenge, så jeg kan forstærke til CL 
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Surt for dig men det er da alligevel et godt resultat for en klub som Newcastle
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
naRf
|
|
Martins og Sóbis: 
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Her min topscorer - Super Mario 33 kampe og 44 mål - og med mulighed for mange flere inden sæsonen er slut   Og så er han sandelig gået hen og er blevet "Vidunderdreng"  
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
Romafan
|
|
Hvordan har du dog formået at få ham til Brøndby?
|
|
|
|
|
|
|
|