|
-Benja-
Gæst
|
|
Okay det lyder som en god måde at gøre det på  Det plejer jeg også selv at gøre. Der er altid en der scorer kasser for de mindre hold. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
Er i gang Med Sæsonen 2010/11  Har i nogle forslag til hvem jeg skal købe eller sælge? det er et vildt hold du har dig der bave.  mangler måske bare en klasse angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dj-Kromann
|
|
Er i gang Med Sæsonen 2010/11  Har i nogle forslag til hvem jeg skal købe eller sælge? Holdet er meget godt, men syntes det er lidt ærgerligt, du ikke har så mange fra Eu med i startsopstillingen.
|
|
|
|
|
|
Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
fuck er det Newcastle sygt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TC
|
|
fuck er det Newcastle
sygt
 Har skiftet lidt ud på nogle pladser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TC
|
|
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Hvor har du fået pengene til alle de indkøb?? Sygt hold allerede i 08/09 sæsonen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Du skulle ikke have ladet Owen gå !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hvor har du fået pengene til alle de indkøb?? Sygt hold allerede i 08/09 sæsonen  Du skulle ikke have ladet Owen gå !
Lige mine ord.. Han er guld værd den dreng! Men hvor mange penge har du? Prøv at tjek forskellige landshold rundt omkring i verden. Det ser ud som om dit hold er meget attraktivt..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
|
|
TC
|
|
Lige mine ord.. Han er guld værd den dreng! Men hvor mange penge har du? Prøv at tjek forskellige landshold rundt omkring i verden. Det ser ud som om dit hold er meget attraktivt..  Kerm Jeg har ca 700 mio., men det skal helst være en spiller, som kan forstærke holdet og fx tevez er ikke helt med på den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Køb Billy Sharp fra Sheffield U som reserve til angrebet, han scorer sygt mange kasser i Championship og så er han englænder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TC
|
|
Tror jeg køber ham  Mangler virkeligt nogle englændere på holdet. Det er svært at registrere truppen til CL kampe med kun en englænder i truppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|