home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 841 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - FC Nordsjælland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - FC Nordsjælland  (Læst 13368 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: #7 - FC Nordsjælland
« Svar #60: 31 Okt 2007, 10:01 »

Super super..... Du skriver godt, og jeg synes det er sjovt at læse, og det går jo godt Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Guldbrand
Gæst

Sv: #7 - FC Nordsjælland
« Svar #61: 31 Okt 2007, 12:21 »

FC Nordsjælland hænger på trods svingende resultater

Efter de list svingende resultater, fik man ende lidt gejst tilbage i holdet. Esbjerg var det første hold man stod over for, og til trods for at Esbjerg bragte sig selv i front tidligt  kampen, så lykkedes det alligevel at få alle 3 point med fra Esbjerg. Martin Bernburg og Marcus Pode stod for FCN’s 2 mål. Med til historien skal det også siges at Esbjerg fik
rødt kort 13 minutter før tid, og at Marcus Pode afgjorde kampen med 3 minutter igen. Så det var en lidt heldig sejr.

Allerede i næste runde kom vi på endnu en svær opgave, da vi mødte formstærke FC Midtjylland der for alvor er på vej til at trænge sig på i toppen. FCM kom både foran 1-0 og 2-1 i kampen. Men vi formåede at kæmpe os tilbage, og med 10 minutter tilbage af opgøret på SAS-Arena scorede Marcus Pode det afgørende mål til 2-3. Igen vinder vi en lidt heldig sejr, men også en meget vigtig af slagsen. Samtidigt burde sejren over FCM være nok til at holde dem fra os i kampen om bronzemedaljen.

SAS-Ligaen

Esbjerg                  1-2     FC Nordsjælland
FC Midtjylland        2-3     FC Nordsjælland
FC Nordsjælland    0-0     Viborg
Brøndby                 0-1     FC Nordsjælland
AAB                        0-2     FC Nordsjælland
FC Nordsjælland    0-0     OB
FC København       4-1     FC Nordsjælland
FC Nordsjælland    1-1     AGF

Hjemmekampen mod Viborg blev endnu en af de kampe der bevidste at vi ikke er gode nok mod de ”små” hold. Kampen endte 0-0 til vores store ærgrelse, men vi fik genoprejsning da både Brøndby og AAB blev besejret i de næste 2 kampe. Specielt sejren over Brøndby vækkede stor glæde, en kamp hvor Demba Nyren blev målscoreren og hvor Marcus Pode blev skadet og Ahmed så rødt. Brøndby var ualmindelig harmløse foran målet i den kamp, så det var relativt 3 nemme point at hente der.

Efter den eller meget gode periode, kom vi for alvor ind i problemer. Først fik vi 0-0 hjemme mod OB, inden vi måtte lide et 4-1 nederlag til FCK, hvor bla. Nordstrand var ond mod sine gamle holdkammerater. Nordstrand scorede 2 gange imod FCN, og det var selvom han kun fik en halv time på banen.
Det sidste stop i denne update var hjemme mod AGF. Jeg var naturligvis nervøs før kampen, da denne kamp gik ind under ”en nem kamp” og dem har vi jo som bekendt haft det meget svært med. Det blev dog også kun til et sølle point vi fik ud af kampen, og jeg måtte endnu engang konstater, at vi simpelthen ikke er gode nok i sådanne kampe.

- Vi ligger således nr. 3 med 3 kampe igen. Og med 4 point ned til AAB, så bør vi kunne holde dem fra os. Vores næste 3 kampe hedder Randers og Lyngby, inden vi til sidst tar imod AAB på hjemmebane. Vi håber dog at vi har afgjort det inden sidste spillerunde, så vi er fri for at komme ud for en sand gyserkamp.

Brøndby er nok højst sandsynligt stukket fra os, så det er kampen om 3. pladsen der nu tæller, og om der står Uefa Cup eller Euro Vase cuppen på programmet til næste sæson.

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: #8 - FC Nordsjælland
« Svar #62: 31 Okt 2007, 13:31 »

Surt du ikke når mesterskabet, men flot aligevel med 3.pladsen..... Men kunne være sjovt hvis du nåede 2.pladsen....

