home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1025 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448944 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3420: 11 Okt 2008, 19:34 »

Oh nej, nu er det min tur til at spørge til råds. Jeg aner overhovedet ikke hvem jeg skal være, så kom med lidt support og forklaringer, så jeg kan komme i gang igen i den vituelle verden!  Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Åben for det meste pånær low leagues.
Werder Bremen - Hælp Werder med, at tage de sidste skridt op i den absolutte top! De har et kæmpe potentiale. En god økonomi, et godt stadion samt nogle gode spillere. De ligger altid lige under 1.-pladsen. Giv dem det tyske mesterskab, og sæt Bayern af i magtfaktor-kampen. En spændende udfordring, som jeg selv flere gange har tænkt på, at prøve.

Ajax Amsterdam - Verdens talentfabrik! Nok én af de klubber i verden med flest talenter. De har masser af dem. Bliv ved med at producere talenter - det giver en rigtig god økonomi, som du så kan bruge på endnu bedre talenter. En rigtig god udfordring. Sæt dig evt. nogle mål. Kan ligne noget af det her:
  • Max gennemsnitsalder på 22
  • Få saldoen op på              kr..
osv..
 
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3421: 11 Okt 2008, 20:15 »

Werder Bremen - Hælp Werder med, at tage de sidste skridt op i den absolutte top! De har et kæmpe potentiale. En god økonomi, et godt stadion samt nogle gode spillere. De ligger altid lige under 1.-pladsen. Giv dem det tyske mesterskab, og sæt Bayern af i magtfaktor-kampen. En spændende udfordring, som jeg selv flere gange har tænkt på, at prøve.

Ajax Amsterdam - Verdens talentfabrik! Nok én af de klubber i verden med flest talenter. De har masser af dem. Bliv ved med at producere talenter - det giver en rigtig god økonomi, som du så kan bruge på endnu bedre talenter. En rigtig god udfordring. Sæt dig evt. nogle mål. Kan ligne noget af det her:
  • Max gennemsnitsalder på 22
  • Få saldoen op på              kr..
osv..
 
Jeg holder de 3 klubber åbne og venter gerne på flere bud så jeg til sidst kan skære lidt ned og vælge et hold.
Jeg takker hidtil for de 3 forslag!  Thumbs Up Det er præcist sådan nogen beskrivelser jeg vil have om holdene der kan være med til at løfte interessen for holdet.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3422: 11 Okt 2008, 20:26 »

Jeg vil også gerne anbefale Manchester City. De har en syg økonomi og du får ikke under 350 mio at købe ind for. få dem med i CL som de jo har spillerne/pengene til Thumbs Up
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3423: 11 Okt 2008, 20:38 »

Har et hurtigt spørgsmål. Bliver mit spil hurtigere af at loade spillere fra lande, og fravælge et par ligaer? Eller forbliver det samme.
Tænker mere på hvis jeg har planer om at spille med et hold igennem flere sæsoner, så behøver jeg jo nødvendigvis ikke så mange ligaer med i mit game.

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3424: 11 Okt 2008, 20:47 »

Bare tag f.eks. den bedste liga fra England, Spanien og Italien, og så kun loade spillere fra de største fodboldnationer. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3425: 11 Okt 2008, 20:57 »

Bare tag f.eks. den bedste liga fra England, Spanien og Italien, og så kun loade spillere fra de største fodboldnationer. Smiley
Takker for svaret!  Cool
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3426: 12 Okt 2008, 19:36 »

Hej

Jeg har et stort problem for tiden, jeg løber alt for hurtigt træt i mine spil, så jeg ville høre om i kunne anbefale nogle klubber?
Her er kravene:

-Det må ikke være en storklub, som forlanger at jeg vinder mesterskabet eller blander mig i topstriden i første sæson.
-Pengene skal være i orden og have nogle penge at købe for.
-Det er ikke et decideret krav, men klubbens unge spillere må meget gerne have potientale
-Klubben SKAL være fra Europa
« Seneste Redigering: 12 Okt 2008, 19:40 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3427: 12 Okt 2008, 19:50 »

Man City.. De har mange penge og et okay godt hold .. Ungdomsspillerne er  også ganske udemærkede ..
Aston Villa... De har penge og et godt hold..
Portsmouth ... deres ungdomsspillere er ikke helt så gode..
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3428: 12 Okt 2008, 19:59 »

Man City.. De har mange penge og et okay godt hold .. Ungdomsspillerne er  også ganske udemærkede ..
Aston Villa... De har penge og et godt hold..
Portsmouth ... deres ungdomsspillere er ikke helt så gode..


Okay tak for dit svar, vil lige prøve og tjekke holdene igennem  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3429: 12 Okt 2008, 20:01 »

jeg kører også skide hurtigt træt i mine spil så vil også gerne have nogle forslag

krav:
- Holdet skal have 150 mio+ at købe for
- Det  skal have nogle gode spiller fra starten og helst være med i uefa cuppen eller champions league
- Holdet skal IKKE være man city
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3430: 12 Okt 2008, 20:04 »

jeg kører også skide hurtigt træt i mine spil så vil også gerne have nogle forslag

krav:
- Holdet skal have 150 mio+ at købe for
- Det  skal have nogle gode spiller fra starten og helst være med i uefa cuppen eller champions league
- Holdet skal IKKE være man city


Lyon, Marsille, Newcastle, Aston Villa, Juventus
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3431: 12 Okt 2008, 20:06 »

Hvem skal jeg være?

Lidt udfordring.
Men må gerne spille i landets bedste række.
Og have lidt penge.
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3432: 12 Okt 2008, 20:07 »

Jeg vil da bare lige nævne for sjov skyld at det ikke blev nogen af de hold i nævnte i gåraftes til mig. Istedet prøvede jeg det aldrende AC Milan hold, og har endelig fundet et hold jeg ikke er gået død i indtil videre. Kan varmt anbefale dem, specielt fordi det er skægt at indfører et generations skifte over længere tid.

Opstemt Wink
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3433: 12 Okt 2008, 20:09 »

jeg kører også skide hurtigt træt i mine spil så vil også gerne have nogle forslag

krav:
- Holdet skal have 150 mio+ at købe for
- Det  skal have nogle gode spiller fra starten og helst være med i uefa cuppen eller champions league
- Holdet skal IKKE være man city


At. Madrid (har dog ikke 150 mio at købe for) men stadig et spændende og rigtigt godt hold..
Valencia (har heller ik 150 mio) .. kan du dog let skaffe til dem
Igen er portsmouth en mulighed.. du tjener kassen med dem.. var dem i et spil hvor jeg sluttede 4'er i PL i min første sæson.. så havde jeg lige 500 mio + at købe for.. skabte et rigtigt godt hold med dem..
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3434: 12 Okt 2008, 21:06 »

Man City.. De har mange penge og et okay godt hold .. Ungdomsspillerne er  også ganske udemærkede ..
Aston Villa... De har penge og et godt hold..
Portsmouth ... deres ungdomsspillere er ikke helt så gode..


Det blev Villa.... Opstemt Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010