|
El Pil
Gæst
|
|
Ja! Gad det var mit hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
Er netop påbegyndt 6. sæson med Schalke. Har vundet ChL 3 gange og ligaen alle 5 gange. Cups er der også blevet vundet hist og pist.  Mega vildt hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Er i gang Med Sæsonen 2010/11  Har i nogle forslag til hvem jeg skal købe eller sælge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naRf
|
|
Hvordan kan det være du bruger Kameni, når Neuer er ultra god? 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 08:59 af naRf »
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Er i gang Med Sæsonen 2010/11  Har i nogle forslag til hvem jeg skal købe eller sælge? en ny angriber måske ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Bruger Kameni da han viser lidt bedre form end Neuer i øjeblikket en ny angriber måske ?
Forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Benzema..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Mario Gomez
Benzema..
Kigger På dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Er i gang Med Sæsonen 2010/11  Har i nogle forslag til hvem jeg skal købe eller sælge? Har du vundet nogle store titler ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Har kun været der i 1½ halvt år og har vundet mesterskabet og pokalen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Har kun været der i 1½ halvt år og har vundet mesterskabet og pokalen
Okay. Hvad har de vundet i de andre sæsoner? Det er bare så man finder nogle realistiske spillere til dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Okay. Hvad har de vundet i de andre sæsoner? Det er bare så man finder nogle realistiske spillere til dig  De har ikke vundet noget som helst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
De har ikke vundet noget som helst
Okay. Så er Benzema måske lidt urealistisk.  Men kig på hvem der er topscorer i diverse ligaer, og så tag et kig på nogle af dem der ligger i toppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Okay. Så er Benzema måske lidt urealistisk.  Men kig på hvem der er topscorer i diverse ligaer, og så tag et kig på nogle af dem der ligger i toppen  Okay det lyder som en god måde at gøre det på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|