Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 800 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatashettigere...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
199
200
[
201
]
202
203
...
217
Forfatter
Emne: Rate mit FM2008 hold (Læst 332598 gange)
alek9000
Manager
Sv: Rate mit FM2008 hold
«
Svar #3000:
18 Okt 2008, 14:05 »
Kig i forsvaret på hans rating.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Newton Heath
Manager
«
Svar #3001:
18 Okt 2008, 14:07 »
Citat af: alek9000 18 Okt 2008, 14:05
Kig i forsvaret på hans rating.
Ja, meget mærkeligt
alek9000
Manager
«
Svar #3002:
18 Okt 2008, 14:30 »
Citat af: Don Abramovich 18 Okt 2008, 00:32
Mit Arsenal hold, anden sæson:
MÅLMAND
Lukasz FABIANSKI
Carlos Idriss KAMENI
FORSVAR
Kolo TOURÈ
Micah RICHARDS
Philippe SENDEROS
Håvard NORDTVEIT
Gael CLICHY
Armand TRAORÈ
Emmanuel EBOUÈ
Bacary SAGNA
MIDTBANE
Gilberto SILVA
Miguel VELOSO
Francesc FABREGAS
Aliaksandr HLEB
David SILVA
Robin Van PERSIE
Theo WALCOTT
Stewart DOWNING
Sergio AGÜERO
ANGREB
EDUARDO
Emmanuel ADEBAYOR
Thierry HENRY
Don A. Synes lige du skulle se det fra min vinkel
Målmand
Kameni, hentet i Espanyol, er en god målmand. Men ikke verdensklasse. Fantastisk hurtig på stregen og god i en mod en. Men så heller ikke mere. Du har en god reserve i Fabianski, som måske kan gå hen og tage Kamenis position om et par år.
7/10
Forsvar
Dit forsvar er nok Premier Leagues bedste. Du har to fantastisk hurtige, kloge og stærke forsvarsspillere i Kolo Toure og Micah Richards. Verdensklasse der. Arsenal er også kendt for deres to backs Gael Clichy og Bacary Sagna (Bakary i følge FM). De to er også ligaens bedste. Dine reserver er okay, men heller ikke mere. Der er selvfølgelig potentiale i Traore og Nordtveit, men de er ikke verdensklasse endnu. Eboue er lidt en all-round man, som godt kan tage over på højre back, men er slet ikke på niveau med Sagna. Du havde fået 10/10 hvis dine resverver var bedre.
9/10
Midtbane
Verdensklasse. Den defensive Veloso og den offensive Fabregas. Fantastisk kombination. På kanterne er der dødboldsstærke van Persie og den utrolige David Silva, som jeg er stor tilhænger af. Dejligt med en af
de tre store
. Lige bag angriberen er den en Sergio Agüero. Fantastisk angriber, ingen problemer der. Ingen problemer overhovedet i startopstillingen. Hleb, Downing og Walcott er spillere der ville være store stjerner på de fleste hold i PM. Synes dog du burde hente en eller to spillere på den plads, da det ser lidt tyndt ud med blot tre reserver.
10/10
Angreb
Når Adebayor spiller scorer mål, er han muligvis FM verdenens bedste. Ingen dikedarer der. Her er det igen reserven der hænger. Eduardo er ikke på slet ikke på AdeB niveau, og hvad fanden laver Thierry Henry!? Det kan godt være han er inkarneret Arsenal mand, men han er ikke god nok.
8/10
Styrker
Du nyder godt af et velspillende hold. Din midtbane er i særklasse og dit forsvar er bundsolidt.
Svagheder
Hvis vi siger du får 4 eller 5 skader begynder du at få problemer. Dine reserver er ikke gode nok. Jeg er lidt i tvivl med Kameni, men det bliver som sagt blot et 7-tal der. Men jeg kender ikke til dine resultater med ham, så den er lidt svær at bedømme.
8,5/10
Alek er gud!