KUTGW

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #63: 31 Okt 2007, 13:45 »

Surt du ikke når mesterskabet, men flot aligevel med 3.pladsen..... Men kunne være sjovt hvis du nåede 2.pladsen....

KUTGW

Tja.. ingening er sikkert endnu. Hverken 2. eller 3. pladsen...  Ubeslutsom

Guldbrand
Gæst

« Svar #64: 31 Okt 2007, 15:40 »

Slutspurten – Ender FC Nordsjælland med medaljer ?

Med 3 kampe igen, og 4 point ned til AAB, så var troen på medaljer stor i FC Nordsjælland. Men det skyldes nok også at AAB’s næste kamp var ude mod FCK, en kamp hvor københavnerne kunne sikre sig DM guldet.
AAB formåede dog at spille 3-3 i Parken, og fik et vigtigt point. I Nordsjælland glædede man sig over det resultat, da man så med en sejr over Randers nærmest på forhånd havde sikret sig bronzemedaljen. Det endte dog desværre
ikke i en sejr over Randers – langt fra endda. Hele 5-1 blev man tæsket, og det var Bjarne Goldbæks største nederlag i spidsen for FC Nordsjælland. Søren Berg var FCN’s onde ånd i den kamp, og på blot 4 minutter havde han scoret 2 gange. FCN blev altså knust fra kampens start, og fik ikke et ben til jorden.

Det skulle der dog rettes op på imod Lyngby. En sejr ville reelt være nok for Nordsjællænderne, da man stadig havde et forspring på 3 point samt en bedre målscore på hele 10 mål end AAB. Og alt så dog også perfekt ud for FC Nordsjælland over rivalerne fra Lyngby. Marcus Pode havde scoret 2 gange i 1. halvleg inden Martin Bernburg efter en times spil scorede til 3-0 for hjemmeholdet. Lyngby fik dog reduceret ved Kim Aabech. Trods Lyngby scoringen så sejren stadig sikker ud. Lyngby var dog ikke færdige endnu. Først var det Mads Thomsen der scorede til 3-2 efter 86 minutter, og 2 minutter senere gik det da helt galt for FC Nordsjælland da Lyngby udlignede til 3-3 som blev kampens resultat. AAB vandt samtidigt 2-1 hjemme over Randers.

Kun et enkelt point var der imellem FCN og AAB da de i sidste runde tørnede sammen i kampen om Bronzemedalje, og billetten til Uefa Cuppen frem for Euro Vase Cuppen.
Det var en tydelig nervøs Bjarne Goldbæk der satte sig til rette i trænersædet op til kampen. Det var nu også forståeligt nok, først havde man tabt hele 5-1 mod Randers inden man smed en 3-0 føring over styr mod Lyngby.

Gyset gik for alvor igennem stadionet da Rade Prica sendte bolden i kassen efter et kvarters spil. Heldigvis blev målet annulleret for frispark, og man kunne igen trække vejret normalt.
Det var AAB der sad på det meste af kampens start. Men FC Nordsjælland fik stille og roligt kæmpet sig ind i kampen, og kunne gå til pause med 0-0.
I 2. halvleg var det FC Nordsjælland der kom bedst fra start og Thomas Kristensen kunne score for hjemmeholdet efter 50 minutter. Kun 7 minutter senere scorede Marcus Pode igen for hjemmeholdet til 2-0, og med en god halv time igen, skulle FCN bare forsvare føringen. AAB gjorde hvad de kunne for at komme tilbage i kampen, men det lykkedes dem ikke og FC Nordsjælland kunne fortjent hænge Bronzemedaljerne rundt om nakken efter kampen.

JimmyGP
Manager

Sv: #9 - FC Nordsjælland
« Svar #65: 31 Okt 2007, 16:36 »

Tillykke med bronce-medaljerne selvom du havde fortjent sølv.. Du skriver godt og jeg glæder mig til at til at se FCN ude i Europa.. Håber det går bedre for dig end det gjorde for Farum i 2003 ..

