home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit hold  (Læst 43787 gange)
Niko
Gæst

Sv: Vis dit hold
« Svar #210: 07 Sep 2008, 22:19 »

Jeg er glad for at du ikke er træner for Man City i virkeligheden, for så havde jeg rystet meget i bukserne som Arsenal-fan, men heldigvis er du bare en FM-gamer!

Ikke for at være ond, men må jeg få et SS af Danny Rose og Joe Hart, i mine øjne, er de nemlig klart dine mest spændende spillere! ;-)

Metsu1
Manager

« Svar #211: 07 Sep 2008, 22:29 »

Jeg er glad for at du ikke er træner for Man City i virkeligheden, for så havde jeg rystet meget i bukserne som Arsenal-fan, men heldigvis er du bare en FM-gamer!

Ikke for at være ond, men må jeg få et SS af Danny Rose og Joe Hart, i mine øjne, er de nemlig klart dine mest spændende spillere! ;-)

Mange tak, Cesc  Opstemt men det er meget svært at hamle op med Arsenal i FM, de er virkelig gode  Skuffet

Det er helt i orden med de ønskede SS'er, de kommer lige her:

Jeg prøver så vidt muligt både at købe store stjerner, men også kommende engelske landsholdsspillere som Danny Rose og Giles Barnes. Jeg har netop købt Rose fra Tottenham, så han har ikke udviklet sig så meget endnu  Peace

Den mest interessant af alle spillere, er denne unge bomber, der er på U18 holdet fra start

Niko
Gæst

« Svar #212: 07 Sep 2008, 22:31 »

Tak for SS'ene, dem er jeg glad for!

Ja, Nimely er klasse! Han skal nok blive vigtig for dig i fremtiden, det er jeg helt sikker på.

Har du stadig Ched Evans, hvis ja, gør han det så godt? :-)

Rooland
Manager

« Svar #213: 07 Sep 2008, 22:36 »

Dejligt hold, Metsu1  Thumbs Up Undrer mig over hvorfor du bruger Hart, når hans statistik er SÅ dårlig Smiley

Edit : Syntes det er synd du bruger Elano som central midtbane spiller, da han er en fremragende spilfordeler og OMC.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 22:40 af Rooland » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #214: 07 Sep 2008, 22:39 »

Tak for SS'ene, dem er jeg glad for!

Ja, Nimely er klasse! Han skal nok blive vigtig for dig i fremtiden, det er jeg helt sikker på.

Har du stadig Ched Evans, hvis ja, gør han det så godt? :-)

Jeg har stadig Evans, men han er kun på reserveholdet i denne sæson. Jeg regner med ham, Caicedo og Nimely i næste sæson og det kan koste spillere som Bianchi og Pavlyuchenko pladsen på holdet, men nu får vi at se.

Dejligt hold, Metsu1 Thumbs Up Undrer mig over hvorfor du bruger Hart, når hans statistik er SÅ dårlig Smiley

Tak, Rooland og det er meget afvekslende, hvem af Isaksson og Hart jeg bruger i buret. Forhåbentlig kan jeg få Kasper Schmeichel i omdrejninger, så det bliver ham og Hart fremover, mens Isaksson ligesom Pav og Bianchi kommer til at se sig om efter en anden klub  Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #215: 07 Sep 2008, 22:46 »

Edit : Syntes det er synd du bruger Elano som central midtbane spiller, da han er en fremragende spilfordeler og OMC.

Han er også spilfordeler, men må nøjes med at spille på den centrale midtbane og ikke på den offensive plads  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #216: 07 Sep 2008, 23:24 »

For lige at vende tilbage til det med Arsenal og overvurderet i FM-sammenhæng.

