home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1111 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blog light - for de dovne
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Blog light - for de dovne  (Læst 168098 gange)
Rooland
Manager

Sv: Blog light - for de dovne
« Svar #135: 01 Jun 2008, 22:13 »

Aab

Jeg er nu i midten af 3. sæson med Aab. De 2 seneste sæsoner har budt på 2 DONG Cup titler og et mesterskab, der blev vundet med 20 point ned til FCK. I denne sæson er det strømmet ind med klasse spillere bla. de 2 profiler på det Ukrainske Landshold Tymoshuck og Chygrynskyi. Der er også købt et nyt midterforsvar, der består af Landsholds spillerne Stephane Mbia og Karl Svensson.

For at gøre spillet ekstra underholdene besluttede, at jeg økonomisk ville leve på salg. Derfor tømte jeg budgetterne med køb af klasse spillere i første sæson, som senere blev solgt med stor fortjeneste.

Cl Eventyret

Med et mesterskab i 2. sæson skulle der selvfølgelig spilles CL Kval i 3. sæson. ZTE var første modstander i kvalifikationen og så var jeg sikkert videre med en samlet 9-2 sejr. I næste runde hed modstanderen Shakhtar Doneskt. Jeg havde allerede sat tankerne mod UEFA Cup, da jeg næppe ville vinde over de Ukrainske mestre.
Andreas Johansson giver os en fantastisk start på kampen med et drømmehug efter kun 30 sekunder. 10 minutter inde i 2. halvleg modtager Mbia sit andet gule kort og må forlade banen tidligt. Shakhtar sidder tungt på resten af kampen og får prikket 2 mål ind bag Olazabal.

I retur kampen bringer Michael Jakobsen os foran på et hovedstød og nu er vi pludselig i CL. Kort tid før pausen scorer Belik fra Shakhtar, som også scorede i den første kamp. Efter pausen kommer et forandret Aab hold på banen. Sebastian Larsson tager sig en god drible tur og ligger den ind til indskiftede Ronnie Schwartz, som scorer sikkert bag Bogdan Shust. 10 dage senere fik Schwartz debut på landsholdet. Shakhtar begynder igen at presse på, men de kan ikke score bag Olazabal. Et kvarter efter Schwartz’ scoring giver Srna hjørnespark. Larsson ligger den indover og denne gang er det Dmytro Chygrynskyi, der kan heade bolden i mål over dermed sende hans gamle holdkammerater ud. VI ER I CL!

Vi lå selvfølgelig nr. 4 i seednings lagene og det resulterede i vi kom i gruppe med Real Madrid, Tottenham og Auxerre.

Gruppespillet

Vi startede ud mod Tottenham. Jeg havde før vundet 3-2 over dem i Uefa Cup, så jeg forventede at give dem lidt modstand . Dawid Janzcyk bringer os foran på White Hart Lane. Robbie Keane bringer dog hurtigt Spurs tilbage i kampen. 5 min senere fældes Robbie Keane i straffesparks feltet. Han sparker selv og scorer sikkert. I anden halvleg begynder vi at presse på for en udligning. Desværre er det Spurs superforward Berbatov, der kan banke bolden i mål til 3-1, som også blev kampens resultat.

Næste kamp forventede jeg en sejr mod Auxerre. Min topscorer Marcus Berg bliver matchvinder og sender os op på 3. Pladsen, som betyder kvalifikation til UEFA CUP Knockout kampe.

De 2 kampe mod Real Madrid skulle vise sig at blive fantastiske. Et fyldt Energi Nord Arena kan se Robinho score et smukt mål, efter en lang dribletur gennem hele vores forsvar meget tidligt i kampen. Kort tid før pausen gør Agüero det til 2-0. Igen indskiftes Ronnie Schwartz, for at se om han kunne frembringe et mirakel igen og det skulle vise sig at være en fremragende indskiftning. Tymoschuk snupper bolden fra Diarra, lægger den indover til Schwartz og i stedet for at afslutte selv header han bolden til venstre og så kan Sebastian Larsson sparke bolden ind bag en overrumplet Iker Casillas. 2 min senere scorer Robinho til 3-1, men den annulleres, da den svenske dommer Peter Frödtfeldt mener, at Robinho står i offside position, selvom billederne viser det modsatte.Kort før slutfløjtet snupper den vores Brasilianske troldmand Carlos Eduardo bolden fra Diarra i straffespark feltet, lobber den indover til Marcus Berg, som står i klar offside position, men der bliver ikke fløjtet og dermed sikrer min Svenske topscorer sensationen og et ekstra point i gruppen.

