home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332578 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #3015: 18 Okt 2008, 18:43 »

Roslev3, FCK manager:

Keeper:
Du er godt besat på målmandspladserne. Dean Bouzanis har selv på mit Brøndby-hold, og han er en fantastisk målmand. Ihf. i fremtiden, hvor han helt sikkert bliver meget vigtig for dig. Nathan Coe regner jeg med er 3. valg? Han er ikke på samme niveau, som Bouzanis, men er en ok målmand. Jukka Lehtovaara kender jeg ikke så meget til, men han er forhåbentlig ligeså god, som de andre i truppen?

Vurdering: 8/10

Forsvaret:
Rigtig godt forsvar! Matias Cahais er en genial forsvarsspiller, og er en kæmpe gevinst på dit hold. En spiller, som kan hæve niveauet både i Europa og i SAS-Ligaen. Nordtveit har jeg også selv i Brøndby, og rigtig godt du har fået ham til FCK. Er nok på niveau med Cahais, så helt sikkert også en god spiller.
Din højreback kender jeg ikke noget til. Eneste problem er, at du ikke har nogen venstreback? Cahais kan spille derude, men han er langt fra ligeså god dér, som i midterforsvaret. Du har heller ikke nogen reserve for højrebacken?
Der skal strammes op, hvis du skal hente mesterskabet. Det går ikke, at du ikke har noget til at putte derud, hvis en blive skadet. Dog er der rigtig mange midterforsvarere. Du kunne måske sælge et par af dem, og købe backs i stedet for.

Vurdering: 9/10

Resten kommer, når jeg lige har spist.
« Seneste Redigering: 18 Okt 2008, 19:31 af BenMusalho » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #3016: 18 Okt 2008, 18:48 »

Mit FCK hold fire kampe inde i 2. sæson. Har kun købt skandinaviske spillere til holdet, og vil forsøge at skabe et tophold i europa, kun bestående af spillere fra Sverige, Norge, Danmark, Island, Færøerne og Finland.

Min ideal opstilling, desværre med enkelte skader. Min trup er ikke fuldkommen endnu, angående bredden, da jeg ikke har skandinaviere til at erstatte over alt. Men mit mål er at skabe det skandinaviske hold inden 4. sæson starter.

Er godt tilfreds med holdet, som i første sæson vandt SAS-Ligaen, og noget skuffende, røg ud i 1. runde i UEFA Cuppen. I Landspokalen blev det til en semifinale, hvor man røg ud til Esbjerg.
I denne sæson, er man kommet lidt skidt fra start. To sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag, har resulteret i en foreløbig 5. plads. I Champions League, har man gode muligheder for at gå videre til gruppespillet. I 3. kval. runde har jeg trukket Olympiakos.

BenMusalho
Gæst

« Svar #3017: 18 Okt 2008, 19:31 »

Roslev3, FCK manager:

Keeper:
Du er godt besat på målmandspladserne. Dean Bouzanis har selv på mit Brøndby-hold, og han er en fantastisk målmand. Ihf. i fremtiden, hvor han helt sikkert bliver meget vigtig for dig. Nathan Coe regner jeg med er 3. valg? Han er ikke på samme niveau, som Bouzanis, men er en ok målmand. Jukka Lehtovaara kender jeg ikke så meget til, men han er forhåbentlig ligeså god, som de andre i truppen?

Forsvaret:
Rigtig godt forsvar! Matias Cahais er en genial forsvarsspiller, og er en kæmpe gevinst på dit hold. En spiller, som kan hæve niveauet både i Europa og i SAS-Ligaen. Nordtveit har jeg også selv i Brøndby, og rigtig godt du har fået ham til FCK. Er nok på niveau med Cahais, så helt sikkert også en god spiller.
Din højreback kender jeg ikke noget til. Eneste problem er, at du ikke har nogen venstreback? Cahais kan spille derude, men han er langt fra ligeså god dér, som i midterforsvaret. Du har heller ikke nogen reserve for højrebacken?
Der skal strammes op, hvis du skal hente mesterskabet. Det går ikke, at du ikke har noget til at putte derud, hvis en blive skadet. Dog er der rigtig mange midterforsvarere. Du kunne måske sælge et par af dem, og købe backs i stedet for.

