Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 803 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Lukket - FC Nordsjælland
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Forfatter
Emne: Lukket - FC Nordsjælland (Læst 13420 gange)
AMRDK
Gæst
Sv: #5 - FC Nordsjælland
«
Svar #45:
29 Okt 2007, 11:02 »
Fin update Guldbrand !.
- Mangler desværre bare de små overskrifter... Det ville hav
gjordt det hele mere overskueligt.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #46:
29 Okt 2007, 11:18 »
Citat af: AMRDK 29 Okt 2007, 11:02
Fin update Guldbrand !.
Tja, det var egentlig meningen i denne update, Sådan jeg kan afveksle mellem de 2 skrive måder... Ellers kan det godt blive lidt for ensformligt at skrive.
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #47:
29 Okt 2007, 14:45 »
Det går jo udemærket..... Synes du skriver fint, og kan godt lide din måde at skrive på, bare fortsæt
Wolverhampton - Klubben i England
Rossonero
Gæst
«
Svar #48:
29 Okt 2007, 14:48 »
Citat af: AMRDK 29 Okt 2007, 11:02
Fin update Guldbrand !.
Argh, hvor overskueligt skal det da være?
Det er super overskueligt efter min mening, og fortsat en god blog
AMRDK
Gæst
«
Svar #49:
29 Okt 2007, 16:49 »
Citat af: Rossonero 29 Okt 2007, 14:48
Argh, hvor overskueligt skal det da være?
Det er super overskueligt efter min mening, og fortsat en god blog
Vis du lægger mærke til hvor mange informationer der faktisk er i teksten
ville det være 100 x letter hvis kampene var for sig og andre VIGTIGE informationer måske var til sidst.
Hvis man springer noget over fordi man lige hurtigt kan læse resultatet, kan du miste utrolig vigtig fakta.
Bo Storm blev langtids skadet & Lawan blev købt for 16. Mil af FCM.
Men det er bare min personlige mening.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #50:
30 Okt 2007, 13:08 »
De sidste kampe inden Vinterpausen
Med kun 4 kampe til vinterpausen var man opsatte på at få en god afslutningen på 2007. De seneste par kampe skulle lægges bag sig, for i de næste 4 kampe ventede der 4 meget svære opgør, der meget vel kunne afgøre om FC Nordsjælland også i 2008 skal være og blande sig i toppen af SAS-Ligaen.
Viborg – FC Nordsjælland
3.11.2007
Vi skulle møde Viborg i 15. spillerunde, og trods en meget tæt affære i 1. halvleg så var Viborgs Kasper Hämäläinen forskellen på de 2 hold. Kasper scorede 2 gange på frispark og satte FC Nordsjælland under et stort pres. En taktisk omrokering fra Bjarne Goldbæks side gav pludselig nye muligheder for FCN, og Demba Nyren kunne kort for halvleg score til 2-1.
Demba Nyrens mål viste sig at være altafgørende for kampen i 2. halvleg. FCN var blevet pumpet af selvtillid i halvlegen, og Demba Nyren kørte Viborg i sænk med hele 3 mål i 2. halvleg inden Kildentoft scorede til slutresultatet 2-5.
- Vi vinder på et fremragende comeback, og sikre os 3 meget vigtige point
FC Nordsjælland – Brøndby
11.11.2007
Der var lagt op til topbrag da nr. 2 og nr. 3 tørnede sammen på Farum Park. Og der var også underholdning for alle pengene da FC Nordsjælland besejrede Brøndby på en kold november dag.
Kampens første mål faldt allerede efter 12 minutter da den tidligere Brøndby-mand Mads Jørgensen flugtede bolden i nettet bag en chanceløs Stephan Andersen. Brøndby kom dog tilbage i kampen, og i det 27. minut udlignede Peter Madsen til 1-1.
