home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan AB70 overleve 1. Division?
Ja, de overlever sikkert
- 9 (42,9%)
Ja, men lige med nød og næppe
- 10 (47,6%)
Nej, de ryger sikkert ned
- 0 (0%)
Nej, de overlever lige præcis ikke
- 2 (9,5%)
Antal Stemmer: 21

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!  (Læst 28575 gange)
Zone 43
Manager

AB70 - Et nyt kapitel - Måske tilbage?!
« : 27 Okt 2007, 22:25 »

Et nyt kapitel for amagerklubben!

1/7-07 Ny træner i AB70

Knap havde Friedl Ovesen sagt farvel og tak før man kunne præsentere holdets nye træner. Valget faldt på den urutineret Casper Andersen, som i de kommende to sæsoner skal få AB70 væk fra bunden af 2. division.
I forrige sæson endte man sidst i 2. division øst, men bliver oppe da Silkeborg og Vejle røg ned fra SAS-Ligaen til Viasat Sport Divisionen.

"Jeg er godt klar over, det ikke bliver nemt for mig, men jeg er sikker på at den tillid bestyrelsen og fansene har givet mig gengældes på de to år, jeg ligger ud med at være her." Lagde Andersen ud med på pressemødet, som blev afholdt i cafeteriaet ved siden af Uganda Ground.

For få dage siden trak man nitten, sammen med oprykkerne fra Vanløse, da DBU havde lodtrækning om hvilke to hold der skal spille i 2. division vest. Det ærger den nye AB70 træner sig over.

"Det havde været sjovere at spille i 2. division øst, det kan vel ikke komme bag på nogen. Kampene mod Brøndby II og KB ville nok trække en del tilskuere til, og ikke mindst kampen mod Fremad Amager."

Andersens officiele debut bliver d. 4/8 hvor FC Hjørring kommer på besøg. Inden da venter fire venskabskampe.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2008, 20:17 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

hamdenrare
Ynglingespiller

Sv: AB70 - Et nyt kapitel
« Svar #1: 28 Okt 2007, 00:14 »

Interessant at se hvor langt du kan føre Danmarks dårligste hold.. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #2: 28 Okt 2007, 00:24 »

Jeps Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don-Fabio
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 28 Okt 2007, 13:21 »

Har du mulighed for at skrive kontrakter , eller kun de der amatørkontrakter ?

Zone 43
Manager

« Svar #4: 28 Okt 2007, 13:24 »

Det er kun amatørkontrakter og ungdomskontrakter.

Update senere i dag!

- Daniel Agger.

Don-Fabio
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 28 Okt 2007, 13:40 »

Det er et helvede med spillere Wink Er selv Roskilde , og 11 mand fra 1. holdstruppen er smuttet ...

Zone 43
Manager

« Svar #6: 28 Okt 2007, 13:47 »

Ærgeligt.. Heldigvis har jeg ikke mistet så mange spillere Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #7: 28 Okt 2007, 15:40 »

Giver en dårlig optakt en god sæson?

Det må man i hvert fald håbe for AB70, for ellers ser det sort ud for dem i denne sæson. En målscorer på 4-7; to uafgjorte og to nederlag, var hvad amagerklubben opnåede i de fire træningskampe de spillede. Når det er sagt, så burde de havde vundet tre kampe af kampene, hvor man var bedst men ikke fik udnyttet de chancer man kom frem til. Den fjerde kamp spillede man lige op med Ølstykke fra Viasat Sport Divisionen.

AB70 - Silkeborg KFUM 1-1
1-0 Yusuf Öztürk (23')
1-1 Thomas Jørgensen (27')

Listrup - AB70 3-1
0-1 Michael Gernsøe (26')
1-1 Bo Nielsen (39')
2-1 Thomas Melvang (71')
3-1 Kristian Overgaard (86')

AB70 - Ølstykke 1-1
0-1 Ali Aliji (13')
1-1 John van der Klein (38')

AB70 - Sundby 1-2
Dennis Petersen, AB70, udvist (6')
0-1 Kiwin Pedersen (20')
1-1 Stefan Kinze (50')
1-2 Johan Wichmann (57')

På transfermarked har man været aktive. Hele syv spillere er kommet på, og meget tyder på at det ikke er slut endnu. Ifølge div. rygter forlyder det, at man er i gang med at forhandle med 4-5 spillere. Her i blandt en U21 landsholdsspiller fra San Marino!
To af de ankomne spillere fra fremtidens mænd for SAS-Liga oprykkerne fra Lyngby, som man har indgået et samarbejde med. Efter aftalen kom i hus sendte Lyngby de to talenter Danny Mirabel og Martin Andersen. Sidste nævnte' udlejning blev ikke til noget, da han kort før aftalen blev virkelighed, fik en skade som holder ham ude i op til 6 måneder. Til gengæld har man så lejet Jesper M. Kristensen

Transfer ind:
Stefan Kinze, Hobro. 0 Dkr
Jakob Marcussen, Slagelse. 0 Dkr
Jonas Ravnsbæk, klubløs.
Jesper M. Kristensen, Lyngby. Leje
Ole Petter Edvardsen, Lisleby. 0 Dkr
Thomas Mrva, Brøndby. Leje

Transfer ud:
Peter Oxtorp, Nivå-Kokkedahl. 0 Dkr
Philip Petersen, Værløse. 0 Dkr.