Retur kampen skulle vise sig at blive endnu bedre. Stephane Mbia chokstarter kampen med et hovedstøds mål. Real Madrid virker ude af stand til at svare igen. Og kort før pausen sker det som ingen havde troet på. Sebastian Larsson ligger en fantastisk bold indover til Tarik Elyounoussi, som skyder på mål. Bolden når lige at ramme Pepe, som retter bolden af. Casillas har ingen chance for at tage den og så er vi foran 2-0!.
Vi kommer ud til anden halvleg defensivt indstillet i en 4-5-1 opstilling. Gonzalo Higuain når dog af få scoret for Real Madrid, men vi holder stand resten af kampen og kan fejre endnu et fantastisk resultat!

Nu havde vi 7 point og vi kunne nøjes med 1 point mod Spurs, for at kvalificere os til Knockout runderne. Marcus Berg giver os en fantastisk start på kampen, men ligesom i det forrige opgør bringer Robbie Keane Balance i regnskabet. Midt i anden halvleg bringer Darren Bent Spurs foran. Men så træder Marcus Berg til. Han reducerer til 2-2 kort tid efter og 5 min før tid scorer Marcus Berg sit 3. Mål til resultatet 3-2. VI ER VIDERE.

Den sidste kamp mod Auxerre bringer vores Svenske supermand Marcus Berg os foran med 2 scoringer. Auxerre kommer  ud efter pausen som et forandret hold. De får scoret 3 mål i 2. Halvleg og med den sejr sikrede de sig 3. Pladsen i gruppen der giver UEFA cup adgang. Spurs ender sidst.

I 1/8 finalerne har vi trukket Manchester United.

Nu er vintertransfervindu et lukket så opstillingen er sådan ud :

Marcus Berg - Dawid Janzcyk

Carlos Eduardo - Andreas Johansson - Anatoliy Tymoschuk - Sebastian Larsson

Michael Jakobsen - Karl Svensson - Stephane Mbia - Dmytro Chygrinskyi

Oier Olazabal

« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 22:20 af Rooland » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #136: 02 Jun 2008, 01:10 »

by JimmyGP

Jeg har længe haft lyst til at prøve kræfter med det italienske, men jeg ved ikke helt hvorfra lysten er kommet og jeg ved heller ikke hvorfor den blev der. Jeg får ret ofte lyst til at prøve et eller andet underligt hold i røven af serie 6. Men denne gang var det altså Serie A, der fangede mig og jeg kiggede holdene igennem. Jeg kiggede både på de store og de små, men i sidste ende valgte jeg et hold jeg tidligere har spillet meget med omkring 2001/2002, da jeg stadig spillede FIFA.

Holdet kommer fra Torino og navnet er Juventus F.C . og til trods for en beundringsværdig fortid er sæsonen 2007/2008 noget helt specielt for ”Den gamle Dame”. Juventus er nemlig oprykker og spået til en 7. plads i den bedste italienske række. Holdet har en gennemsnitsalder på 27 år og profiler, som Pavel Nedved og Alessandro Del Piero er i gang med at spille deres måske sidste sæsoner med en alder på 34 & 32. Derfor er det unge spillere, som jeg har handlet i min første sæson, som Juve-træner.

