home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333622 gange)
alek9000
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2460: 26 Sep 2008, 17:49 »

Udgør dit angreb ikke nogenlunde hele Argentinas angreb Peace?

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #2461: 26 Sep 2008, 17:59 »

Rimelig vildt at købe Manuel Neuer for 365 mio.  Shockeret

Manglede en målmand da Leo Franco og Coupet begge er for gamle og dårlige. Jeg havde bud et igor akinfeev men han var dyrere. Og Hugo Lloris men lyon gad ikke slippe ham.

Udgør dit angreb ikke nogenlunde hele Argentinas angreb Peace?

Jo Opstemt

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Robinho7
Lilleputspiller
*

« Svar #2462: 26 Sep 2008, 19:03 »

Dette er holdet jeg har overtaget efter mine succesfulde år i City Smiley

Rate og kom hellere end gerne med forslag til forbedringer. Smiley

Hvilket skin bruger du og har du downloadet backgrounds?

Bave
Gæst

« Svar #2463: 26 Sep 2008, 19:09 »

Hvilket skin bruger du og har du downloadet backgrounds?

Jeg bruger Dynamic skin og ja jeg har downloadet backgrounds

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #2464: 26 Sep 2008, 19:14 »

Jeg bruger Dynamic skin og ja jeg har downloadet backgrounds

hvor kan man download et Chelsea background og hvordan skal man gøre for at det virker i FM?

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Bave
Gæst

« Svar #2465: 26 Sep 2008, 19:19 »

hvor kan man download et Chelsea background og hvordan skal man gøre for at det virker i FM?

Du kan hente en her:
Linkdet kræver dog at du har en bruger på forummet og forsiden
og der er config med så du behøver ikke selv at lave andet end at sætte hak i "Vis baggrundsbilleder" også er der stadion billeder ved alle de klubber du har hentet pakker til Smiley

de skal placeres her:
Kode:
C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\Pictures\Backgrounds\clubs

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #2466: 26 Sep 2008, 19:31 »

Du kan hente en her:
Linkdet kræver dog at du har en bruger på forummet og forsiden
og der er config med så du behøver ikke selv at lave andet end at sætte hak i "Vis baggrundsbilleder" også er der stadion billeder ved alle de klubber du har hentet pakker til Smiley

de skal placeres her:
Kode:
C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\Pictures\Backgrounds\clubs

helt sikkert Taak

One Team One Goal,

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #2467: 26 Sep 2008, 19:40 »

kan ikke finde Chelsea stadion BAVE

One Team One Goal,

Bave
Gæst

« Svar #2468: 26 Sep 2008, 19:45 »

kan ikke finde Chelsea stadion BAVE

Du skal også hente Premiership packen

har du flere spørgsmål så skriv en PB

da dette er lidt for meget OT

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #2469: 27 Sep 2008, 10:17 »

Mit Randers hold i sæsonen 08/09 [img=http://img87.imageshack.us/img87/2930/randersfootballclubrandqx9.th.png][img=http://img87.imageshack.us/images/thpix.gif]  Smiley

nogen forslag til forstærkninger eller andet?

jeg spiller med update fra vinter transfersvinduet  Smiley
« Seneste Redigering: 27 Sep 2008, 10:22 af Brøndby 1964 » Logged

Yoggidk
Gæst

« Svar #2470: 27 Sep 2008, 10:21 »

stærkt hold

20/12 fra mig Opstemt Kunne man  få et ss af Sturgis

Smider det lige ind når jeg har tid Wink

Cesc
Gæst

« Svar #2471: 27 Sep 2008, 10:31 »

Jeg er små liderlig efter at hente spillere til klubben, men kan simpelthen ikke se hvorhenne jeg mangler. Mit reservehold er utrolig stærkt, hvilket også gælder førsteholdet. Har spillere til hver eneste plads, gode spillere til hver eneste plads.

Vil meget gerne styrke min trup, men kan ikke selv se, hvorhenne jeg mangler noget. Mine unge spilleres udvikling skal helst ikke sættes i stå, da jeg vil forsøge at lave et slags stort generations skifte. Adriano og Bendtner er utrolig skarpe, så en angriber er nok ikke lige det jeg mangler. Eduardo er lige kommet tilbage, mens Adebayor virkelig spiller som en sur gammel ost. Walcott er også fantastisk! Angrebet mangler intet, men hvad med de andre steder på banen?

Arsenal; førstehold
Arsenal; andethold

Ben92
Gæst

« Svar #2472: 27 Sep 2008, 10:34 »

Jeg er små liderlig efter at hente spillere til klubben, men kan simpelthen ikke se hvorhenne jeg mangler. Mit reservehold er utrolig stærkt, hvilket også gælder førsteholdet. Har spillere til hver eneste plads, gode spillere til hver eneste plads.

Vil meget gerne styrke min trup, men kan ikke selv se, hvorhenne jeg mangler noget. Mine unge spilleres udvikling skal helst ikke sættes i stå, da jeg vil forsøge at lave et slags stort generations skifte. Adriano og Bendtner er utrolig skarpe, så en angriber er nok ikke lige det jeg mangler. Eduardo er lige kommet tilbage, mens Adebayor virkelig spiller som en sur gammel ost. Walcott er også fantastisk! Angrebet mangler intet, men hvad med de andre steder på banen?

Arsenal; førstehold
Arsenal; andethold
Du har ikke ændret så meget på holdet, men alligvel se det stærkt ud. Men jeg synes du skal købe en ny målmand i stedet for almunia. Måske Lloris eller Frey?

andersvilster
Gæst

« Svar #2473: 27 Sep 2008, 10:42 »

Arsenal; førstehold
Arsenal; andethold

Som Ben92 siger: en ny målmand ville pynte Peace eller du kunne bruge Mannone Thumbs Up og måske nogle yngrere cemterforsvarer som fx. Alex Silva/Miranda begge fra Sao Paulo Thumbs Up

Cesc
Gæst

« Svar #2474: 27 Sep 2008, 10:46 »

Du har ikke ændret så meget på holdet, men alligvel se det stærkt ud. Men jeg synes du skal købe en ny målmand i stedet for almunia. Måske Lloris eller Frey?

Den position vil jeg lade Fabianski overtage, ellers vil jeg købe Joe Hart, men han koster kassen. Det samme gør Micah Richards, som er den spiller jeg allerhelst vil tilknytte Arsenal.

João Moutinho har jeg overvejet en smule, da han nok vil pynte i min 4-3-3 formation. Så kan jeg rykke Nasri op på fløjen og have Cesc og Moutinho på midten?

Som Ben92 siger: en ny målmand ville pynte Peace eller du kunne bruge Mannone Thumbs Up og måske nogle yngrere cemterforsvarer som fx. Alex Silva/Miranda begge fra Sao Paulo Thumbs Up

Tja, altså har jo purunge talentfulde forsvarrsspillere - Djourou, Bartley, Hoyte, Senderos og Sakho, så føler ikke selv jeg mangler noget dernede. To af dem er endda englændere, hvilket giver plusser i min bog.

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010