- Veni, vidi, vici -

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 31 Okt 2007, 16:40 »

Flot med medaljer Opstemt

GF <3

Guldbrand
Gæst

« Svar #67: 31 Okt 2007, 19:00 »

Rundt omkring i Europa

Den danske SAS-Liga er afsluttet, men det er også mange andre europæiske liga’er også. Jeg har derfor tænkt mig at tage jer på en rundtur rundt omkring i Europa, for at se hvordan det er gået i de største af dem. Vi vil naturligvis også komme et smut forbi Uefa Cuppen, og Champions League. Til sidst, men ikke mindst, så er EM i Østrig og Schweiz netop afsluttet, så den skal vi også et smut forbi.

Danmark:
Som i jo nok ved på forhånd så genvandt FCK det danske mesterskab med Brøndby som runner up. Nedrykkerne blev AGF og Horsens, mens vi får gensyn med Silkeborg og Vejle som blev de 2 oprykkere foran SønderjyskE. Pokal Vinderne blev FC Midtjylland der vandt over FCK i finalen med 1-0.
I Royal League blev det endnu engang til dansk triumf da AAB i finalen besejrede norske Brann med 2-1.

Sverige:
I Sverige vandt Elfsborg mesterskabet for 2. år i træk mens AIK vandt pokal efter en 2-1 sejr over Göteborg.
Brommapojkarma blev rets nedrykker.

Norge:
Fredrikstad vandt deres første mesterskab siden 1961, med en enkelt point foran Brann, der netop tog pokal titlen i stedet for.
Aalesund, Lyn Oslo og Strømgodset blev de 3 nedrykkere.   

Skotland:
Som ventet blev det til en hård kamp mellem Glasgow Rangers og Celtic om mesterskabet. En kamp Glasgow Rangers vandt med 2 point ned til Celtic.
Celtic kan så glæde sig over at de vandt de 2 Cup turneringer.
Nedrykkerne fra den skotske Premier League blev Gretna.

England:

Chelsea tog Premier League titlen i suveræn stil. Nr. 2 Liverpool havde hele 14 point op til London klubben. nr. 3 blev Arsenal, nr. 4 Blackburn og nr. 5 Manchester United
Nedrykkerne blev Bolton, Birmingham og Fulham, mens oprykkerne er West Brom, Charlton og Burnley.

FA. Cuppen blev vundet af Newcastle, mens Manchester United vandt Liga Cuppen.

Tyskland:
Werder Bremen endte som tyske mestre 1 point foran Bayern, mens Dortmund kom haltende bagefter på 3. pladsen med hele 14 point efter. Dortmund sluttede som 3’er. Til trods for at både Stuttgart og Nürnberg havde samme antal point (55). Dortmund havde dog en bedre målscore end de andre.
Nedrykkerne blev Karlsruhe, Duisburg og Bielefeld, mens oprykkerne er Köln, Aachen og Gladbach.

De 2 tyske pokalturneringer blev vundet af henholdsvis Werder Bremen og Stuttgart.

Frankrig:

Lyon viste endnu engang for stærke de er ved at hjemtage både det franske mesterskab, men også Champions Trophy og Coupe de la Lique. Mens Marsielle vandt French Cup.

Nedrykkerne fra den franske liga blev Caen, Strasbourg og Nancy mens Nantes, Seden og Stade de Reims rykkede op.

Holland:

Det blev noget overraskende Heerenveen der vandt det hollandske mesterskab foran Feyenood, PSV og Ajax. Nedrykkeren blev VVV-Venlo, mens PSV vandt pokalturneringen med 1-0 over Ajax.

Spanien:
Det blev Real Madrid der tog det spanske mesterskab foran Barceloan, Valencia og Sevilla. Michael Laudrup og Getafe endte på 13. pladsen mens Levante, Valladolid og Almeria rykkede ned.
Den spanske cup blev vundet af Zaragoza

Italien:
Inter Milan vandt i suveræn stil Serie A med hele 94 point. Nr.2 AC Milan fik 71 point mens Roma ”kun” fik 64 point.
De 3 nedrykkere blev Siena, Parma og Catania mens oprykkerne er Chievo, Brescia og Vicenza.
AC Milan vandt den italienske pokalturnering, mens Inter tog Super cuppen.

