home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1046 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  dine hadepersoner i fodbold?
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: dine hadepersoner i fodbold?  (Læst 12414 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: dine hadepersoner i fodbold?
« Svar #30: 07 Nov 2007, 18:13 »

Eller også er han bare så god du ville ønske han spillede for Brøndby, eller også er du forelsket i ham, men vil ikke sige det ( eller noget Rullende Øjne ). Dårlig er han tilhvertiflad ikke. Smiley

Hader mere hold end spillere Smiley

Så bare fordi jeg sys han er dårlig skal jeg hører på en lille fck fan som begynder at tude så snart man prikker til en af deres spiller, ta dig da sammen, jeg begynder da ikke og bitche over andre folk når de siger noget om brøndby spillerne...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 07 Nov 2007, 23:58 »

Zlatan: Han er en fantastisk fodboldspiller. Men hader ham uden for banen. Han er bare en åndsvag primadonna.

Chr Ronaldo: Fantastisk fodbold spiller, men hvorfor skal den mand falde så meget over så lidt:S?

Jesper Grønkjær: Han er ik god, han falder ligeså meget som Chr. Ronaldo. Og alligevel bliver han altid rost til skyerne og åhhh hvor er han god. Gu er han røv:S

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #32: 27 Dec 2007, 14:27 »

Han er jo ikke god - han spiller bare over evne nogle gange Smiley

Zlatan er genial, i forhold til så'n en som Rooney, som ikke kan tåle modgang.

..

"Do you like som bread to that whine?"

Man kan vel sige, at en spiller som Rooney er langt bedre i modgang. Han fighter stenhårdt, hvorimod svenskeren virker doven og ligeglad, som fx ved VM i Tyskland.

Khushal
Gæst

« Svar #33: 27 Dec 2007, 20:06 »

C Ronaldo: det samme som de fleste andre, syntes virkelig ikke at han har en god holdning men må påskønne hans evner indenfor fodbold...

Adriano: hvorfor skulle han blive alkoholiker? han havde en så stor karriere foran sig...

Ronaldo: jeg kunne godt li ham engang men jeg syntes virkelig at man bliver nød til at servere bolden og målet for ham før at han gidder tage sig sammen til at flytte sig

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #34: 27 Dec 2007, 20:14 »

C Ronaldo: det samme som de fleste andre, syntes virkelig ikke at han har en god holdning men må påskønne hans evner indenfor fodbold...

Adriano: hvorfor skulle han blive alkoholiker? han havde en så stor karriere foran sig...

Ronaldo: jeg kunne godt li ham engang men jeg syntes virkelig at man bliver nød til at servere bolden og målet for ham før at han gidder tage sig sammen til at flytte sig
Synd, synd, synd  Græder Adriano var imo en af verdens bedste angribere, og derfor synd, at han ikke har fået mere støtte af Inter. De virker jo nærmest ligeglade med ham  Shockeret

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #35: 27 Dec 2007, 20:35 »

Det undrer mig ingen har nævnt Gattuso?

Gattuso:
Han er bare en idiot og hans attitude og fremgangsmåde på banen er forfærdelig, udover det er han jo italiener.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #36: 27 Dec 2007, 20:37 »

Det undrer mig ingen har nævnt Gattuso?

Gattuso:
Han er bare en idiot og hans attitude og fremgangsmåde på banen er forfærdelig, udover det er han jo italiener.
[ENIG-knap] Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #37: 27 Dec 2007, 21:01 »

Hvis Søren Larsen skifter til FCK, så er han i hvert fald en af mine hadepersoner, i fodbold! Thumbs Up

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #38: 27 Dec 2007, 21:05 »

Hvis Søren Larsen skifter til FCK, så er han i hvert fald en af mine hadepersoner, i fodbold! Thumbs Up
Tror jeg heller ikke sker, da jeg tror hans ambitioner er større end fck.. Men self ved man aldrig  crazy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #39: 27 Dec 2007, 23:36 »

Så bare fordi jeg sys han er dårlig skal jeg hører på en lille fck fan som begynder at tude så snart man prikker til en af deres spiller, ta dig da sammen, jeg begynder da ikke og bitche over andre folk når de siger noget om brøndby spillerne...

Det er jo min mening. Hvis man ikke må sige sin mening, hvad skal vi så bruge et debat forum til?
Men lige der har du ret. Jeg har dog ændret min attitude senere hen.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2007, 23:39 af GHERTESTEAS » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #40: 28 Dec 2007, 00:16 »

Selvom jeg er Biffer af hele mit hjerte kan jeg slet ikke fordrage Tom Køhlert... Manden er totalt indkompetent... "Jeg er Brøndbys frelser" Hvad har han formået.. jo at gøre vores krise endnu større..

Og lige da det så ud til at blive bedre skifter manden til 4-2-3-1... og på trods af at vi altid spiller bedre i en 4-4-2, bliver han bare ved, og ved, og ved...

Som jeg ofte har tænkt " Manden er så taktisk dum, at han ikke selv kan se det"

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 28 Dec 2007, 00:24 »

Der er sgu mange, men tager de største: Cristiano pga. han konstant falder og prøver at filme sig til tingene. Messi synes jeg ellers var verdens bedste fodboldspiller, men efter han tydeligt scorede med hånden i afslutningskampen i La Primera så Real måske havde mistet mesterskabet, så røg al respekt for manden.. Og Kaka fordi han simpelthen er så overvurderet

verdenskrig
Manager

« Svar #42: 28 Dec 2007, 00:37 »

Og Kaka fordi han simpelthen er så overvurderet

Den må du gerne lige forklare lidt nærmere... For at kalde verdens bedste fodboldspiller for overvurderet er nok at tage munden for fuld Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 28 Dec 2007, 00:42 »

Nu er alle jo ikke enige om at han er verdens bedste fodboldspiller selvom han er blevet kåret til det... og jeg mener at hvis han virkelig var verdens bedste så burde han kunne føre Milan højere op i Serie A..

Jeg mener man skal til England for at finde verdens bedste spiller, og det er Fabregas.. Og jeg tror også godt jeg kan finde 10 fodboldspillere der efter min mening er bedre end Kaká.

Chris
Gæst

« Svar #44: 28 Dec 2007, 01:15 »

Jeg mener man skal til England for at finde verdens bedste spiller, og det er Fabregas..

funny

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010