home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 449903 gange)
jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3165: 09 Sep 2008, 21:28 »

hey
nogle der har et forslag til hvem jeg skal være?
det skal være et hold fra en af de store ligaer men ikke et hold fra først div hvor langt ned i rækkere de ligger er lige meget men må gå havde potential til at nå langt Smiley
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3166: 09 Sep 2008, 21:33 »

Boca Juniors!
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3167: 09 Sep 2008, 21:35 »

jeg vil helst spille i england spanien eller italien og en hold fra 2 eller 3 div
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Poulsen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3168: 09 Sep 2008, 21:38 »

hej, nogle der har erfaring med Deportivo ? Opstemt
Logged

Brøndby IF.. Danmarks mestre 10 gange Opstemt Opstemt

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3169: 09 Sep 2008, 21:38 »

jeg vil helst spille i england spanien eller italien og en hold fra 2 eller 3 div

Så vil jeg da endnu engang opfordre til et spil med Hospitalet fra den spanske 2. division. Peace
De har Barca som moderklub, så der skulle være gode muligheder for at leje et talent eller 2.
Måske en Bojan eller Giovanni dos Santos afhængig af hvilken update du spiller med. Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3170: 09 Sep 2008, 21:42 »

tak det er en mulighed er det et hold du har prøvet at spille med før?
andre forslag
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

jonasdalgard
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3171: 09 Sep 2008, 21:52 »

jeg vil helst spille i england spanien eller italien og en hold fra 2 eller 3 div
Southend fra England
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3172: 09 Sep 2008, 22:00 »

hej, nogle der har erfaring med Deportivo ? Opstemt

Ja. har et spil med dem Smiley dog for tidligt til at sige hvordan det går Peace De har bare ikke ret meget at købe ind for Græder
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3173: 09 Sep 2008, 22:02 »

hey derude. Jeg vil gerne prøve at være et anderledes hold gerne med mange penge.
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3174: 09 Sep 2008, 22:03 »

Hva med Bayern eller Spartak moskva ?
Logged


andersvilster
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3175: 10 Sep 2008, 13:31 »

Hva med Bayern eller Spartak moskva ?

takker
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3176: 10 Sep 2008, 21:03 »

Det var godt nok irriterrende! Jeg har i dag mindst startet hele 10 forskellige spil op uden succes! Ved godt at man helst skal prøve at lade tingene ligge hvis interessen kommer og går, men jeg VIL simpelthen igang med et sidste godt spil i FM 08 regi.
Så nu vil jeg gerne spørge jer til råds derude! Hvad kan jeg gøre for at holde gang i mine spil og dermed undgå at stoppe efter få måneder for så at starte et nyt?!

Kom med nogle bud på et par klubber og beskriv venligtst hvorfor jeg skal være træner for netop dem! Alle lande er stort set velkommen og det eneste jeg ønsker er et respekteret transferbudet- hvilket gerne må siges at være 10.000.000 +!

Please hjælp en FM gamer i nød!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3177: 10 Sep 2008, 21:19 »

Spil med: AS Roma
Slut 08 af med favoritholdet


Så vil jeg da helt klart råde dig til at tage et sidste gem med dit yndlingshold, AS Roma. Jeg valgte selv at starte et spil op med Arsenal i dag, da jeg ønsker at slutte FM af med en succeschistorie om mit yndlingshold.

AS Roma har gode muligheder for at sætte sig på tronen i italiensk fodbold, hvilket jo ikke er den store udfordring, men derefter at skulle sætte sig på tronen af Europa er en lidt større opgave, som jeg synes du skal stræbe efter med et hold, kun beståene af italienske spillere. Køb alle de italienske stjerner, du har allerede den største i mine øjne (De Rossi).

Tror du ville få et sjovt spil ud af det, især fordi det er dit favorithold og at du med sikkerhed vil tænke tilbage på det gem, når FM09 kommer på gaden. Der er jo rigtig mange italienske spillere, især talenter der bliver til noget. Jeg spiller ofte i den bedste række i Italien, så har lavet en liste med de bedste italienske spillere omkring år 2012, der kan hentes for en fin sum.

