home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 431825 gange)
Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #990: 05 Feb 2008, 13:38 »

hvem syntes i er det sjoveste hold og være ? Smiley
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #991: 05 Feb 2008, 14:02 »

Har faktisk ikke rigtig prøvet det endnu...

Men tror Liverpool FC !

Torres og Gerrard ville være fantastiske..
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #992: 05 Feb 2008, 14:34 »

Har faktisk ikke rigtig prøvet det endnu...

Men tror Liverpool FC !

Torres og Gerrard ville være fantastiske..

ja især Torres  Grin
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #993: 05 Feb 2008, 15:00 »

hvem syntes i er det sjoveste hold og være ? Smiley

Ovenstående indlæg, får vi ikke så meget ud af, desværre. Detaljer nu jeres efterspørgsler, da det gør det betydeligt nemmere, at hjælpe dig hurtigere og bedre på vej. Sæt nogle restriktioner. Hvilket land kan du lide at spille i? Stor/lille klub? Jo flere detaljer du kan give os, jo mere kan vi hjælpe dig. That's how it works.

* * * *

Kampen om de store titler

    ● A.C. Milan
    ● Inter
    ● Chelsea
    ● Manchester United
    ● Real Madrid
    ● Barcelona   
    ● Bayern München
    ● Werder Bremen

         m.fl.

Ikke min favorit, men det kunne jo være, at du var til denne slags spil. Hvis du har en acceptabel mængde af FM-viden, vil dette ikke blive den store udfordring. Ovenstående hold, er til gamers, der nyder at få succes fra start af, og vinde alt de er involveret i. Mange penge, gode trænere og klasse spillere – dette kunne være en mulighed.

Kampen om europæisk succes

    ● Udinese
    ● Palermo
    ● Tottenham
    ● Newcastle
    ● Atlético Madrid
    ● Zaragoza
    ● Leverkusen
    ● Dortmund

         m.fl.

Her vil du få mere udfordring end førstnævnte. Her har du betydelige flere muligheder for at bygge holdet op, hvor du i sidste ende enten kan blive skuffet eller tilfreds med resultatet. Jeg har personligt haft et par gode spil med denne type spil, og jeg kan helt bestemt anbefale det. Og så har de ovenstående hold jo også spændende hold.

Kampen om overlevelse

    ● Reggina
    ● Siena
    ● Wigan
    ● Derby
    ● Murcia
    ● Almería
    ● Karlsruhe
    ● Rostock

         m.fl.

Her skal man være forberedt på nederlag, ellers daler motivationen hurtigt ned. Du skal være klar på, at kæmpe om de gode pladser, og det er ikke sikkert, at de kommer i en hurtig fart. Her skal du træffe de rette beslutninger mht. handler, så det økonomiske ikke kommer på tyndt is. Så her har du en rigtig god udfordring, at tage fat i.

* * * *

Den helt store udfordring er ret åbenlyst. Den anden mulighed er nemlig, at bevæge sig ned i rækkerne, og prøve at bringe et hold op til de store drenge. Her vil jeg gerne anbefale hold som Leeds United og Nottingham Forest, som begge sørger for underholdning i særklasse. Dette kræver dog meget af din tid, da mange ting skal forbedres i sådanne hold.

Derudover er jeg lidt ked over, at denne tråd har fået et "one-liner" syndrom. Sørg nu for at detaljere jeres efterspørgsler, som sagt øverst i dette indlæg. Håber, at I der har vane for det, vil forbedre det fremover.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #994: 05 Feb 2008, 15:01 »

Ovenstående indlæg er forresten sat op i første indlæg, i håb om, at flere vil spotte det.
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #995: 05 Feb 2008, 15:09 »

Ovenstående indlæg er forresten sat op i første indlæg, i håb om, at flere vil spotte det.

okay takker  Smiley
Logged


JoseJunior
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #996: 05 Feb 2008, 15:13 »

Jeg synes alle skal være Hvidovre IF
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #997: 05 Feb 2008, 15:44 »

    ●  Udinese
    ●  Palermo
    ●  Tottenham
    ●  Newcastle
    ●  Atlético Madrid
    ●  Zaragoza
    ●  Leverkusen
    ●  Dortmund

Kan næsten ikke være mere enig ROSSO...

Men forstår dog alligevel ikke at du har taget Dortmund ?
De lider altså under en dyb dyb krise i øjeblikket..

Også havde jeg gerne set Hamburger SV også.. Opstemt
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #998: 05 Feb 2008, 16:02 »

[size=9pt]Kampen om overlevelse

    ● Reggina
   
[size=9pt]Her skal man være forberedt på nederlag, ellers daler motivationen hurtigt ned. Du skal være klar på, at kæmpe

Jeg kan helt klart anbefale Reggina. De har en ok trup med en god blanding af rutine og udviklingsspillere. Herudover synes jeg man burde kigge i den 3. bedste spanske række, hvis man mangler en god udfordring. jeg spiller (eller spillede, for jeg er rykket op) der selv med Lorca.