Resten kommer, når jeg lige har spist.

Midtbanen:
Rigtig god og bred midtbane. Fantastisk, at du har fået hentet Andrej Arshavin til klubben. En fantastisk spiller uden tvivl dit holds største stjerne, ser det ud til. Pablo Piatti er også en genial spiller; kan lægge gyldne afleveringer! Meget kreativ. Du har også gode kanter. Eneste svage punkt er de mange, og gode, spillere du har på midtbanen. Personligt ville jeg have svært ved, at finde plads til dem alle sammen? Kører du med rotation, eller hvordan?
Synes det er meget ærgeligt, at du sælger Mads Laudrup, da han er en af de få danskere i din trup, og samtidig har/får niveauet til at være med.

Vurdering: 10/10

Angrebet:
Holdets klart svageste punkt. De eneste rigtige angribere du har, er Morten Nordstrand og Lasse Qvist, som efter min mening, ikke har det samme niveau som de andre spillere på dit hold. Hvem er det du bruger deroppe? Aaritalo, kan selvfølgelig bruges 
deroppe, men han er langt bedre som kant, synes jeg. Arshavin kan også bruges der, men han er bedre som offensiv midt. Kender ikke meget til Patrik Lomski, så skal ikke kunne sige, om han er bedst som OMH eller BO.

Vurdering: 6/10

Gennemsnit: 8,25/10

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #3018: 18 Okt 2008, 19:43 »

Midtbanen:
Rigtig god og bred midtbane. Fantastisk, at du har fået hentet Andrej Arshavin til klubben. En fantastisk spiller uden tvivl dit holds største stjerne, ser det ud til. Pablo Piatti er også en genial spiller; kan lægge gyldne afleveringer! Meget kreativ. Du har også gode kanter. Eneste svage punkt er de mange, og gode, spillere du har på midtbanen. Personligt ville jeg have svært ved, at finde plads til dem alle sammen? Kører du med rotation, eller hvordan?
Synes det er meget ærgeligt, at du sælger Mads Laudrup, da han er en af de få danskere i din trup, og samtidig har/får niveauet til at være med.

Vurdering: 10/10

Angrebet:
Holdets klart svageste punkt. De eneste rigtige angribere du har, er Morten Nordstrand og Lasse Qvist, som efter min mening, ikke har det samme niveau som de andre spillere på dit hold. Hvem er det du bruger deroppe? Aaritalo, kan selvfølgelig bruges 
deroppe, men han er langt bedre som kant, synes jeg. Arshavin kan også bruges der, men han er bedre som offensiv midt. Kender ikke meget til Patrik Lomski, så skal ikke kunne sige, om han er bedst som OMH eller BO.

Vurdering: 6/10

Gennemsnit: 8,25/10

Patrik Lomski er en spiller som jeg har fået anbefalet af en ven som har solgt ham for 215 mil. efter et par sæsoner i Fck, men han har elendige stats. Min ven siger at jeg bare skal bruge ham for at han bliver god, men det har jeg ikke tålmodghed til.

I angrebet bruger jeg Arshavin da jeg, som du også har sagt, rigtig mange midtbaner. I øvrigt søger jeg også en ny i angrebet.

BenMusalho
Gæst

« Svar #3019: 18 Okt 2008, 20:29 »

MadzeN92, FCK manager:

Keeperne:
Jesper Christiansen er nok SAS-Ligaens bedste målmand, i FM. Han er meget stabil, så du er godt besat på den plads. Nathan Coe har potentiale til at blive en fin målmand, men bliver overhovedet ikke ligeså god, som Jesper. Ser gerne at du finder en ny reserve.