Jeg ved godt, dette måske ikke er det rigtige forum, men prøv at se Bendtner midtvejs i anden sæson:

Så kan man da vist roligt tale om overvurdering  Shockeret

Jeg er måske lidt bitter, da jeg igen igen netop har tabt til Arsenal med Man City. Denne gang med 3-0 i Carling Cup finalen, hvor de havde noget der lignede 20 afslutninger, hvoraf 90% ramte målet  Skuffet

FCK88
Manager

« Svar #217: 07 Sep 2008, 23:30 »

Mange tak, Cesc  Opstemt men det er meget svært at hamle op med Arsenal i FM, de er virkelig gode  Skuffet

Det er helt i orden med de ønskede SS'er, de kommer lige her:

Jeg prøver så vidt muligt både at købe store stjerner, men også kommende engelske landsholdsspillere som Danny Rose og Giles Barnes. Jeg har netop købt Rose fra Tottenham, så han har ikke udviklet sig så meget endnu  Peace

Den mest interessant af alle spillere, er denne unge bomber, der er på U18 holdet fra start

Nogen der sagde George Weah(han kommer nemlig også fra Liberia/en) Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #218: 15 Sep 2008, 17:22 »

jeg synes lige eg ville vise mit brøndby hold feb 2012

I må gerne skrive hvad i synes om det.

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #219: 23 Sep 2008, 17:17 »

Hej Drenge.
Spiller med Fiorentina pt. Er i 2. sæson. Kom i semi finalen i Euro Cup i første sæson, tabte mod Arsenal, hvilket var fint nok. Desværre går det ikke så god i Serie A. Så nu tænkte jeg på om der er nogen der kan give lidt kritik på mit hold, og evt. aNbefale nogle transfers. Tak!
« Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 17:20 af Mstage » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #220: 23 Sep 2008, 17:29 »

Hej Drenge.
Spiller med Fiorentina pt. Er i 2. sæson. Kom i semi finalen i Euro Cup i første sæson, tabte mod Arsenal, hvilket var fint nok. Desværre går det ikke så god i Serie A. Så nu tænkte jeg på om der er nogen der kan give lidt kritik på mit hold, og evt. abefale nogle transfers. Tak!

Umiddelbart vil jeg nok finde en anden wing en Martin Jørgensen, han har slet ikke hurtigheden til at spille på den plads mere...

Men det er jo ikke nødvendigvis nye spillere du mangler, men måske bare et par små justeringer i din taktik der kan gøre du får succes igen Wink

andersvilster
Gæst

« Svar #221: 23 Sep 2008, 17:29 »

Her er mit City hold, midtvejs i anden sæson

Har også haft spillere som Downing, Gyan og Blaszczykowski. Downing skiftede til rivalerne fra United efter de bød så meget, at bestyrelsen sagde ja, Gyan blev solgt til Reading, da han overhovedet ikke slog til for os, mens Blasz blev sendt til West Ham for 110 mill., idet han kun var reserve for Daniel Alves.

stærkt hold Wink hvilken update spiller du med?

andersvilster
Gæst

« Svar #222: 23 Sep 2008, 17:31 »

Hej Drenge.
Spiller med Fiorentina pt. Er i 2. sæson. Kom i semi finalen i Euro Cup i første sæson, tabte mod Arsenal, hvilket var fint nok. Desværre går det ikke så god i Serie A. Så nu tænkte jeg på om der er nogen der kan give lidt kritik på mit hold, og evt. aNbefale nogle transfers. Tak!

Umiddelbart vil jeg nok finde en anden wing en Martin Jørgensen, han har slet ikke hurtigheden til at spille på den plads mere...

Men det er jo ikke nødvendigvis nye spillere du mangler, men måske bare et par små justeringer i din taktik der kan gøre du får succes igen Wink

Jeg ville nok også lede efter en ny fløj

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #223: 23 Sep 2008, 17:51 »

Kører med Aaritalo som fløj, og Van der Vaart istedet for Motta, så. Og nej jeg mener heller ikke at jeg absolut skal investere i nye spillere. Er åben overfor forslag omkring taktik etc. Alle forslag faktisk Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 17:54 af Mstage » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #224: 23 Sep 2008, 17:54 »

Kører med Aaritalo som fløj, og Van der Vaart istedet for Motta, så.

Så skal du passe på du ikke kommer til at være for offensiv... Ville gå ud og invistere i en klasse fløj hvis jeg var dig, og så sælge ud af det du har i overskud...

Plus, som skrevet før, du skal måske lige lave et par småjusteringer i taktikken, der skal tit ike mere end det før det kører igen...

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010