home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1015 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449756 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3210: 13 Sep 2008, 19:39 »

Værløse, Ab70, Oxford, Orlando Pirates.

Vil ikke have svar, hvor der bare står et navn, der skal forklaring og sådan noget med, da det giver lysten. Håber folk vil tage sig tid, til at hjælpe en dreng på bar bund. Jeg ved virkelig ikke, hvilket hold der skal spilles med, men ved, der kommer en blog om holdet.

Wink

Det kunne være spænende med et landshold udenfor den europæiske grænse, specialt nu hvor du vil lave en blog om det. Det australske og amerikanske har begge rigtig spænende trupper, både til her og nu og til fremtiden, ihf. det amerikanske. Skal det være klubhold kunne et hold i en af nævnte nationer være spænende, at høre om, blandet andet fordi der er en masse regler.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3211: 13 Sep 2008, 19:50 »

Wink

Det kunne være spænende med et landshold udenfor den europæiske grænse, specialt nu hvor du vil lave en blog om det. Det australske og amerikanske har begge rigtig spænende trupper, både til her og nu og til fremtiden, ihf. det amerikanske. Skal det være klubhold kunne et hold i en af nævnte nationer være spænende, at høre om, blandet andet fordi der er en masse regler.

Doh'

Afrika er et spændende land, som har mange talenter. Jeg er faldet for orlando Pirates, da jeg har vundet alt. UNDTAGEN verdens mesterskaberne i klubfodbold(nummer 3 i anden sæson).

Ab70, de er en kæmpe udfordring med en dårlig økonimi. De er desuden blevet kaldt Danmarks dårligste hold.

Værløse er også en stor udfordring, som har brug for hjælp.

Oxford var et af de store hold i england tilbage i årtudsindeskiftet, som har et stort stadium. De har brug for at komme ud af den dårlig stime, og komme tilbage til toppen.

Bare lige hurtigt.
Logged

Fækalier
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3212: 13 Sep 2008, 19:50 »

Tja, Zone. Ved ikke helt om jeg vil være landshold, hvis jeg skal være et landshold, skal det klart være det skotske. Måske et spil i Skotland kunne være en idé? Partizan måske også? Eller en blog omkring talentarbejdet i en lille klub?

Håber på fleres hjælp!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3213: 13 Sep 2008, 20:04 »

Ab70, de er en kæmpe udfordring med en dårlig økonimi. De er desuden blevet kaldt Danmarks dårligste hold.

Det var tilbage i 72, de blev det. Det var Se & Hør som fik AB 70 og Buerup, et hold fra vestsjælland, til at møde hinanden. Buerup vandt 3-1. Bare lidt 'story. Btw så var ca. 30 sekunder fra at kunne overleve i 2. division..
Deres offensiv med Daniel Jønsson og Dennis Petersen er dog konge irl. :-)

Tja, Zone. Ved ikke helt om jeg vil være landshold, hvis jeg skal være et landshold, skal det klart være det skotske. Måske et spil i Skotland kunne være en idé? Partizan måske også? Eller en blog omkring talentarbejdet i en lille klub?

Håber på fleres hjælp!

Det skotske landshold kunne også være spænende, at høre om. Ellers et hold fra den næstbedste række fra en valgfri nation er altid spænende.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3214: 13 Sep 2008, 20:31 »

Jeg vil gerne være et europæisk land med potentiale, både talentmæssigt og til at komme til de store tuneringer Peace
Helst ikke et som Italien, Spanien eller Frankrig Wink
Tyskland har mange unge spillere med stort potentiale. Det eneste der halter lidt er målmandsposten også alligevel ikke får Neuer bliver klasse. Portugal med Christina i spidsen er også et rigtigt godt hold, hvor målmanden dog er langt under de resterende spilleres klasse. Rusland har jo også flere gode unge spillere. Smiley
Logged

Fækalier
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3215: 13 Sep 2008, 21:23 »

Har oprettet to spil, men de har ikke fanget mig.

Håber endnu engang, at folk kan hjælpe mig!

Jeg må sgu' selv indrømme, at jeg har fået lidt svært ved at finde det rigtige hold i Football Manager. Jeg ved ikke, hvem der skal fange mig, for ved lysten til FM er der. Vil hellere end gerne spille, men starter alt for mange nye spil op, pga. forskellige ting.

