home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 807 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 334006 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2295: 17 Sep 2008, 14:10 »

Jeg har ikke sagt at dit angreb er dårligt, men det er skidt, i forhold til, hvem du kunne have haft. Nu tænker jeg ikke kun på Welliton, men sådan generelt, for der findes mange rigtige gode angribere i spillet.

Det er bestemt ikke dårligt, men synes det kunne være bedre. Hvis du spiller med to angribere, synes jeg du skal have en ekstra, gerne ung, som jeg har sagt eller prøve at give Andrejev chancen i et par kampe.

Cesc

Rooland
Manager

« Svar #2296: 17 Sep 2008, 14:14 »

Jeg har ikke sagt at dit angreb er dårligt, men det er skidt, i forhold til, hvem du kunne have haft. Nu tænker jeg ikke kun på Welliton, men sådan generelt, for der findes mange rigtige gode angribere i spillet.

Det er bestemt ikke dårligt, men synes det kunne være bedre. Hvis du spiller med to angribere, synes jeg du skal have en ekstra, gerne ung, som jeg har sagt eller prøve at give Andrejev chancen i et par kampe.

Cesc

Skidt og dårligt er vel det samme Wink Men det er sjælendt jeg giver angrebstalenter chancer, hvis jeg allerede har 2 spillere der bomber. Jeg vil nemlig ikke ødelægge deres rytme.

Pogrebyak har lige nu scoret 8 mål på 11 kampe, mens Kerzhakov har brilleret som targetmand positionen med 11 kampe 8 mål og 6 oplæg.

Jeg skal jo også huske på russer reglen Smiley Jeg har ikke nogle andre steder jeg kan skifte nye russere ind, der har nok kvalitet. Pavlyuchenko er måske den bedste russiske angriber, men jeg vil ikke betale 150 mio for en 29 årig Spurs reserve Smiley

Men jeg vil da meget gerne høre forslag til angrebet så Wink?
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 14:17 af Rooland » Logged

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2297: 17 Sep 2008, 14:17 »

CHELSEA, AMAGERFF
Først og fremmest er jeg glad for at du har tænkt dig om. Med det mener jeg, at du har tænkt på truppen. Ved at hente Gravesen og Recoba, det er jo fantastisk, at du gør sådan noget, når du ikke har bredden. Det er virkelig jeg har respekt for! At du tænker dig om, imens du gamer og ikke bare spiller derudaf - er virkelig fantastisk. Thumps up herfra!

Nå, men lad mig vurdere dit nuværende hold og din fremtid.

FØRSTEHOLDET
Dejligt førstehold du har. Hele vejen igennem, fra top til tå. Målmandsposten er uhyre sikker, med Cech og Akinfeev. Lad os kalde det for østeuropas guld! Det samme gælder nede i forsvaret, hvor alt på nær venstrebacken er godt. Men det er nok mest fordi, jeg HADER din venstreback der starter med C i efternavnet. Marcelo ser jeg helst som starter, simpelthen fordi, han deltager mere i spillet. Dit centrale forsvar mangler vidst lige en ekstra backup, han behøver ikke være god, men bare kunne dække skader. Måske at du i den kommende sæson, skal tage Michael Mancienne i brug som reserve, for det tror jeg vil give ham en masse selvtillid.

Lad os hoppe videre til midtbanen, hvor du også et stærkt besat. Jeg er meget vild med Joe Cole, hvilket jeg altid har været, så i højreside, har du hvert fald en farlig kant! Især reserverne er også gode, Higuian og Teixeira kan jo faktisk være med fra start, hvis det skulle være. Flot! Din venstrekant, synes jeg er en smule bagefter. Malouda er god, men hvis du har råd til en spiller som David Silva, skal han bare knyttes til! Måske en Ashley Young? Den kant kan blive meget bedre, for Florent ser jeg ikke som en spiller der er god nok til at spille fra Chelsea.

Den centrale midtbane er frygtindgydende - tror aldrig jeg har set en bedre midtbane, udover (Flamoney og Fàbregas, selvfølgelig). Men at kunne veksle mellem Deco, Essien, Lampard, Mikel og Ballack er jo voldsomt! Flot, selvom man ikke kan rose dig for de 5 spillere.

Angrebet, puha da da! Agüero (L) han er sgu' min favorit i spansk fodbold, og han er helt klart en af mine yndlingsangribere i Football Manager! Han er fantastisk og selvfølgelig har du købt ham, et rigtig godt indkøb. Det samme gælder for dine spillere som Drogba og Anelka, plus din altmuligmand Teixeira! Virkelig et stærkt angreb, som jeg vil ryste i bukserne over at møde.

FREMTIDENS MANDSKAB
Ja, kommentaren her bliver ikke så lang. Du har et fantastisk hold, uden mangler på nogen måde. Jo, måske flere britiske talenter. En José Baxter og John Bostock, vil bestemt ikke skade. Men ja, at have Jevtic og Wijnaldum som midtbanefolk i fremtiden er jo fantastisk. Alt på det hold ser godt ud, især dine angribere - wow!

En lille råd fra mig, burde være at give dem chancen i stedet for at leje dem ud i den kommende sæson. Jeg føler at mine spillere kun forbedre sig, ved at være hjemme i truppen og på førsteholdet. Giv dem kampe i Carling Cup og mod lette modstandere i FA Cup. Det gør at de modner sig noget mere, og deres stats bliver bedre ved træningen. En fyr som Balotelli, burde også kunne være med, allerede nu. Hvilket vel også gælder Sakho, du skal sørge for at holde på! I fremtiden kan du bygge dit forsvar op omkring ham og derved lukke meget få mål ind!

