home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332584 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #3045: 20 Okt 2008, 18:39 »

Men vil give dig 8/10 for det hold, Claus Smiley Kan godt lide at du for det meste har holdt dig til Skandinaviske spillere Smiley Du har et utroligt godt hold, med gode reserver og ungdoms spillere i høj skandinavisk klasse Smiley
Der mangler måske kun en lidt bedre Venstreback og en teknisk bedre OMC før jeg kan give dig 10/10, men du kan stadig nå langt med det hold  Thumbs Up

forhandler med Gagara til venstre backen Smiley off midt fungerer som en angriber altså med fx nicklas Pedersen ... nogen forslag til tekniske midtbaner ??

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #3046: 20 Okt 2008, 18:42 »

Jeg syntes at det er et super fedt hold, er specielt meget glad for at du kun har købt spillere fra Skandinavien, noget som jeg sætter stor pris på og som jeg også selv gør meget ud af når jeg spiller med Vestegnens stolthed.

Jeg ville gerne have skrevet en længere gennemgang af dit hold, men er super smadret efter arbejde, så ville bare lige give dig lidt credit for dit kanone mandskab og så bliver ejg simpelthen nød til at høre, hvordan i alverden du har kunnet lokke Ekdahl til Brøndby?

Tak for de pæne ord.. Ekdahl blev købt i 2 sæson uden problemer han fik ingen spilletid i juve og ville gerne til Bif da jeg lovede førsteholdsfodbold Smiley  Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #3047: 20 Okt 2008, 19:11 »

Juventus

Rooland's hold:

-MÅLMÆMD
På posten i målet, er du jo gilmrende besat af verdens måske bedste spiller. Ikke desto mindre, er han en af de bedste. Jeg taler selvfølgelig om Buffon, som går rent hjem på et hvert hold. Din reserve er også en stabil målmand, og god som reserve, men jeg har aldrig ment at han hører hjemme i de største klubber. Det er dog meget sjældent at målmænd bliver skadet, og derfor er han en kompetemt reserve for Buffon. Når Buffon stopper kommer du dog muligvis i problemer, og derfor vil jeg begynde at kigge på en ny målmand til fremtiden.
10/10

-FORSVAR
Dine backs er jo i absolut verdensklasse. De er begge gode til at støde med frem og har også kvaliteterne i det fremadrettede spil. Jeg mener dog at Rafinha, er en endnu bedre back end Bosingwa, og burde i mine øjne starte inde. Men det er jo en kendsgerning at uanset, hvilken af disse spillere der starter inde har du verdens bedste backs. Dine reserver som jo er De Ceglie og Rafinha, er begge meget kompetente reserve, hvis de to startspillere bliver skadet, underpræstere eller får karantæne. I midteraksen mangler jeg til gengæld lidt. Marquez er da en fin spiller, men han er oppe i alderen og ikke blandt den absolutte top, og derfor synes jeg at du skal gå efter en ny spiller ved siden af Criscito, som til gengæld er sikker på den plads. Andrade er også en fin reserve, men han underpræstere tit og er kun god nok som reserve.
9/10

-MIDTBANE
Dine kanter er virkelig også fantastiske. Giovinco og Ribery er begge meget driblestærke, og måske de bedst tekniske kanter i hele verden. De lægger samtidig gode indlæg, og spiller regelmæssigt stabilt. Især Giovinco bliver rigtig god, og du gør klogt i at holde på ham, da han virkelig er en guldfugl. Din centrale midtbane er jeg faktisk ikke så vild med. Sissoko er en god spiller, og passer fint ind i spillet, men på trods at hans store potientiale, mener jeg at du kan finde en med støre tekniske kvaliteter. Forestieri er et stort talent til midten, og at du tør bruge ham allerede er selvfølgelig rigtig modigt. Han har dog endnu ikke klassen, og derfor ville jeg enten sætte Marciosio ind, eller købe en ny spiller den denne position.
9/10

-ANGREB
Angrebet kan du sagtens være bekendt og det er et rigtigt stærkt et af slagsen. "El Kun" er et sikkert køb, og Del Piero er en sikker succes i på positionen. Det ser rigtig stærkt ud da du jo også har Trezeguet og Iaquinta som backups for duoen. Angrebet er dermed også utrolig stærkt, og det kan du bestemt være tilfreds med. Alderen er det eneste som trækker en smule ned, men hvad gør det når kvaliteten er skræmmende høj.
10/10

-HELHED
Du har et rigtigt stærkt hold over hele linjen, hvor de centrale pladser på midten og i forsvaret, er det eneste jeg anser som små svagheder. Ellers er der meget stor kvalitet på både backs og kanter, og det samme gælder angrebet. De centrale akser, trækker lidt ned i bedømmelsen og gør at du får.
9,5/10

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #3048: 20 Okt 2008, 19:17 »

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #3049: 20 Okt 2008, 19:31 »

-MÅLMÆMD
På posten i målet, er du jo gilmrende besat af verdens måske bedste spiller. Ikke desto mindre, er han en af de bedste. Jeg taler selvfølgelig om Buffon, som går rent hjem på et hvert hold. Din reserve er også en stabil målmand, og god som reserve, men jeg har aldrig ment at han hører hjemme i de største klubber. Det er dog meget sjældent at målmænd bliver skadet, og derfor er han en kompetemt reserve for Buffon. Når Buffon stopper kommer du dog muligvis i problemer, og derfor vil jeg begynde at kigge på en ny målmand til fremtiden.
10/10

Newton Heath er jeg er meget enig i din bedømmelse af Rooland's hold.
Undtagen i din bedømmelse af målmændene. Jeg synes man ikke kan give 10/10 uden at have en ordenlig reserve, hvilken jeg ikke synes Charles Itandje er til et hold med de forventninger som Roolands er. Men jeg ville dog beholde ham ind til at et Wünterkind dukkede op og kunne overtage pladsen. Jeg ville give Målmændene 8.5/10, men jeg ville heller ikke 10/10 før at det var Buffon og Casillas som skulle tage af målet. Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #3050: 20 Okt 2008, 19:38 »

Jeg kan godt følge dig delvist, men man kan et eller andet sted heller ikke forvente at han skal skaffe sig en mand som Casilias eller sågar Cech, som vil være de eneste, der vel ifølge dig vil have niveauet. Itandje er en udmærket målmand, men bare fordi jeg ikke er tilhænger af ham, behøver han jo ikke at være dårlig, eller i hvert fald ikke god nok til Juve. Jeg tænkte også meget på 9, men jeg synes at Buffon er af så høj klasse, at den lige præcis kommer op på et 10 tal.  Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3051: 20 Okt 2008, 19:41 »

hm vil nu osse mene at en Buffon og Akinfeev burde give prædikatet som 10/10 på målmandsposten og de to kan man altså godt skaffe sammen .. Wink Spørgsmålet er bare hvor længe den unge Akinfeev vil holde sig i baggrunden Wink

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #3052: 20 Okt 2008, 19:45 »

Jeg kan godt følge dig delvist, men man kan et eller andet sted heller ikke forvente at han skal skaffe sig en mand som Casilias eller sågar Cech, som vil være de eneste, der vel ifølge dig vil have niveauet. Itandje er en udmærket målmand, men bare fordi jeg ikke er tilhænger af ham, behøver han jo ikke at være dårlig, eller i hvert fald ikke god nok til Juve. Jeg tænkte også meget på 9, men jeg synes at Buffon er af så høj klasse, at den lige præcis kommer op på et 10 tal.  Smiley

Du kunne godt give 9,5  Tunge
Men jeg prøvede at sige med det, er at jeg er svær at overbevise der skal virkelig noget til før jeg giver det 10/10 Peace

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3053: 20 Okt 2008, 19:49 »

http://s435.photobucket.com/albums/qq75/vudon1/?action=view&current=Unavngivet.jpg

Ikke nogen som vil give en vurdering af mit hold, og komme med forslag til forbedringer? (Håber 3. gang er lykkends gang Smiley)

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #3054: 20 Okt 2008, 20:54 »

side 203
Vestjyde - Manchester United anno marts 2011 p.

Ingen som vil rate mit hold? Ubeslutsom  Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Zone 43
Manager

« Svar #3055: 20 Okt 2008, 21:04 »

Mit Brøndby hold godt en 1/3 inde i 12/13 sæsonen..

Første holdet
Andet holdet (def)
Andet holdet (off)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #3056: 20 Okt 2008, 21:44 »

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3057: 20 Okt 2008, 22:43 »

http://s435.photobucket.com/albums/qq75/vudon1/?action=view&current=Unavngivet.jpg

Ikke nogen som vil give en vurdering af mit hold, og komme med forslag til forbedringer? (Håber 3. gang er lykkends gang Smiley)

Så måske 4. gang...Vil I ikke rate mit hold? Peace

alek9000
Manager

« Svar #3058: 20 Okt 2008, 22:55 »

Jo Vuson

Målmand
Casillas og Kameni. Klassekeepere begge to. Ikke noget der.
10/10

Forsvar
Regner med at du bruger Albiol og Pepe i det centrale og så Ramos og Marcelo på backsene. Rigtigt godt, men det er dine reserver der hænger. Arbeloa er ikke i nærheden af Ramos standard, så der burde du forbedre dig. Synes heller ikke Garay er god nok.

8/10

Midtbane
Lidt atypisk opstilling du har lavet, og bryder mig ikke specielt meget om den. Men Ronaldo, Sneijder, VDV osv har klassen.

9/10

Angreb
Dit angreb er godt, men så gerne en kæmpe stjerne. Villa, Agüero, Rossi alle de der bombertyper. De er også ved at være lidt gamle, og Higuain er ikke god nok som central angriber.

Helhed.
Stærkt hold, med nogle mangler.

9/10

Undskyld, men jeg er træt og det gik lidt hurtigt Peace
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 22:57 af alek9000 » Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #3059: 20 Okt 2008, 23:12 »

Så måske 4. gang...Vil I ikke rate mit hold? Peace

hvor mange penge har real madrid fra start af?? du har en stærk hold men synes bare at du skal sælge nogen af dine midtbane spiller og købe en ekstra angriber når du spiller med det taktik..  købe f.eks. Karim Benzema, Torres, sergio aguero da raul og nistelrooy er lidt for gammel..

9/10  Thumbs Up

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Sider: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010