Forsvaret:
Fint forsvar. Winston Reid og Håvard Nordtveit bliver nok nogle af Skandinaviens bedste midterforsvarere. Rigtig godt købt ind der. Oscar Wendt er også rigtig god både offensivt og defensivt. William Kvist er ikke rigtig højreback; der kunne du måske forstærke dig? Ellers kan Peter Larsson tage den plads?
Mathias 'Zanka' Jørgensen kan du måske træne op til HB? Han har i hvert fald et kæmpe potentiale, og ser gerne du bruger ham, så højrebacken var måske en mulighed. Ellers er det fint, og du er dækket godt ind, hvis du skulle løbe ind i en masse skader.

Midtbanen:
Igen er midtbanen godt besat. Martin Vingaard har jeg ikke så gode erfaringer med, men det kan være han gør det godt hos dig? Rasmus Würtz og Vaagan Moen er klasse spillere, især Wurtz som du kan sælge videre for en del penge. På venstrekanten er Borring også en klassespiller. Super godt købt ind. Dine reserver ligger også på et meget højt niveau. Håber du kommer til at bruge Laudrup lidt, da han bliver genial i spillet.

Angrebet:

Rigtig godt angreb, bestående af Fagerberg og Nordstrand. De kan begge to score mange mål og Fagerberg bliver fantatisk i fremtiden. Han er en genial dribler! Dine reserver er gode, dog er de ikke fra norden.. ;-) Men det kommer nok. Det eneste problem er, at du ikke har nogen ordentlig targetman. Alle dine angribere minder utrolig meget om hinanden, hvilket ikke er for godt.

Gennemsnit: 8,5/10

I alt et rigtig godt hold. Fantastisk, at du har formået at skabe det udelukkende ved at købe nordisk. Det skal nok blive rigtig godt.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #3020: 18 Okt 2008, 20:44 »

Keeperne:
Jesper Christiansen er nok SAS-Ligaens bedste målmand, i FM. Han er meget stabil, så du er godt besat på den plads. Nathan Coe har potentiale til at blive en fin målmand, men bliver overhovedet ikke ligeså god, som Jesper. Ser gerne at du finder en ny reserve.

Forstærkningerne er allerede på vej. Jeg har skrevet kontrakt med Mikkel Andersen, og samtidig var Johan Wiland allerede på vej til klubben. Så der mangler jeg bestemt ikke forstærkninger mener jeg ikke. Men selvfølgelig svært at vide når jeg ikke havde skrevet det Smiley

Forsvaret:
Fint forsvar. Winston Reid og Håvard Nordtveit bliver nok nogle af Skandinaviens bedste midterforsvarere. Rigtig godt købt ind der. Oscar Wendt er også rigtig god både offensivt og defensivt. William Kvist er ikke rigtig højreback; der kunne du måske forstærke dig? Ellers kan Peter Larsson tage den plads?
Mathias 'Zanka' Jørgensen kan du måske træne op til HB? Han har i hvert fald et kæmpe potentiale, og ser gerne du bruger ham, så højrebacken var måske en mulighed. Ellers er det fint, og du er dækket godt ind, hvis du skulle løbe ind i en masse skader.

Er faktisk rigtig godt tilfreds med mig forsvar. I midterforsvaret har jeg Reid, Nordtveit, Zanka, Laursen og Larsson, hvilket må siges at være 5 spillere der alle kan starte inde. På venstre kanten, har jeg Wendt, og som backup har jeg Leon Jessen. Også rigtig godt tilfreds med denne plads, da de begge er unge, og bliver rigtig gode. Højrebacken har du fuldstændig ret i. William Kvist er ikke rigtig højre back, men har gjort det helt eminent for mig. Lurer lidt på at hente Wass eller Randrup efter denne sæson.

Midtbanen:
Igen er midtbanen godt besat. Martin Vingaard har jeg ikke så gode erfaringer med, men det kan være han gør det godt hos dig? Rasmus Würtz og Vaagan Moen er klasse spillere, især Wurtz som du kan sælge videre for en del penge. På venstrekanten er Borring også en klassespiller. Super godt købt ind. Dine reserver ligger også på et meget højt niveau. Håber du kommer til at bruge Laudrup lidt, da han bliver genial i spillet.

