home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448926 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3405: 10 Okt 2008, 14:50 »

Kroatien
Logged

,,

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3406: 10 Okt 2008, 14:57 »

Og Kroatien bliver det WinkPeace
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3407: 11 Okt 2008, 12:45 »

HVEM SKAL JEG VÆRE?!
Jeg må ærligt indrømme, at jeg er en smule deprimeret. Jeg har startet to spil op i dag, et med Heart of Midlothian og et med AC Horsens - ingen af dem har fanget mig. Jeg kan simpelthen ikke finde et hold jeg vil være, lysten til Football Manager er der, men holdet er ikke fundet endnu.

Der skal også snart skrives en blog fra min hånd af, og det er oplagt at starte sådan en op i en ferie, hvor man har massere af tid til at få sat skibet ordentlig i søen. Jeg har overhovedet ingen anelse om hvilket jeg kunne tænke mig at være, for jeg har bare lyst til at blive fanget af et-eller-andet.

Jeg vil sætte nogle små regler op, da der simpelthen er nogle ting jeg ikke gider mere i Football Manager 08.
HOLDET SKAL SPILLE I DEN BEDSTE RÆKKE
HOLDET SKAL HAVE EN FIN ØKONOMI, MINIMUM 50 MIO. TIL INDKØB
HOLDET SKAL IKKE VÆRE FRA ITALIEN, TYSKLAND ELLER SPANIEN
HOLDET SKAL GERNE HAVE EN RIMELIG STOR STADION, MINIMUM 20.000 PLADSER
HOLDET SKAL HELST VÆRE KVALIFICERET TIL NOGET UDE I EUROPA, MEN GØR INTET HVIS DET IKKE ER.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3408: 11 Okt 2008, 12:47 »

PSV, Ajax, Lyon eller Marseille?
Logged


Arsenal Football Club


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3409: 11 Okt 2008, 12:50 »

Cesc: Manchester City. Er dem selv lige nu. De spiller i den bedste række, de er fra England, de har 600-700 mio at købe ind for, de har et stort stadion (mit er ved at blive udbygget med 12000 siddepladser efter første sæson) og de er i EUFA cuppen.
Placeringer med dem:
Premier League: 3
Carling cup: tabte i finale
FA cup: Ude i fjerde runde (nederlag på udebane til United)
UEFA cuppen: Vandt jeg
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3410: 11 Okt 2008, 12:51 »

Feyenoord passer fint ind i den beskrivelse. Samtidig er de jo blevet overhalet af bl.a. AZ, hvorfor det ikke bliver helt nemt at tage guldet fra start..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3411: 11 Okt 2008, 12:57 »

HVEM SKAL JEG VÆRE?!
Jeg må ærligt indrømme, at jeg er en smule deprimeret. Jeg har startet to spil op i dag, et med Heart of Midlothian og et med AC Horsens - ingen af dem har fanget mig. Jeg kan simpelthen ikke finde et hold jeg vil være, lysten til Football Manager er der, men holdet er ikke fundet endnu.

Der skal også snart skrives en blog fra min hånd af, og det er oplagt at starte sådan en op i en ferie, hvor man har massere af tid til at få sat skibet ordentlig i søen. Jeg har overhovedet ingen anelse om hvilket jeg kunne tænke mig at være, for jeg har bare lyst til at blive fanget af et-eller-andet.

Jeg vil sætte nogle små regler op, da der simpelthen er nogle ting jeg ikke gider mere i Football Manager 08.
HOLDET SKAL SPILLE I DEN BEDSTE RÆKKE
HOLDET SKAL HAVE EN FIN ØKONOMI, MINIMUM 50 MIO. TIL INDKØB
HOLDET SKAL IKKE VÆRE FRA ITALIEN, TYSKLAND ELLER SPANIEN
HOLDET SKAL GERNE HAVE EN RIMELIG STOR STADION, MINIMUM 20.000 PLADSER
HOLDET SKAL HELST VÆRE KVALIFICERET TIL NOGET UDE I EUROPA, MEN GØR INTET HVIS DET IKKE ER.


Du plejer ellers ikke at være meget for folk, der søger en klub til en blog:)

Var det ikke noget med, at man selv skulle have lyst?

Anyway, så synes jeg at din klub lyder som Everton eller City. Ganske interessante klubber, men City er nok lige en tand for lette til dig!

Held og lykke
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3412: 11 Okt 2008, 12:59 »

Tror ikke at han vil være andre PL-hold end Arsenal. Sådan har jeg det i hvert fald!
Logged


Arsenal Football Club


ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3413: 11 Okt 2008, 13:22 »

Marseille ?
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3414: 11 Okt 2008, 19:06 »

Oh nej, nu er det min tur til at spørge til råds. Jeg aner overhovedet ikke hvem jeg skal være, så kom med lidt support og forklaringer, så jeg kan komme i gang igen i den vituelle verden!  Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Åben for det meste pånær low leagues.
Logged

Nøstved-fan
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3415: 11 Okt 2008, 19:08 »

Oh nej, nu er det min tur til at spørge til råds. Jeg aner overhovedet ikke hvem jeg skal være, så kom med lidt support og forklaringer, så jeg kan komme i gang igen i den vituelle verden!  Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Åben for det meste pånær low leagues.
Skriv lidt krav, ellers er det helt umuligt komme med gode forslag  Smiley
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3416: 11 Okt 2008, 19:17 »

Skriv lidt krav, ellers er det helt umuligt komme med gode forslag  Smiley
Som nævnt er jeg åben for det meste som jeg skriver. Så har ikke noget særlig krav.
Det eneste kunne være at holdet skulle have et stadion der er større end 25,000.

 Opstemt Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3417: 11 Okt 2008, 19:22 »

Napoli..Eller Roma måske, nu når du er fan af dem.
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3418: 11 Okt 2008, 19:24 »

Napoli..Eller Roma måske, nu når du er fan af dem.
Jeg har/stadig gang i et spil med Roma som er lagt lidt på hylden pt. Men Napoli lyder spændende. Hvad har de af talenter, penge, osv?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3419: 11 Okt 2008, 19:28 »

Jeg har/stadig gang i et spil med Roma som er lagt lidt på hylden pt. Men Napoli lyder spændende. Hvad har de af talenter, penge, osv?
Jeg har aldrig selv spillet med dem, men de har et rimeligt stort stadion, hvor pengene fosser ind. Økonomien ved jeg ikke helt, men den skulle være udemærket har jeg hørt.

Truppen er rigtig god. Kaptajn Cannavaro (Lillebror til Fabio) styrer forsvaret ved siden af store og stærke Rinaudo og unge og meget talentfulde Santacroce. Der er også "Den nye Pirlo" på den defensive midt; Marek Hamsik som er god at holde på, mens man finder den dygtige argentiner Ezequiel Lavezzi i front. Prøv holdet. Det ser stærkt ud. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010