Mine fødder har nærmest været alle steder på denne store jord, har spillet i de fleste ligaer og opnået succes utallige gange. Ved bare ikke hvorhenne, jeg skal finde glæden ved Football Manager igen.

Vil ikke have svar, hvor der bare står et navn, der skal forklaring og sådan noget med, da det giver lysten. Håber folk vil tage sig tid, til at hjælpe en dreng på bar bund. Jeg ved virkelig ikke, hvilket hold der skal spilles med, men ved, der kommer en blog om holdet.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3216: 13 Sep 2008, 21:51 »

Til Fækalier:

Vil anbefale at prøve dig ad i nordirsk fodbold, og rejse et imperium.

Linfield (eller andre nordirske klubber):
Et irsk tophold, som er mestre i Nordirland. De har dog ikke den videre gode trup, og faktisk er hele landets fodboldside en af de dårligste i UK. Vend om på dette, og via køb af irere så skab et bedre irsk ry rundt i Europa. Sørg for, at slå diverse engelske klubber på din vej, så du kan føre Nordirland til tronen i UK og i verden. Andre klubber kan også vælges i Nordirland, men denne ses som den, hvor der er bedst muligheder. En anden sjov ting, som du kan gøre, er at føre status for klubben(Ligesom KongFjong i hans blog), og derved se, hvor meget du forbedrer dig som manager, og du forbedrer holdet.

Det er disse slags spil, man lærer af, og ville være en god måde at træde ind i FM 2009 på.
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3217: 14 Sep 2008, 17:18 »

Jeg søger en ny udfordring, eftersom jeg er gået noget død i mit nuværende spil.

Krav lyder som følgende:
Helst spillere til en 4-3-3 formation.
En stærk defensiv er et must!
Gerne en masse gode unge spillere, og en god ungdoms afdeling.

De have en medieprognose på 3-7 hvis vi snakker de helt store ligaer.
Ellers 1-5 hvis det er nogle mindre af slagsen.

På forhånd, mange tak for hjælpen! Wink
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 17:23 af Hnansen » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3218: 14 Sep 2008, 19:53 »

Tror at Udinese er værd at oveveje, samt Valencia hvor du så dog nok skulle spille en 4-3-2-1. Newcastle står vist også rimeligt defensivt, omend du så nok skal investere i endnu en angriber.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3219: 15 Sep 2008, 16:35 »

Krookdale:
Tak for budene, Valencia har jeg haft et spil med, for kort tid siden. Og Udinese og Newcastle siger mig ikke det store.

Er åben overfor andre bud Smiley
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3220: 15 Sep 2008, 18:37 »

Man City, tror jeg kan stille op med en 4-3-3 Wink
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3221: 15 Sep 2008, 19:00 »

Jeg søger en ny udfordring, eftersom jeg er gået noget død i mit nuværende spil.

Krav lyder som følgende:
Helst spillere til en 4-3-3 formation.
En stærk defensiv er et must!
Gerne en masse gode unge spillere, og en god ungdoms afdeling.

De have en medieprognose på 3-7 hvis vi snakker de helt store ligaer.
Ellers 1-5 hvis det er nogle mindre af slagsen.

På forhånd, mange tak for hjælpen! Wink

Et hold som arsenal ser jeg som en oplagt mulighed, de har spillerne til at spille 4-3-3 plus du får en god sjat penge til at investere i en til to super spillere, og de har også en rigtig god ungdoms afdeling. og en stærk defensiv.
Logged

Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3222: 16 Sep 2008, 18:43 »

Endnu en gang, tak for budene Smiley

Jeg ville dog foretrække en klub, som ikke kan tiltrække de bedste spillere fra starten af, hvor omdøbbet først skal ombygges.
Helst udenfor England
Logged

emiloffersen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3223: 17 Sep 2008, 14:18 »

Nogen der har prøvet at starte med Genoa? de har jo hentet nogle interessante spillere som f.eks. Milito.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3224: 17 Sep 2008, 14:29 »

Endnu en gang, tak for budene Smiley

Jeg ville dog foretrække en klub, som ikke kan tiltrække de bedste spillere fra starten af, hvor omdøbbet først skal ombygges.
Helst udenfor England

Schalke, Barca, Atletico, Juventus, Roma og Brøndby fungere alle fint med den formation Smiley
Logged

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010