Glæder mig til at rate dit hold igen, når du har spillet 4 sæsoner og dine ungdomsspillere har dominanssen! Husk at foretage et generationsskifte inden alt for længe, for du kan ende med at dine ungdomsspillere ikke får nok ud af deres potentiale, hvis du venter i for lang tid.

Cesc

Hej Cecs

Jeg har tænkt på min venstrekant - Silva ville være at foretrække, men jeg prøver til næste sæson da jeg stort set har købt ind for mine penge i denne..... edt kræver dog at jeg vinder chl og mesterskabet for at have råd...

fremtidens hold skal helt sikkert forstærkes med engelske spillere - jeg prøver at få fat på Micah Richards men ham må jeg vente med - derudover prøver jeg wellbeck og lansbury. José Baxter og John Bostock vil jeg helt sikkert prøve at byde på!!!

Tak for tilbagemelding  Wink

Cesc
Gæst

« Svar #2298: 17 Sep 2008, 14:21 »

Ja, dine angribere er sikkert målfarlige, men hvis du ikke får gjort dine unge spillere modne, så kommer du til at bøde for det i sidste ende.

Ja, et par bud, kunne fx være en giftig brasser a la Alan Kardec og Guilherme eller måske Felipe Caicedo. Tyrkeren Batuhan Karadeniz kan også varmt anbefales, lige som Caicedo's landsmand Cristian Nazarith.

Rooland
Manager

« Svar #2299: 17 Sep 2008, 14:25 »

Ja, dine angribere er sikkert målfarlige, men hvis du ikke får gjort dine unge spillere modne, så kommer du til at bøde for det i sidste ende.

Ja, et par bud, kunne fx være en giftig brasser a la Alan Kardec og Guilherme eller måske Felipe Caicedo. Tyrkeren Batuhan Karadeniz kan også varmt anbefales, lige som Caicedo's landsmand Cristian Nazarith.

Sidnei, Dmitriev, Kolomov, Sosnin, Adrien, Helder Barbosa og Patricio Araujo har sgu ikke fået massere af spilletid, men udvikler sig da fint.

Der skal bare en udlejning eller et par ligegyldige pokal kampe til at sætte udviklingen i gang.

Men vi har åbenbart forskellige meninger om det, men jeg vil ihvertfald ikke sætte min 25-1 målscore i ligaen efter kun 8 kampe over styr ved at give talenter mere spilletid Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2300: 17 Sep 2008, 14:31 »

Jeg har selv et spil som nu er i 8. sæson, og Alan Kardec er utrolig billig i starten af spillet, og vil også tro han er det i de første sæsoner. Valencia har købt ham i mit spil, og han er fantastisk Smiley

19-18!

Cesc
Gæst

« Svar #2301: 17 Sep 2008, 14:32 »

Hej Cecs

Jeg har tænkt på min venstrekant - Silva ville være at foretrække, men jeg prøver til næste sæson da jeg stort set har købt ind for mine penge i denne..... edt kræver dog at jeg vinder chl og mesterskabet for at have råd...

fremtidens hold skal helt sikkert forstærkes med engelske spillere - jeg prøver at få fat på Micah Richards men ham må jeg vente med - derudover prøver jeg wellbeck og lansbury. José Baxter og John Bostock vil jeg helt sikkert prøve at byde på!!!

Tak for tilbagemelding  Wink

Dejligt du tager et par små råd til dig AmagerFF, det er dejligt at kunne diskutere Football Manager og hjælpe. Skønt du også prøver at hente Wellbeck, for ham havde jeg ikke selv tænkt på. Derudover kan jeg lige nævne flere britiske spillere, som jeg vil mene kan styrke dig og gøre det mere realistisk:
Joe Mattock
Tommy Spurr
Andrew Driver
Lee Cattermole
Ross McCormack
Scott Arfield
Tom Huddlestone
Victor Moses
Ched Evans
Jack Wilshere
Lewin Nyatanga

Det var vidst nok...

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2302: 17 Sep 2008, 14:48 »

Hej ville gerne lige hører hva på mit hold jeg kunne gører bedre Peace http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/o8P55613.jpg med hensyn af spiller køb og sårn

,,

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2303: 17 Sep 2008, 15:00 »

Hej ville gerne lige hører hva på mit hold jeg kunne gører bedre Peace http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/o8P55613.jpg med hensyn af spiller køb og sårn
Jeg kunne tænke mig at vide hvilke spillere du bruger hvor henne!
For hvis Aguero spiller angreb mangler du måske en ny OMC, ved mindre Silva spiller der.

Umilbart kunne du godt bruge en ny højre kant, da arizmendi mere er angriber, og Angulo ikke helt ung mere.
Ellers et klasse hold.

Lige en sidste ting, hvor meget har givet for Agüero?

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #2304: 17 Sep 2008, 15:01 »

Glimrende hold Smiley. Nu kender jeg ikke ham din højreback alexis.. men måske en ekstra højreback da du kun har en Smiley.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2305: 17 Sep 2008, 15:06 »

bruge agüero som omc eller ac har men lige købt bodmer som omc. højrekant der halter det nogen ideer til en ny højre kant

,,

Metsu1
Manager

« Svar #2306: 17 Sep 2008, 15:26 »

bruge agüero som omc eller ac har men lige købt bodmer som omc. højrekant der halter det nogen ideer til en ny højre kant

Jeg ved det er en lidt atypisk spiller til Primera Division, men David Bentley er kanon på højrekanten (i hvert fald for mig i mine spil med hhv. Man City og Man Utd).

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #2307: 17 Sep 2008, 16:10 »

hvad synes i om mit brøndby

andersvilster
Gæst

« Svar #2308: 17 Sep 2008, 16:12 »

stærkt hold maUnit

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #2309: 17 Sep 2008, 16:15 »

stærkt hold maUnit

tak for det, synes du holdet mangler noget.

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010