I 2. halvleg satte FC Nordsjælland dog spurten ind, og 2 gange kunne den indskiftede Marcus pode trille bolden i Brøndby målet og sikre FCN de 3 point. Marcus Pode blev efter kampen hædret som kampens spiller efter hans flotte indsats i 2. halvleg.
- Både fansene, spillerene, bestyrelsen og jeg selv er utrolig glade for dette fantastiske resultat, der for alvor viser at vi er et tophold.
OB – FC Nordsjælland
24.11.2007
OB har endnu ikke rigtigt fået sat deres fodfæste i denne sæson. Og en lang række svingende resultater gør også at de må betegnes som denne sæsons elevatorhold.
OB har dog vundet deres seneste 2 opgør, håbet om en periode med gode resultater ser ud til endelig at blive hørt.
Det blev dog alligevel ikke til deres 3. sejr i træk da FC Nordsjælland gæstede Fionia Park. OB kom dog ellers stærkest fra start, og allerede efter 10 minutter scorede OB – Målet blev dog annulleret for offside.
20 minutter senere scorede OB igen, og denne gang på lovlig vis da Bechara tornede bolden i kassen.
I 2. halvleg fik FCN udlignet, da Marcus Pode fik prikket bolden over stregen efter noget klumpspil i feltet. De 2 hold måtte altså dele i aftens opgør, et resultat FCN nok vil være mest tilfredse med.
- Vi får et fint resultat med os fra Odense, så jeg er godt tilfreds
FC Nordsjælland – FC København
2.12.2007
FC København er inde i en fantastisk stime. Hvis man både tæller Royal League og Pokalen med, så har FCK ikke tabt i hele 14 kampe i træk. Sidst FCK tabte en kamp var den 26.8.2007 da netop dagens modstander FCN slog københavnerne med 2-0 i Parken.
Det var altså 2 hold med fantastisk selvtillid der skulle spille en kamp der kunne blive altafgørende for den resterende del af sæsonen. FCK ligger suverænt nummer et, med et forspring på 5 point til netop FCN. Og med en sejr i dag kan de komme 8 point foran, og så bør det ikke kunne gå galt for FCK. Det var derfor en top motiveret FC Nordsjælland der gik på banen foran små 10.000 tilskuere.
Men til stor ærgrelse for hjemmeholdet, så var det FCK der kom foran da deres 28. mio. kr. dyre indkøb Alexey Eremenko scorede på frispark. FCK’s føring holdte dog kun 4 minutter inden Demba Nyren brød igennem FCN’s forsvar og koldt sparkede forbi Jesper Christiansen til 1-1. Kampen endte i en af de mere underholdende uafgjorte slags. Og kampen om mesterskabet er dermed stadig åben når vi træder ind i 2008.
- Selvom jeg selvfølgelig havde håbet på en sejr, så er det utrolig vigtigt at vi ikke tabte idag.
-Skal beklage at der ikke er et SS af stillingen.. Glemte at tage et, og er siden da kommet nogle kampe ind i 2008. Så i må desværre vente lidt med en stillingen af tabellen.
AMRDK
Gæst
«
Svar #51:
30 Okt 2007, 13:29 »
Flot update GULDBRAND !
- Og jeg må altså sige !! .. Dine resultater er fantastiske !
Guldbrand
Gæst
«
Svar #52:
30 Okt 2007, 13:36 »
Citat af: AMRDK 30 Okt 2007, 13:29
Flot update GULDBRAND !
- Og jeg må altså sige !! .. Dine resultater er fantastiske !
Ja jeg klare mig nu rigtig godt mod de store hold.. Men det bliver en anden snak når de gælder de små.. Syntes jeg har alt for mange dumme pointtab til de små hold. F.eks. 2 gange imod Horsens... men ved heller ikke helt hvordan jeg skal gribe de kampe an.. Mod de store hold spiller jeg kontra fodbold, men mod de små bør jeg nok spille mere kontrollerende fodbld, men det virker ikke helt optimalt endnu...