Marc2705
Landsholdsspiller
«
Svar #3003:
18 Okt 2008, 14:31 »
Citat af: alek9000 18 Okt 2008, 13:56
Marc: Kender du ikke til Micah Richards?
kender ham self godt men ved ikk lige hvordan han spiller fodbold.!
Lavet Af
GadeFM
Marc2705
Landsholdsspiller
«
Svar #3004:
18 Okt 2008, 14:31 »
newton hvornår fik jeg min Vurdering af gemmer. 2
Lavet Af
GadeFM
alek9000
Manager
«
Svar #3005:
18 Okt 2008, 14:34 »
Citat af: Marc2705 18 Okt 2008, 14:31
kender ham self godt men ved ikk lige hvordan han spiller fodbold.!
I FM eller virkeligheden? For du skal jo bedømme efter FM for det er jo det spil vi spiller
Alek er gud!
Marc2705
Landsholdsspiller
«
Svar #3006:
18 Okt 2008, 14:35 »
Citat af: alek9000 18 Okt 2008, 14:34
I FM eller virkeligheden? For du skal jo bedømme efter FM for det er jo det spil vi spiller
har aldrig haft ham i fm så derfor ved jeg ikk hvordan han er at spille med.!
Lavet Af
GadeFM
alek9000
Manager
«
Svar #3007:
18 Okt 2008, 14:37 »
Citat af: Marc2705 18 Okt 2008, 14:35
har aldrig haft ham i fm så derfor ved jeg ikk hvordan han er at spille med.!
Oh god, så mangler du godt nok noget af en FM oplevelse
Alek er gud!
Marc2705
Landsholdsspiller
«
Svar #3008:
18 Okt 2008, 14:47 »
hehe har klaret mig fint uden ham men prøver at købe ham i det næste spil jeg starter.
Lavet Af
GadeFM
alek9000
Manager
«
Svar #3009:
18 Okt 2008, 14:50 »
Citat af: Marc2705 18 Okt 2008, 14:47
hehe har klaret mig fint uden ham men prøver at købe ham i det næste spil jeg starter.
Gør det, han er fantastisk
Alek er gud!
Marc2705
Landsholdsspiller
«
Svar #3010:
18 Okt 2008, 14:53 »
hehe prøver.
Lavet Af
GadeFM
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3011:
18 Okt 2008, 15:26 »
Marc2705 - Arsenal - Hold 2
Målmand:
Ligesom med dit hold 1 vil jeg påpege at jeg ikke synes at Fabianski ikke er god nok til at være første keeper på et hold som Arsenal. Forstår ikke helt hvad Almuina laver på bænken da han i mine øjne er klasser bedre end Fabianski.
Almuina kan til dels gå som førsteholdsmålmand på et hold af Arsenals kaliber, men vil foretrække at du købte en ny som har niveauet til et hold som Arsenal. Her vil jeg igen anbefale spillere som Akinfeev, Scott Carson og Manuel Neuer.
Men her står du lidt bedre end du gør med dit hold 1.
Karakter: 6/10
Forsvar:
Her står du ligesom dit andet hold rigtig stærkt. Gallas og Kompany er begge fanatastiske fodboldspillere, og må fungere godt sammen med hinanden. Men hvad laver du med Kolo Touré på bænken?? Han er uden tvivl en af spillets stærkeste forsvarsspillere og budre næsten lige meget hvad være fast i start opstillingen. Kompany er god ja, men i mine øjne er Gallas og Touré bedre. Senderos er en udmærket reserve.
Dine backs er også ganske udmærket. Kender ikke den venstre back Grimi men når han starter inde går jeg udfra at han kan noget med en bold. At sætte Joaquin ned på en back har jeg en lidt blandet mening om. Dels synes jeg at det er smart da du på den måde for udnyttet hans hurtighed og teknik ved at få ham til at lave lange løb op ad banen, men på den anden side synes jeg det er en smule risikabelt da det ikke er defensive egenskaber Joaquin besider mest af. Men hvis det fungere for dig er det jo udemærket.
