home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bogorme
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 Udprint
Forfatter Emne: Bogorme  (Læst 113724 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #435: 04 Jun 2014, 14:08 »

Alt efter hvad du lige er i humør til, så kan Domestique af Charly Wegelius anbefales. Har ikke det fjerneste med Tour de France at gøre dog.

Jeg har selv lige bestilt Étape af Richard Moore, der netop er udkommet. En masse fortællinger fra diverse Tour de France-etaper. Desværre ser den lidt brite-domineret ud (Cavendish, Millar osv.), men det går nok, tror jeg.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #436: 04 Jun 2014, 17:45 »

Tak for rådene. Var på biblo og lånte Den Gule Trøje I De Høje Bjerge af Jørgen Leth. Elsker at læse det, som han skriver, så jeg har store forhåbninger til bogen, selvom han er en anelse cykelromantisk til min smag.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #437: 14 Jun 2014, 23:52 »

Nå, jeg fik købt tre bøger:

The Climb af Chris Froome
The Race Against Time af Edward Pickering
Reckless: The Life and Times of Luis Ocana af Alasdair Fotheringham

Sidstnævnte glæder jeg mig til, men det bliver nok en bog, jeg først får læst på den anden side af Touren. Vil gerne have klaret Froomes bog inden løbet, og under løbet får jeg ikke tid til at læse særligt meget. The Race Against Time er mest af alt fordi timerekorden er småaktuel igen.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #438: 15 Jun 2014, 00:00 »

Nå, jeg fik købt tre bøger:

The Climb af Chris Froome
The Race Against Time af Edward Pickering
Reckless: The Life and Times of Luis Ocana af Alasdair Fotheringham

Sidstnævnte glæder jeg mig til, men det bliver nok en bog, jeg først får læst på den anden side af Touren. Vil gerne have klaret Froomes bog inden løbet, og under løbet får jeg ikke tid til at læse særligt meget. The Race Against Time er mest af alt fordi timerekorden er småaktuel igen.

Tour de France-feber much, hu?
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #439: 15 Jun 2014, 00:13 »

Både og. Det er bøger, der har stået på min ønskeliste i noget tid (ikke Froomes bog, den er først lige kommet). Vandt mange penge forleden på odds, så nu tillod jeg mig lige at købe dem!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #440: 15 Jun 2014, 00:38 »

Fede bøger, BB!

Jeg købte Cycle of Lies (the fall of Lance Armstrong) for et par uger siden, da jeg var i Mall of America. Har ikke rigtigt haft tid til at læse den endnu, men jeg glæder mig til at se, hvor dybdegående den bog er. Ellers kunne jeg også godt finde på at købe Froome's bog. Skriv endelig i tråden her, Bradley Beal, hvad du synes om den.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JG7
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #441: 15 Jun 2014, 09:36 »

Jeg skal nok skrive, når jeg engang får den læst, men der går nok længe inden der sker! ;-)

Hvor køber I forresten bøger på nettet? Har altid brugt Amazon, men efter de har fjernet deres gratis levering, så begynder fordelen så småt at være væk.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2014, 09:44 af Bradley Beal » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #442: 15 Okt 2014, 20:12 »

Så fik jeg igen investeret i Stephen King's "The Dark Tower" serie, efter jeg var nødsaget til at sælge dem for nogle år siden.
De første 4 bøger er købt ind fra Amazon, og næste måned bliver de sidste 4 købt. Serien står stadig for mig som værende den bedste fantasy serie der er...
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #443: 15 Okt 2014, 20:36 »

Så fik jeg igen investeret i Stephen King's "The Dark Tower" serie, efter jeg var nødsaget til at sælge dem for nogle år siden.
De første 4 bøger er købt ind fra Amazon, og næste måned bliver de sidste 4 købt. Serien står stadig for mig som værende den bedste fantasy serie der er...

Stephen King's bøger er sublime ! intet mindre - dog har jeg fundet en anden forfatter i en lidt anden genre som på samme måde formår at få bøger til at blive virkelige - Conn Iggulden, han har nogen af 15+ bøger på samvittigheden og skriver for det meste længere serier 5+ bøger om den samme historie, har man tiden og lysten vil jeg foreslå man kigger nærmere på hans bøger ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #444: 15 Okt 2014, 20:47 »

King er nemlig sublim. Over 50 bøger + novelle samlinger skrevet, og tror ikke jeg kan finde én jeg ikke bryder mig om.
"The Dark Tower" står dog stadig som min favorit fantasy-serie (Yup, I said it!). Den kan være lidt lang tid tider, og gentagelser er der også et par stykker af, men det hele fungerer stadig.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #445: 16 Okt 2014, 01:52 »

Men er man fan af King, kan jeg ikke anbefale Dean Koontz nok. Specielt hans bøger om Odd Thomas, en kok der kan se døde mennesker og se om et menneske snart skal dø. Der er skrevet 6 bøger i serien, med en 7. på vej, samt en novelle samling der fungerer som en prequel til den første bog.

De seks bøger er (i rækkefølge):
Odd Thomas, Forever Odd, Brother Odd, Odd Hours, Odd Apocalypse, Deeply Odd, Saint Odd (kommer i 2015)
Novelle samlingen hedder Odd Interlude.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #446: 16 Okt 2014, 02:05 »

Men er man fan af King, kan jeg ikke anbefale Dean Koontz nok. Specielt hans bøger om Odd Thomas, en kok der kan se døde mennesker og se om et menneske snart skal dø. Der er skrevet 6 bøger i serien, med en 7. på vej, samt en novelle samling der fungerer som en prequel til den første bog.

De seks bøger er (i rækkefølge):
Odd Thomas, Forever Odd, Brother Odd, Odd Hours, Odd Apocalypse, Deeply Odd, Saint Odd (kommer i 2015)
Novelle samlingen hedder Odd Interlude.

Lyder spændende. Har lige reserveret mig den første i rækken på biblioteket. Så må de gerne melde den klar til afhentning i morgen  Smiley

EDIT: den er nu hentet! Ser frem til at læse i den Smiley
« Seneste Redigering: 16 Okt 2014, 17:25 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #447: 28 Nov 2014, 20:33 »

So, I done fucked up. Her de sidste par dage har jeg læst en hel masse og jeg er havnet i den situation, hvor jeg har færdiggjort A Dance with Dragons og dermed er up to date i A Song of Ice and Fire-serien. #sadness.jpg (Okay, har ikke lige fået læst The Hedge Knight endnu, men den er vist kun på +/- 300 sider).

Står nu og mangler en ny fantasy romanserie, som jeg kan kaste mig over. Aner ikke så meget om den genre så pls halp. (Ingen LOTR pls)

Please respond.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #448: 30 Nov 2014, 01:18 »

So, I done fucked up. Her de sidste par dage har jeg læst en hel masse og jeg er havnet i den situation, hvor jeg har færdiggjort A Dance with Dragons og dermed er up to date i A Song of Ice and Fire-serien. #sadness.jpg (Okay, har ikke lige fået læst The Hedge Knight endnu, men den er vist kun på +/- 300 sider).

Står nu og mangler en ny fantasy romanserie, som jeg kan kaste mig over. Aner ikke så meget om den genre så pls halp. (Ingen LOTR pls)

Please respond.

Jeez, have some faith in SL...
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #449: 30 Nov 2014, 15:53 »

Vi læser altså også på SL, men ikke fantasy.
Logged


Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010