Uefa Cuppen:

Valencia endte som Uefa Cup vindere efter en finale sejr over Celtic på 1-0. Inden da have Valencia slået Bolton ud i 2. knockout runde, Arsenal ud i kvartfinalen, og Tottenham i semifinalen. Altså 3 engelske hold blev besejret på vejen til finalen.

Champions League:

Det blev Manchester United der til sidst kunne kåre sig som Champions League mestre. I 1. knockout runde slog man Werder Bremen med 3-0 inden man på udebane mål sikrede sig en sejr over Porto. I Semi finalen blev Inter slået med sammenlagt 6-4 inden man slog Roma med 3-2 i finalen foran 84744 tilskuere på Luzhniki i Moskva.

Europa Mesterskaberne i Østrig/ Schweiz:
Spanien gik hele vejen ved dette års EM. I gruppespillet kom de i gruppe med værterne Schweiz, Rumænien og Portugal. Alle 3 hold blev der besejret og man var dermed klar til kvartfinalen hvor Tjekkiet blev besejret med 2-0. I Semi-finalen blev Tyskland slået med 1-0. Og i Finalen stod man over for formstærke Frankrig der blandt andet havde slået Kroatien med 5-1 i kvartfinalen.
Spanien vandt dog finalen med 2-1. Davis Villa og Joaquin stod for Spaniens 2 mål.

Hvis i ønsker at høre mestrene fra en af de liga'er jeg ikke har nævt, eller om hvordan en af jeres favorit hold har klaret sig, så bare skriv det, og så vil jeg undersøge det for jer..  Thumbs Up
-Ønsker i SS, så skal i ogs bare sige til.

PS. Håber i nyder bloggen   Wink
« Seneste Redigering: 31 Okt 2007, 19:04 af Guldbrand » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #68: 31 Okt 2007, 19:03 »

Italien:
Inter Milan vandt i suveræn stil Serie A med hele 94 point. Nr.2 AC Milan fik 71 point mens ”kun” fik 64 point.

Hvem fik 'kun' 64 point? Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #69: 31 Okt 2007, 19:04 »

Hvem fik 'kun' 64 point? Smiley

Hehe, hovsa...  Men det er Roma, og det er også blevet rettet nu..   Thumbs Up

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: #10 - FC Nordsjælland
« Svar #70: 31 Okt 2007, 20:25 »

Tillykke med medaljerne først og fremmest. Dernæst vil jeg sige det har været spændende indtilvidere...

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Guldbrand
Gæst

Sv: #10 - FC Nordsjælland
« Svar #71: 01 Nov 2007, 13:49 »

Bloggen lukker

Jeg må desværre opgive at forsætte på bloggen. Som skrevet i indledningen, så er jeg netop begyndt på mit afgangs projekt som Teknisk Designer, og allerede her på første dagen af projektet er jeg kommet i tidsmæssige problemer. Mit projekt er desværre langt mere kompliceret end jeg lige umiddelbart troede, og jeg tror derfor ikke at jeg både har tid til rapport skrivning, FM og blog skrivning på en gang. Ellers ville det nok blive noget med 1 update om ugen, og det er jeg ikke selv interesseret i..   Forlegen

Jeg håber at i har nydt bloggen så længe den varende, og hvem ved, måske starter jeg en ny når jeg om 5 uger (D. 6 december) er færdig med projektet...

MisterFCK
Gæst

Sv: Lukket - FC Nordsjælland
« Svar #72: 01 Nov 2007, 13:54 »

Du kan vel bare sætte bloggen på pause og begynde igen når du får tid Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #73: 01 Nov 2007, 14:10 »

Du kan vel bare sætte bloggen på pause og begynde igen når du får tid Smiley

Havde jeg også tænkt på.. Men syntes at en pause på 5 uger er for lang tid.. Og vil også gerne selv spille videre på spillet i melemtiden..  Så tror bare det bliver for bøvlet..

Metsu1
Manager

« Svar #74: 01 Nov 2007, 14:13 »

Stort tillykke med medaljerne, stor bedrift allerede i første sæson.

Ærgeligt, at du lukker bloggen, du kunne måske lave et kort resume på den del, du når at spille i de næste 5 uger og så starte bloggen op på fuld skrue, når tiden tillader det  Wink

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010