Guldbrand
Gæst
Sv: #6 - FC Nordsjælland
«
Svar #53:
30 Okt 2007, 19:18 »
2008 - med vanskeligheder
Vi skriver nu 2008 i stedet for 2007, og i Nordsjælland håber man at man kan forsætte hvor man slap. Pt. Ligger man på 2. pladsen med 5 point op til FCK, dog har man Brøndby lige i røven på en.
Inden forårssæsonen begyndte fik man gennemført 2 handler. Andreas Dahl skifter til FC Nordsjælland på fri transfer fra Helsingborg – en handel der blev gennemført da Morten Wieghorst stadig var træner i klubben. Morten Wieghorst der i øvrigt er kommet sig over sin sygdom, men endnu ikke har fundet sig en ny klub.
FC Nordsjælland nåede også at skille sig af med Bajram Fetai. Et tilbud på 900.000kr + 20% af næste salg var nok til at FCN ville slippe ham. Fetai skifter til norske Bøde/Glimt der netop er rykket op i den bedste norske række igen.
Den nye sæson skulle i gang efter en lang række træningskampe som jeg ikke vil komme nærmere ind på. Og der ventede FC Nordsjælland en - på papiret - overkommelig periode, hvor de næste modstandere hedder AGF, Randers,
AGF – FC Nordsjælland
16.3.2008
Det startede godt, men endte i et mareridt for FC Nordsjælland i dagen kamp mod nedrykningsaspirant
erne fra Århus.
FCN kunne allerede efter blot 1 minut glæde sig over at Marcus Pode havde bragt dem i front på kampens første angreb. Og blot et kvarter senere måtte en AGF spiller se rødt, og AGF måtte spille med 10 mand resten af kampen. Det var Peter Graulund dog ligeglad med, for 4 minutter efter udvisningen udlignede han til 1-1.
FC Nordsjælland var naturligvis ikke tilfredse med det resultat, og alle offensive kort blev fundet frem for at jagte en scoring mere. Som kampen skred frem, lignede det at kampen skulle ende i en uafgjort, men ak nej. Inde i dommerens 4. minuts overtid clear AGF bolden fra eget felt, en bold der tilfældigvis ender i en kontra som AGF udnytter til fulde fem, og vinder kampen med ufortjent 2-1.
- Forfanden, andet er der vist ikke at sige om den kamp. Utroligt vi ikke kan gøre det bedre mod de ”små” hold.
FC Nordsjælland – Randers
20.3.2008
Det var vigtigt med en sejr over Randers. Et nederlag kunne blive starten på en mindre krise, mens en sejr ville kunne hjælpe os i bedre form igen. Og smilets gudinde havde valgt at kaste et smil på vej mod Nordsjælland. Efter blot 5 minutter må Ralf Pedersen forlade banen med en skade, noget der svækkede Randers markant. Og 3 minutter senere stod der 1-0 til FCN på et mål af Marcus Pode.
I 2. halvleg slukkede man reelt kampen da Mads Jørgensen scorede til 2-0 på et straffespark. Randers havde hverken kræfterne eller gejsten til at kæmpe sig tilbage i kampen. Og FCN kunne glæde sig over sejren.
- Vi vinder en meget vigtig kamp i dag, og jeg er meget tilfreds med indsatsen.
FC Nordsjælland – Horsens
5.4.2008
Der var gensyn med Horsens som må betegnes lidt som en af vores onde ånder. 2 gange har de formået at hente point imod os, men denne gang skulle det ikke lykkedes. Og det gjorde det heldigvis heller ikke. Demba Nyren og Marcus Pode sørgede for at vi kunne gå til pause med en 2-0 føring. I 2. halvleg fik Horsens dog reduceret ved Sebastian Andersen, men Mads Jørgensen og 2x Marcus Pode sikrede os en komfortabel 5-1 sejr.
- Ingen tvivl om at det var til stor glæde ar vi vandt over Horsens. Jeg havde lidt inden kampen frygtet endnu en kamp hvor vi ville tabe point imod dem. Men glædeligt med sejren og de 3 point.