Der er i alt 80 hold (incl. nogle reservehold) fordelt på 4 grupper. Der spilles 38 kampe, hvorefter top 4 fra hver gruppe mødes i en seedet cup turnering. Dvs. semifinale og finale, hvor der spilles ude og hjemme. Ialt skal der altså spilles 42 kampe inden oprykningen er i hus.

Udover den spanske pokalturnering deltager de fleste hold (excl. sidste års nedrykkere, tror jeg) i en mindre cup, ligesom f.eks. i England.

Der kan ikke registreres Non-EU-spillere, og der kan kun registreres 22 spillere til A-truppen. Medmindre jeg lavede fejl i registreringen er det kun muligt at bruge disse 22 spillere på førsteholdet.

Spillermaterialet svinger meget fra helt håbløse spillere til ganske fornuftige spillere. Der er specielt mange gode offensive midtbanespillere, og nogle særdeles giftige angribere. Men ellers er der ok spillere over hele banen i turneringen.

Det sjove ved Spanien er, at man let kan få f.eks. Real Madrid som Parent Club og dermed mulighed for at låne nogle udemærkede talenter.

Det blev en lille anmeldelse af 2. division B i Spanien. Prøv den!
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #999: 05 Feb 2008, 16:26 »

Så har jeg endelig fået tid til FM igen. Jeg har droppet mit City hold og søger nu et spansk hold i La Liga. Hvis vi følger Rosso's elegante indlæg, så skal det helst være et hold som kæmper om overlevelse - eller et hold, som virkelig skal kæmpe meget for europæisk deltagelse. Klubben skal helst have en stabil økonomi og en okey stjernespiller. Klubbens standard opstilling må meget gerne være en 4-3-2-1 / 4-2-3-1.

Selv tænkte jeg på Zaragoza, men det vil måske blive for let? Ellers har jeg også tænkt på Mallorca, men kom lige med nogle bud. Hvis der er andre hold der minder om min beskrivelse, så må i endelig komme med nogle bud på andre klubber i andre ligaer.
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1000: 05 Feb 2008, 16:34 »

Er der nogen der har prøvet at være Marseille i Frankrig, overvejer nemlig selv atbegynde et spil med dem.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1001: 05 Feb 2008, 16:47 »

Så har jeg endelig fået tid til FM igen. Jeg har droppet mit City hold og søger nu et spansk hold i La Liga. Hvis vi følger Rosso's elegante indlæg, så skal det helst være et hold som kæmper om overlevelse - eller et hold, som virkelig skal kæmpe meget for europæisk deltagelse. Klubben skal helst have en stabil økonomi og en okey stjernespiller. Klubbens standard opstilling må meget gerne være en 4-3-2-1 / 4-2-3-1.

Selv tænkte jeg på Zaragoza, men det vil måske blive for let? Ellers har jeg også tænkt på Mallorca, men kom lige med nogle bud. Hvis der er andre hold der minder om min beskrivelse, så må i endelig komme med nogle bud på andre klubber i andre ligaer.

Recreativo; Pongolle

Almería; Diego

Levante; Rigo

Murcia; Goitom/Aquino

Valladolid; ?

Racing; Garay


Såvidt jeg husker har Recreativo den bedste økonomi  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1002: 05 Feb 2008, 17:38 »

Okey tak for svaret. På en måde vil jeg gerne bygge holdet helt om, og på en anden måde vil jeg gerne have nogle ok spillere fra start.

Står mellem oprykkerne fra Valladolid dels fordi de har en okey bred trup med massere af wings og så har de Llorente.

Resten er Mallorca, Deportivo og Osasuna. Ved bare ikke om der bliver for 'let' med de tre sidstenævnte? Sidst jeg var Getafe blev jeg nr. 4 og 5 i La Liga og slog hold som AC Milan. Hvem synens I, at jeg skulle vælge??
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1003: 05 Feb 2008, 17:40 »

Okey tak for svaret. På en måde vil jeg gerne bygge holdet helt om, og på en anden måde vil jeg gerne have nogle ok spillere fra start.

Står mellem oprykkerne fra Valladolid dels fordi de har en okey bred trup med massere af wings og så har de Llorente.

Resten er Mallorca, Deportivo og Osasuna. Ved bare ikke om der bliver for 'let' med de tre sidstenævnte? Sidst jeg var Getafe blev jeg nr. 4 og 5 i La Liga og slog hold som AC Milan. Hvem synens I, at jeg skulle vælge??

Osasuna, hvis det SKAL være en af dem der, men Willem II i holland er RIGTIG sjove, tjek evt. min blog Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1004: 05 Feb 2008, 17:51 »

vondracek: Bring Deportivo tilbage i toppen af La Liga, hvor de hører til.. De har bl.a. Andres Guardo..

Yoggidk: Skal du reklamere for din blog i alle indlæg?? crazy (Han har i øvrigt sagt det skal være et hold i La Liga)
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010