home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32743 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6(sæsonafslutning) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #45: 03 Nov 2007, 01:50 »

Udemærket sæson Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6(sæsonafslutning) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #46: 03 Nov 2007, 10:30 »

Udemærket sæson Smiley

Det kan så diskuteres.. Jeg røg tidligt ud af pokalen, og af uefa cuppen. Og i Tippeligaen blev jeg kun nummer tre - jeg er ikke helt tilfreds må jeg sige
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6(sæsonafslutning) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #47: 03 Nov 2007, 10:56 »

HVornår kan vi forvente en ny update ? Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6(sæsonafslutning) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #48: 03 Nov 2007, 10:56 »

tror I kan forvente én om indkøb forud for den nye sæson indenfor en times tid Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6(sæsonafslutning) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #49: 03 Nov 2007, 11:02 »

Dejligt, forresten fantastisk blog JS KUTGW  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6(sæsonafslutning) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #50: 03 Nov 2007, 11:40 »


Hektisk aktivitet i Brann
23. marts 2008
Efter en lidt skuffende sidste sæson, så har Brann i stor grad forstærket holdet, sådan at man I år kan række hænderne ud efter trofæet, der overraskende er placeret hos Strømgodset.

Hvor sommerens transfervindue var præget af stilhed, så har vinterens transfervindue budt på handler i massevis. Specielt hos sidste års treer SK Brann har der været hektisk aktivitet. Hele tolv spillere er hentet til Bergen, mens fem spillere har forladt byen. Vi bringer her et lille overblik over de foreløbige transferhandler for SK Brann.

----

Vi starter med spillerne der er kommet til SK Brann.

Den første spillere er svensk, og dækker højresiden af forsvaret. Den 28-årige Patrik Anttonen er kommet til SK Brann fra den svenske klub Örebro på en fri transfer. Örebro blev sidste år nummer fem i Allsvenskan, og det blev til femten kampe for Anttonen, der altså nu skal overtage højrebacken fra Bjørn Dahl, der har valgt at skifte til Tippeliga konkurrenterne fra Bodø/Glimt.

Næste spiller er også svensker, men kommer fra den næstbedste række, hvor Landskrona holder til. Mikael Dahlgren er 23 år gammel, og kan dække både de centrale forsvarsplader, og højresiden. Fra start forventes det, at han bliver reserve, men i fremtiden kan den 23 årige forsvarsspiller meget vel slå sit navn fast, som én af de bedste i Tippeligaen. Dahlgren er hentet på fri transfer.

Fra Örebro er hentet endnu en spiller på fri transfer. Den offensive venstrekant James Frempong havde igennem længere tid imponeret Brann træner John Petersen, og derfor var denne hurtig, da det kom frem, at Frempong og Örebro ikke kunne blive enige om en kontraktforlængelse . Frempong er bare 19 år.

Klubben fra Bergen har også været i Danmark for at sikre sig en spiller. Denne gang til posten bagerst på banen, hvor Opdal ikke har haft megen konkurrence i sidste sæson, selvom Thorbøjrnssen gjorde det godt i de sidste kamp, hvor Opdal var skadet. Derfor har man hentet FC Københavns reservekeeper Nathan Coe til klubben på en fri transfer. Coe forventes at tage plads på bænken, men kan true Opdal i kampen om pladsen mellem stængerne.

SK Brann har dog også brugt penge på at forstærke holdet. Første spillere der blev købt var den atten årige Tommy Høiland, der indtil da spillede i Bryne. Høiland regnes for et af Norges største angrebstalenter, og derfor er Brann meget glad for, at det lykkedes at sikre Høiland foran flere andre klubber.

Der blev også brugt penge på indkøb i Rosenborg, hvor Brann valgte at forstærke sig i forsvaret. Denne 19 årige Steffen Mathisen har talentet og mulighederne for at spille sig til en fast plads i midterforsvaret hos Brann, og der var derfor megen glæde, da det unge talent skrev under.

Dagen efter kom endnu et talent ind af døren. Denne gang var det 19 årige talent hentet i Ham Kam, hvor Jon Anders Rise gennem et par år har vist lovende takter. Nu skal de takter så føres videre i SK Brann, hvor man har udtalt sig om store forventninger til den unge Rise.

En mere rutineret forsvarsspiller blev hentet i Lyn i Oslo. Den 23-årige islandske landsholdsspiller Indridi Sigurdsson valgte til manges overraskelse at skifte Lyn ud med Brann. Ifølge forsvarsspilleren selv, så var den danske træner John Petersens spillestil en stor tunge på vægtskålen. Det forventes, at Indridi går direkte ind i startopstillingen.

Herefter var det tid til at to talenter skulle hentes ind. Første spillere blev hentet i Lyngby, hvor Christian Gytkjær har vist gode takter i angrebet. Han er derfor hentet til Brann, hvor han forhåbentlig udvikler sig yderligere. Han starter i første omgang på U18 holdet. Dernæst blev Jonathan Parr hentet hos nedrykkerne fra Aalesund. Trods holdets nedrykning, så har Parr vist gode takter i flere kampe, og John Petersen forsøgte allerede i sommerens transfervindue at hente den unge nordmand, men først nu er det altså lykkes.

Endnu en spiller blev hentet i Lyn lige før vinduet lukkede. Den bare nitten årige forsvarsspiller Mads Dahm regnes af John Petersen for det største forsvarstalent i Norge, og da han samtidig kan spille med i offensive, så er det et talent uden grænser ifølge den danske træner.

Sidste spillere som Brann har hentet, indtil videre, er den camerounske landsholdsspiller Herve Aka'a, der før skiftet spillede i Neuchâtel Xamax, hvorfra han altså nu er skiftet til SK Brann.

