home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit hold  (Læst 43895 gange)
Siden 1887
Ynglingespiller

Sv: Vis dit hold
« Svar #165: 30 Apr 2008, 16:58 »

Mit Barcelona i 2012/2013

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #166: 30 Apr 2008, 17:07 »

Dette er garanteret ikke den rigtige tråd at spørger i, men nu prøver jeg alligevel, da jeg ikke rigtigt kan finde en anden som passer bedre, og syntes ikke det er nødvendigt at oprette en ny.

Jeg tænkte på hvor mange sæsoner det er muligt at spille "før spillet stopper", altså kan man spille frem til 2030, 2070 eller forsætter spillet bare i så mange år man nu gider at spille, nogen der kender svaret?

Og udover det, tænkte jeg også på om der er nogen som har fået et hold fra fx. den engelske conference op i Premier League og været et tophold, og gjort klubben rig, altså fået flere hundrede millioner til klubben osv? Nogle der har prøvet det, kunne godt tænkte mig at vide om det er muligt, da jeg nemlig overvejer at prøve dette? Smiley

Sig endeligt til, hvis disse spørgsmål skulle have været lagt i en tråd for sig selv, eller i en anden der passer bedre ..

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #167: 30 Apr 2008, 17:40 »

Mit Arsenal hold i år 08/09.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/4dg69953.jpg

Hvad synes i om det?
Og hvordan ville i eventuelt sætte truppen?

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #168: 30 Apr 2008, 17:42 »

Lækkert hold Smiley

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #169: 30 Apr 2008, 18:19 »

Barcelona

Ben92
Gæst

« Svar #170: 30 Apr 2008, 18:24 »

Hvad synes i om det?
Ser meget fornuftigt ud. Men er Grohe god nok?  Huh

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #171: 30 Apr 2008, 18:29 »

Ser meget fornuftigt ud. Men er Grohe god nok?  Huh
DEt bliver han.

kasperbp12
Manager

« Svar #172: 30 Apr 2008, 18:32 »

Mit Barcelona i 2012/2013
det var godt nok et sygt hold du har der!

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #173: 30 Apr 2008, 22:21 »

Dette er garanteret ikke den rigtige tråd at spørger i, men nu prøver jeg alligevel, da jeg ikke rigtigt kan finde en anden som passer bedre, og syntes ikke det er nødvendigt at oprette en ny.

Jeg tænkte på hvor mange sæsoner det er muligt at spille "før spillet stopper", altså kan man spille frem til 2030, 2070 eller forsætter spillet bare i så mange år man nu gider at spille, nogen der kender svaret?

Og udover det, tænkte jeg også på om der er nogen som har fået et hold fra fx. den engelske conference op i Premier League og været et tophold, og gjort klubben rig, altså fået flere hundrede millioner til klubben osv? Nogle der har prøvet det, kunne godt tænkte mig at vide om det er muligt, da jeg nemlig overvejer at prøve dette? Smiley

Sig endeligt til, hvis disse spørgsmål skulle have været lagt i en tråd for sig selv, eller i en anden der passer bedre ..

Ikke nogen der har et svar her?  Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #174: 30 Apr 2008, 22:42 »

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

NichlasKirk
Gæst

« Svar #175: 30 Apr 2008, 22:44 »

Asesino(staveplade) hedder det.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #176: 30 Apr 2008, 22:44 »

Ikke nogen der har et svar her?  Cool
Jeg kender ikke helt 100% svaret, men har hørt om nogen som har spillet i rigtig, rigtig mange sæsoner. I mit eget spil er jeg kommet til 2041, og er blevet 65 år....  Hævet Øjenbryn

Mht. at føre et Conference hold op i Premier League, så er det bare at springe ud i det. Jeg har lige startet et nyt spil, hvor jeg har lavet en helt ny klub, med logo og kits osv. De startede med ikke særlig mange penge, (kan ikke huske det præcis) og ingen spillere eller trænere. De starter godt nok i Coca Cola Division two, men min plan er da at få dem op i Premier League. Go for it....  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Apr 2008, 22:54 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

supersupp
Juniorspiller
**

« Svar #177: 01 Maj 2008, 10:33 »

Hvad synes i om det?

er ham, målmanden så go ? ville bruge fabregas og elano på midten og klart fernandez .han spiller faktisk ok på højre side også:) ..men  kanonkøb..kan anbefale hugo ilinorris(frakrig)ikke isikker på efternavnet er stavet rigtig,,verdensklasse keeper:) pris 135

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 01 Maj 2008, 12:58 »

Jeg kender ikke helt 100% svaret, men har hørt om nogen som har spillet i rigtig, rigtig mange sæsoner. I mit eget spil er jeg kommet til 2041, og er blevet 65 år....  Hævet Øjenbryn

Mht. at føre et Conference hold op i Premier League, så er det bare at springe ud i det. Jeg har lige startet et nyt spil, hvor jeg har lavet en helt ny klub, med logo og kits osv. De startede med ikke særlig mange penge, (kan ikke huske det præcis) og ingen spillere eller trænere. De starter godt nok i Coca Cola Division two, men min plan er da at få dem op i Premier League. Go for it....  Thumbs Up

Spændende mit dit eget hold. Men 2041 det var godt nok også mange sæsoner, og det burde være muligt, at få et Conference hold op i Premier Legague, på måske 7-8 år, realistisk set, uden nogen brug at andre hjælpemidler end dem man har til rådighed Smiley. Jeg overvejer kraftigt at prøve det - måske man skulle være så "fræk" at tage et hold helt nede fra Conference South/North, så er der virkeligt noget at kæmpe for, og man får ingenting foræret her - men omvendt, så har man slet ingen penge til spillerindkøb og lønninger og så bliver det først ekstremt svært at kæmpe sig hele vejen op til Premier Legaue og skaffe et budget der siger spar2! Smiley

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #179: 01 Maj 2008, 14:04 »

er ham, målmanden så go ? ville bruge fabregas og elano på midten og klart fernandez .han spiller faktisk ok på højre side også:) ..men  kanonkøb..kan anbefale hugo ilinorris(frakrig)ikke isikker på efternavnet er stavet rigtig,,verdensklasse keeper:) pris 135
Forstår ikke helt hvad du mener.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010