Om blot fire dage går det løs i 2. Division Vest. Klokken 15:00 starter opgøret mellem AB70 - FC Hjørring

Det er satme svært at finde billeder, så det må i undvære i denne update. Smiley

- Daniel Agger.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #8: 29 Okt 2007, 12:24 »

Udemækret blog, spændende hvordan det går når turneringen kommer igang.....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #9: 29 Okt 2007, 13:11 »

Tak Smiley

edit: Gør jer klar til en overraskelse senere i dag! Peace
« Seneste Redigering: 29 Okt 2007, 13:14 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #10: 29 Okt 2007, 21:17 »

Forvent ikke så meget i denne update. Dét er bare en, som hurtigt skal overståes. Til gengæld vil der ske noget mere i de kommende updates Smiley

Men først et kig på taktikkerne.

4-2-3-1 Home

Vil blive brugt i hjemmekampene, samt de udekampe, hvor vi er favoritter.

4-2-3-1 Away

Vil blive bruge i ude, samt de hjemmekampe, hvor modstanderen er favoritter.

4.8.07 AB70 - FC Hjørring 2-0 (1-0)
1-0 Said Aztout (11')
2-0 Michael Gernsøe (78')

Sikker sejr til os, selvom Hjørring var svage favoritter før kampen. Det hurtige mål gør, at de knækker hurtigt sammen i defensiven, men uskarpheden var såsandelig til stede i dag.

8.8.07 Vejen - AB70 0-2 (0-1)
0-1 Jakob Marcussen (20')
0-2 Jakob Marcussen (83')

Ifølge skybet så var Vejen kæmpe favoritter til dagens pokalkamp i det jyske. Det er os som styrer kampen og vi lader ikke Vejen komme til de store chancer. Igen viser uskarpheden sig for vores offensiv!

11.8.07 AB70 - Esbjerg II 0-0 (0-0)

Kedelig kamp, kedeligt resultat. Ikke så meget at sige der.

14.8.07 Vores tredje valg til højreback pladsen, Martin Frandsen, forlader os i dag til fordel for Skovlunde. Pris: 0 dkr

18.8.07 Varde - AB70 3-2 (1-0)
1-0 Rasmus Ottesen (21')
1-1 Danny Mirabel (47')
1-2 Caspar Wolffsen (71')
2-2 Lennart Kruse (87')
3-2 Lars Hansen (90')

AGF' reserver var for stor en mundfuld.

Satme bitter så lukke to dumme mål ind i slutminutterne! Efter en vanskelig førstehalvleg vender vi frygteligt tilbage og har alt under kontrol, da vores målmand vælger at spille bolden til modstanderne, så de udligner. I overtiden sejrer de så på en langsskudsmål.

25.8.07 AGF II - AB70 2-0 (0-0)
1-0 Dennis Høegh (60')
2-0 Jimmy Høyer (90')

På forhånd var de vi favoritter, hvis man skulle vælge at følge bookmakerne. AGF havde i dag fire mand med fra førsteholdet, hvilket ikke ligefrem kunne gavne os. Trods en god fight kommer de foran på et frisparksmål og i overtiden på en kontra.

26.8.07 I dag har vi fået papir på intet mindre end tre spillere. Per Laursen, Börje Sundvall og Lars Pedersen er navnene på de tre spillere. Per og Börje er begge angribere og skal sørge for at udnytte de chancer vi kommer frem til. Lars kan dække de fleste pladser i marken.
Per Laursen kommer til fra Søllerød-Vedbæk. Börje Sundvall fra Snöstorp/Nyhems IF. Lars Pedersen fra Hagested/Tuse Næs.

29.8.07 AB70 - HIK 3-0 (1-0)
1-0 Jonas Ravnsbæk (15')
2-0 Lars Pedersen (49')
3-0 Per Laursen (90')

Hvad sker der lige her? Vi udspiller et hold fra Viasat Sport Divisionen! HIK har spillet de første fem minutter og herefter er der kun os på banen. Der udover udnytter Ravnsbæk endelig en chance. Han var med da Mirabel ikke kan udtages til pokal kampe. Og så scorede Lars Pedersen og Per Laursen i deres debut. Fantatisk!

Næste update: Et kig på truppen!

- Daniel Agger.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 29 Okt 2007, 21:53 »

Spændende start, og super resultat mod HIK Thumbs Up

Skal nok følge med her Peace

Dusty78DK
Manager

« Svar #12: 29 Okt 2007, 21:56 »

Spændende hold du har valgt. Jeg vil indrømme, at jeg ikke ville have troet at dine spillere kunne finde ud af en sådan "avanceret" taktik. Jeg læste i en guide engang, at almindelige, ukomplicerede taktikker a la almindelig 4-4-2 anbefales til LLM hold, men det råd gør du jo til skamme.  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #13: 29 Okt 2007, 22:02 »

Spændende start, og super resultat mod HIK Thumbs Up

Skal nok følge med her Peace

Tak. Ja, det var ikke værst!

Super! Thumbs Up

Spændende hold du har valgt. Jeg vil indrømme, at jeg ikke ville have troet at dine spillere kunne finde ud af en sådan "avanceret" taktik. Jeg læste i en guide engang, at almindelige, ukomplicerede taktikker a la almindelig 4-4-2 anbefales til LLM hold, men det råd gør du jo til skamme. Thumbs Up

Jeps. Jeg har længe overvejet at spille dem, så nu skulle det være Smiley

Jeg har nu ikke læst den guide, men mit holder regner sig også den slags opstilling Peace

- Daniel Agger.

FCK88
Manager

« Svar #14: 29 Okt 2007, 22:07 »

fuck hvor nizzle Zone 43.. mere mere.. giv mig mere.. og så vil vi godt lige have en update Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010