>>
Navn                          Alder          pris                 position       Hentet i
Mamadou Sakho            17       4.500.000 DKR            DC              PSG
Henri Saivet                   16       4.750.000 DKR            ST            Bordeaux
Younousse Sankharé      17       6.000.000 DKR            DM              PSG
Christian Zaccardo          25      82.500.000 DKR           DR             Palermo
Matías Fernández           21     105.000.000 DKR          AMC           Villarreal             
Alexandre Song              20             LEJET                   MC             Arsenal
Pietro Iemmello             15         700.000 DKR              ST            Fiorentina
Lubos Kalouda               19       13.000.000 DKR           MR               Brno

<<
Alessandro Birindelli, Nicola Legrottaglie, Stefano Bonsanto, Tulio Maio, Ivan Mignano & Giorgio Merlano er alle blevet solgt for en samlet pris af 41.000.000 kroner

Serie A

Sæsonen er nu færdig spillet og vi har ikke været udenfor top 8 på noget tidspunkt i sæsonen. Vi har skiftevis ligget enten nummer 2 eller 5, indtil der resterede 11 kampe. AC Milan satte mange dumme point til og vi kunne liste forbi og overtage førstepladsen fra dem. Med 3 kampe igen kunne mit hold lade sig hylde som italienske mestre for 28. gang, hvilket er rekord i Italien. Men mit hold har spillet stabilt i gennem hele sæsonen og selvom det ofte har knebet med at udnytte vores chancer. Vi har haft alt for mange 0-0 og 1-0 sejre, hvor vi burde have scoret en del flere mål.

Alligevel slutter Iaquinta med at have scoret 18 gange i Serie A, mens angrebskollegaen Trezeguet må nøjes med 15 Serie A scoringer. En af de store syndere har været Del Piero, som i 17(17) kampe kun har scoret sølle 8 gange, men så kan man jo til gengæld nævne de 2 midtbanespillere Tiago og Fernández, som har scoret 7 og 5 gange i ligaen.

Selvom vi har brændt meget har vi formået at score 76 gange i 38 kampe, hvilket giver et snit på 2 mål per kamp, men jeg er ikke helt tilfreds da vi stadigvæk har brændt alt for mange chancer. Men jeg er stadig i ekstase over at det lykkes mig at sikre mesterskabet i første sæson og det fjerner fokus fra at vi ikke i bestyrelsens øjne nåede langt nok i Coppa Italia.

Coppa Italia

Vi startede i 3. kval runde, hvor vi vandt med stort besvær vores første kamp over Catania med 1-0 efter en flot solotur af Del Piero, som scorede et smukt mål, som gjorde Catania-forsvaret rundtosset. I første runde af turneringen tabte vi på udebane til Siena med 1-0 til trods for at vi dominerede kampen fuldstændigt. I returopgøret vandt vi så med 2-0 og igen burde vi havde vundet med 5-6 overskydende mål.

I kvartfinalen rejste vi til Milano for at møde Inter, som hjemme vandt helt fortjent med 1-0, da Cambiasso bankede et drømmehug i kassen med en ellers velspillende Buffon. I returopgøret i Torino spillede vi Inter ud af banen, men lige lidt hjalp det og kampen sluttede meget ufortjent med skuffende 1-1. Vi måtte desværre forlade turneringen til fordel for et hold, som på et tyndt grundlag har spillet sig i finalen, hvor Roma venter. Inter var udnævnt til favoritter, men det blev dog romerne, som sikrede sig en 2-0 sejr i en meget rodet affære. Målene blev sat ind af Mancini & Vucinic i første halvleg.

Europa

Inter havde ellers også chancen for at vinde Champions League, men efter 0-0 i ordinær og 0-0 i den forlængede spilletid måtte de ud i straffesparkskonkur rence mod Real Madrid. Her trak spanierne det længste strå og sikrede sig en 4-1 sejr.

I UEFA Cuppen måtte Fiorentina ud i straffespark mod Zaragoza efter 1-1 i den ordinære spilletid og 0-0 i den forlængede spilletid. Igen gik trofæet til spanierne, som kun scorede på 2 ud af 3 spark, mens Fiorentina brændte hele 4 spark.

- Veni, vidi, vici -

Pollebolle
Gæst

« Svar #137: 10 Jun 2008, 07:28 »

hvad hedder siden... Vil gerne have et link

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #138: 11 Jun 2008, 18:21 »

Hopp Schwiiz!