Du har Traore som reserve, men hvor er reserven til din højre back? Sådan en bør du anskaffe hurtigst muligt.
Karakter: 7/10
Midtbane:
Her står du rigtig stærkt hvad angår din offensive del. Du har fantastisk offensive stærke spillere som Elano og Diego. Begge spillere har en formidabel teknik, og kan hver især noget helt unikt med en bold. Derud over har du Fabregas trukket med op som en offensiv spiller hvilket er rimelig smart da han dermed udnytter sit fantastiske overblik til at komme med afgørende afleveringer til angriberne.
Din offensive er som sagt stærk men det er din defensive langt fra! Song er en dygtig spiller men har i mine øjne ikke potientale til at spille for arsenal, jo måske som udskifter men på ingen måde som starter. For at gøre det værre har du ingen reserve for ham. Her skal du hurtigst muligt skaffe dig en ny defensiv midt, og som reserve kunne du muligvis bruge song. Vil anbefale dig at købe spillere som Arturo Vidal, Miguel Veloso eller Marek Hamsik.
Angreb:
Du har en god spiller i Pato men kender ikke noget til Marica. Synes det er okay at du starte med Pato inde, men hvad laver Adebayor på bænken?? At sætte ham af er nok noget af det værste du kunne gøre da han er en af de målfarligste spillere både i virkeligheden og i FM. Dumt at du har sat ham af. Godt nok kender jeg ikke noget til Marica men kan ikke forestille mig at han er bedre end Adebayor.
Dine andre reserver Bendtner og Eduardo er rigtig rigtig gode, og helt sikkert nogle kvalitets reserver at have.
Det er et stærkt angreb du har fået skabt dig, men forstår ikke helt din start opstilling.
Karakter: 9/10
Helhed:
Du har et rigtig stærkt hold, men stadig med mangler. Du står rigtig stærkt offensivt, og har uden tvivl en af de bedste offensive hold i spillet. Desværre står det ikke sådan til defensivt. Selve dine midtforsvare ser stærke ud, men er ikke imponeret af dine backs. Kender ikke noget til Grimi men er ikke stor fan af Joaquin på en back. Derud over har du ikke nogen reserve til Joaquin hvis han skulle ske og blive skadet.
Din defensive midt er også svag, den burde du få rettet op på, og evt. bruge nogle af de forslag jeg gav dig. Hvis du får styr på den defensive del har du et rigtig stærkt hold.
Samlet karakter: 7/10
Marc2705
Landsholdsspiller
«
Svar #3012:
18 Okt 2008, 16:20 »
Citat af: -RVM- 18 Okt 2008, 15:26
Marc2705 - Arsenal - Hold 2
Målmand:
Ligesom med dit hold 1 vil jeg påpege at jeg ikke synes at Fabianski ikke er god nok til at være første keeper på et hold som Arsenal. Forstår ikke helt hvad Almuina laver på bænken da han i mine øjne er klasser bedre end Fabianski.
Almuina kan til dels gå som førsteholdsmålmand på et hold af Arsenals kaliber, men vil foretrække at du købte en ny som har niveauet til et hold som Arsenal. Her vil jeg igen anbefale spillere som Akinfeev, Scott Carson og Manuel Neuer.
Men her står du lidt bedre end du gør med dit hold 1.
Karakter: 6/10
det er umidbart heller ikke ham jeg bruger det er lidt forskelligt eftersom jeg ikk ved hvem der ska bruges.
Forsvar:
Her står du ligesom dit andet hold rigtig stærkt. Gallas og Kompany er begge fanatastiske fodboldspillere, og må fungere godt sammen med hinanden. Men hvad laver du med Kolo Touré på bænken?? Han er uden tvivl en af spillets stærkeste forsvarsspillere og budre næsten lige meget hvad være fast i start opstillingen. Kompany er god ja, men i mine øjne er Gallas og Touré bedre. Senderos er en udmærket reserve.