Min midtbane har jeg arbejdet meget med. Har prøvet at hente gode unge spillere, som kunne skabe noget på egen hånd. Det mener jeg også selv jeg har, og har mindst en backup til hver plads. Måske er der kun lige højrefløjen der halter lidt, hvor jeg "kun" har Grønkjær og Vingaard som er skandinaviere. Mht. Laudrup, så kommer jeg helt sikkert til at bruge ham, da jeg ikke kan holde på Würtz for evigt. Han er allerede nu en rigtig god midtbane, og bruger ham ind imellem som indskifter.

Angrebet:

Rigtig godt angreb, bestående af Fagerberg og Nordstrand. De kan begge to score mange mål og Fagerberg bliver fantatisk i fremtiden. Han er en genial dribler! Dine reserver er gode, dog er de ikke fra norden.. ;-) Men det kommer nok. Det eneste problem er, at du ikke har nogen ordentlig targetman. Alle dine angribere minder utrolig meget om hinanden, hvilket ikke er for godt.

Det er nok den plads jeg er aller dårligst besat på, i forhold til skandinaviere. Har, som du siger, kun Fagerberg og Nordstrand, så har derfor været nødsaget til at bruge Junior. Men i næste sæson, hvor jeg både får Nicklas Pedersen og Mads Albæk, som begge kan spille der, så har jeg også den position dækket ind.

I alt et rigtig godt hold. Fantastisk, at du har formået at skabe det udelukkende ved at købe nordisk. Det skal nok blive rigtig godt.
Det er dejligt at høre at du tror det bliver rigtig godt. Har også selv en fornemmelse af at dette spil bliver det sidste i FM08, men det bliver et godt et af slagsen. Tusind tak for din rating af mit skandinaviske dream team Wink

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #3021: 18 Okt 2008, 22:15 »

Vestjyde - Manchester United anno marts 2011.

Jeg har efterhånden spillet nogle sæsoner og er i slutningen af 2011.
Mesterskabet er vundet to gange og jeg er godt på vej mod mit tredje. Derudover har jeg vundet FA Cuppen og Champions League en gang:)

Mit hold pr. marts 2011
Spillere som allerede skifter efter denne sæson er ikke med i min trup. Derudover har jeg valgt at markere dem, som jeg mener vil være i stærkeste opstilling, men da jeg spiller med meget rotation, er det måske ikke sådan.

Målmænd:
Manuel Neuer
Vincenzo Fiorillo

To rigtig gode målmænd i mine øjne. Manuel Neuer er selvfølgelig førstemålmand, men Vincenzo får også rigeligt med kampe.

Forsvar:
Lorenzo De Silvestri
John OŽShea
Marvin Angulo(bruges også på OMH)
Mamadou Sahko
Rio Ferdinand
Cristian Zapata
Nemanja Vidic
Marcell Jansen
Patrice Evra

Jeg skifter meget ud her i forsvaret, det er ikke sket endnu at de samme fire har spillet mere end to kampe i træk. Jeg er meget tilfreds med mit forsvar, men skal nok af med en eller to.

Midtbane:
Daniele De Rossi
Zdravko Kuzmanovic
Aaron Ramsey - Han er udlejet til Portsmouth
Claudio Marchisio
Cristiano Ronaldo

Anderson
Wayne Rooney
Sebastian Giovinco
Alessandro Rosina

Her på midtbanen foregå der også en masse rotation. De Rossi, Marchisio og Kuzmanovic skifter meget, samtidig med at mine offensive spillere også skifter meget.
Jeg synes selv min trup er alt for bred her, derfor er Alberto Zapater og Carlos Tevez også fortid på Old Trafford efter sæsonen.
Derudover bruges Anderson også rigtig meget, da Rooney også tit spiller alene på toppen.

Angreb:
Edison Cavani
Sadick Adams - Han er udlejet til Roma
Sergio Aguero
Alessio Mollo - En regen som mine talentspejdere fandt i Italien.
Jörn Preuss - En regen som mine talentspejdere fandt i Tyskland

Mit angreb er meget tilpassende, når jeg kun bruger en, og her skiftes der meget imellem Aguero, Cavani og Rooney(som jeg bruger mange steder på holdet)

Jeg har nok skiftet for meget ud på holdet. Det er jeg lidt træt af, men nu ser mit hold sådan ud. Håber dog på at hente lidt britisk i fremtiden.
Nogen der vil rate? Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #3022: 19 Okt 2008, 16:03 »

Mit FCK hold fire kampe inde i 2. sæson. Har kun købt skandinaviske spillere til holdet, og vil forsøge at skabe et tophold i europa, kun bestående af spillere fra Sverige, Norge, Danmark, Island, Færøerne og Finland.