Lyngby – FC Nordsjælland
9.4.2008
Efter 2 sejr i træk var glæden høj i FC Nordsjælland, men efter kampen mod Lyngby kom vi hurtigt ned på jorden igen. Hele 3-1 lød nederlaget til rivalerne fra Lyngby, et resultat der ikke faldt i god jord hos fansene. Kampen startede også utrolig dårligt, og Lyngby var efter bare 25 minutter foran med 2-0. Mads Thomson og Jesper Håkansson havde stået for Lyngbys 2 mål. Til trods for at være bagud med 2-0, så troede vi dog stadig på det, i hvert fald indtil det 25. minut da Thomas Rathe øgede til 3-0. Kampen var altså tabt for os, og nu handlede det bare om at formindske nederlaget for fansene og vores egen skyld. Vi formindskede det dog kun med et enkelt mål, et mål som Martin Bernburg stod for 20 minutter før slutfløjtet. Lyngby vinder altså kampen med 3-1, et meget skidt resultat for os.
- Det er pisseærgerligt med de mange point tab vi får mod hold vi burde slå, FCK er nu stukket fra os, og det ser nu ud til at de kommer til at genvinde mesterskabet suverænt.
Metsu1
Manager
Sv: #7 - FC Nordsjælland
«
Svar #54:
30 Okt 2007, 19:37 »
Super flot update
- ærgeligt at spillerne ikke kan finde gejsten, når I møder de "mindre" hold
Bliver I 2'er, er det da også et fantastisk resultat, men lad os håbe på en god slutspurt fra jeres side!
Guldbrand
Gæst
«
Svar #55:
30 Okt 2007, 19:56 »
Citat af: Metsu1 30 Okt 2007, 19:37
Super flot update
- ærgeligt at spillerne ikke kan finde gejsten, når I møder de "mindre" hold
Bliver I 2'er, er det da også et fantastisk resultat, men lad os håbe på en god slutspurt fra jeres side!
Jeg kan sige så meget at jeg netop har afsluttet sæsonen, og det blev saftsuseme en følselsmæssig hård kamp til sidst.. Der blev både jublet, hoppet og danset, men muren fik dog også nogle hårde slag.. tror endda at min ene finger er hævet lidt..
Men der går lige nogle updates før i finder ud af hvordan det hele endte...
JimmyGP
Manager
«
Svar #56:
30 Okt 2007, 20:17 »
Jeg håber der er endt nogle medaljer i Farum.. KUTGW..!
- Veni, vidi, vici -
Guldbrand
Gæst
«
Svar #57:
30 Okt 2007, 20:31 »
Der komer iøvrigt desværre nok ikke flere updates iaften, men derimod kan i nok godt forvente en imorgen ved 12-13 tiden.. Jeg har besluttet mig for at lave 2 updates istedet for at skulle lave 3 om resten af sæsonen.. Så den næste update kommer til at omhandle de næste 8 kampe, og så vil der til sidst komme en update om de sidste 3 kampe som blev afgørende for sæsonen.. Håber det er iorden med jer at jeg har valgt at gøre det sådan
Men glæd jer til imorgen.. Tror, satser og håber på at skrive færdig om sæsonen der
Metsu1
Manager
«
Svar #58:
30 Okt 2007, 20:46 »
Glæder mig meget til sidste del af sæsonen og jeg synes, det lugter af metal til Nordsjælland
Guldbrand
Gæst
«
Svar #59:
30 Okt 2007, 20:50 »
Citat af: Metsu1 30 Okt 2007, 20:46
Glæder mig meget til sidste del af sæsonen og jeg synes, det lugter af metal til Nordsjælland
Skal du ikke være alt for sikker på.. kan røbe at der er kommet lidt gummiben hos nogle af mine spillere..
Men mere vil jeg heller ikke afsløre nu
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »