home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit hold  (Læst 43950 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Vis dit hold
« Svar #150: 26 Apr 2008, 21:47 »

Det er standard både bland en del af SI's spillere og i mit spil. At det ikke er i dit, kan skyldes mange ting, fx at du mere satser på talenter end etabelerede spillere. Byd på Cesc Fabregas, og se hvor meget Arsenal kræver for ham. :-)

Hvordan han har fået råd til dem, skal jeg da virkelig ikke kunne svare på :-)

Søde ven, jeg har lige sendt Fabregas på pension selv... Og ja, man KAN selvfølgelig købe alle spillere for en sindssyg pris - Jeg har bare ikke set det, og jeg undrede mig derfor over hvor han har fået alle de penge fra - Ikke bare til de to spillere, som sammenlagt åbenbart har kostet 1.500.000.000 DKK, men også alle de andre spillere som han har købt...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #151: 26 Apr 2008, 21:53 »

Søde ven, jeg har lige sendt Fabregas på pension selv... Og ja, man KAN selvfølgelig købe alle spillere for en sindssyg pris - Jeg har bare ikke set det, og jeg undrede mig derfor over hvor han har fået alle de penge fra - Ikke bare til de to spillere, som sammenlagt åbenbart har kostet 1.500.000.000 DKK, men også alle de andre spillere som han har købt...

Jeg forklarer dig hvorfor priserne er som de er - hvilket du stilte dig uforstående overfor... søde ven.

Og jeg kan ikke forstå at du siger at det er standard, jeg har aldrig set så store summer givet for nogen spillere - Og jeg er vel at mærke i år 2022.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #152: 26 Apr 2008, 21:56 »

Jeg forklarer dig hvorfor priserne er som de er - hvilket du stilte dig uforstående overfor... søde ven.

Jeg stilte mig uforstående over for det, FØR at du forklarede mig det.. Så forstod jeg det, og nu stiller jeg mig uforstående over for noget andet i det konkrete tilfælde. Søde ven er ikke ment på en nedladende måde, men en nuttet og cuddly måde Wink  Kys

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #153: 26 Apr 2008, 21:58 »

Jeg stilte mig uforstående over for det, FØR at du forklarede mig det.. Så forstod jeg det, og nu stiller jeg mig uforstående over for noget andet i det konkrete tilfælde. Søde ven er ikke ment på en nedladende måde, men en nuttet og cuddly måde Wink  Kys

Det var mit da også Shockeret

Ben92
Gæst

« Svar #154: 27 Apr 2008, 15:06 »

Mit AC Horsens hold i starten af 09/10 sæsonen... Hvad synes i?

Klik for bedre størrelse...

supersupp
Juniorspiller
**

« Svar #155: 27 Apr 2008, 15:47 »

How the fuck kan De Rossi være 850mio DKK værd? Det svarer til knap £80mio?

EDIT: Og Silva 670mio DKK? Jeg har max set omkring £32mio i reel værdi for en World Class spiller...

roma ville bare ikke af med de rossi ..derfor er han købt til den pris..silva er også lige blevet købt på frigivelse da de ikke ville forhandle om ham da de også mente han var en fremtidsspiller

kie
Landsholdsspiller

« Svar #156: 27 Apr 2008, 15:49 »

Mit AC Horsens hold i starten af 09/10 sæsonen... Hvad synes i?

Klik for bedre størrelse...

Det er skam et godt hold du har fået samlet dig..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #157: 27 Apr 2008, 16:06 »

roma ville bare ikke af med de rossi ..derfor er han købt til den pris..silva er også lige blevet købt på frigivelse da de ikke ville forhandle om ham da de også mente han var en fremtidsspiller

Hvordan har du fået alle de penge til at købe så mange spillere for så meget? Kan du ikke lige lave et SS af din transferhistorik og finanser?

supersupp
Juniorspiller
**

« Svar #158: 27 Apr 2008, 16:18 »

supersupp jeg kan godt lide du har købt alle de spillere når du kun er i 2009 og især Thiago på reserveholdet.. Hmm
tuneringer vundet ,tror jeg fik makeret alle..

3 års tranfer
1 års

2år

3år

når man så vælger at man vinder ligaen er bystyrels jo ret gavmild:)

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #159: 27 Apr 2008, 17:06 »

Kan du ikke lave større billeder? Det er meget svært at se.

supersupp
Juniorspiller
**

« Svar #160: 27 Apr 2008, 17:18 »

Kan du ikke lave større billeder? Det er meget svært at se.
klik på vinduet igen når billedet er loadet:)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #161: 27 Apr 2008, 18:48 »

Så sammenlagt har du brugt ca. 3460mio DKK, og kradset 1297mio DKK ind på salg.. Altså et underskud på 2163mio DKK i transfers. Set over 3 år, giver det et underskud på 721mio pr. år i transfers. Hvordan kunne du få et overskud på over 700mio kr om året, når det ikke var på transfers? Kan du, som jeg bad om tidligere, ikke poste et SS af dine financer for hver sæson, så man kan se hvor alle de penge er kommet fra? Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen, rent økonomiskt Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #162: 28 Apr 2008, 13:31 »

Du skulle blive bankmand Hawk1nz Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #163: 28 Apr 2008, 13:40 »

Så sammenlagt har du brugt ca. 3460mio DKK, og kradset 1297mio DKK ind på salg.. Altså et underskud på 2163mio DKK i transfers. Set over 3 år, giver det et underskud på 721mio pr. år i transfers. Hvordan kunne du få et overskud på over 700mio kr om året, når det ikke var på transfers? Kan du, som jeg bad om tidligere, ikke poste et SS af dine financer for hver sæson, så man kan se hvor alle de penge er kommet fra? Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen, rent økonomiskt Smiley

Kan det ikke være på tv indtægter, deltagelse i CL, indtægter samarbejdsklubber, osv?  Smiley
Men kan godt se det lyder lidt fusket ticked off Tunge

EDIT: for ikke at nævne vinde CL og ligaen, osv..  Smiley

It's all, part of the plan.

supersupp
Juniorspiller
**

« Svar #164: 29 Apr 2008, 16:42 »

nå men her er en over opsumerigen..kan man se år for år ? og hvor .. må dog sige eftersom jeg har postet alle transfer .og spillet med en kanon taktik i 3  år ..se den nye flad 442 under min taktik er det da lidt for  Thumbs Up at ord som fusket osv skal nævness...tsk tsk . Opstemt 

« Seneste Redigering: 29 Apr 2008, 16:51 af supersupp » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010