Min ideal opstilling, desværre med enkelte skader. Min trup er ikke fuldkommen endnu, angående bredden, da jeg ikke har skandinaviere til at erstatte over alt. Men mit mål er at skabe det skandinaviske hold inden 4. sæson starter.

Er godt tilfreds med holdet, som i første sæson vandt SAS-Ligaen, og noget skuffende, røg ud i 1. runde i UEFA Cuppen. I Landspokalen blev det til en semifinale, hvor man røg ud til Esbjerg.
I denne sæson, er man kommet lidt skidt fra start. To sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag, har resulteret i en foreløbig 5. plads. I Champions League, har man gode muligheder for at gå videre til gruppespillet. I 3. kval. runde har jeg trukket Olympiakos.

Hvilket skin og hvilken update kører du med?

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #3023: 19 Okt 2008, 16:06 »

Hvilket skin og hvilken update kører du med?
Mit skin hedder Gluu, men hvor jeg har hentet det, kan jeg simpelthen ikke huske. Min update er roolands update, og den kan findes her på siden.

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #3024: 19 Okt 2008, 16:10 »

Mange tak!

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3025: 19 Okt 2008, 21:45 »

MLL
Manager

« Svar #3026: 20 Okt 2008, 16:05 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/GVe11396.jpg

Mit Brøndby IF hold, 2. sæson.

Husk det er Per Nilsson og ikke Per Nielsen Smiley

EDIT: Sigurdsson istedet for Max

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #3027: 20 Okt 2008, 16:28 »

MLL, Brøndby manager:

Keeperne:
Stephan Andersen er en enormt god målmand i FM. Han er meget stabil - har næsten kun gode erfaringer med ham! Michael Tørnes har fine stats, men har aldrig prøvet ham af, som førstemålmand. Han får heller ikke niveauet til, at afløse Stephan, så der skal du helst finde en ny god, ung reserve hvis du skal blive en bedre klub.

Forsvaret:
Daniel Wass er og bliver en super god back. Hvis du kan holde på ham, ser det meget lovende ud. Per Nilsson er en stabil midterforsvarer, som sjældent lader noget komme forbi. Med ham og Indridi i midterforsvaret er du godt besat i start 11'eren. Vesntrebacken, Martin Olsson, kender jeg ikke noget til. Ham vil jeg gerne have et ss af, hvis det er muligt?
På bænken ser det også godt ud, og du har mindst en reserver til hver plads.

Midtbanen: Rajtoral kender jeg ikke noget til, men ellers er resten af spillerne høj, høj klasse. En central midtbane bestående af Ropotan og Samuel Holmén ses nok ikke bedre i dansk fodbold! Det giver også en god balance, da Ropotan er defensivmidt og Samuel Holmén offensiv midt. Kasper Lorentzen er genial - enormt undervurderet i FM! Han har ofte et gennemsnit på omkring 7,60 i mine spil. I bredden ser det også godt ud. Rigtig flot at du har fået hentet Nikola Saric, han bliver klasse lidt henne i spillet. Så er fremtiden også sikret.
Her vil jeg gerne se et ss af Rajtoral?

Angrebet:
Rigtig godt angreb. Henok Goitom er en spiller alle danske klubber ønsker at hente! Han er genial, og hans målnæse er great! Ousman har jeg ikke fået prøvet, men har hørt at han skulle lave rigtig mange mål. Hvis skader skulle forekomme, er du samtidig dækket godt ind. SS af Jallow?

