home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  3 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 451702 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2595: 05 Jul 2008, 23:36 »

Elfenbenskysten Thumbs Up... Du vinder alt, og har gode chancer ved vm Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bave
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2596: 05 Jul 2008, 23:39 »

Vil have spilleglæden tilbage, og vil gerne starte et spil med et landshold. Ved bare ikke hvilket, og ved heller ikke rigtigt om der skal komme en blog ud af spillet. HJÆLP MIG!!!

Danmark  Thumbs Up

få os tilbage til den gang vi var gode Smiley
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2597: 05 Jul 2008, 23:43 »

Vil have spilleglæden tilbage, og vil gerne starte et spil med et landshold. Ved bare ikke hvilket, og ved heller ikke rigtigt om der skal komme en blog ud af spillet. HJÆLP MIG!!!

NORGE! de står lidt i skyggen af sverige og Danmark, gør dem til skandinaviens førende hold. Så du jo også skaffe dem af med "drillo" ryet og få dem til at spille flot offensivt fodbold.


EDIT: eller tyrkiet
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2598: 05 Jul 2008, 23:45 »

Siger det som det er... elfenbenskysten er perfekt hvis man vil have spilleglæden igen... Man har et stærkt mandskab, og en ret nem udfordring... Men det kræver stadig godt arbejde at kvalificerer dem...

Har selv haft stor succes med dem, og de er et dejligt afbræk, når det går skidt i wolfsburg Opstemt!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2599: 08 Jul 2008, 15:38 »

Jeg ved simpelthen ikke hvilket hold jeg skal være. Jeg har prøvet i snart 3 uger at finde et nyt hold, men uden held.

Det skal helst være i  England, Italien, Spanien, Holland, Tyskland eller Frankrig Smiley Er der nogen der kan hjælpe mig?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2600: 08 Jul 2008, 15:42 »

Jeg ved simpelthen ikke hvilket hold jeg skal være. Jeg har prøvet i snart 3 uger at finde et nyt hold, men uden held.
 
Det skal helst være i  England, Italien, Spanien, Holland, Tyskland eller Frankrig Smiley Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hvad med en klub som Empoli? Næsten hele deres hold er lejet, hvorfor det er noget af en opgave.
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2601: 08 Jul 2008, 15:44 »

Everton!
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2602: 08 Jul 2008, 15:48 »

Jeg ved simpelthen ikke hvilket hold jeg skal være. Jeg har prøvet i snart 3 uger at finde et nyt hold, men uden held.
 
Det skal helst være i  England, Italien, Spanien, Holland, Tyskland eller Frankrig Smiley Er der nogen der kan hjælpe mig?
¨

Sevilla!
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2603: 08 Jul 2008, 15:49 »

Wolfburg
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2604: 08 Jul 2008, 15:52 »

Feyenoord, hvis det skal være indenfor det ønskede. Ellers kunne det være spænende med et skandinavisk storhold, hvor der kun var skandinaviske spillere :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2605: 08 Jul 2008, 15:58 »

Hvad med en klub som Empoli? Næsten hele deres hold er lejet, hvorfor det er noget af en opgave.

Everton!

Sevilla!

Wolfburg

Feyenoord, hvis det skal være indenfor det ønskede. Ellers kunne det være spænende med et skandinavisk storhold, hvor der kun var skandinaviske spillere :-)

Mange tak for alle svarene  Thumbs Up
Jeg tager nok enten Brøndby med de nye, Wolfsburg med klasseindkøbene eller Everton Smiley

Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2606: 08 Jul 2008, 20:14 »

Mangler et hold, efter jeg er gået død i Brøndby spil. Jeg er åben for alle hold, med i skal dog komme med en ordenlig begrundelse. Smiley
Tak på forhånd Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2607: 08 Jul 2008, 20:15 »

Få stablet et nyt storhold op i Nottm Forrest. Det er da det yperste! Få fansene til at bringe minderne frem fra 70'erne hvor de vandt Premier League og Europa Cuppen Wink
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2608: 08 Jul 2008, 20:18 »

Mangler et hold, efter jeg er gået død i Brøndby spil. Jeg er åben for alle hold, med i skal dog komme med en ordenlig begrundelse. Smiley
Tak på forhånd Smiley

Hehe, du skriver i en tråd med 175 sider. Hvis du læser lidt i den er jeg sikker på du kan finde nogen der anbefaler klubber med ordentlige begrundelser.

Forstår ikke hvorfor folk ikke gør det, når de kommer ind i en tråd og beder om en klub, uden at der bliver stilt nogen særlige krav... Sorry det lige blev dit indlæg der blev fremhævet til at ytre mig  Smiley
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2609: 08 Jul 2008, 20:18 »

Hvis du henter Rooland's update, så kan Wolfsburg også være spændende... De har vidst en udemærket økonomi, og så har de jo fået fat i Barzagli og Zarccado(Stave), så du har et solidt forsvar, plus at der er nogle andre spændende spillere i klubben...
Logged

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010