home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 953 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449825 gange)
eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3180: 10 Sep 2008, 21:41 »

Dejligt at høre, glæder mig til at rate dit hold og sådan, når du kommer så langt. Husk hele tiden at have dine talentspejdere rundt i Italien for at kunne finde de gode regens hurtigt, så de ikke koster ret meget. Hvis du kommer langt i spillet og kun må have italienere og skal være på tronen af Europa, skal du naturligvis have de bedste spillere derfra.

Ønsker dig stor succesc i Roma. Bare husk at tabe til Juventus, hver gang - det ville gøre mig glad ;-)
Jeg takker for tippet med hensyn til regens! Jeg ved dog ikke om jeg kan opfylde dit sidste ønske;) Opstemt
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3181: 11 Sep 2008, 00:24 »

Interessant idé i øvrigt, lige før jeg også vil lave mig et Roma game.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3182: 12 Sep 2008, 21:27 »

mangler et hold til at afslutte Fm 08.

Har prøvet Tophold, midterhold, lig under toppen, denmark, rumænien, landshold, og rigitg små hold så prøv at komme med nogle bundhold bud.

PS. har sommer update på
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3183: 12 Sep 2008, 21:39 »

Hobro?? Opstemt se om du kan vinde CL med dem?? Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3184: 12 Sep 2008, 21:40 »

Ja, du har prøvet det meste, så det er svært at finde motivationen til et hold. Det kender jeg udmærket godt selv, men find motivationen i de lavere og ukendte divisioner. Jeg vil ikke nævne noget hold, men jeg vil gerne nævne en liga, du skal finde dit hold i.

Den bedste række i Rusland! Den er virkelig fantastisk! Du skal ikke vælge en af de 'normale' hold, fordi at du hurtigt vil miste motivationen i det. Du skal tage et hold som Amkar eller sådan, virkelig spændende hold. Du kender ikke meget til russisk fodbold, men det kan du jo komme til ved at spille derhenne. Det vil være en svær udfordring, men niveauet i Rusland er meget højt!

Håber du vil vælge et hold i den rusiske-liga, for den er über klasse!
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3185: 12 Sep 2008, 21:45 »

Godt bud Cecs, har selv tænkt på spartak, Cska eller andre topholdene, men det her lyder spændende.

Flere bud?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3186: 12 Sep 2008, 21:48 »

Godt bud Cecs, har selv tænkt på spartak, Cska eller andre topholdene, men det her lyder spændende.

Flere bud?

Har lavet en guide om Spartak, som med sikkerhed kan give dig et indblik i holdet og sådan :-)

Husk dog at det er ud fra 8.0.2 versionen, så hvis du vil have Pavlyuchenko, skal du spille med den ;-)
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3187: 12 Sep 2008, 22:01 »

Tror jeg begynder med Rubin
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3188: 12 Sep 2008, 22:09 »

Godt bud Cecs, har selv tænkt på spartak, Cska eller andre topholdene, men det her lyder spændende.

Flere bud?

Liverpool - Efter mange årsmesterskabs tørke skal du nu føre klubben tilbage som Englands bedste hold. Du har spændende spillere som Torres, Gerrard, Mascherano, Xabi Alonso og Babel som ville kunne forstærke alle hold. Det er dig der skal bringe glæde tilbage til fansene og give de 3 andre i "The Big Four" Baghjul.

Fiorentina - Endelig har Fiorentina nået toppen og kvalificeret sig til Champions League. Med en offensiv der kan splitte enhvert forsvar ad (Mutu-Pazzini-Santana) skal du nu holde Milan bag dig og føre klubben fra Firenze til klubbens 3. mesterskab.

Juventus - Italiens mest vindende klub er tilbage i toppen af Italiensk fodbold. Holdet ser utroligt spændende ud, hvor især offensiven ser voldsom ud. Få klubben helt op på toppen ved at hente Champions League og  Scudettoen til "Le Vecchia Signora".

Håber du kan bruge de forslag Wink

Edit : Nå jeg kom for sent Skuffet
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3189: 12 Sep 2008, 22:21 »

Nu jeg er herinde, kan jeg ligeså godt selv spørge:
Er der nogle der har et forslag til et godt hold, i Coca-Cola Championship, eller Coca-Cola League 1?
De må gerne have nogle gode trænere, faciliteter mm. Smiley

Det behøves ikke være sådan, men gerne et hold med gode trænere, faciliteter og sådan.
Det skal bare være sjovt, kravet til land mm. er ikke så vigtigt!
« Seneste Redigering: 12 Sep 2008, 22:40 af DavidMadsen » Logged

Riisgaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3190: 12 Sep 2008, 22:24 »

Hvis jeg skulle nævne et par sjove hold som jeg har brugt en del tid med, så er der TNS fra Wales, ikke fordi det er den store udfordring at vinde mesterskabet, men det er sjovt at se om man kan få bygget holdet op til at kunne spille op mod de Walisiske hold i England, og langt ude i fremtiden måske komme ind i ChL. Ellers er der også Rushden & Diamonds fra Conference de plejer også at være meget sjove at spille med.

Har også prøvet mig med St. Albans fra rækken under Conference det er nok noget af det sværeste jeg har prøvet, når man gerne vil ende i PL efter en del år.

Tror faktisk også Kaunas kunne være sjove.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2008, 22:28 af Riisgaard » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3191: 12 Sep 2008, 22:30 »

TNS, spiller de så i Wales eller hvad? Smiley
Logged

Riisgaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3192: 12 Sep 2008, 22:32 »

Jep de spiller i den wallisiske liga Smiley

Men der er en Cup hvor alle Wallisiske hold er med, også dem fra England. Cardiff, Swansea osv.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3193: 12 Sep 2008, 22:39 »

Kan du ikke forklare det nærmere? Smiley
Logged

Riisgaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3194: 12 Sep 2008, 22:47 »

Jo, kommer an på hvad du vil vide Smiley Tror der er 3 cups i Wales, og den ene af dem deltager de hold fra Wales som spiller i Engelske ligaer, det giver rigtig gode penge og tilskuere at komme op mod de hold fra Wales som spiller i England.

Dog er det de første år svært at spille med mod de 2 bedste hold Smiley Men med et par lån og nogle gode køb med tiden, så kan man efter hånden begynde at vinde den turnering, kommer man f.eks. til 3. kval runde i ChL så begynder man at kunne logge nogle nogenlunde spillere til samtidig med at tilskure antalet stiger osv Smiley Så man kan lige så stille bygge et godt hold op.

I gamle dage tog jeg altid Barry Town da de var det bedste hold men lige pludselig var de væk, ved ikk helt om de gik konkurs eller de havde vundet mesterskabet 7 år i træk eller noget i den stil.

Men det skal også siges at efter noget tid er det let og komme videre til andenrangs ligaer i andre store land, og der fra videre osv. i fm07 endte jeg i Liverpool i 2020 eller deromkring. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010