Alt i alt ..
.. meget godt. Dine reserver kan blive bedre, men ellers er det fint. Flot at du har hentet Adrian Ropotan og Henok Goitom til DK.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #3028: 20 Okt 2008, 16:32 »

Brøndby IF
MLL

Målmænd:
Her er ingen ændringer lavet, og din første målmand Stephan Andersen er mere end god. Stephan Andersen er en af de bedste målmænd i SAS-Ligaen, hvorfor du står rigtig godt her.
Din reserve Michael Tørnes er jeg dog ikke imponeret over, og det har jeg aldrig rigtig været. Han er kan muligvis lige gå an til SAS-Ligaen men jeg ser ham ikke helt god nok og jeg foreslår at du hurtigst muligt får fat i en ny erstatning. Her kunne Kim Christensen evt. være en mulighed. Ham har jeg selv flere gange hentet som reserve målmand til brøndby hvor han har gjort det mere end godt når Stephan Andersen har været skadet.

Karakter: 6/10

Forsvar:
Duoen Max von Schlebrugge og Per Nilsson er uden tvivl en af de bedste midterforsvars duoer der er i SAS-Ligaen. Specielt Per Nilsson er klasse. Max Von Schlebrugge er også udmærket, jeg synes bare at han er ved at være lidt gammel. Han har stadig et par sæsoner tilbage, hvorfor jeg synes det er fint du bruger ham. En spiller som Jacob Berthelsen er en udmærket reserve, og med den rigtige træning og den rigtige mængde spilletid udvikler han sig til at blive en af de bedste midtforsvarer i SAS-Ligaen. Kan huske at jeg selv brugte ham fra start af, og efter et år i start opstillingen var han på landsholdet.
Dine backs Martin Olsson og Daniel Wass, er begge kæmpe talenter, og samtidig nogle af de bedre i SAS-Ligaen. Jeg ved ikke helt med Olsson men ved at Wass plejer at blive ufattelig god.
Din reserve Anders Randrup, er jo også et talent i en klasse for sig. Han plejer også at blive virkelig god. Dine anden back Thomas Rasmussen er også udmærket.
Alt i alt står du stærkt her, og behøver ingen ny indkøb da du her reserver der er gode nok til at tage over hvis det skulle ske.

Karakter: 9/10

Midtbane:
Dine centrale midtbanespillere, Holmen og Ropotan, må uden tvivl udegøre en frygtindgydende midtbane. Den lidt mere offensive Holmen kombineret med defensive Ropotan må uden tvivl skabe en af de mest velfungerende centralemidtbaner i SAS-Ligaen. Gislason er en udemærket reserve så her står du også fint.
Kanterne Lorentzen og Rajtoral ser også stærkt ud. Kender ikke sidst nævnte så skal ikke kune udtale mig om hans evner. Kasper Lorentzen derimod er klasse, og uden tvivl den bedste venstre kant i SAS-Ligaen.
Dine reserver er også udmærket. Specielt Krohn-Delhi er klasse. Synes dog de andre er lidt unge til at gå ind på førsteholdet allerede, men kan jo være at de præstere ganske fint.

Karakter: 8/10

Angreb:
Ousman Jallow og Henok Goitom er der ikke så meget at sige til. De er virkelige fantastiske og må fungere perfekt sammen. Du må have en frygtindgydende offensiv som enhver forsvarspiller ville frygte.
Reserverne Patrick Mortensen og Nikola Saric er kæmpe danske talenter, og kan virkelig udvikle sig til nogle klasse spillere. De er dog stadig unge og mangler noget erfaring, og derfor er det virkelig godt at du har rutinerede Peter Madsen. En dejlig kombination du har skabt dig her, og der er uden tvivl her du står bedst.

Karakter: 10/10

Holdet i helhed:
Du har fået sammensat dig et rigtig stærkt hold. Måske ikke med de største navne, men spillernes kvaliteter kombineret med hindanden er uden tvivl klasse, og med dette hold kan du sagtens skabe noget stort allerede i de første par sæsoner.

