home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit hold  (Læst 43822 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Vis dit hold
« Svar #180: 01 Maj 2008, 14:11 »

Spændende mit dit eget hold. Men 2041 det var godt nok også mange sæsoner, og det burde være muligt, at få et Conference hold op i Premier Legague, på måske 7-8 år, realistisk set, uden nogen brug at andre hjælpemidler end dem man har til rådighed Smiley. Jeg overvejer kraftigt at prøve det - måske man skulle være så "fræk" at tage et hold helt nede fra Conference South/North, så er der virkeligt noget at kæmpe for, og man får ingenting foræret her - men omvendt, så har man slet ingen penge til spillerindkøb og lønninger og så bliver det først ekstremt svært at kæmpe sig hele vejen op til Premier Legaue og skaffe et budget der siger spar2! Smiley
Den tidsplan tror jeg ikke du skal regne med! Det kan godt være at dine spillere er gode i Conference, men efter du er rykket op, er de fleste lige til at smide ud...

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #181: 01 Maj 2008, 14:15 »

Den tidsplan tror jeg ikke du skal regne med! Det kan godt være at dine spillere er gode i Conference, men efter du er rykket op, er de fleste lige til at smide ud...

Korrekt, kan godt være det kommer til at tage endnu længere tid. Men man må også gå ud fra at klubbens budget bliver højere og højere, jo længere op i rækkerne holdet kommer, og dermed for man større mulighed for at købe spillere der egner sig til ligaen. Men rigtigt nok, det vil nok tage en del flere år! Smiley men syntes bestemt at det kunne være spændende og overvejer det stadig, dog kan jeg ikke finde ud af hvilken klub jeg skal vælge. Opstemt

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #182: 01 Maj 2008, 14:26 »

@ David Villa
tag en dafuge challenge Opstemt

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 01 Maj 2008, 14:33 »

@ David Villa
tag en dafuge challenge Opstemt

Tja, men spørgsmålet er igen, hvilket klub skal jeg vælge!? Opstemt

Men det bliver bestemt svært, og kommer ikke mindst til at tage ekstremt lang tid/mange sæsoner, og så er spørgsmålet også om det overhoved er muligt for mig, men kunne bestemt være sjovt at prøve. Smiley

Mini-slask
Lilleputspiller
*

« Svar #184: 04 Jun 2008, 14:53 »

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #185: 04 Jun 2008, 21:34 »

Mit Newcastle hold Smiley Rate løs Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #186: 23 Jun 2008, 12:36 »

FC Barcelona
December 2008.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/SOH17359.jpg
Sådan ser den ud i stærkeste opstilling.

Jeg stiller selvfølgelig ikke sådan i kampene lige i øjeblikket, da der er lidt skader og karantæner osv.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #187: 29 Jul 2008, 10:13 »

Mit Shakhtar Donetsk hold i sommeren '09.