EM er netop overstået, med kæmpe succes for alpelandet. Holdet overraskede alt og alle og kom i finalen. På vejen til finalen havde der været sejre over store fodboldmagter som Frankrig, Tyskland og Kroatien. I gruppespillets gruppe A ventede Schweiz en svær gruppe. Schweiz var kommet i gruppe med England, Portugal og Kroatien. Den første kamp blev til en 3-1 sejr til Schweiz efter en brædnkamp af Alex Frei. Derefter ventede England. Kampen bølgede frem og tilbage, men pludselig blev en fatal forsvarsfejl af Senderos og Grichting opsnappet af Rooney som gjorde det til en meget heldig 0-1 sejr til Englænderne. I den sidste kamp ventede Portugal. Før kampen så det ud til at blive en al for stor mundfuld for alpelandet, men efter at have ført to gange endte den 2-2. Da kampen mellem Kroatien og England endte målløs, var det Schweiz der kunne følge efter England i det fine selvskab.
I kvartfinalen ventede mægtige Tyskland, og mange troede det bare ville blive et spørgsmål om hvor mange mål tyskerne ville vinde med. Tyskland spillede dog ekstremt ringe og det belv straffet af Alex Frei og Daniel Gygax. 2-0 og Schweiz var i semifinalen. Her ventede Frankrig, og man turde ikke dømme Schweiz ude, da de på forhånd havde overrasket alt og alle. På et fyldt stadion i Basel spillede Schweiz deres vel nok bedste kamp i EM og slog Frankrig 2-0. Senderos og Barnetta var målscorerne.
I kampen om trofæet, som blev spillet i Wien, ventede Holland. Her kom Schweiz foran både 1-0 og 2-1, men Holland udlignede efter en god times spil til 2-2. Sølle 5. min før tid gjorde Van Nistelrooy det dog til 2-3 og dermed vandt Holland EM'08.
Holdet der overraskede alle fik dermed søv og blev Europas yndlings.

I den igangværende VM kval. ligger Schweiz på en delt 1. plads med Spanien med 7 point. Den første kamp skulle spilles i Nordirland, og her blev Djurou udvist efter blot 30. min. spillet. Derefter kom Nordirland 1-0, men Schweiz hentede dem og kom endda på 3-2. 2. min. før tid udlignede McGurk dog til 3-3 og Schweiz måtte vende skuffede hjem. Hjemme i Bern ventede Østrig og her blev det til en sikker Schweizisk sejr på 2-0, med mål fra Alex Frei og Gökhan Inler. Derefter rejste holdet en tur til Luxembourg og vandt en sikker 4-1 sejr. Dermed ligger Schweiz på 2. pladsen og kun målscoreren adskiller dem fra Spanien på 1. pladsen.

Zone 43
Manager

« Svar #139: 11 Jun 2008, 21:23 »

BRØNDBY IF

Jeg fortæller her om et nyt Brøndby spil, jeg har startet op for at teste min 4-4-2 diamant taktik. Forvent ikke noget voldsomt, da det vil være kort fortalt..

Jeg har pt. fået spillet 6 kampe, hvoraf halvdelen er vundet. En enkelt er endt uafgjort og to gange har jeg tabt. Min målscorer hedder 13-7, hvis godt og vel gider et gennemsnit på 2-1 i hver kamp.

Desuden har jeg været aktiv på transfermarkedet, hvor seks spillere er hentet til og to har sagt farvel. Jeg brugt 60 mio af de godt 100 mio, jeg har fået til rådighed, på at hente Leon Jessen (FCM), Petter Andersson (Hammarby), Marijan Buljat (Dinamo), Bogdan Stancu (Unirea), Philliphe Christianval (Fulham) og Nikita Andrejev (Levadia). Thomas Mrva (Randers) og Martin Ericsson (Catania) er smuttet.

I ligaen lagde jeg stærkt ud med to sejre mod hhv. FC Nordsjælland (3-0 ude) og FCK (3-1 hjemme). Selvom jeg var foran to gange mod AaB, så endte nordjyderne med sejren. Herefter blev det til 1-1 mod Horsens, hvor deres mål kom i overtiden, og efterfølgende et nederlag til OB, hvor jeg efter dårligt tyve minutter har måtte bruge to udskiftninger. I kampen mod Midtjylland kom jeg på det rette spor med en overbevisende 4-1 sejr efter 4-0 ved pause.

Af profiler indtil videre kan Kasper Lorentzen (6 kampe - 7 mål) og Stephan Andersen nævnes.