Samlet Karakter: 9/10

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #3029: 20 Okt 2008, 16:33 »

Arsenal

Nyvsted's hold:

-MÅLMÆMD
Der er vel ingen tvivl om at Yohann Pele er en glimrende målmand, men når jeg kigger på ham har svært ved at se ham begå sig helt i toppen. Han falder måske en anelse ud i forhold til resten af dit hold som jo virkelig ser stærkt ud. Det er irriterer mig lidt jeg ikke kan se dine reserver, men så må jeg jo bare vurdere ud fra start 11'eren.
7/10

-FORSVAR
Jeg kan se du ikke har lavet noget ved forsvaret overhovedet. Det er rart at se at du ikke bare går fudstændig amok og køber en masse spillere du egentlig slet ikke har brug for. Derudover er jeg ikke imponeret over Arsenal forsvar og har aldrig været det. Eller det vil, sige ikke imponeret over midten i forsvaret. Sagna er jo i mine øjne en af verdens absolut bedste backs, for han kan det hele. Offensivt er han hurtig, han slår gode indlæg og kommer generalt meget med frem. Samtidig er han også en fantastisk forsvarsspiller der har potientiale til at blive den bedste højreback i verden. Clichy er også en god spiller, som jeg selv har haft meget gavn af. Han kan vel stort set de samme ting som Sagna, men han er lige en lille klasse under Sagna. Gallas synes jeg ærlig talt er en af de dårligste forsvarsspillere i verden. Hans stats er gode, men han ødelægger alt for meget med sine dumme fejl, som han i øvrigt prestere at lave i lange baner. Toure er en god spiller, men ligesom Gallas kan jeg ikke udstå ham. Det betyder dog ikke at han er dårlig! Få købt en erstatning til Gallas og så er forsvaret tilfredsstillende.
8/10

-MIDTBANE
Midtbanen er jo lige som den skal være. Den eneste spiller jeg ikke synes høre hjemme her er Flamini. Mener da at hans stats er gode nok, men du kan få en der er meget bedre. Ignacio Camacho eller Javi Martinez eksempelvis. Ellers har du jo kanter i absolut verdensklasse. Quaresma skuffer meget sjældent, og Van Persie har utrolige stats i forhold til irl. Dine offensive midtbanespillere Diego og Fabregas er jo også vidunderlige, men det du også kunne gøre var at smide Fabregas ned på den centrale på midten, der jo er hans favorit og så finde en offensiv makker til Diego, som jeg er helt tosset med. Midtbanen ser meget stærk ud, men jeg synes alligevel godt at den kunne blive det sidste niveau bedre.
9/10

-ANGREB
At spille med en spiller på toppen er ikke noget jeg kender så meget til. Eduardo er en fin angriber, men jeg ville uden tvivl foretrække Adebayor frem for ham, når du spiller med kun en spids. Adebayor er hurtig, god til at afslutte og tilmed header han godt til bolden hvilket er vigtigt når kun man spiller man en angriber. Så selvom Eduardo er en god angriber, mener jeg at en makker gør ham bedre, imens at Adebayor kan klarer sig alene på toppen.
8/10

-STYRKER
Styrken ligger i dine kanter. Det er to af verdens bedste kantspillere, og hvis du bare havde Adebayor helt fremme ville det være en fantastisk trio at sætte ind. Derudover er Diego i sig selv en kæmpe styrke for at han så kreative. Han kan næsten kun bilve en succes.

-SVAGHEDER
Svaghederne finder jeg i defensiven, hvor du måske godt kunne finde en bedre keeper end Pele. Jeg siger ikke han er dårlig, jeg siger der er nogle der er bedre. Derudover kan Gallas blive et aldersmæssigt problem hvis ikke han bliver skiftet inden han bliver alt for gammel. Vidal var måske en mulig erstatning.

-HELHED
Holdet ser offensivt stærkt ud, men defensivt har det sine mangler. Efter at have regnet lidt sammen er din samlede karakter blevet:
8/10
Tak for den fine rating newton, mht. Eduardo og Ade. vil jeg sige at Eduardo simpelthen har spillet fantastisk, hvilket Ade. ikke kan prale mig, derfor har jeg efter lang tids overvejelse valgt eduardo, og tro mig han har ikke skuffet, poster lige hans mål osv. om lidt Smiley

I ain't playin', nigga

Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010