----

De to første spillere, som der har forladt SK Brann vidste alle i forvejen. Martin Andresen er taget til Tippeliga konkurrenterne fra Lillestrøm, mens Kristjan Örn Sigurósson er taget til Italien, hvor Empoli venter. Men det er ikke kun disse to der har forladt SK Brann. Tre andre spillere har fundet nye græsgange. Den ene en stor overraskelse.

Den første spiller der forlod klubben, udover de to ovennævnte, var den islandski midterforsvarer Ármann Smári Björnsson, der tog til nedrykkerne fra Aalesund for at få mere spilletid. Ikke meget overraskende i dette skfite.

Næste spiller der forlod Bergen var Azar Karadas. Det var mere overraskende at den høje forsvarer/angriber forlod klubben, men et godt tilbud fra italienske Napoli gjorde, at Azar ikke havde mange andre valg. Og der er ikke mange i Bergen, der har udtalt sig ondt om Karadas efter skiftet.

Det er der tilgengæld om Bjørn Dahl, der noget overraskende valgte at takke ja til et tilbud fra Tippeliga konkurrenterne fra Bodø/Glimt. Dahl havde op til vinduet udtalt, at han ville gøre alt for at være med til at vinde mesterskabet med Brann, men alligevel valgte han at skifte klub. Han er nu lagt for had af mange Brann fans, og kan forvente en hed velkomst, når han og Bodø/Glimt besøger Brann Stadion.

----

Der går rygter i pressekredse om, at SK Brann fra sommer har skrevet kontrakt med tre eller fire store talenter, hvor én af dem skulle spille i England nu - og være nordmand.
« Seneste Redigering: 03 Nov 2007, 11:41 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #51: 03 Nov 2007, 12:00 »

Magnus Eikrem måske ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #52: 03 Nov 2007, 12:45 »

Rygte om trænerskifte

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #53: 03 Nov 2007, 12:58 »

Tillykke med at du har fået et sådan omdømme, at du bliver betragtet som kandidat til en så stor og prestigefuld position., RESPEKT  Smiley

EDIT: Flotte indkøb forresten Peace
« Seneste Redigering: 03 Nov 2007, 16:19 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #54: 03 Nov 2007, 16:16 »

Dårlige køb og litt dårli sesong Skuffet Er ganske skuffet over købene Skuffet
Logged

fmmad
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #55: 03 Nov 2007, 17:14 »

Tommy Høiland o0 han er vel den eneste spilleren med et rygte på FM.. Dårlige inkøb Skuffet enig med FCKboy der , dog de var jo Bosman spillere Smiley
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #56: 03 Nov 2007, 18:20 »

Det kan så diskuteres.. Jeg røg tidligt ud af pokalen, og af uefa cuppen. Og i Tippeligaen blev jeg kun nummer tre - jeg er ikke helt tilfreds må jeg sige

Du er jo også manager, så selvfølgelig skal du ikke være tilfreds, men jeg tænker nu stadig, at det har været udemærket, når man tænker på dine problemer i starten, med at vinde hjemme, og dernæst ude. Og det er jo heller ingen skam at ryge ud til Everton. Smiley
Ser frem til din nye sæson Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #57: 04 Nov 2007, 22:07 »

Hva' så John? Kan det virkelig være rigtigt at der ikke kommer en update i aften? Det ligner ikke dig.  Wink

Glæder mig til at se hvad sker i den nye sæson... og hvad med United? Er det et "tilbud" du overvejer?
Logged

Veni, vidi, vici

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #58: 04 Nov 2007, 22:58 »


Nye oplevelser i vente for Brann træner
28. juni 2008
Rygterne løber stærkt i Bergen for tiden, hvor byens stolthed Brann har fået en katastrofal start på sæsonen.

Holdet fra Bergen, SK Brann, har fået en mildest talt elendig sæsonåbning, der efter elleve kampe har isoleret klubben i bunden af Tippeligaen. Det har naturligt nok fået rygterne til at svirrer i Bergen om en snarlig trænerfyring.

Fyring af John Petersen kan dog formentlig godt forstumme hurtigt, da vi her på Bt.no har erfaret, at aftenens kamp mod Vålerenga bliver Johns sidste kamp i spidsen for Bergens stolthed.

Rygterne går på, at John har accepteret et tilbud fra England, hvor han får mulighed for at skabe et storhold, og komme et skridt højere op på rangstien. At det så falder sammen med Brann elendige sæsonstart kan så give næring til rygter om, at det er ledelsen i Brann der har givet John valget om selv at forlade posten, eller blive fyret.

Vi har haft fat i John, der kom med følgende kommentar.
"Jeg er selvfølgelig meget skuffet over den sæsonstart som vi har fået, og det var på ingen måde det jeg forventede af den nye sæson, hvor jeg synes at holdsammensætningen var bedre end året før. Det har så vist sig, at balancen på holdet simpelthen har manglet, og tabet af Martin Andresen har nok været større end jeg forventede.

Med hensyn til jeres rygter om, at jeg skifter efter aftenens kamp, så har jeg ingen kommentarer, da jeg forbereder mig på kampen mod Vålerenga. Hvad der sker efter den kamp kan vi tage efter den kamp!"


Den kryptiske kommentar til sidst kan tyde på, at danskeren forlader roret efter kampen, men samtidig virker han også opsat på at vende den krise han har været med til at sende Brann i.

Fremtiden vil vise hvad der sker - afgive jeres bud i afstemningen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #59: 04 Nov 2007, 23:03 »

Træneren skifter klub..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010