Top 6 ser her og nu således ud:

1. OB 6 4 0 2 7-4 12
2. Brøndby 6 3 1 2 13-7 10
3. FCM 6 3 1 2 9-8 10
4. AaB 6 3 1 2 6-6 10
5. Randers 6 2 3 1 8-6 9
6. Esbjerg 6 2 2 2 6-4 8

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

GENOA I
« Svar #140: 16 Jun 2008, 16:44 »

Jeg har i skrivende stund afsluttet min første sæson med Genoa, og trods mine små forventninger til spillet, gik det ganske fint. Spillet blev egentligt kun startet for at afprøve en ny taktik, men meget tyder på jeg fortsætter. Holdet havde ikke meget godt at byde på fra start, bortset fra et stærkt angreb bestående af Borriello, Figueroa og Di Vaio.

Der var derfor brug for lidt oprustning, og det første træk var køb af 2 spillere fra det sydamerikanske, Pablo Piatti og Federico Vilar, der begge fik plads i startopstillingen. Dernæst bragte jeg Ioritz fra Alavés til i en lejehandel og blev primært hentet som reserve, hvis der skulle opstå skader i vores tyndt besatte forsvar. I januarmåned forstærkede jeg truppen med José Sosa og Sebastián Leto (begge lån), hvilket betød hele 4 argentinere i startopstillingen.

Min stærkeste 11’er (4-3-2-1):

Federico Vilar (c)

Anthony Vanden Borre     Cesare Bovo     Alessandro Lucarelli     Domenico Criscito

Abdoulay Konko     Matteo Paro     Sebastián Leto

José Sosa     Pablo Piatti

Marco Borriello

Jeg fik desværre ikke drevet holdet langt i Coppa Italia. Uheldet ramte os på det værste tidspunkt muligt, nemlig i 3. kvalifikationsrunde, hvor vi fik Juventus som modstander. Efter sejre over Spezia og Bologna, blev vi mandet til jorden af Juventus, der vandt opgøret 3-1. En svær modstander, hvorfor arrigheden ikke var særlig stor.

I Serie A fik jeg til opgave at redde holdet fra nedrykning, og heldigvis blev det til mere end det. Efter hårde ned- og opadgående ture i stillingen, opnåede jeg at føre holdet til en tilfredsstillende 9. plads, med en superhelt på holdet i form af Marco Borriello. Hele 21 mål scorede han, bl.a. blev det til et hattrick mod Inter (som vi vandt over i begge opgør). Målene var nok til at give ham en 3. plads på topscorerlisten, som Zlatan Ibrahimovic kom på toppen af med 32 mål.

I den kommende sæson er europæisk fodbold målet. Jeg vender tilbage, når sæsonen er færdigspillet!

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #141: 16 Jun 2008, 16:55 »

Har mit United spil igang og er nået til sæsonstart 2016/2017. Har ikke vundet Champions league de sidste 2 sæsoner, men ellers blev det til 6 sejre i træk, samt mesterskabet i 7 sæsoner i træk. Tabte dog den netop afsluttede til Arsenal med 4 point. Holdet ser ud således

Igor Akinfeev

Sergio Ramos          Simon Kjær       Micah Richards           Philip Lahm

Christiano Ronaldo                   Cesc Fabregas                   Nani

Anderson

Karim Benzema                   Anderson

Bænken:  Marcelo Grohe, Daniel Alves, Mads Laudrup,  Wayne Rooney, Bojan, Nicklas Bendtner

Der er flere stjerner der er røget ud af klubben de sidste mange sæsoner. Har dog bl.a købt både Nani og Anderson tilbage efter at ha solgt dem efter første sæson til henholdvis Inter og Juventus. Er gået hen og blevet verdens rigeste og bedste klub. Har været verdens bedste i ca 3-4 år nu og verdens rigeste de sidste par sæsoner.  