Dette hold gør det fantastisk. Vandt ligaen og Super Cuppen i sidste sæson, dog røg jeg ud af pokalen i semifinalen til Dynamo Kiev. I sidste sæson røg jeg også meget ufortjent ud af 1. knockoutrunde i ChL, til Ajax. Inden da havde jeg vundet min gruppe som bestod af Sevilla, Schalke, CSKA Moskva og mig selv.
I denne sommerpause har jeg solgt min forsvarskæmpe Chrygrynski(STAV) og Jádson på den offensive midtbane samt en hel masse reserve spillere, både fra 2. holdet og fra 1. holdet. Ind er kommet to lige så store spillere, hvor jeg til forsvaret har købt den succesfulde Andriy Rusol fra den eneste konkurrent, nemlig Dynamo Kiev. Lækkert at få deres aller største profil! Til den offensive midtbane er der hentet en spansk herre ved navn Julio Álvarez. Han blev hentet i nedrykkede Sevilla klub, Betis. Egentligt ville jeg have hentet Luis Jimenez, men højst overraskende valgte han Deportivo, selvom jeg tilbød over dobbelt så meget som dem i løn. Det er der ikke noget at gøre ved nu, og jeg ved at min nye spanske mand, nok skal få succes i Ukraine. Målmandsposten er den samme som da spillet startede, og det bliver der ikke lavet om på. Jeg har to fantastiske målmand, som begge står fantastisk og de er meget billige at have.
Forsvaret kører perfekt, hvor der er stjerner over hele linjen. Mine backs er helt fantastiske og centerforsvaret taler for sig selv.
Midtbanen er, som resten af holdet, perfekt. Vidal og Tymo gør det virkelig perfekt, og Zimling er blevet en klasse reserve.
Den offensive del er spækket med stjerner, dog har en af de største været en meget stor skuffelse. Arshavin har skuffet alt og alle og starter derfor på bænken. Nogle der har nogle ideér til hvad jeg kan gøre? Thiago Neves blev hentet i vinters, i Dortmund og han har været i en klasse for sig. Klasse spiller, som jeg dog også måtte betale meget for. Ashley Young kom til klubben i en byttehandel med Nery Castillo plus nogle beskedne millioner. Nery Castillo har ikke spillet på holdet i den tid hvor jeg har været her, da han har været i Man. City, og nu Aston Villa. Young har også været rigtig god, men dog er det Julio Álvarez der er tiltænkt hans offensive plads.
I angrebet er der blevet hentet Robert i Heerenveen hvor han skiftede til fra Monterrey. Han blev hentet i '08, lige efter han blev kåret som Europas mest scorende angriber. Han har også vist sin målnæse i Ukraine og blev fuldt fortjent kåret som årets spiller i Shakhtar Donetsk. Udskifteren Felipe er et kæmpe talent, mens Mauricio stadig skal have noget erfaring men han er stadig god og har også vist at han kan score mål.

Er virkelig tilfreds med holdet, og jeg regner da stærkt med at genvinde titlen som Ukraines bedste hold.

Hvad syntes i om holdet? Begrund tak Smiley
« Seneste Redigering: 29 Jul 2008, 15:20 af Grasshoppers » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #188: 09 Aug 2008, 09:51 »

Mit Brøndbyhold per 29. december 2008! Opstemt

Brøndby Holdet

Kolev og Stancu bomber begge to for vildt. Stancu har scoret 8 mål i superligaen her i efteråret, mens Kolev har scoret 10.
Kolev er for vild. Jeg hentede ham for sølle 4 mio. Han bombede også inden jeg hentede ham. Dorsin hentede jeg for 12 mio. og han bliver også ved med at præstere. Petter Anderson på højrekanten har ikke helt levet op til de 15 mio. endnu, men det skal nok komme når han bliver spillet ordenligt ind.

I første sæson endte jeg på en meget, meget skuffende 4. plads! Jeg fik kun lige præcis adgang til UEFA Cuppen. I denne sæson er jeg dog røget helt til tops, og ligger netop nu på 2. pladsen blot to point efter FCK på 1. pladsen. Har fået 38 point efter 17 kampe.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 10:02 af BenMusalho » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #189: 09 Aug 2008, 14:53 »

Rosenborg BK pr. 6/5-08.
Mangler: Skjelbred

Er selv tilfreds med holdet. Foruden de viste her har et par kompetente reserver på mit 2. hold samt masser af upcomning talenter til fremtiden.
Så alt i alt ser Rosenborg til, at være tilbage i den gamle med sikre mesterskaber og CL.. Det skal de lige bevise vel og mærke, men det ser sgu lovende ud. Og ja, jeg kører The Scandinavian Style Thumbs Up

@ BenM: Hvorfor har du solgt Tørnes? Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #190: 09 Aug 2008, 15:03 »

Her er mit hold Smiley

19-18!

Gosser
Manager

« Svar #191: 09 Aug 2008, 15:06 »

Det er den mest underlige taktik, jeg nogensinde har set. Men et lækkert hold.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #192: 09 Aug 2008, 15:08 »

Ja, det siger de alle sammen til mig, men jeg kan måske vise dig nogle rrsultater senere vis jeg har tid.

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #193: 09 Aug 2008, 15:13 »

Jeg kunne jo også stille op på denne her måde vis der hjælper dig Gosser Rullende Øjne

19-18!

MLL
Manager

« Svar #194: 09 Aug 2008, 15:13 »

Her er mit hold Smiley

Har selv prøvet en taktik ligende den, bare med AS Roma, og den fungerede fint. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010