Her er listen, hvis du skulle være interesseret:
Danielle Cacia
Rolando Bianchi
Riccardo Montolivo
Paolo De Ceglie
Antonio Cassano
Antonio Floro Flores
Angelo Palombo
Fabiano Santacroce
Fabio Quagliarella
Francesco Bolzoni
Marco Donadel
Mario Balotelli
Marco Amelia
Manuel Coppola
Ahmed Barusso
Nicola Pozzi
Michele Canini
Paolo Hernán Dellafiore
Guglielmo Stendardo
Erminio Rullo
Daniele Dessena
Stefano Okaka
Andrea Luci
Gianluca Pegolo
Marco Andreolli
Luca Cigarini
Andrea Gasbarroni
Sebastian Giovinco
Domenico Criscito
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3178: 10 Sep 2008, 21:24 »

Spil med: AS Roma
Slut 08 af med favoritholdet


Så vil jeg da helt klart råde dig til at tage et sidste gem med dit yndlingshold, AS Roma. Jeg valgte selv at starte et spil op med Arsenal i dag, da jeg ønsker at slutte FM af med en succeschistorie om mit yndlingshold.

AS Roma har gode muligheder for at sætte sig på tronen i italiensk fodbold, hvilket jo ikke er den store udfordring, men derefter at skulle sætte sig på tronen af Europa er en lidt større opgave, som jeg synes du skal stræbe efter med et hold, kun beståene af italienske spillere. Køb alle de italienske stjerner, du har allerede den største i mine øjne (De Rossi).

Tror du ville få et sjovt spil ud af det, især fordi det er dit favorithold og at du med sikkerhed vil tænke tilbage på det gem, når FM09 kommer på gaden. Der er jo rigtig mange italienske spillere, især talenter der bliver til noget. Jeg spiller ofte i den bedste række i Italien, så har lavet en liste med de bedste italienske spillere omkring år 2012, der kan hentes for en fin sum.

Her er listen, hvis du skulle være interesseret:
Danielle Cacia
Rolando Bianchi
Riccardo Montolivo
Paolo De Ceglie
Antonio Cassano
Antonio Floro Flores
Angelo Palombo
Fabiano Santacroce
Fabio Quagliarella
Francesco Bolzoni
Marco Donadel
Mario Balotelli
Marco Amelia
Manuel Coppola
Ahmed Barusso
Nicola Pozzi
Michele Canini
Paolo Hernán Dellafiore
Guglielmo Stendardo
Erminio Rullo
Daniele Dessena
Stefano Okaka
Andrea Luci
Gianluca Pegolo
Marco Andreolli
Luca Cigarini
Andrea Gasbarroni
Sebastian Giovinco
Domenico Criscito

Som sendt fra himlen kom budskabet om mit eget favorit hold. Tænk at jeg overhovedet ikke på noget tidspunkt har overvejet dem til fordel for så mange andre. Jeg er virkelig imponeret over at du gider at banke en liste sammen for mig med Italienske talenter i år 2012. Det virkelig fedt gjort synes jeg!

Mit sidste spil bliver uden tøven, AC Roma som skal komme til at vade i Italienske stjerner og hente et par internationale pokaler inden for få sæsoner! Realistiske målsætninger og samtidig få lov til at udvikle og sælge et par spændende spillere!

Jeg takker mange gange. Jeg er solgt!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3179: 10 Sep 2008, 21:28 »

Som sendt fra himlen kom budskabet om mit eget favorit hold. Tænk at jeg overhovedet ikke på noget tidspunkt har overvejet dem til fordel for så mange andre. Jeg er virkelig imponeret over at du gider at banke en liste sammen for mig med Italienske talenter i år 2012. Det virkelig fedt gjort synes jeg!

Mit sidste spil bliver uden tøven, AC Roma som skal komme til at vade i Italienske stjerner og hente et par internationale pokaler inden for få sæsoner! Realistiske målsætninger og samtidig få lov til at udvikle og sælge et par spændende spillere!

Jeg takker mange gange. Jeg er solgt!

Dejligt at høre, glæder mig til at rate dit hold og sådan, når du kommer så langt. Husk hele tiden at have dine talentspejdere rundt i Italien for at kunne finde de gode regens hurtigt, så de ikke koster ret meget. Hvis du kommer langt i spillet og kun må have italienere og skal være på tronen af Europa, skal du naturligvis have de bedste spillere derfra.

Ønsker dig stor succesc i Roma. Bare husk at tabe til Juventus, hver gang - det ville gøre mig glad ;-)
Logged

Sider: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010