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

23-KS
Gæst

« Svar #142: 17 Jun 2008, 00:14 »

Sæsonen siger 19/20, holdet er AFC Wimbledon, ligaen er Premier League, og internationalt står det på UEFA Cup for 2 sæson i træk. Ved ikke hvor meget det vil sige at poste holdet, da de fleste spillere med en hvis sandsynlighed er forholdsvis ukendte for jer. Premier league har jeg efterhånden lagt i 3 sæsoner, hvor første sæson mest af alt gik ud på at overleve. Det lykkedes, og derefter skulle der oprustet til en forhåbentlig bedre placering. 2 nye backs, 3 nye midtbaner, og en topangriber blev hentet til klubben for ialt 162 mio. Desuden kom den amerikanske landsholdskeeper, Josh Lambo, til klubben 1. januar, for at kæmpe med Tim Krul op start placeringen.
Sæsonen gik meget tilfrstillende, og til dels over. En 7 plads i ligaen, selvom den havde stået på hård konkurrence helt i top langt inde i sæsonen. Desværre faldt nivuet lidt til sidst. Dog tog holdet hævn i både FA Cuppen og Liga Cuppen, og dermed var vi sikret at komme europa i næste sæson.
er
18/19
Tiltroen til truppen var efter min foregående sæson ganske udemærket, så indkøbende kom primært til at handle om talenter og unge spillere. Dog blev der i Nuri Sahin, som de fleste formodes at kende, og Mark Randall hentet ganske gode forstærkninger til midtbanen. 3 spanske u/21 landsholdspillere blev hentet, hvoraf i især venstrebacken (19) José Manuel Rodríguez Fernández forventes meget af. Også den bare 17 årige angriber Borja Linero er der rimelig store forventninger til. Desuden blev en 21 årig defensiv midtbanespiller fra brasilien, senere portugal, hentet for bare 650k. Ligner noget af et røverkøb. Allerede i løbet af denne sæson skulle han ende med at få plus 20 kampe, da Tom Taiwo havde flere problemer med skader. Dette fremførste en konstant udvikling, og i mine øjne må han efterhånden være en af de bedste ungdomsspillere. Ricard Nemeth blev hentet i Inter/Cagliari, for samlet små 50 mio, og som bare 20'årig fik han også overraskende mange kampe. Ca. 30 kampe og 15 kasser, det lover godt for fremtiden.
Og selvom talenter fik masser af spilletid blev det til en overraskende semifinale plads i Uefa Cuppen, hvor Chelsea desværre blev en for stor mundfuld. Og det efter imponerede sejre over AC Milan og Bayern.
Ligaen gik stortset som forrige sæson, dog blev det denne gang til en 6 plads i sidste runde, hvor jeg overhalede netop Chelsea.

19/20
Omar Andrade. Lauri Dalla Valle.
To af spillets helt store startende talenter. Begge hentet til Wimbledon på en fri transfer som 27 årige. Især Andrade forventes at få en nøglerolle hvor han skal ind og supplere Nikita i angrebet. Dalla Valle ligner en der må tage til takke med en bænkplads, da midtbanen, endnu en gang, er blevet forstærket kraftigt. Et indkøb for 145 mio i Wolfsburg har sikret mig et 26 ungarsk spiller, som der forventes meget fra. Desuden er Dalla Valle blevet hentet på fri, sammen med en anden midtbane. Desuden er Lambo slået af målmandsposten, og der er købt ind for 65 mio i Cordoba. Endnu en forsvarspiller er hentet ind som backup/evt starter.

Opstillingen :
David De Gea

Patrick Boyle - Jack Cork - Sebastian Prödl - Chris Gunter

Tom Taiwo

Tomas Franc - Mark Randall - Jozsef Nemeth

Omar Andrade - Nikita Andrejev

Bænk:
Josh Lambo (MM)
Ryan Mcgowan (FC/DM)
Nuri Sahin (MC)
Lauri Dalla Valle (MC/OMC)
Daley Blind (MC)
Damon Gray (BO)
Richard Nemeth (BO)

- Desuden skifter Paulo Cesar og Tom Taiwo inde på den defensive midt. Samtidig skal de to nitten-årige spanioler på henholdsvis venstre back og central midt forsøge at tilspille sig spilletid på førsteholdet.

Dermed går holdet og klubben ind med forventninger om en forhåbentlig top-4 placering og måske en god præstation i Uefa Cuppen. Ligaen vil dog blive prioteret højt, da Champions League næste sæson ville være rigtig stort.