Dine backs er også ganske udmærket. Kender ikke den venstre back Grimi men når han starter inde går jeg udfra at han kan noget med en bold. At sætte Joaquin ned på en back har jeg en lidt blandet mening om. Dels synes jeg at det er smart da du på den måde for udnyttet hans hurtighed og teknik ved at få ham til at lave lange løb op ad banen, men på den anden side synes jeg det er en smule risikabelt da det ikke er defensive egenskaber Joaquin besider mest af. Men hvis det fungere for dig er det jo udemærket.
Du har Traore som reserve, men hvor er reserven til din højre back? Sådan en bør du anskaffe hurtigst muligt.
lige nu spiller Gallas og Kompany bedst og de er også forskelligt her hvem jeg bruger. Kendte heller ikk grimi. men han spillet for milan og havde spillet godt der, hen har gode stats og score også et par mål. bruger kun Joaquin fordi jeg ikk lige har en anden højreback men leder efter en lige nu.
Midtbane:
Her står du rigtig stærkt hvad angår din offensive del. Du har fantastisk offensive stærke spillere som Elano og Diego. Begge spillere har en formidabel teknik, og kan hver især noget helt unikt med en bold. Derud over har du Fabregas trukket med op som en offensiv spiller hvilket er rimelig smart da han dermed udnytter sit fantastiske overblik til at komme med afgørende afleveringer til angriberne.
Din offensive er som sagt stærk men det er din defensive langt fra! Song er en dygtig spiller men har i mine øjne ikke potientale til at spille for arsenal, jo måske som udskifter men på ingen måde som starter. For at gøre det værre har du ingen reserve for ham. Her skal du hurtigst muligt skaffe dig en ny defensiv midt, og som reserve kunne du muligvis bruge song. Vil anbefale dig at købe spillere som Arturo Vidal, Miguel Veloso eller Marek Hamsik.
som du selv siger har jeg en god offensiv i Diego, Elano og Cesc. men er ikke enig i song eftesom han blev kårret som årets midtbanespiller i verden. så derfor skifter jeg ikke ham ud.
Angreb:
Du har en god spiller i Pato men kender ikke noget til Marica. Synes det er okay at du starte med Pato inde, men hvad laver Adebayor på bænken?? At sætte ham af er nok noget af det værste du kunne gøre da han er en af de målfarligste spillere både i virkeligheden og i FM. Dumt at du har sat ham af. Godt nok kender jeg ikke noget til Marica men kan ikke forestille mig at han er bedre end Adebayor.
Dine andre reserver Bendtner og Eduardo er rigtig rigtig gode, og helt sikkert nogle kvalitets reserver at have.
Det er et stærkt angreb du har fået skabt dig, men forstår ikke helt din start opstilling.
Karakter: 9/10
bruger heller ikk Marica normalt men det er fordi Adebayor lige har været skadet så han har ikk så meget fysisk form så derfor bruger jeg Marica, han er ung og har gode stats i de forskellige ting. men han er også normalt indskifter
Helhed:
Du har et rigtig stærkt hold, men stadig med mangler. Du står rigtig stærkt offensivt, og har uden tvivl en af de bedste offensive hold i spillet. Desværre står det ikke sådan til defensivt. Selve dine midtforsvare ser stærke ud, men er ikke imponeret af dine backs. Kender ikke noget til Grimi men er ikke stor fan af Joaquin på en back. Derud over har du ikke nogen reserve til Joaquin hvis han skulle ske og blive skadet.
Din defensive midt er også svag, den burde du få rettet op på, og evt. bruge nogle af de forslag jeg gav dig. Hvis du får styr på den defensive del har du et rigtig stærkt hold.
Samlet karakter: 7/10
men tak.
Lavet Af
GadeFM
BenMusalho
Gæst
«
Svar #3013:
18 Okt 2008, 16:25 »
Citat af: Newton Heath 17 Okt 2008, 12:47
Brøndby IF
BenMusalho's hold:
-MÅLMÆMD
Her synes jeg faktisk at du står stærkt nok. Andersen er en stærk målmand, der har klassen til toppen af ligaen, og så er jeg helt vild med at du hentet Bouzanis. Han bliver for det meste en guldklump, men du kan dog også risikere at han flopper. Det sker i hvert falt, i ny og næ. Alt i alt, står du fint til den position.
