home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bogorme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Bogorme  (Læst 113656 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #420: 07 Jan 2014, 21:13 »

Hejsa, jeg står og skal bruge en engelsk skønlitterær bog, gerne på 200-400 sider.

Eneste to krav er at den skal være let tilgængelig og så skal det være på gymnasieniveau.

Håber i kan hjælpe, det er blevet lidt en hastesag? :/

George Orwells "1984" er jo en sand klassiker! Skulle jeg sætte mig ned og læse én bog, ville det være den.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #421: 15 Jan 2014, 14:26 »

Jeg er for tiden igång med "A game of thrones", fra ASOIAF-serien, på lydbog. Bogen er fantastisk og selvom jeg kun er halvvejs vil jeg påstå at den er bedre end serien (sådan er det for det meste).
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #422: 15 Jan 2014, 15:14 »

Jeg er for tiden igång med "A game of thrones", fra ASOIAF-serien, på lydbog. Bogen er fantastisk og selvom jeg kun er halvvejs vil jeg påstå at den er bedre end serien (sådan er det for det meste).
Hvordan er dine erfaringer med lydbøger? Personligt har jeg altid selv fravalgt dem, da jeg altid har foretrukket at læse i stedet for.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #423: 15 Jan 2014, 15:34 »

Hvordan er dine erfaringer med lydbøger? Personligt har jeg altid selv fravalgt dem, da jeg altid har foretrukket at læse i stedet for.
Jeg må indrømme at jeg er positivt overrasket. Det er den første lydbog jeg hører, men jeg synes det er dejligt at jeg kan "læse" bogen når jeg kører bil, er med offentligt transport, vasker op (eller bare er i hjemmet) og endda når jeg spiller FM.

Hvis folk er interesserede, så kan man på www.netlydbog.dk låne et stort udvalg af lydbøger og hente dem ned på ens computer og smide dem på en telefon.
Logged

welbz is dat guy

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #424: 15 Jan 2014, 21:00 »

@PtrN,

Du synes ikke, at det ødelægger læseoplevelsen, at du har set serien? Jeg spørger kun fordi jeg overvejer at anskaffe mig bøgerne.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #425: 15 Jan 2014, 21:04 »

@PtrN,

Du synes ikke, at det ødelægger læseoplevelsen, at du har set serien? Jeg spørger kun fordi jeg overvejer at anskaffe mig bøgerne.
Hvis jeg kunne havde jeg gjort det omvendt - altså læst bøgerne og så set serien. Det er for sent at ændre på nu, men bøgerne bliver bestemt ikke dårlige af at jeg har set serien, tværtimod.

Planen er at "læse" bøgerne, og så i takt med at en bog dækker en sæson, så genser jeg sæsonen, læser videre og genser endnu en sæson. Håber på at kunne nå de tre sæsoner med dertilsvarende bøger inden premieren på sæson 4 i april.

tl;dr overhovedet ikke.
Logged

welbz is dat guy

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #426: 15 Jan 2014, 22:01 »

@PtrN,

Du synes ikke, at det ødelægger læseoplevelsen, at du har set serien? Jeg spørger kun fordi jeg overvejer at anskaffe mig bøgerne.

Det gør det ikke, tværtimod udvider du bare universet grundet alle de ekstra detaljer du nu en gang får med i bøgerne.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #427: 16 Jan 2014, 02:14 »

Er selv stadig igang med "Joyland" af Stephen King, og når den er færdiglæst, ser jeg stærkt frem til "Mr. Mercedes" af samme forfatter, der kommer til Danmark i august.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #428: 24 Jan 2014, 16:18 »

Efter at have afsluttet Harry Potter serien, skal jeg nu i gang med noget nyt. Er ligesom mange andre herinde blevet fanget fuldstændig af Game of Thrones, så har besluttet mig for at A Song of Ice and Fire skal være den næste serie. Men da jeg bedst kan lide at læse på engelsk, er der så nogen der har et bud på hvor jeg kan finde bog 1-5 Hardcover på engelsk billigst?
PS: Lånte HP-serien på det lokale bibliotek, men kunne godt tænke mig at have ASOIAF serien stående.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2014, 16:21 af Naustratze » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #429: 24 Jan 2014, 16:39 »

Efter at have afsluttet Harry Potter serien, skal jeg nu i gang med noget nyt. Er ligesom mange andre herinde blevet fanget fuldstændig af Game of Thrones, så har besluttet mig for at A Song of Ice and Fire skal være den næste serie. Men da jeg bedst kan lide at læse på engelsk, er der så nogen der har et bud på hvor jeg kan finde bog 1-5 Hardcover på engelsk billigst?
PS: Lånte HP-serien på det lokale bibliotek, men kunne godt tænke mig at have ASOIAF serien stående.

cdon, har de fem foreløbige bøger til en fordelagtig pris, hvis det ikke behøver at være hardcover, lige omkring 300,-
Ellers kunne jeg forestille mig at Amazon ville være et okay sted at kigge efter hardcover.
Logged


Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #430: 24 Jan 2014, 17:17 »

Efter at have afsluttet Harry Potter serien, skal jeg nu i gang med noget nyt. Er ligesom mange andre herinde blevet fanget fuldstændig af Game of Thrones, så har besluttet mig for at A Song of Ice and Fire skal være den næste serie. Men da jeg bedst kan lide at læse på engelsk, er der så nogen der har et bud på hvor jeg kan finde bog 1-5 Hardcover på engelsk billigst?
PS: Lånte HP-serien på det lokale bibliotek, men kunne godt tænke mig at have ASOIAF serien stående.

Nu du helst vil læse på engelsk, kan jeg anbefale at anskaffe en Kindle eller anden ebogslæser, da ebøger er væsenligt billgere end en bog.

http://www.amazon.com/Game-Thrones-4-Book-Bundle-Series-ebook/dp/B004JN1D2I


Man kan også bare bruge Kindle-app til iPad/Adroid/PC/Mac

http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=dig_arl_box?ie=UTF8&docId=1000493771


Ved godt du vil have GoT stående, men det var bare en general anbefaling Wink
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Naustratze
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #431: 24 Jan 2014, 18:24 »

Har tjekket Amazon, og kan godt købe bøgerne seperat, tænkte bare på om der var tilbud hvis man købte det som en pakke. Jeg giver gerne mere for at få bøgerne som Hardcover frem for Kindle og Paperback. Bøger holder trods alt i mange år.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #432: 29 Jan 2014, 08:53 »

Kan anbefale "Manden der sagsøgte Gud".
Det er den bog, som filmen af samme navn er bygget på.

Den indeholder både humor og drama, og er helt igennem fantastisk.  Smiley
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #433: 22 Maj 2014, 23:59 »

For et par dage siden tog jeg hul på A Feast for Crows af ASOIAF-bøgerne. Jeg er spændt på, hvordan den udvikler sig efter afslutningen på A Storm of Swords. For damn en afslutning. 
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #434: 04 Jun 2014, 11:06 »

Skal have et par bøger om cykling, nu hvor Tour de France snart går i gang. Jeg skal helt sikkert læse "Kings of the Mountains", som er en fortælling om columbiansk cykelsport, men vil helt sikkert også gerne have en mere. Overvejer også om det skal være en rigtig eller bare en e-bog, da jeg kan se, at sidstnævnte er langt billigere.. regner også lige med at smutte på hovedbiblioteket i AA og se, hvad de har at byde på..

Vender tilbage!
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010