« Seneste Redigering: 17 Jun 2008, 00:20 af 23-KS » Logged

Rossonero
Gæst

GENOA II
« Svar #143: 19 Jun 2008, 11:44 »

Så er endnu en sæson bragt til ende med Genoa. Det blev til en 7. plads i denne omgang, og dermed en forbedring af sidste års 9. plads. Placeringen gav os en gylden billet til UEFA Intertoto Cup, som jeg går efter at vinde!

Alcides, Maakay og Figueroa har været de helt store spillere i denne sæson. Førstnævnte har jævnligt scoret mål og passet ekstremt godt på forsvaret. Maakay har scoret 13 kasser ved siden af den velfungerende partner, Figueroa, der fik scoret 15 af slagsen. Federico Vilar bør næsten ikke nævnes, da han efterhånden er blevet garant for stabilt målmandspil og har været den helt store grund til, at sæsonen netop fik denne positive udformning.

En smule overblik nedenfor. Vi snakkes, når næste sæson er ovre!

Slutstilling
...
5) Udinese 71p
6) Palermo 68p
7) Genoa 67p
8) Juventus 65p
9) Roma 60p
...

Starting XI

Federico Vilar (c)

Abil Ebondo                           Alcides                           Marc Valiente                           Fabiano

Abdoulay Konko                      Matteo Paro                      Pablo Piatti                      Giuseppe Sculli

Luciano Figueroa                  Roy Maakay

JimmyGP
Manager

« Svar #144: 21 Jun 2008, 10:52 »

FC Dinamo 1948 Bukarest alias Câinii Rosii

Min første sæson i det rumænske er veloverstået og jeg har uden tvivl levet op til min bestyrelses forventninger og målsætning for sæsonen. Målene var klare og de var stillet op sådan her;

- Vind den rumænske Super Cup
- Vind mesterskabet
- Nå finalen i pokalturneringen
- Kom i Champions League gruppespillet

Et par meget store krav for en ny træner, som knap nok kendte ligaen og sit eget hold. Efter et par ligegyldige venskabskampe som gav 3 sejre og 2 uafgjorte ventede Rapid Bukarest i Supercupaen. Ranko Despotovic bragte Rapid foran efter 21 minutter, men efter 36 minutter udlignede Adrian Cristea på et flot langskud. I anden halvleg sikrede Ionel Dãciulescu sejren, da han med et velplaceret hovedstød overlistede Rapid-keeperen.

Dinamo - Rapid 2-1
0-1 Despotivic '21
1-1 Cristea '36
2-1 Dãnciulescu '48

Europa
Efter 2-2 i Kiev sendte vi Dynamo Kiev ud af Champions League kvalifikationen på reglen om udebanemål og var klar til at indtage gruppe C sammen med Manchester United, Olympique Lyonnais og Besiktas JK. I den hårde pulje hentede mine rumænske drenge 6 velfortjente point via en sejr og 3 uafgjorte kampe. Det var nok til at sikre os 3. pladsen og en pladsen i UEFA Cuppens første knockout runde. I UEFA Cuppen blev vi sendt ud af Galatasaray efter et 2-0 nederlag i Istanbul og via et par fejlkendelser i Bukarest måtte vi nøjes med 2-2. Vi forlod skuffede, turneringen og vi kunne derefter fokusere fuldt ud på Liga I og Cupa României.

Liga
Vi var udråbt som favoritter allerede på forhånd og med en medieprognose, som nummer 2 lå det i kortene at vi skulle blade os i toppen. Vi startede hårdt ud sammen med Cluj og Steaua og det viste sig ret hurtigt at det var os 3, der skulle kæmpe om det eftertragtede guld. Ved vinterpausen (19 kampe) lå vi på 3 pladsen med 44 point, hvilket var 4 point efter Cluj og Steaua. Men i foråret gik vi helt amok og det blev blot til et enkelt nederlag. Vi hentede førerholdene og bragte os i spidsen med et forspring på 6 point. Cluj gik herefter i stå og måtte nøjes med en 4. plads, mens Otelul kom i baghjul og sikrede sig bronzen. I top2 blev det først afgjort i allersidste spillerunde at Dinamo Bukarest for 19. gang lade sig hylde som rumænske mestre. Holdet sluttede med 25 sejre, 5 uafgjorte og blot 4 nederlag svarende til en sluttotal på 80 point. Ærkerivalerne fra Steaua må derfor nøjes med sølvet for andet år i træk, mens Otelul for første gang nogensinde får medaljer i den bedste række.

