home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449738 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3195: 12 Sep 2008, 23:15 »

Ellers så lad være med at fokusere så langsigtet, tag et hold som Valencia, Fiorentina eller City, og se om du kan få dem op og vinde deres hjemlige liga + CHL i løbet af en 2-3 sæsoner. Er selv igang med et Valencia spil (klart mit favorit hold i FM), og med gode indkøb burde det være muligt at tage en treble i 3. sæson, 2. sæson hvis du er hardcore. Du får en udfordring, samtidig med at du har mulighed for at arbejde med nogle af spillets bedste spillere og dine indkøb er ekstremt vigtige.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2008, 23:17 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

hamdenrare
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3196: 12 Sep 2008, 23:36 »

Enig med KrookDale. Valencia er en spændende udfordring.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3197: 12 Sep 2008, 23:40 »

Jeg vil gerne være et landshold i Europa. Har tidligere haft stor succes med Frankrig, så de er favorit indtil videre.
X-tra krav: skal være et landshold med kvaliteter til at komme med til EM Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3198: 12 Sep 2008, 23:43 »

Hmm. Spændende med Valencia, Fiorentina og City..
Men problemet er bare, at jeg har en city karriere, og har haft med Valencia og Fiorentina! Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3199: 12 Sep 2008, 23:53 »

Det Valencia spil jeg kører pt. er mit andet, og blev overrasket over hvor meget spillet har grebet mig selvom jeg har prøvet dem en gang før, kan ikke huske at jeg har været så hooked på FM siden jeg startede med at spille. Jeg besluttede mig bare for at gøre så meget som muligt anderledes. Beholde så mange af de originale spillere som muligt, gå efter at signe spanske spillere, og at få så meget ud af hver eneste krone på transfer/lønbudgettet som overhovedet muligt, for det er ikke nemt at blive bedre end Barcelona og Real, der har gode spillere på alle pladser og milliarder at købe for.

At jeg har haft et godt game er jo langtfra garanti for at du får det selvfølgelig. Ellers kan jeg anbefale at bladre et par sider tilbage i tråden, hvor en gut anbefalede at spille Roma, kun med italienske spillere. Synes det så ekstremt spændende ud. Du kan jo også overveje at spille med fantasyspillere, eller at tage et kik på Cesc's Spartak Moskva guide.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3200: 12 Sep 2008, 23:56 »

Det Valencia spil jeg kører pt. er mit andet, og blev overrasket over hvor meget spillet har grebet mig selvom jeg har prøvet dem en gang før, kan ikke huske at jeg har været så hooked på FM siden jeg startede med at spille. Jeg besluttede mig bare for at gøre så meget som muligt anderledes. Beholde så mange af de originale spillere som muligt, gå efter at signe spanske spillere, og at få så meget ud af hver eneste krone på transfer/lønbudgettet som overhovedet muligt, for det er ikke nemt at blive bedre end Barcelona og Real, der har gode spillere på alle pladser og milliarder at købe for.

At jeg har haft et godt game er jo langtfra garanti for at du får det selvfølgelig. Ellers kan jeg anbefale at bladre et par sider tilbage i tråden, hvor en gut anbefalede at spille Roma, kun med italienske spillere. Synes det så ekstremt spændende ud. Du kan jo også overveje at spille med fantasyspillere, eller at tage et kik på Cesc's Spartak Moskva guide.
Jeg vil klart anbefale det såkaldte Roma spil. Jeg er selv igang, og har nu næsten færdig spillet første sæson og har handlet et par af de interessante typer spiller ind fra den liste der blev lavet. God underholdnings værdi også er der jo et kæmpe potentiale i AS Roma!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3201: 13 Sep 2008, 15:57 »

Hvem skal jeg være?

Jeg vil gerne være et hold, som godt kan blande sig i topstriden, og de skal spille offensiv fodbold, vil ikke i nærheden af det der devensive fodbold. Det skal helst være i et af de store lande. Men det må også være i skandinavien eller østeuropa.

Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3202: 13 Sep 2008, 18:13 »

Man. City
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3203: 13 Sep 2008, 18:21 »

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3204: 13 Sep 2008, 18:27 »

Hvem skal jeg være?

Jeg vil gerne være et hold, som godt kan blande sig i topstriden, og de skal spille offensiv fodbold, vil ikke i nærheden af det der devensive fodbold. Det skal helst være i et af de store lande. Men det må også være i skandinavien eller østeuropa.


Valéncia, Sevilla, Atlético Madrid, Villarreal, Palermo, Fiorentina, Tottenham, Manchester City, Newcastle, Brøndby, Rosenborg, Zenit St. Petersborg, Spartak Moskva.

Smiley
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3205: 13 Sep 2008, 19:08 »

Jeg vil gerne være et europæisk land med potentiale, både talentmæssigt og til at komme til de store tuneringer Peace
Helst ikke et som Italien, Spanien eller Frankrig Wink
Logged

Fækalier
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3206: 13 Sep 2008, 19:11 »

Hvem skal jeg være?

Jeg vil gerne være et hold, som godt kan blande sig i topstriden, og de skal spille offensiv fodbold, vil ikke i nærheden af det der devensive fodbold. Det skal helst være i et af de store lande. Men det må også være i skandinavien eller østeuropa.



Hej FMManutd,

Der findes jo mange hold i Football Manager, og jeg vil bide mig selv i næsen, hvis du ikke har spillet med en masse af dem. Jeg vil derfor, hvis jeg var dig, søge i andre græsgange. Altså steder, du intet kender til, fx i Afrika. Sydafrika, som er den eneste spilbare liga fra det store kontinent.

Der er mange gode klubber, og at være en topklub er nok det man skal vælge, for at lære om omgivelserne og sådan. Ved ikke helt præcis, hvilken klub du skal være, men noget som Orlando Pirates er da en mulighed. :-)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3207: 13 Sep 2008, 19:14 »

Jeg vil gerne være et europæisk land med potentiale, både talentmæssigt og til at komme til de store tuneringer Peace
Helst ikke et som Italien, Spanien eller Frankrig Wink

Det danske landshold, evt. U21? Måske det svenske. Der er gode spillere både til nu- og fremtiden :-)

EDIT: Ta' evt. det amerikanske, hvis du vil have en yderligere udfordring :-)
« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 19:22 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Fækalier
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3208: 13 Sep 2008, 19:19 »

Jeg må sgu' selv indrømme, at jeg har fået lidt svært ved at finde det rigtige hold i Football Manager. Jeg ved ikke, hvem der skal fange mig, for ved lysten til FM er der. Vil hellere end gerne spille, men starter alt for mange nye spil op, pga. forskellige ting.

Mine fødder har nærmest været alle steder på denne store jord, har spillet i de fleste ligaer og opnået succes utallige gange. Ved bare ikke hvorhenne, jeg skal finde glæden ved Football Manager igen.

Vil ikke have svar, hvor der bare står et navn, der skal forklaring og sådan noget med, da det giver lysten. Håber folk vil tage sig tid, til at hjælpe en dreng på bar bund. Jeg ved virkelig ikke, hvilket hold der skal spilles med, men ved, der kommer en blog om holdet.
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3209: 13 Sep 2008, 19:34 »

Værløse, Ab70, Oxford, Orlando Pirates.
Logged

Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010