home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 432300 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1005: 05 Feb 2008, 17:57 »

Hej!
Jeg har netop afsluttet min tredje sæson med Vejle, min kontrakt udløber om 30 dage og har lige fået tilbudt en ny.
Jeg har vundet 1. Division, 2xSAS Liga, 2xSuper Cup, 3xDong Cup, 1xRoyal League og 1xUEFA Cup. Mit hold er helt fantastisk, men er lidt bange for det bliver for ensformigt. Så er det, at Arsenal sluttede på 8. pladsen, jeg er kæmpe farvorit som ny manager. Samtidig har jeg været kædet sammen med klubber som AC Milan, Barcelona, Roma, Real Madrid, Man Utd, Liverpool, Chelsea og Everton (Everton er kæmpe store i mit spil).

Hvad synes I?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1006: 05 Feb 2008, 18:02 »

Hej!
Jeg har netop afsluttet min tredje sæson med Vejle, min kontrakt udløber om 30 dage og har lige fået tilbudt en ny.
Jeg har vundet 1. Division, 2xSAS Liga, 2xSuper Cup, 3xDong Cup, 1xRoyal League og 1xUEFA Cup. Mit hold er helt fantastisk, men er lidt bange for det bliver for ensformigt. Så er det, at Arsenal sluttede på 8. pladsen, jeg er kæmpe farvorit som ny manager. Samtidig har jeg været kædet sammen med klubber som AC Milan, Barcelona, Roma, Real Madrid, Man Utd, Liverpool, Chelsea og Everton (Everton er kæmpe store i mit spil).

Hvad synes I?

Det kommer an på om du er træt af Vejle? Er det for nemt for dig og er det ikke spændende nok længere skal du videre.. Hvis du derimod synes Vejle er spændende skal du da blive.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1007: 05 Feb 2008, 18:14 »

Tjaa, det er riiimelig nemt med dem, og får lidt vilde talenter her i sommerpausen. Men det kunne samtidig være fedt at hive dem helt til tops.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1008: 05 Feb 2008, 18:16 »

Kan du lide at være I Vejle?
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1009: 05 Feb 2008, 18:20 »

Hej!
Jeg har netop afsluttet min tredje sæson med Vejle, min kontrakt udløber om 30 dage og har lige fået tilbudt en ny.
Jeg har vundet 1. Division, 2xSAS Liga, 2xSuper Cup, 3xDong Cup, 1xRoyal League og 1xUEFA Cup. Mit hold er helt fantastisk, men er lidt bange for det bliver for ensformigt. Så er det, at Arsenal sluttede på 8. pladsen, jeg er kæmpe farvorit som ny manager. Samtidig har jeg været kædet sammen med klubber som AC Milan, Barcelona, Roma, Real Madrid, Man Utd, Liverpool, Chelsea og Everton (Everton er kæmpe store i mit spil).

Hvad synes I?
kan du ikke smide dit hold om af dit hold
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1010: 05 Feb 2008, 18:22 »

Ja, kan da godt li at være i Vejle. Smiley Men er lidt for nemt. Har altid godt kunne tænke mig at få bygget et stadion, der er opkaldt efter mig, kunne være fedt! Peace
Og nej, det kan jeg desværre ikke, min PrintScreen-knap og de andre der sidder deroppe, er rykket af på min bærbar.
Logged

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1011: 05 Feb 2008, 18:24 »

ok ØV
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1012: 05 Feb 2008, 18:50 »

Ja, kan da godt li at være i Vejle. Smiley Men er lidt for nemt. Har altid godt kunne tænke mig at få bygget et stadion, der er opkaldt efter mig, kunne være fedt! Peace
Og nej, det kan jeg desværre ikke, min PrintScreen-knap og de andre der sidder deroppe, er rykket af på min bærbar.

Du kan også trykke på Alt + F9.. Så laver spillet selv et SS..
Logged

Vuelve la ilusión

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1013: 08 Feb 2008, 16:31 »

Hey har tænkt på lave et hold med brøndby if, men ved ikk om hvilke spillere der ville være gode købe til dem , og som jeg kan få fat i
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1014: 08 Feb 2008, 16:36 »

Hey har tænkt på lave et hold med brøndby if, men ved ikk om hvilke spillere der ville være gode købe til dem , og som jeg kan få fat i

Hvis du skal lave nogle "sikre" køb, kommer der nogen: Matias Cahais, Bogdan Stancu, Torje, Copil, Pablo Piatti, Jose san roman, Rang Shawkat. Smiley
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1015: 08 Feb 2008, 16:51 »

hvilke nationer vil du sige jeg skal tage med så , og hvilke jeg skal loade spillere fra som jeg kan få til brøndby, og som er spillere jeg bare må købe
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1016: 08 Feb 2008, 16:59 »

hvilke nationer vil du sige jeg skal tage med så , og hvilke jeg skal loade spillere fra som jeg kan få til brøndby, og som er spillere jeg bare må købe

Rumænien har hvis mange gode spillere så du kan måske loade dem..
Logged


B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1017: 08 Feb 2008, 17:01 »

okay tak andre Daniel-123 

hvilke nationer vil du sige jeg skal tage med så , og hvilke jeg skal loade spillere fra som jeg kan få til brøndby, og som er spillere jeg bare må købe
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1018: 08 Feb 2008, 17:07 »

okay tak andre Daniel-123 

hvilke nationer vil du sige jeg skal tage med så , og hvilke jeg skal loade spillere fra som jeg kan få til brøndby, og som er spillere jeg bare må købe Huh
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1019: 08 Feb 2008, 17:17 »

Jeg vil anbefale Holland og skandinavien, hvor du kan finde masser af gode talenter. Smiley

Hvis du har lyst kan du evt. tjekke den blog, jeg har kørende med Brøndby, hvor jeg har hentet en masse talenter, du måske kan bruge? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010