home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold Jokes
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste Joke posted i tråden?
QQ: Hvordan kunne man se at Diego Maradona var afhængig af kokain mens han løb på fodboldbanen? A: Det eneste han løb efter var de hvide streger ude i siden!
Det var en mand der skulle bakke ud af sin indkørsel. Først kiggede han til venstre, der kom en Brøndby-fan, så kiggede han til højre, der kom heller ikke noget.
Q: What's a virgin in Middlesbrough?  A: a girl who can run faster than her father and brothers
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobra snake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?A: Shoot the Arsenal Fan. Twice.
A Sunderland supporter goes to his doctor to find out what's wrong with him. "Your problem is you're fat, "says the doctor."I'd like a second opinion" responds the man. "OK, you're ugly too" replies the doctor
Det danske postvæsen havde lavet en frimærkeserie med FCK spillere, men trak den tilbage da folk ikke vidste hvilken side de skulle spytte på.
Q: Hvor mange AGF fans skal der til at skifte en el-pære?  A: Antallet er underordnet. De vil alligevel aldrig se lyset!      

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Fodbold Jokes  (Læst 50538 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #90: 12 Nov 2007, 19:18 »

Syntes at det er tanke at der ikke er så mange Liverpool fans der har skrevet tilsvindelser af andre engelske klubber, men mange Utd. fans, arsenal fans, og så videre der har skrevet jokes om de andre klubber ....

Det er vel bare fordi, vi Liverpool fans er højt hævet over at svine andre til Peace


Selvom jeg må indrømme at der har været et par der har været pænt griner

Klubben Liverpool og dens fans er jo bare generelt bedre end alle andre Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #91: 12 Nov 2007, 22:49 »

Q: Why is the Anfield Stadium Grass so green?

A: Because every week Liverpool put millions of pounds worth of shit on it.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #92: 12 Nov 2007, 22:52 »

Og så lige én af de gyldne:

Q: Hvordan kunne man se at Diego Maradona var afhængig af kokain mens han løb på fodboldbanen?
A: Det eneste han løb efter var de hvide streger ude i siden!

 Hævet Øjenbryn

Orgh, joken fører med 7 stemmer! Tunge
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #93: 13 Nov 2007, 14:37 »

etc: lige tilføjet en fck joke jeg havde glemt, til afstemningen... Smiley

Men freaks, kom da bar´ med en ny og fantastisk fodbold joke, så vi andre kan få os et godt grin.. Smiley
« Seneste Redigering: 13 Nov 2007, 14:57 af Red love » Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #94: 13 Nov 2007, 16:23 »

Q: What's the difference between acne & a man from Middlesbrough?
A: Acne doesn't come on your face until you're 13

Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #95: 15 Nov 2007, 17:40 »

Det var en skotte, som var i København for at se fodbold.

- Hvor meget koster billetten? spørger han.
- 100 kr.
- Det er meget dyrt. I Skotland kan jeg købe en kvinde for den pris.
- Det kan godt være, svarede billetdamen, - men ikke i to gange 45 minutter og med musik i pausen.

Logged

Al Capone
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #96: 16 Nov 2007, 21:00 »

3 fodbold fans der snart skulle dø ville snakke med en synsk.
Den ene spurgte: Hvornår vinder mit elskede Danmark EM??
- Det bliver ikke i din levetid men døden er barmhjertig.
Den anden spurgte: Hvornår vinder mit elskede Viborg et mesterskab?
- Det bliver ikke i din levetid men døden er barmhjertig.
Den sidste spurgte: Hvornår vinder mit elskede FC midtjylland et mesterskab?? - Aner det ikke men det bliver ikke i min levetid!!!
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #97: 22 Nov 2007, 20:22 »

"Nogle mennesker tror, fodbold er et spørgsmål om liv og død.
Jeg kan ikke li' den holdning.....
Jeg kan forsikre Dem, at det er langt mere alvorligt end som så."
(Bill Shankly, tidligere manager i Liverpool)


Ikke en helt en joke, men fedt alligevel...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #98: 30 Nov 2007, 23:20 »

Lige nogle jokes, fra Totti's joke bog - sjovt nok. Opstemt

Totti goes on holiday. On his return Cafu asks him: 'Where have you been?' Totti: 'I went water skiing'. Cafu: 'Did you have a good time?' Totti: 'Not at all... I didn't manage to find a lake that went downhill'


Totti tries to finish a jigsaw puzzle. It takes him almost four months, then he turns the box over and reads: 'From 2 to 3 years'. He says: 'Ah, so now I'm a genius!'


The three hardest years for Totti? Class one in elementary school.


Om de er succesfulde ved jeg ikke heeelt. Men jokes er de. Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #99: 01 Dec 2007, 02:38 »

Q: Hvorfor træner NASA Astronauter på Viborg Stadion?
A: Det er det eneste sted i DK uden atmosfære
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #100: 02 Dec 2007, 02:35 »

Q: Hvor mange AGF fans skal der til at skifte en el-pære?
A: Antallet er underordnet. De vil alligevel aldrig se lyset!

(Som AGF fan, må jeg indrømme den er sjov)
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #101: 02 Dec 2007, 03:07 »

Q: Hvor mange AGF fans skal der til at skifte en el-pære?
A: Antallet er underordnet. De vil alligevel aldrig se lyset!

(Som AGF fan, må jeg indrømme den er sjov)
Som med AGF fan, vil jeg erklære mig enig. Den er ret sjov, og MEGET rammende..

EDit:tilføjet den til afstemningen..
« Seneste Redigering: 02 Dec 2007, 03:10 af Red love » Logged

Småkagedrengen
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #102: 02 Dec 2007, 03:11 »

Her er et par stykker..

Snehvide, Arnold Schwarzenegger og Djengis Khan står og snakker..
Snehvide siger: "Folk siger jeg er det mest smukke menneske i verden"
Arnold Schwarzenegger siger derefter: "Folk siger jeg er den sejeste mand i verden"
Til sidste siger Djengis Khan: "Folk siger jeg er den mest voldelige og brutale mand i verden.
De bliver enige om, at gå over og spørge den Vise Troldmand der ved alt. Da de kommer derover går Snehvide først ind. Lidt efter kommer hun ud og siger: "Det passer. Jeg er den smukkeste person i verden".
Derefter går Arnold Schwarzenegger ind og lidt efter kommer han ud og siger: "Det passer. Jeg er den sejeste mand i verden".
Til sidst går Djengis Kahn ind og lidt efter kommer han ud med et forvirret ansigtsudtryk og spørger: "Hvem fanden er Brian Steen Nielsen?".


Q: Hvordan sammensætter man det perfekte fodboldhold?
A: Angreb: 2 jøder, fordi de ikke måf forfølges. Midtbane: En neger, en kinser og en indianer, for at spillet kan blive mere farverigt. Forsvar: To bøsser, så der kommer et ordentligt tryk bagfra. Mål: En nonne, fordi der ikke er gået noget ind hos hende de sidste 50 år.

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #103: 02 Dec 2007, 21:28 »

En far og en søn sidder og spiser morgenmad.
På faderens avis er der en overskrift der siger: "Van Gogh solgt for 80 millioner"
"Er han det værd?`" spørger sønnen.
"Det går jeg da ud fra" svarer faderen, noget overrasket overfor sønnens interresse i kunst. "Hvorfor spørger du?"
"Fordi", svarer drengen, "Liverpool betalte da mere for Stan Collymore og han var da komplet ubruelig!"


En talent-spejder fra Brøndby vender hjem efter en tur til Bosnien, og anbefaler varmt et ungt talent han har set.
Brøndby træner Køhlert er desperat efter nyt talent, og skriver kontrakt med knægten med det samme.
Han ankommer, og skal sidde på bænken mod Viborg. Brøndby er bagud 2-0 da der mangler 10 minutter og knægten fra Bosnien bliver sat ind. Han er eminent og scorer 3 gange, så Brøndby vinder 3-2.
Efter kampen ringer han hjem og siger: "Mor, det gik fantastisk! Jeg lavede Hattrick!!"
"Det var da godt søn, men her har vi haft den værste dag i vores liv!" svarer moderen.
"Din far er blevet skudt, din søster er blevet voldtaget og vores hus er blevet brændt ned!"
"Det er jeg godt nok ked af" svarer drengen.
"Ja det burde du også være!", siger moderen, "Det var din idé at flytte til Brøndby!!"

Logged

Småkagedrengen
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #104: 03 Dec 2007, 11:46 »

En far og en søn sidder og spiser morgenmad.
På faderens avis er der en overskrift der siger: "Van Gogh solgt for 80 millioner"
"Er han det værd?`" spørger sønnen.
"Det går jeg da ud fra" svarer faderen, noget overrasket overfor sønnens interresse i kunst. "Hvorfor spørger du?"
"Fordi", svarer drengen, "Liverpool betalte da mere for Stan Collymore og han var da komplet ubruelig!"


En talent-spejder fra Brøndby vender hjem efter en tur til Bosnien, og anbefaler varmt et ungt talent han har set.
Brøndby træner Køhlert er desperat efter nyt talent, og skriver kontrakt med knægten med det samme.
Han ankommer, og skal sidde på bænken mod Viborg. Brøndby er bagud 2-0 da der mangler 10 minutter og knægten fra Bosnien bliver sat ind. Han er eminent og scorer 3 gange, så Brøndby vinder 3-2.
Efter kampen ringer han hjem og siger: "Mor, det gik fantastisk! Jeg lavede Hattrick!!"
"Det var da godt søn, men her har vi haft den værste dag i vores liv!" svarer moderen.
"Din far er blevet skudt, din søster er blevet voldtaget og vores hus er blevet brændt ned!"
"Det er jeg godt nok ked af" svarer drengen.
"Ja det burde du også være!", siger moderen, "Det var din idé at flytte til Brøndby!!"



Lugter jeg den lille håndbog Fodboldens ABC? Wink Bruger selv samme, såå Grin
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010