8/10
-FORSVAR
Dine backs er to af mine favoritter i spillet. Jesper Juelsgaard bliver en rigtig god back, og det samme med Wass. De er begge rigtig stærke offensivt, og især Juelsgaard har lagt op til mange mål, i mine tidligere spil. Nordtveit og Stadsgaard i midten er også stærkt. Førstnævnte især, er et kæmpe talent og det ses jo også på hans tidligere status som spiller i Arsenal. Stadsgaard er ikke en spiller, jeg synes er særlig god, men ved siden af Nordveit går det nok.
9/10
-MIDTBANE
Midtbanen virker også utrolig stærk. Med Bernando og Tiago på den centrale midt, er der dømt samba-bold i stor stil, og Buonanottte på den offensive bidrager også stærkt til det kreative, hurtige spil. Lorentzen er en af mine favoritter af danskere, når det gælder kanten, for hans stats er faktisk rigtig gode. Mikkelsen er ogå en fin spiller, men det er måske det sted jeg helst ser en erstatning. Ikke at Mikkelsen ikke har niveauet til ligaen, men når det gælder europa er han en af dem jeg mener kan hænge lidt efter.
9/10
-ANGREB
Bogdan Stancu, er nok den spiller jeg har købt flest gange i spillet. Billig, nem af skaffe, afslutter godt, forholdsvis hurtig, med en god målnæse og sidst men ikke mindst kan man tjene en dejlig slat penge på at sælge ham videre. Derfor er han et oplagt valg som ene mand i angrebet. Dine reserver er måske ikke de bedste man kan ønske sig, men en spiller som Nicolas Millan har jeg stor cadeau til. Han plejer ligesom Stancu er blive en rigtig stærk spiller, der laver mange mål, på de rigtige tidspunkter.
9/10
-STYRKER
Holdets tre største stjerner er i mine øjne Nordtveit, Bernando og Buonanotte, og du skal for alt i verden forsøge at holde på de tre. Hvis du kan det står de meget stærkt, især offensivt, men også defensivt. Du skal forsøge at udnytte din midtbanes store kreativitet til at skabe chancerne til Stancu. Jeg tror også du har et godt våben i Nordtveit på døbbolde da han plejer at være rigtig skarp på disse situationer.
-SVAGHEDER
Den eneste svaghed jeg kan se er at dine to centrale midtbanespillere Bernando og Tiago kan blive for offensive, og glemme deres defensive pligter. Det er ikke de to som tænker mest defensivt, og specielt Bernando vil gerne frem på banen og udnytte hans offensive kvaliteter. Derudover synes jeg din bænk er en smule tynd, og det er især på pladserne i defensiven, jeg mangler en smule sikkerhed på bænken.
-HELHED
Dit hold kan med den rigtige manager og de rigtige beslutninger nå langt. Jeg mangler måske lige lidt for at kalde det et "stjernehold", men du er uden tvivl på vej. Hvis du kan holde på dine profiler og skabe sikkerhed i klubben, kan du nå langt; også i Europa. Samlet giver det en god karakter, som jeg mener du kan være stolt af.
8,75/10
Tusind tak.
Kan faktisk sige, at Tobias har et utroligt højt niveau og er en af de bærende spillere, selv i Europa. :-) Skal nok se på det, med at Bernardo og Tiago er for offensive. Har tænkt mig, at Bernardo skal overtage Buonanottes plads, når han ryger, så på det tidspunkt, kan jeg hente en mere defensiv MC.
Roslev3
Reserveholdsspiller
«
Svar #3014:
18 Okt 2008, 18:28 »
Citat af: Roslev3 09 Okt 2008, 22:43
Her er mit FCK hold:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/59677533.jpg
Hvad synes i?
Sider:
1
...
199
200
[
201
]
202
203
...
217
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »