home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan AB70 overleve 1. Division?
Ja, de overlever sikkert
- 9 (42,9%)
Ja, men lige med nød og næppe
- 10 (47,6%)
Nej, de ryger sikkert ned
- 0 (0%)
Nej, de overlever lige præcis ikke
- 2 (9,5%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!  (Læst 28634 gange)
Zone 43
Manager

Sv: AB70 - Et nyt kapitel
« Svar #30: 01 Nov 2007, 21:55 »

Takker.. Smiley
Ja, det var ærgeligt, men når jeg trækker sådanne modstandere, så er det vel ventet? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 02 Nov 2007, 02:23 »

endnu en god update! - og som Kerm skriver god gennemgang ag truppen Thumbs Up
Kunne have været cool hvis FCMs skalp også var blevet nuppet, men ser også ud til de ikke har taget let på den kamp!
Du tager dem næste år Peace

Zone 43
Manager

« Svar #32: 02 Nov 2007, 13:08 »

Tak Smiley

Det ville ikke være dårligt, hvis vi nakker dem næste år Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #33: 05 Nov 2007, 19:05 »

Fantatisk afslutning på efteråret.

Hvem skulle have troet at AB70, som før sæsonstart var spået en slutplacering som næstsidst, ville slutte i toppen af 2. Division vest? Ikke ret mange. Om modstanderne har undervuderet os eller om heldet har været på vores side skal endnu være usagt, men ikke destro mindre har vi efteråret igennem roteret mellem 7.-12. pladsen via gode hjemmekampe og roterende udekampe. Hvis de forrige resultater har været imporende, hvad har de sidste resultater i efteråret så været?
Ligakampe:
(H) : Holstebro 4-0 (Pedersen, Mirabel (2), Petersen)
(H) : Brabrand 3-0 (Laursen (2), Kristensen)
(U) : OB 2 2-0 (Pedersen, Petersen)
(H) : Vanløse 1-1 (Kinze)
(U) : Hobro 0-0

Træningskamp:
(H) : Lyngby 1-4 (Gernsøe)

Lyngby var også en stor mundfuld

Vi lagde stærkt ud i de sidste kampe i efteråret. Holstebro blev spillet ud på kryds og tværs, da de kiggede forbi. Især Mirabel var en stor oplevelse i dén kamp. To mål, 1 assist og titlen som kampens spiller. Behøver jeg sige mere?
Århus klubben, Brabrand, var længe om at komme igang da de gæstede Uganda Ground. En sæk på 3-0 blev de sendt hjem med. Endnu en gang sejrede vi på en flot holdindsats.

Så gik turen til Odense, hvor OBs reserver ventede. Trods en lige kamp var vi skarpere end fynboerne, og vi kunne tage hjem med fin 0-2 sejr.
Herefter begyndte vores "nedtur", om så at sige. Vi kom hurtigt foran mod Vanløse, men midt i anden halvleg får de et dumt mål og herefter bølger spillet frem og tilbage, hvor de før stod i vores tegn. Vanløse' mål var det første imod os på hjemmebane i ligaen!! Det var iøvrigt vores anden pointtab hjemme. Esbjergs reserver fik i starten af sæson 0-0.
Efteråret blev afsluttet i Hobro, hvor holdet med selvsamme navn skulle gæstes. Trods et svagt overtal til os i spil og chancer formår vi - igen - ikke at udnytte det, og vi må dermed slutte af med en 0-0'er.

Kort inde i december valgte vores moderklub, Lyngby, at kigge forbi til en kamp. Lyngby, der er nr. 11 ved vinterpausen, stillede i stærkeste opstilling. Samtidig var vi svækket, da vores to lejesvende, Mirabel og Kristensen, ikke måtte deltage i kampen. Igennem alle 90 minutter var det tydeligt at se hvem der spiller i SAS-Ligaen og hvem der er i 2. Division. Lyngby fik en sikker 1-4 sejr med hjem.

- Daniel Agger.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 05 Nov 2007, 19:43 »

Pæn update Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager

« Svar #35: 05 Nov 2007, 20:09 »

Tak Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #36: 06 Nov 2007, 20:27 »

Vinter pausen

Vores lange vinterpause er brugt, som mange andre vil bruge en vinterpause, på træningskampe og transfer. 6 kampe, 2 transfer og masser af rygter er hvad der er sket mellem 1. januar og 1. marts. Og lad os da kaste os ud i sidstenævnte. Kampene vil blive skrevet hurtigt!

Rygter
På rygteplanen var der sjælendt stille i januar måned. Tre mand var rygtet væk. Tre mand som er vigtige for holdet, og som jeg IKKE vil af med, hvorfor jeg takkede nej til tilbudene.
Den norske back Ole Petter Edvardsen, der kom til i sommers, havde tilbud fra Skeid, Groruddalen, Løv-kam og Manglerud Star. "Jeg er glad for at være i klubben, hvor vi gør det godt. Interessen viser at jeg har gjort det godt og kan gøre det bedre."
Allround spilleren Jacob Marcussen var interssant for FC Hjørring, Skive og FC Roskilde. Sidstnævnte havde det bedste tilbud, men ikke godt nok til at slippe ham.
Til sidst var der interesse i Dennis Petersen. Slagelse, Fredericia, Brønshøj og Holbæk ville alle have fat i den 22-årige offensiv profil.

Af tilgange har jeg længe holdt øje om den islandske angriber, Egill Jóhannsson, hvis kontrakt blev opløst med IBV i starten af januar. Egill har en U21 landskamp på CV'et, hvor det også blev til et mål. Desværre har han ingen interesse i at komme til Amager og spille bold.

Transfer

Som nævnt er ingen blevet solgt, men derimod er to mand hentet til. Patrick Pupparo og Marc Møller er navnende på de to. Pupparo har jeg i et stykke tid holdt øje med og der da blev budt på ham var vi ude og tilbyde kontrakt med dem samme og kort tid efter var han i hus. Møller er lejet i Lyngby, hvor han vil overtage Østergaards plads i det centrale forsvar, hvor Østergaard har skuffet vores tilhængere lidt.
  • Navn: Patrick Pupparo
  • Nationalitet: Svensk/Italiensk
  • Alder: 23
  • Position: OMC
  • Tidl. Klubber: Panellionos (2007), Hammarby TFF (2004), Spårvägen (2003)

• Navn: Marc Møller
  • Nationalitet: Dansk
  • Alder: 21
  • Position: F HC
  • Tidl. Klubber: FC Midtjylland (98-06), Holstebro (06/07), Lyngby (06/07-??)

Træningskampe:
AB70 - AGF 2-4 (0-3)
0-1 Peter Graulund (17')
0-2 Peter Graulund (33')
0-3 Dioh Williams (45')
1-3 Dennis Petersen (49')
2-3 Dennis Petersen (59')
2-4 Kasper Povlsen (90')

AB70 - OB 0-2 (0-0)
0-1 David Nielsen (56')
0-2 Johan Absalonsen (58')

AB70 - Herfølge 2-4 (1-2)
1-0 Said Aztout (12')
1-1 Casper Abildgaard (24')
1-2 Steen Träger (34')
1-3 Saraiva (69')
2-3 Dannie Riise (81')
2-4 Jesper Sneholm (90')

FC Trollhättan - AB70 1-2 (1-1)
1-0 Mathias Hellqvist (7')
1-1 Lars Pedersen (45')
1-2 Per Paursen (90')

IFK Malmö - AB70 0-2 (0-0)
0-1 Dannie Riise (48')
0-2 Dennis Petersen (88')

Västra Frölunda - AB70 0-3 (0-2)
0-1 Dennis Petersen (17 sek')
0-2 Danny Mirabel (39')
0-3 Per Laursen (35 sek inde i anden halvleg')
Marc Møller udvist (58')

Lige en hurtig update om vinterpausen.. SS af de to nye kommer i morgen.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #37: 07 Nov 2007, 15:35 »

SS af de to nye.

Patirck Papparo

Marc Møller
« Seneste Redigering: 07 Nov 2007, 19:47 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 07 Nov 2007, 21:06 »

Marc Møller ser spændende ud, synes jeg. Ellers en god update Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager

« Svar #39: 07 Nov 2007, 21:31 »

Det er du ikke den eneste der synes. Smiley
Tak.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #40: 08 Nov 2007, 15:59 »

10-mandssejr!
Foråret sparket igang i Esbjerg!

Så ruller bolden igen. Efter et langt vinterhelvede er foråret i den danske 2. division vest, og de andre danske ligaer for den sags skyld, endelig kommet. For vores vedkommende begynder foråret i Esbjerg hvor Esbjergs reserver tager imod os, i hvad der gerne skulle blive en rigtig fed kamp.

R. Rasmussen

K. Conboy - K. Hansen - R. Gommesen - M. Frandsen

J. Mathisen - S. Gundersen - N. Mørck - J. Mehl

M. Smidt - J. Lange

P. Laursen
S. Aztout - D. Petersen - D. Mirabel

Y. Öztürk - C. Soelberg
M. Møller - O. P. Edvardsen - S. Kinze - T. Mrva

C. Schäffer

Esbjergs bænk: T. Ladefoged, J. Ankersen, S. Clausen, A. Rønne
AB70s bænk:    K. Christoffersen, P. Østergaard, L. Pedersen, D. Riise

Kinze udvist efter 2 min!!

Om det var det sene starttidspunkt samt det var en hverdag som de mange tilhængere væk fra dagens kamp skal usagt, men de 60 fremmødte fik i hvert fald en dejlig kamp at se her i Esbjerg.
Da Esbjerg allerede i det andet minut slog kontra måtte Stefan Kinze trække i nødbremsen lidt ude foran feltet på Esbjergs Morten Smidt, blev førstnævnte vist ud, da han var sidste mand. 11 mod 10 i hele kampen minus to minutter og et frispark på en god position. Kunne starten blive bedre for Esbjerg? Frisparket var dog ikke noget at råbe hurra for.

Efter godt et halv times spil stod det fortsat 0-0 efter en lige kamp. Christian Soelberg, som var med da Franck Bodjo er på vej tilbage fra skade, slår bolden fra midten af banen ned i Esbjergs felt bag ved forsvaret. Det udnytter Said Aztout med sin hurtighed. Han løber ned til baglinjen, hvor han spiller en fri Per Laursen som skyder lige på Esbjerg keeper Rune Rasmussen. Bolden lander hos Danny Mirabel som, trods han har to modstander ved siden af sig, scorer til 0-1.

Med fire minutter til pause skulle vores føring blive endnu større. Mrva finder Mirabel ude på venstre kanten, hvor han efter lidt finteri, a la Cristiano Ronaldo, finder en fri Per Laursen, som spiller den videre til Dennis Petersen, der med en tørt hug fra ca. 25 meter scorer. Afslutningen burde Esbjerg keeper Rune Rasmussen havde taget, da han er tæt placeret på skudet.

Få sekunder inde i overtiden skulle det også blive 0-3!! Marc Møller kaster bolden til Dennis Petersen, som spiller Aztout ude på kanten. Han spiller den videre til Laursen bag Esbjergs forsvar og med en fræk afslutning ved nærmeste stolpe kunne nettet igen blafre i Esbjerg målet.

Tre minutter inde i overtiden, der var lagt to minutter til, får Esbjerg reduceret til 1-3 på et flot frisparksmål af Kevin Conboy, og dermed et lille håb til Esbjerg til andenhalvleg.
Efter pausen bølgede spillet frem og tilbage med flere store afslutninger til begge hold, men det kom der ingen mål ud af og dermed fortsætter vores gode stime trods en mand i undertal i 88. minutter!

Esbjerg fB II - AB70 1-3 (1-3)
Stefan Kinze, AB70 udvist (2)
0-1 Danny Mirabel (30')
0-2 Dennis Petersen (41')
0-3 Per Laursen (45')
1-3 Kevin Conboy (45')

Tilskueretal: 60
MoM: Per Laursen, AB70 (8).

- Daniel Agger.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #41: 08 Nov 2007, 16:02 »

Lækkert med en sejr med en mand i undertal i hele kampen, faktisk.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MLL
Manager

« Svar #42: 08 Nov 2007, 16:04 »

Zone, Zone !!!!

Super sejr over Fiskerne II og lækker update.

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #43: 08 Nov 2007, 16:27 »

Lækkert med en sejr med en mand i undertal i hele kampen, faktisk.. Smiley

Kerm

Zone, Zone !!!!

Super sejr over Fiskerne II og lækker update.

Tak Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #44: 09 Nov 2007, 14:06 »

Så er sæsonen overstået. Istedet for at dele foråret op i to dele, ligesom med efteråret, så vil jeg tage foråret i en hel update, som kommer senere i dag Smiley

GLÆD JER! Opstemt

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010