Flere spillere har gjort sig positivt bemærket heriblandt Bogdan Lobont, Celso Borges, Cosmin Moti og Florin Bratu. 2 af de bedste har dog været nyindkøbene Marius Niculae og Bogdan Stancu, som tilsammen har scoret 23 mål. Stancu nåede at score 17 mål i alle turneringer inden han blev skadet i 4 måneder og det må siges at være meget imponerende af en bare 20-årig angriber.

Pokal
Jeg behøver ikke sige andet end at vi vandt samtlige kampe i pokalturneringen i år. Sikker sejr efter sikker sejr tog os hele vejen til finalen, hvor Poli 1921 blev besejret med hele 3-0. Det eneste hold der gav os rigtig modstand var vores andet hold, som vi med nød og næppe slog med 4-3. Jeg valgte dog at stille med de førsteholdsspillere, som havde spillet mindst.

4. runde
Dinamo - Steaua 1-1 (4-3 efter straffe)

1-0 Bratu '30
1-1 Bicfalvi '90

5. runde
Vaslui - Dinamo 0-3

0-1 Bostinã '14
0-2 Moti '58
0-3 Bratu '68

Kvartfinale
Dinano II - Dinamo 3-4

0-1 Niculae '11
1-1 Hora'23
1-2 Goian '32
2-2 Ganea '45
2-3 Stancu '62
3-3 Ganea '71
3-4 Mãrgãritescu

1. Semi
Dinamo - Pandurii 2-1

1-0 Bratu '14
2-0 Bratu '50
2-1 Vandair '57

2. Semi
Pandurii - Dinamo 1-2

0-1 Borges '26
0-2 Cristea '43
1-2 Iordache '60 (pen)
1-2 Miranda '73 (missed pen)

Finale
Poli 1921 - Dinamo 0-3

0-1 Ropotan '17 (pen)
0-2 Hora '26
0-3 Ganea '75
« Seneste Redigering: 21 Jun 2008, 11:15 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager

« Svar #145: 22 Jun 2008, 00:25 »

Peace
« Seneste Redigering: 08 Jul 2008, 01:09 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #146: 29 Jun 2008, 19:24 »

Er FC Barcelona.

Er netop færdig med August 2007, og har lavet følgende indkøb: Adrian, Sakho, Saivet, Marcelo, Barragan, Lulinha, Aquino, De Gea, Atienza, Luizao, og Zapater.

Liger Nr.1 i den spanske liga, og Adrian har allerdede scoret i sin debut, som var 4-1 sejren på udebane mod Atletico Madrid.

Gennemsnitsalderen er 24 år, og det er jeg meget tilfreds med. Deco og Zambrotta er på vej ud, og erstates af de 2 spaniere Barragan, og Zapater eller Xavi. Jeg har købt 6 spaniere i transfervinduet, og er på jakt efter flere.

Hvad synes i om holdet, og indkøbene, og min indkøbsstragi? Smiley
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 19:41 af jemil » Logged

19-18!

Zulue
Manager

« Svar #147: 29 Jun 2008, 19:38 »

Du har ikke fortalt, hvem du er jemil, selvom FC Barcelona nok var det mest åbenlyse. Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #148: 29 Jun 2008, 19:40 »

Hehe, det er jo en lille detalje, men hvad synes du om indkøbene, indkøbsstrategien osv? Smiley

19-18!

Zulue
Manager

« Svar #149: 29 Jun 2008, 19:43 »

Hehe, det er jo en lille detalje, men hvad synes du om indkøbene, indkøbsstrategien osv? Smiley
Indkøbene er rigtig gode, fedt at du tænker ungt, men det er lidt for let at gøre det med FC Barcelona. Tag et lidt mindre hold, og saml alle stjernerne dér, hvorefter du kravler længere og længere op imod toppen. Smiley

Men hold os da opdateret, så får vi at se, hvordan de unge spaniere gør det når de bliver voksne. Smiley

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010